FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Întrebare
Text postat de Emanuel Cristescu
Au plecat de pe site mulți oameni valoroși. Amintesc doar câțiva:
Loredana Cristea, care m-a ajutat mult în faza inițială.
Carmen Anghelina
Ioana Barac Grigore
Gina Goia
Simona Dobrescu
etc.

Mai adăugați și alții pe care îi știți.

Sigur eu pot fi primul vinovat. Probabil am fost prea tolerant cu unii dintre turbulenții pentru care scandalul pare un adevărat modus vivendi. Ori prea exigent cu alții. Ori mai știu și eu câte vini voi mai fi avaând!

Însă vor mai fi fiind și alte cauze.
Să încertcăm să le depistăm. Nu să începem iar un lung șir de scandaluri și acuze reciproce. Ci să vedem concret, cu dovezi, dacă există, care să fi fost cauzele pentru care membri importanți ai site-ului au plecat. Repet, cu dovezi, nu cu închipuiri. Plecările firești nu vor face obiectul acestei analize. (oamenii se mai și plictisesc, nu s-au acomodat, au înțeles că nu au nivel pentru acest site, nu mai au timp,au apărut alte site-uri, etc. etc.)

Sigur, a posta aici, este un drept. Obligația este însă respectarea regulamentului.

Prin urmare, întrebarea: Care este cauza, ori care sunt cauzele, pentru care unii membri, au plecat de pe Europeea? Dacă există o astfel de cauză, cauze.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Mi-as fi dorit mult ca acest comm de mai jos sa fie considerat "atac la persoana' dar nu are cum pentru ca lipseste taman persoana, ca sa zic asa. Astfel ca, neavand in persoana celui bagat in vorba neintrebat un interlocutor, nu pot fi acuzat de nimic. Ar fi fost, nu-i asa, o buna ocazie de excludere. Iar asta ar fi demonstrat forta principiului impotriva persoanei, cel atat de drag apropitarului: nu conteaza omul, conteaza principiul, nu?  
Postat de catre sters sters la data de 2012-06-06 07:57:21
         
 
  Stimate domnule Kosta Vianu,eram sigur că ,,ultimul’’ dvs comentariu va reveni mereu…
Dacă atunci cînd vă referiți la sancționarea unui ,,liber schimbist ne4sancționat de nimeni, într-un comentariu absolut nevinovat(?)” faceți referire la d-l latunski, care a cerut ,,Votați
Hurmuzache!Votați cercul pătrat!”, toată stima !
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-06-06 01:31:50
         
 
  Si, pentru ca tot veni vorba, spuneti, va rog, cinstit, cu mana pe... ce doriti dumneavoastra (era sa zic "biblie" dar as fi dat cu batul in balta) cam care ar fi textele care ar confirma sperantele dumneavoastra, in opinia mea exagerate, legate de marele talent "in spe" al ipochimenului care a binemeritat asa de mult de la increderea dumneavoastra? Ca noi, cei cativa care ne-am mai pricepe un pic, nu reusim sa evidentiem... Vina ne apartine in totalitate, ca sa zic asa. Cu incredintzarea ca nu meritam un raspuns,
KV
 
Postat de catre sters sters la data de 2012-06-05 14:58:56
         
 
  Domnule Cristescu,
Orice preopinent, fie el si de rea credintza, merita un raspuns. Asadar: sintagma "rectangulian" a carei paternitate ar trebui sa v-o asumati dateaza de mult mai multa vreme decat sustineti dvs! Ati mai infierat odata, intr-un text anterior "virtutile" celor cu mintea-n colturi, cum bine se exprima un liber schimbist ne4sanctionat de nimeni, intr-un comentariu absolut nevinovat (?) de pe aci. Stiti cum am facut legatura? Expresia a aparut exact dupa ce eu am postat un fel de poezie in care aparea un vers care suna cam asa: "in care sa ma sui si sa ma duca, accelerat, prin vai rectasngulare...". Pacat ca eu mi-am sters textele si nu mai putem face o reconstituire exacta. Era cam pe vremea cand dumneavoastra erati tare catranit ca eu vestejeam in comentarii ample asa-zisul talent al exintescului spirtual. Nici acum nu va mai amintiti? Pacat. Oricum, o puteti lasa balta, e chiar ULTIMUL comentariu, emanat din vaga urma de respect pe care inca v-o mai port. Cu amuzament teribil, Kostanie Kalugarul.
 
Postat de catre sters sters la data de 2012-06-05 14:36:49
         
 
  erat[: ,,mintea-n colțuri"!  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-06-04 01:32:44
         
 
  latunski,ți se pare că ești spiritual?
Lasă diversiunea,răspunde cinstit întrebărilor pe care ți le-am pus și apoi vedem dacă și cine se ocupă cu conceperea și dezvoltarea cercurilor pătrate....Nu-mi plac cei cu mintea-n coltțuri!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-06-04 00:32:34
         
 
  Alo, editore, mai ai scame pe rever?
Hurmuzache (precum Prigoană) le și spală, nu numai le mătură.
Votați schimbarea-n literatură, votați Hurmuzache! Aplicați ștampila pe cercul pătrat.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-06-04 00:10:54
         
 
  Reche, ți-a rămas hambarul plin cu sămînță de gîlceavă,deși vremea semănăturilor de primăvară a trecut Le arcnci pe unde se nimerește, numai să nu mucegăiască în curtea ta.
Dacă ai fi fost tu în postul d-lui Ștefănescu, saitul ar fi avut trei memri permanenți(tu,secretara
și femeia de serviciu)și.din cînd în cînd , invitați d-nii latunski și Peia.
Iar saitul s-ar fi numit,,Trio-ra-ta-ta”…
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-06-03 23:50:15
         
 
  D-le latunski,în comentariul cu pricina nu era vorba de citatul din T. Maiorescu, ci de comentariul augustei domniei-voastre persoane. Extrapolarea vă aparține.
Despre T.Maiorescu nu am comentat nimic, m-am mulțumit să citesc.
Da, aveam de gînd să postez cîteva comentarii ale unor elevi de gimnaziu, premiați la concursuri naționale de diaristică.Dar , constat că ar fi o inutilă pierdere de vreme, care nu ar schimba cu nimic situația existentă.
Despre comentariul meu la sonetul d-lui A. Munteanu, pe care l-ați înfierat domnia voastră cu o sfîntă mînie, dumnealui a avut o părere diametral opusă celei a dvs. Vreți să insinuati că dumnealui îi place ,,beția de cuvinte”?
Acum, dacă tot ați adus vorba de acest comentariu și de citatul din Maiorescu, ați citit experimentul cu ,,cea de a o suta maimuță”? Nu, nu este o ironie, este un experiment foarte serios, făcut de un grup de cercetători japonezi, care au demonstrat un lucru absolut uimitor,
care contrazice, bine argumentat, întreaga teorie a lui Darwin.
Dacă nu l-ați citit, nu ar fi rău să o faceți .Și am mai putea discuta pe subiect.
Iar referitor la Legea gravitației, puteți să-mi răspundeți la trei întrebări?
1) Ce s-ar întampla dacă pămîntul s-ar învîrti de șapte ori mai repede?
2) Dar de cincisprezece ori?
3) Dar de treizeci de ori mai repede?
Stimabile, nu v-am contestat talentul ci doar infatuarea fără limite pe care o afișati atît de ostentativ și faptul că atacurile la persoană le considerați critică literară…
Acum, după cele citite în această casetă,cînd văd atacurile imunde la adresa d-lui R.Ștefănescu, nu mă mai mir de nimic…

 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-06-03 22:22:30
         
 
  Una dintre cauze ar putea fi și aceea a punerii lejere de virgule unde nu e cazul, dar mai ales și mai ales între subiect și predicat:

"... ori care sunt cauzele, pentru care unii membri, au plecat de pe Europeea?"
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-06-03 19:30:00
         
 
  d-le Cristescu, o altă cauză, tare obiectivă, a migrației oamenilor cu-adevărat talentați de pe sait este cuprinsă și-n acest articolaș mereu actual:


http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol=41794
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-06-03 13:14:01
         
 
  hurmu e institutor! aoleu, boje moi, păi atunci tre' făcut ceva cu logoreea lui, pervertește tinerele creiere...și nu numai! :))  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-06-03 12:46:06
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  latunski, nu te-ncrede în trilurile de sirenă a rădulescului! nu se află uliși pe Nistru și nici sirene pe Dîmbovița, stimabilul te va lega de catarg doar să te ungă cu dohot...dacă nu mai rău.uite, i se vede înotătoarea codală, dar mai sus de brîu nema protuberanțe nurlii, doar burdihan de bere!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-06-03 12:26:11
         
 
  latunski, nu vrei să facem schimb? ai vedea și domnia ta nevăzutele, iar eu m-aș trage mai la soare. că vorba aia, de unde știi ce-a fost și nu e, dacă tot nu e? sau, dacă e, de unde știi c-a fost?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-06-03 09:39:21
         
 
  latunski, nu zici nimic?
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-06-02 17:41:04
Nu, nu mai zic nimic. Pentru moment îmi este suficient Hurmuzache. Încerc o reconciliere cu augusta domniei-voastre persoană, în speranța că îi veți valida toate textele și comentariile. Care îmi înseninează zilele astea ploioase, îmi accentuează ridurile și îmi ameliorează astenia.
Pentru exemplificare, a se vedea cum îl taxează pe Titu Maiorescu:
"Stimabile, tot ,,comentariul" de mai jos este cam de aceeași factură cu a unui elev mediocru, de gimnaziu.
Începînd de miine.voi posta cîteva comentarii de
ale unor elevi talentați; poate mai învață și domnia voastră cîte ceva". Postat de către Vasile Hurmuzache la data de 2012-o6-02 23:13:38.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-06-03 06:41:27
         
 
  Apropo, escule: tu ai auzit de mama-proștilor?
Nu, pe bune!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-06-03 00:54:44
         
 
  er. de indignare și grabă să nu-mi fie ras și acest com n-am sfîrșit fraza:
.....are tot atîta legătură cu ecoliteratura, cît am eu cu...

de ce nu a apărut commul în care probam fața editorială a lui ștefănescu?

simptomatic pt obediența unora e înstelarea acestui text, care n-are nimic literar, e un oftat nostalgic("fost'ai lele cît ai fost") cînd în pagină stă o poezie ce merită înstelată și sclifoselile unui personaj ce a furat texte de pe europeea, sfidînd bunul simț, încălcînd dreptul de proprietate intelectuală și postîndu-le pe blogul său fără acordul autorilor și care, somat să explice în acel moment gestul său de șmanglitor a ripostat că textele postate pe internet sunt bun public.curat morală...în forță!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-06-02 22:11:34
         
 
  și eu vă mulțumesc domnule Cristescu-Corbu, ne-ați dat un editor subiectiv cum alții nu-s, rebarbativ mergînd cu oftica pînă la ce s-a întîmplat aiurea, acum 3-4 ani și care folosind memoria cache(citiți dosărelele cu date despre unii useri europeic)practicînd cu succes tehnica șantajului, a partispriurilor extreme se folosește de sait ca să plătească polițe, să-și oblojească orgoliul rănit de degetle lui Peia, Recheșan, latunski bătîndu-i obrazul!
ultimii europeici veterani vor pleca din pricina cenzurii aplicate, cu acordul dumneavoastră, de către un ins care are tot atîta legătură, ba chiar mai puțin decît am eu cu patriarhia Ierusalemului!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-06-02 21:32:42
         
 
  multumesc pentru incredere. daca nu ma incurajati dv, nu scriam "duminicalii". am senzatia ca sunteti singurul care m-a si inteles.
europeea este un sit dur unde esti injurat. eu m-am simtit erou cand nu am fost bagat in seama. nu m-am simtit prost fiindca doamna invatatoare mi-a spus candva, citandu-l pe Camil Petrescu: cine ajunge sa scrie bine, nu mai poate sa scrie prost, adica sub nivelul pe care l-a atins, daca nu a reusit din intamplare. problema mea a fost sa verific daca am reusit din intamplare si m-am verificat urmarind numarul de vizitatori (minim 10, medie 15-18, cand este un text instelat 25) si cred ca exista interes pentru nicolae.
eu nu am avut nevoie de laude, de aceea nici nu m-am grabit sa laud. am intervenit atunci cand am simtit ca trebuie sa spun ceva. dar sunt oameni care au nevoie sa li se spuna adevarul despre creatia lor, punandu-li-se in balanta si reusitele, nu doar greselile. acestia si-au cautat cate un loc unde sa fie importanti. si important poti fi in fata cititorului (feisbucu' este minunat pentru asa ceva - in timp ce aici primeam tacere, acolo, unor necunoscuti le-a placut scrisul meu) si nu a creatorului, fiindca acesta din urma te va compara cu el si nu-i vei fi pe plac - el sigur exprima ideea ta altfel. mi-a placut alex stefanescu ieri, pe "cultural", cand zicea ca a avut taria sa inteleaga mii de stiluri de scris. dv numiti asta chei de citire. un timp, pana sa vina masiv, pe europeea, liderii agonisti, imi faceam datoria nelasand nici un text fara un semn, adica aratam omului o faramita de valoare (inteleasa de mine). apoi mi-am zis ca nu am dreptul sa las un text bun sa iasa din ecran fara sa-l apreciez, dar au venit fortosii si au impus justificarea stelei/votului. atunci mi-am zis ca, daca dv m-ati incurajat pe mine, asa veti face si cu ceilalti care merita. si am fost fericit cand am reusit sa tin si eu pasul postand din cand in cand ce-mi trecea prin minte. si multumesc tuturor ca m-ati ingaduit.
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2012-06-02 20:26:44
         
 
  doar atît, băieți? și ce-am mai făcut? turnați aici...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-06-02 18:54:46
         
 
  Purta alt nume, Gheorghe! Ori pseudonim, ori nume real, nu știu.
Dar să contăm, totuși, pe memoria colportorului.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-06-02 18:21:24
         
 
  Ce judecată suppțire ai, scumpete, și ce memorie scurtă, cînd e vorba să te justifici!

1. Reveneam sub pseudonim, cu un text de care mai mulți, inclusiv tu, mai ales tu, care dăduseși un anunț și pe Europeea, știau/știai că participasem, cu el, la un concurs! Trbuia să fiu idiot de-abinele să-mi închipui că nu puteam fi demascat. Încă tot nu ai aflat că nu toată lumea-i ca tine, să se ascundă după tom-degețelu?!
Ai, că asta-i tare!

2. Uite o porțiune din comul meu, de atunci, în care, elegant, îți făceam observația meritată:
"(...) omu de care te legi, cam mîrlănește, cum zisei, așa văzu el lucrurile. eu, nu neg că ăți fi avînd ceva de împărțit, ca și noi, - că nu te iert! – da’ și tu... se face să-l ataci la minunăția de sentiment părintesc? mîrlă... cum zisei!
că, de! nu ești și tu taman p-acolea? (...)"

Tot nu-ți amintești?
Ia Memo-plus!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-06-02 18:19:53
         
 
  p.p.s. Gheorghe, acum serios, m-am tot gîndit, nu cred că l-am comentat vreodată pe Andrei Velea, și nici măcar nu sunt sigur că a fost membru roliteratura...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-06-02 17:54:17
         
 
  p.s. Gheorghe, din respect pentru adevăr, ai uitat să menționezi că idolul tău, onorabilul coleg Ioan Peia, a părăsit rolitul în urma unui șir interminabil de scandaluri, fiind nevoit să revină, cuminte, sub pseudonim... sigur, scuza a fost că și-a uitat username-ul și parola, informații pe care le putea obține în cîteva minute cu un mail la Cornel Ghica, zic răii, dar cine se uită-n gura lor?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-06-02 17:46:51
         
 
  Peia, e clar, am devorat un tînăr poet, al cărui nume (din sfiiciune probabil) nu-l poți menționa aici, și nici nu poți proba fapta, am înțeles - sincer, habar n-am, și nici nu e stilul meu să fac așa ceva, personal prefer poete, dar avînd în vedere memoria ta prodigioasă și seriozitatea cu care colportezi, pardon, ne informezi, sunt nevoit să te cred.
Gheorghe, în ce privește apariția ta aici, și mai ales astfel, am cîștigat un pariu. altfel, sănătos?
latunski, nu zici nimic?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-06-02 17:41:04
         
 
  am fost pe rolit si in scurta perioada ponta cînd Peia a stat doar o luna si in epoca Ghica cind am dus-o un an ca editor si d-l Peia a revenit, așa că deși nu am nici eu la îndemînă dovezi olografe, pot depune mărturie cum te-ai destrăbălat. episodul in sine dacă dați numele mi-l voi reaminti fiindcă intram zilnic pe-acolo.gălățen, tînăr, filolog...Andrei Velea?  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-06-02 16:40:06
         
 
  Văd că mi-ai radiat comul prin care dovedeam că așa ai procedat.
Și în care îți remarcam imensul tupeu prin care ți-ai permis, fără nicio dovadă, să postezi istericalele unei amadame, la adresa mea, neavînd la... dosar decît închipuirile ei bolnăvicioase.
Chiar dacă nu mai există Rolit, din care să culeg întreg contextul, faptul că te faci că plouă, forțînd nota, este o dovadă în plus, - cît ne privește pe noi doi, care știm despre ce e vorba - că gestul este unul al unei cutre.
Numele nu ți-l spun, pentru că e vorba despre faptul particular al unei persoane particulare, nu despre tribulațiile poetastre ale lui ics sau igrec, pe care-l pot evoca oricînd, în virtutea faptului că își distribuie, la drumul mare, produsele-i liricoide.
Tupeu, da!
Mult ai.
A știut jupînu pe cine să pună, moț, în fruntea bucatelor!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-06-02 15:59:39
         
 
  numele, Peia.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-06-02 15:18:08
         
 
  1. “Lui Manole Gogoneață i-au plăcut dintotdeauna formele rubiconde și molîi. Se trage din ai lu’ Dodoloață Mototol și adoră poziția fetală, în care, printre sforăituri, visele utopice bolborosesc ca niște balonașe suave de săpun. Sferolienii sînt ființe gonflabile, se umflă-n pene și se culcă pe-o ureche. În universul lor totul e rotund, pufos și tărtăneț, chiar și bobițele pe care le scot sub formă de mărgelușe din nas și pe care le frămîntă ca pe mătănii între degețelele lor durdulii. Manole le-nșiră însă sub formă de ecomaculatură.

Etc, etc...

“Uneori, rectangulianul devine rectospecialist cu extensie rino.” Reprezintă un răspuns pentru pseudocomentariul domnului CTA“

Exceptînd țintele posibile - și accentuez: exceptînd persoanele care sunt, eventual, vizate - primul comentariu nu este deloc "pseudo", ci o mostră de satiră bine făcută, iar al doilea un mod contorsionist și ultra-pretențios de a dovedi ce teribile-s vorbele gonflate cînd vor ele să pară ceea ce nu sunt!
//"rectangulianul" "rectospecialist" "extensie rino"//... oh, oh, ce manipulant dă vocabuler radical sunteam noi, neamule!
Sorry, dar oricît le-ai spune expozanților de vorbe grele că nu așa se scrie, ei vor continua să creadă că geniul lor neo-meta-alfa-beta-retorico-lingvistic este ceva... dă nu să poate (ale mele-s vorbe dă țăran prost, a nu se lua în seamă!)

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-06-02 09:52:43
         
 
  E vorba de un poet din Galați, amigos, absolvent de Filologie, cu care aveai tu dese contre și care, spre iritația ta maximă, aprecia ce scriam eu. Acum e comod să zici "vreau probe", cînd nu mai am de unde să le iau, căci saitul s-a dus pe apa sîmbetei. Dar o să caut în infinitatea mea comentarii și o să-ți reproduc comul meu de-atunci, destul de elegant, deși ar fi trebuit să te porcăiesc, poate-ți amintești, seraficule!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-06-02 09:39:06
         
 
  texte 19276
comentarii 93277
useri 1210

în cursul zilei de ieri s-au postat cinci texte, asta dacă includem tripticul pseudoliric mocănesc și s-au scris patru comentarii.semnificativ pt activitatea europeică efervescentă. comentariile mele au așteptat 22 de ore pînă la validare.asta e semnificativ pt cît timp sacrifică editorul r.ștef pe sait...acuma, avînd în vedere că ieri a fost ziua internațională a copilului, fiind domnia-sa prins în activități specifice cum ar fi urmărirea prestației actoricești și recitative a odraslei e scuzabil.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-06-02 09:18:16
         
 
  Poate ar fi trebuit să ignor comentariile domnului Kosta Vianu. Care de-a lungul timpului mi-a adus tot felul de acuze care mai de care mai nefondate.
Tot o astfel de acuză reprezintă și cea de la comentariul acesta

“Pana sa va grabiti a-mi raspunde cum ca as avea niscai frustrari sau deviatiuni comportamentale cu tenta psihiatrica, asa cum ati mai insinuat altadata, clasificandu-ma drept "rectangulian cu extensie rhino", abjectiune pentru care inca nu v-am uitat, chiar daca v-am iertat, incercati sa va analizati luarile de pozitie de pe o platforma mai severa si veti observa care va sunt partie-pris-urile. Chiar daca nu va vine sa credeti, ele exista, poate manate de impulsuri din inconstient. Cu sinceritate, KV
Postat de catre Kosta Vianu la data de 2012-06-01 15:13:31”

Răspunsul meu:

Domnule Kosta, puteți să probați că pamfletul “Rectangulianul” de la adresa

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=38318

v-a avut, fie și tangențial, pe dumneavoastră în vedere? Care ar fi pasajele care ar face referire explicită sau sugerativă la adresa domniei voastre? Nu cumva, doar v-ați pus singur și inutil mâna în cap?

Spuneti “asa cum ati mai insinuat altadata, clasificandu-ma drept "rectangulian cu extensie rhino", abjectiune pentru care inca nu v-am uitat”

Orice om care știe să citească și are raționamentul cu el, dacă citește comentariul domnului CTA punctul 1 de mai jos, observă că după acest comentariu a mai fost un comentariu al domnului latunski și apoi replica mea prezentată la punctul 2. Se poate observa, fără prea mult efort, trimiterile, este adevărat, mai sofisticate, la acest comentariu. Trimiterea pe care distinsul CTA o face la mine este evidentă. “Manole Gogoneaț㔠și face referirile, greu de acceptat ca fiind decente : “pozițiția fetal㔠respectiv “mărgelușele din nas” Evident replica mea a fost usturătoare și îi era adresat㠓“Uneori, rectangulianul devine rectospecialist cu extensie rino” Mai mult în postarea nr 3 am precizat, expresis verbis: ““Uneori, rectangulianul devine rectospecialist cu extensie rino.” Reprezintă un răspuns pentru pseudocomentariul domnului CTA “

Prin urmare numai în închipuirea dumneavoastră v-am calificat “drept "rectangulian cu extensie rhino", abjectiune pentru care inca nu v-am uitat, chiar daca v-am iertat,”

Așadar, renunțați la ipostaza de personaj lezat de către mine. Mai mult, dumneavoastră sunteți acela care în alte comentarii la topicul de la acel link, m-ați jignit. Nu mai știu dacă v-ați prezentat ori un scuze. Probabil nu ați făcut-o și ați fost sancționat. Dar cum, probabil știți, eu practic următoarea paradigmă comportamental㠓când se aruncă cu noroi, tu luminează, și el se va preface în praf, pe care îl va spulbera vântul!”


1. “Lui Manole Gogoneață i-au plăcut dintotdeauna formele rubiconde și molîi. Se trage din ai lu’ Dodoloață Mototol și adoră poziția fetală, în care, printre sforăituri, visele utopice bolborosesc ca niște balonașe suave de săpun. Sferolienii sînt ființe gonflabile, se umflă-n pene și se culcă pe-o ureche. În universul lor totul e rotund, pufos și tărtăneț, chiar și bobițele pe care le scot sub formă de mărgelușe din nas și pe care le frămîntă ca pe mătănii între degețelele lor durdulii. Manole le-nșiră însă sub formă de ecomaculatură.

Etc, etc...
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2010-07-22 19:06:22”

2. “Uneori, rectangulianul devine rectospecialist cu extensie rino
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-07-22 19:22:36”


“Uneori, rectangulianul devine rectospecialist cu extensie rino.” Reprezintă un răspuns pentru pseudocomentariul domnului CTA
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-07-23 13:09:57”
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-06-02 07:54:02
         
 
  bună dim, maestre, în legătură cu presupusa mea ofensă adusă nuștiucui în rolit, deși n-are nicio relevanță aici, n-am nimic împotrivă, dă numele persoanei, și, dacă e posibil, probează-ți afirmația.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-06-02 06:42:11
         
 
  Ștefănescule,
Iar te-ai legat de mine, nitam-nisam!
Tu care faci pe îngerul în pempărși, trebuie să-ți amintesc cînd ai jignit pe cineva, pe Rolit (nu-i pomenesc numele, că nu-i frumos, dar știi tu...) legîndu-te de copiii lui?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-06-02 01:31:19
         
 
  ștefănescule, da' mata, așa cu minim de siceritate pusu-ți-ai vreodată întrebarea aia simplă " de ce oare dintr-o dată jucînd eu, la două capete, i-am provocat cuiva atîta enervare încît să treacă brusc de la o atitudine amicală la dezgust?" au chiar atîta de scurtă să-ți fie memoria pe termen mediu încît să uiți oareșce fandoseli, bălăcăreli și sudalme încît să pozezi în albă-ca-spuma berii? hai, scoate din memoria cache momentul ăla rar în care urinai pe rolit, că acolo nu ți-a tihnit atmosfera și-ai făcut tot ce ți-a stat în puteri să aduci oleacă de spirit europeic. ești chitit genetic pe rîcă, plătești polițe de care mie nu-mi pasă atîta vreme cît nu tolerezi bălăcărelile unui afeu sau a unui epigramist, ștergîndu-mi în schimb mie orice replică. da' ce să mai jucăm commedia unei conviețuiri respectuoase, respectul, amice se căștigă greu și se pierde iute, cînd acum o lună ai declarat sus și tare că orice comentariu adresat ție, de către de latunski, subsemnatul și peia vor fi invalidate.chiar și cele nevinovate în care-ți semnalam zoaiele lu' nea Platon.
în schimbul tăcerii mele ți-ai găsit să mă taxezi drept deraiat și psihanalizabil.
păi, autopsihanalizează-ți matale dimensiunea orgoliului că de cea a operei se va griji posteritatea. ferească doamne de hoțu' ajuns jandarm.
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-06-01 17:22:01
         
 
  Kosta, dpmdv, iar greșești. prin plecarea ta, europeea pierde o inteligență vie și un autor apreciat (chiar dacă nu totdeauna comentat - dar despre tăcerea mieilor sub unele texte, cu altă ocazie) - iar tu un spațiu (poate singurul) care nu numai că respectă, dar și încurajează diversitatea de opinii și mai ales, tolerează offtopicele... frate, îți spun eu, 99% din ce comentăm noi aici, în agonia de ex, clar, nu trece! în rolit, mai scăpa cîte ceva, cînd era ocupat ddm, sau era răcit teodor dume, în rest - fie cluburi exclusive, fie pretexte pt. schimburi de rețete de șerbet sau modele de croșetat mileuri, fie spații de socializare cu schimb de ilustrate youtube, anunțuri de lansări bărcuțe, botezuri, cununii, etc. mai reflectează.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-06-01 16:58:24
         
 
  GATA. Am spus ce aveam de spus si chiar mai mult. Va doresc texte frumoase si realizari fructuoase. Eu aici nu mai intru ca sa postez, asa ca va rog respectuos sa ma uitati de tot. KV  
Postat de catre sters sters la data de 2012-06-01 16:09:21
         
 
  Radu, EU tie nu ti-am reprosat nimic in mod personal si direct. Imi exprimam un regret. care este numai al meu si nu te implica in niciun fel. Daca exprimarea acelui regret iti provoaca cumva vreun disconfort, de orice fel ar fi, imi cer scuze. Nu am intentionat sa te supar, mai ales ca, asa cum spui, in alte spatii... Iar aici am intervenit NUMAI pentru ca, desi apartin listei "nomina odiosa", am fost pomenit. KV  
Postat de catre sters sters la data de 2012-06-01 16:05:56
         
 
  @ Kosta, în ce privește existența unui conflict între mine și orice user de pe acest site, în ultimii 2-3 ani, greșești grav, și nu pentru prima oară. dar ai o scuză. nu poți citi comentariile invalidate. aș fi tare curios dacă, vreodată, printr-un joc al sorții, aflîndu-te în postură editorială, și fiind insultat și înjurat ZILNIC ca la ușa cortului, ai avea o reacție diferită - legitima invalidare. simplu.
te-ai întrebat vreodată de ce eu n-am niciun conflict cu nimeni, nicăieri altundeva? și de ce colegul Recheșan are aproape cu toată lumea, oriunde?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-06-01 15:22:26
         
 
  Pana sa va grabiti a-mi raspunde cum ca as avea niscai frustrari sau deviatiuni comportamentale cu tenta psihiatrica, asa cum ati mai insinuat altadata, clasificandu-ma drept "rectangulian cu extensie rhino", abjectiune pentru care inca nu v-am uitat, chiar daca v-am iertat, incercati sa va analizati luarile de pozitie de pe o platforma mai severa si veti observa care va sunt partie-pris-urile. Chiar daca nu va vine sa credeti, ele exista, poate manate de impulsuri din inconstient. Cu sinceritate, KV  
Postat de catre sters sters la data de 2012-06-01 15:13:31
         
 
  @ Gh. Recheșan,

dacă-aș fi rugat să rostesc cîteva nume de autori cu care ai avut polemici aici sau aiurea, în spațiile virtuale ("polemici", evident, e un eufemism pe care-l folosesc silit de împrejurări), aș răspunde că mi-e infinit mai ușor să rostesc cele 5-6 nume ale fericiților pe care fie i-ai ignorat, fie că, din motive de ADN, ți-au fost simpatici.
sigur, aș da același răspuns în cazul domnului Peia.
în ce privește comentariile domniei tale, ele sunt, cu rare excepții, de-o agresivitate rară, adesea gratuită, și în majoritatea cazurilor, neregulamentare, astfel încît invalidarea lor, chiar în proporție de 90%, e absolut firească.
dimpotrivă, așa cum a observat și d-l Cristescu, se pare că am fost prea tolerant (cu domnia ta, și nu numai).
țin totuși să te asigur că, în măsura-n care vei renunța la tonul veșnic ofensiv, la insulte, bălăcăreli, înjurături de mamă și calomnii de tot soiul, canalizîndu-ți luxurianta fantezie exclusiv către domeniul literar, textele și comentariile domniei tale vor trece, fără excepție.
cred (sper) că pozițiile noastre nu sunt ireconciliabile.
ia-o ca pe-o mînă întinsă, viața-i lungă, domnule.
iar europeea, în ciuda momentelor mai puțin fericite pe care le traversează, rămîne, vezi bine, o jucărie frumoasă.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-06-01 15:12:42
         
 
  Desi nu sunt un om valoros si imi repugna orice categorisire transanta de asemenea factura, eu am plecat, de pilda, pentru ca nu pot respira acelasi aer cu meteleul, cu afeul, cu agramatismul si lipsa evidenta de contingenta cu literatura a altora. Pe care NIMENI nu-i trage de maneca pentru obraznicia lor evidenta si imburicarea fara temei. Am deplans adesea faptul ca oameni valorosi (nu doar pentru ca o spun eu, dar poate ca si de aceea!) ca Peia, Stefanescu si Rechesan nu-si pot reconcilia pozitiile beligerante, ca sa-si poata canaliza energiile in acopuri folositoare site-ului. Acest comentariu este un banutz al increderii mele in sinceritatea macar presupusa a intrebarii dvs. Pacat, noi ne aflam insa pe pozitii ireconciliabile: "non multa, sed multum", "ne, sutor, ultra crepidam", va amintiti? Pe cand dumneavoastra, "scrieti, baieti, numai scrieti", ca sa parafrazez un mai naiv inaintas al dvs. Iar acest FAPT ne face incompatibili. V-as ruga cu toata consideratia sa nu-mi mai pomeniti numele in legatura cu acest spatiu, aveti destui exintesti cu care sa va mandriti.
Sincerelly your,
KV
 
Postat de catre sters sters la data de 2012-06-01 15:01:35
         
 
  la mpmentul oportun, v-am semnalat deraierile și aci și în particoler(se pare că la adresa dv de email scrisorelele mele sunt fie ignorate, fie direcționate direct la spam, fie adresa afișată nu-i validă)
sacrificii de timp? mi-am pierdut destulă vreme și energie și eu, aici, n-aștept recompense, iar faptul că intru rar, doar să verific dacă nu s-a isprăvit vreo gîlceavă, ori logoreea pseudolirică a lui zache(caracudă, da, dar ne invadă pe de-antregu)motiv din care îmi place să mă consider plecat.
sacrificiul unui text? haideți, domnule Cristescu, era doar refularea inexplicabilă a unui spirit mahmur, un teribilism de puștan obsedat.
aș putea admite justețea restului de afirmații(deși de pildă marea operă a lui a.f., personaj pernicios ca o febră oranj, dubioasă n-a apărut încă pe sait)dacă vă porniți semnarea, demararea unui nou contract cu europeicii autentici.poate că-l voi semna și eu...poate, și-n semn de acceptare îmi redați nivelul firesc de postare la unul dintre cele 2 conturi(vă reamintesc că el a fost drastic diminuat nu din pricina vreunui duel nepricipial ci în semn de protest față de opera userilor porniți în ilustra lor croazieră epigramistică transoceanică)
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-06-01 14:14:07
         
 
  Reiterez întrebarea: "Care este cauza, ori care sunt cauzele, pentru care unii membri, au plecat de pe Europeea? Dacă există o astfel de cauză, cauze."- Domnia voastră nu a plecat de pe site!

cenzurarea a 90% aprox. din comentarii, - fără alte dovezi presupun că 90% din comentarii au încălcat regulamentul. Îmi este greu să accept că, arbitrar, v-au fost invalidate 90% comentarii regulamentare!


atmosfera de veleitarism duhnind a agramatisme,- 1. exagerați. 2. agramatismele pot fi amendate prin comentarii civilizate în subsolul textelor. Dați dovadă concretă de un membru care a plecat din cauza "veleitarismului" ori din cauza "agramatismelor" Căutând ceva, am dat în bibliotecă de un volum
"Poeți de pe vremea lui Eminescu" N.Gane, V.Pogor, D. Petrino, A. Naum, Ș. Vârgolici, N. Volenti, N. Scheletti, I. Negruzzi, I. Pop-Florentin, M. Cugler-Poni, T. Serbănecu, S.L. Bodnărescu, M. de Bonacchi, I. Ianov, M.D. Cornea, V. Micle, D. olănescu-Ascanio, M. Pompiliu. Despre unii se va fi mai auzit câte ceva. Despre alții nimic. Să nu mai vorbim de celebra caracudă! Însă dintre ei s-a ridicat Eminescu. Nu putea fi un spațiu literar al vremii alcătuit numai din "Eminești" Mutatis mutandis, în acest "veleitarism" au apărut, traducerile sonetelor lu Șhakespearea (o lucrare excepțională. în loc să lucrez la o prefață promisă, din care am scris câteva pagini, îmi pierd timpul cu insultele de pe site ale nu știu cui!) textele umoristice ale lui Gh. Recheșan, proza inconfundabilă a lui Liviu S. Bordaj, sonetele lui Adrian Munteanu și Cristian, paginile umoristice ale Anghelinei, poeme ale Danei Banu, Loredana Cristea, Tea Mirescu, Adina Ungur, câteva drame istorice (din păcate nu-mi aduc aminte autorul și îl rog să mă scuze)multe dintre textele poetice ale lui Ioan Peia (păcat că nu-și poate depăși statutul conflictogen și în permanență generează și întreține tot soiul de scandaluri, pe motive mai mult sau mai puțin închipuite, din cauza cărora câțiva membrii valoroși au plecat de pe site. Nu se va mai întâmpla!). Mai amintesc și alte nume valoroase: Leonard Ancuța, Nicolae Tudor, Anda Andrieș, Corneliu Traian Atanasiu, Amelia Cojocaru (a plecat din cauza mea și regret că nu a putut înțelege demersul meu sincer și deschis de reevaluare a originilor poporului român! Pentru că de atunci, decând a plecat am citit mult mai mult, au apărut și alte dovezi care aproape demonstraeă, încă nu definitiv, dar sper să o facă în curând, faptuș că teoria istorică oficială a romanizării, pe care am învățat-o la școală este greșită dacă nu un fals) latunski (cu excepția unor comentari certăreț-vindicative) Sabina Datcu, Aurel Ganea, Andrei Florian, Elia Ghinescu, Radu Herjeu, Jupp. B. Itter, Ioan Jorz, Katia Kelaro, Daniela Luca (ce o mai fi făcând? Și de ce o fi plecat?) Mirela Lungu, Rodica Lupu, Djamal Mahmoud, Adelaida Mateescu,Liviu Nanu, Luchi Tenenhaus, Silvia Van, Tamas Valeria, Kosta Vianu (la fel când nu este certăreț și când nu consideră că răul lumii de la mine se trage și mulți alții. Pe care îi rog să mă scuze că nu i-am citat. Poate un bilanț europeic ar trebui făcut. Personal am făcut comentarii elaborate la peste o sută și ceva de texte valoroase (dacă aș avea timp, le-aș căuta, le-aș revizui și aș face un volum. Poate o voi și face)

partis-priul, - la fel dovadă. Nu impresie sau închipuire. Da există un partis-pri, singurul: aceal cu regulamentul

lipsa de comunicare atunci cînd am solicitat demiterea editorului ștefănescu(și-a probat suficient "subiectivismul" pe pielea cîtorva)- oricine poate solicita orice. Asta nu înseamnă că are și dreptate. Din observațiile mele, Radu mi se pare obiectiv în a valida ori invalida texte. Poate prea tolerant. L-am rugat, și rog toți editorii, să fie mai fermi și să taie de la rădăcină orice urmă de text sau comentariu care încalcă regulamentul. Acest partis-pris, nu numai că este de necondamnat dar este și o obligație editorială. Europeea nu este o mahala ori un zid al plângerilor în care fiecare să spună ce vrea fără nicio reglementare. În comentarii, probabil, ca noi toți este și el subiectiv. Subiectivitatea textuală exprimată în limitele regulamentului nu este condamnabilă.


și nu în ultimul rînd lipsa de comentarii pe text: haida, de! un argument ușor de combătut. Uitați-vă în caseta de pe prima pagină. Texte: 19269; Comentarii: 93261! Numai de lipsă de comentarii nu poate fi vorba. În plus mai precizez: pentru că dreptul la liberă exprimare prevalează valorii textuale, mai pe românește, întâi se publică un text (se verifică sumar să nu aibă cuvinte obscene și să nu aibă erori gramaticale vizibile; prin urmare nu se face o verificare acribică și nu se utilizează niciun criteriu valoric în această fază!) și apoi prin ignorarea lui, prin comentarii, recenzii, puncte de vedere etc se valorizează adică se spune dacă acel text este valoros ori nu. La scara de competență a comentatorilor și la acest timp și spațiu. Valoarea în sine este o chestiune revalorizabilă și deschisă. Exemplu clasic: Bacovia! Respins valoric în timpul său! Și ce carieră fulminantă a făcut după aceea. În plus nimeni nu deține monopolul capodoperei. Iar comentariile noastre nu sunt altceva decât opinii personale, argumentate sau nu, dar opinii, nu sentințe definitive! Cine vrea să țină seama de ele bine, cine nu nu! Aici este și un spațiu de lucru, de formare, de perfecționare. Cine vrea să învețe învață!


vidul în perspectivă, în cazul meu, - eu am apreciat și apreciez cred toate textele literare ale domniei voastre și multe dintre comentariile regulamentare. Adică acele 10%! Prin urmare nu vă plângeți. Și renunțați la miza extrem de mică: aceea de a cere înlocuirea lui Radu Ștefănescu. Este un om atașat Europeii, a făcut și face sacrificii personale pentru acasta, inclusiv un sacrificiu de imagine: s-a dezis de un text, știți prea bine.


ăs suficiente? - nici vorbă. Mai ales că niciunul nu este valid. Adcă nu răspunde la întrebarea pus, după cum sper, prin aceste comentarii să vă fi arătat. Dacă nu am fost suficient de explicit și convingător, beep unde aveți nelămuriri și revin cu explicații suplimentare.

Pentru domnia voasră, în particular o sugestie: utilizați-vă talentul în a scrie texte. Lăsați motivele de gâlcavă. Ignorați, suveran, micile sau mai marile nedreptăți care vi se fac! Sunt firești. Mai ales când aveți talent! Asta este în afara oricărui dubiu!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-06-01 14:00:47
         
 
  cenzurarea a 90% aprox. din comentarii, atmosfera de veleitarism duhnind a agramatisme, partis-priul, lipsa de comunicare atunci cînd am solicitat demiterea editorului ștefănescu(și-a probat suficient "subiectivismul" pe pielea cîtorva)și nu în ultimul rînd lipsa de comentarii pe text, vidul în perspectivă, în cazul meu, ăs suficiente?  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-06-01 12:28:17
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE