FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
cu ocazia reintoarcerii fiului ratacitor
Text postat de Dumitru Cioaca
cand o sterge iarasi Peia,
pugilist de zile mari,
toti spun ca Europeea-i
nunta fara lautari.

p.s.
dar spre site cand iar se-mbie
spre-a aprinde iar scandalul,
lui Corbu, de bucurie,
ii vine sa-si bata calul.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  nemurească-l golden gate...pe mine m-a plictisit, nu îi dau atenție deși văd că nu s-astîmpără, e-n verva prevestitoare a finalului.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-06-16 16:36:48
         
 
  Gheorghe,
Au trecut două mii șapte sute de ani de cînd s-a fundat Roma. Două mii două sute, de cînd a devenit republică. Două mii, de cînd a devenit imperiu. O mie cinci sute, de cînd s-a dus pe apa sîmbetei imperiul. Și noi știm tot ce s-a întîmplat, cu amănunte chiar, cu nuanțe, dat fiind rîvna sciitoricească a cronicarilor de atunci. De ce crezi că, peste cam tot atîția ani, consemnările noastre umile nu pot să lumineze un colțișor al istoriei de acum?
cioacă, par ex., ar putea devnei un ridicol personaj de operetă! Ar trebui să ne mulțumească pentru că-l nemurim!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-06-16 08:31:01
         
 
  Peia, peste șaptezeci de ani rari sunt indivizii care percep care clar nuanțele spectrului politic și detaliile realității. să-i respectăm prin tăcere neputințele lui Cioacă, n-ai observat cît se chinuie să mimeze un soi de umor reșapat?  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-06-15 22:31:14
         
 
  mesiu cioacă,
A devoala modul de comportament al unor farisei, ipocriți, profitori,- geambași de Berevoiești, care au scăpat de deconspirare publică pentru că, la momentul potrivit, Securitatea, care i-a folosit și manipulat pe aici și pe aiurea, a făcut să dispară dovezile concrete despre serviciile lor de delatori jegoși, a devoala acest lucru, pe sema evidențelor, - căci tîmpit să fii ca să nu realizezi care-s mangafalele cu un astfel de trecut - a face asta, zic, nu este scandal, ci atitudine.

PS: oricum, glumițele mneatale nesărate și împănate de nenumărate greșeli gramaticale, care jignesc profund limba română, sunt, pardon de expresie! niște sinistrii patente (ca să mă exprim eufemistic).
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-06-15 19:39:58
         
 
  genu, catre-un cartitor,
care nu-i prea lamurit:
-Peia-i fiu ratacitor,
nicidecum un raatacit!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-06-15 18:47:42
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE