FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
poetului Vasile Iftime, cu toata stima
Text postat de Dumitru Cioaca
"Vezi tu iarna din mine?"
(Vers din poemul "O frontieră cât toate iernile noastre" adresat de poetul Vasile Iftime iubitei sale care ridica aceleasi pretentii fara sa tina cont de anotimp)

inima-i cu multe fete,
cand i-o prinde iarna, neagra,
Vasile nici cu Viagra,
nu poate sa si-o desghete.

p.s.
doar odat' un bobocel
sti'nd de ce-i asa inert,
cordul i l-a desghetat
cu o vadra de vin fiert.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "...mie unu' nu mi se pare în regulă să se afirme:"dumneavoastra numai la prostii va ganditi! " mai ales că nici nu e adevărat..."
(Dragos Iovan contestand afirmatia dintre ghilimele care apartine lui genuneanu)

Domnul Iovan
Regret mult afirmatia mea, care nu a fost facuta din rautate ci din necunostinta de cauza. Stiindu-va mult mai tanar decat mine mi-am imaginat ca inca va mai ganditi la prostii asa cum se gandeste orice barbat aflat in putere. Eu la varta dumneavoastra nu numai ca ma gandeam la prostii, dar o faceam cu premeditare sperand sa le pun si in practica. Sunt convins ca dumneavoastra nu va mai ganditi la prostii pe motive religioase si nu din alte cauze.
Inca odata va rog sa primiti scuzele mele.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-06-10 01:03:29
         
 
  aveți dreptate, domnule Recheșan. sunt atît de indignat de acest imund atac la persoană, încît pur și simplu îmi tremură mîna pe taste. las misiunea invalidării altui editor, atunci cînd va fi dispus și/sau disponibil. vă doresc o seară liniștită.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-06-09 21:21:43
         
 
  iată, d-le editor, că locvacitatea agresivă(să nu zic flecăreala că nu-i reglementar)a d-lui Cioaca recidivează printr-a doua referință la persoană;nu știu dumneavoastră cum veți interpreta adăugurile de regulament mie unu' nu mi se pare în regulă să se afirme:"dumneavoastra numai la prostii va ganditi! " mai ales că nici nu e adevărat, mă gîndesc adeseori și la sănătatea mentală a cîte unui user europeic.  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-06-09 21:06:37
         
 
  Domnul Rechesan,
Oti fi fiind dumneavoastra la punct cu literatura artistica dar cu cea stiintifica sunteti ramas in urma rau de tot. Medicii americani au publicat nenumarate studii prin care se arata efectul benefic al Viagrai asupra inimilor albastre, iar savantii romani din diaspora au facut cunoscut lumii efectul miraculos pe care il are vinul fiert atat asupra inimilor inghetate cat si al guturaiului. Dar dumneavoastra numai la prostii va ganditi!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-06-09 16:52:15
         
 
  d-le editor radu ștefănescu, vi se pare (honni soit qui mal y pense)că domnu Cioacă folosește un "prezervativ" acilea? mie nu...oricum aluzia că junele poet Vasile Iftime ar avea nevoie de viagra sau de o vadră de vin fiert ca să-și satisfacă muza mi se pare un grosolan atac la persoană!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-06-09 11:06:17
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE