FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Despre unele schimbari
Text postat de Marian Tudorel Lazar
Românii au talent cu carul
Și nu ar mai avea nevoi
De ar lăsa să-l tragă calul
Și nu mereu celebrii boi.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  n-ai găsit hainele? exhibiționist mic! atunci trebuia să stai în casă sub plapumă nu să te fîțîi gol pe uliță, nu? iar dac-ai făcut-o, taci și-nghite, e util.nu ziceai în perioada ta bigot-umilă că umilința te-nalță? da' dar nu te și încalță!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-05-04 13:29:04
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  D-le Epigramist, recunosc ca versurile mele au o rimă moartă dar, dacă ai înțeles ideea, te provoc să o exprimi în versuri "nemoarte", fără a o altera. Pentru că, atunci când am postat-o, am fost conștient de aceasta discordanța, dar am ales să dau viață ideii, chiar dacă nu i-am găsit hainele pe care le doream.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-05-04 08:29:03
         
 
  Ce să-ți spun, găsiși chixul!
De Ioan Es. Pop ai auzit?
De Cosmin Perța?
De Octavian Soviany?
De Ruslan Carta?
De Stefan Manasia?
De T.S.Khasis?
De Ion Mureșan?
De Elena Vlădăreanu?
De Ruxandra Novak?
De Cristian Popescu?
Dar mai ales și mai ales de
LEON WAHL?

Nu.
Tu ai auzit de Ancuța care face uța și de, sanchi, vrăjeală, mine!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-03 23:58:13
         
 
  Pe langa Leonard Ancuta mai imi place si ioan peia, dar stiu... n-am deloc cultura poetica!

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-05-03 23:26:39
         
 
  http://www.vrn.ro/comunicat-de-presa-2  
Postat de catre General Motors la data de 2012-05-03 23:21:47
         
 
  "PS: Uite, mie imi place Leonard Ancuta!" (epigrantu)

Mai bine tăceai din gură!
Habar nu ai care-i poezia română și de cine e reprezentată, azi!
Ancuța!- glosolalie de picat în amoc!
Să mor de rîs!
Dar la ce cultură poetică ai tu, nu m-ar mira să spui că Neculuță a fost ultimul mare avangardist al secolului!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-03 23:15:36
         
 
  Pentru ce solutie ai fi optat, musiu Peia?
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-05-03 23:02:13
         
 
  Da' tu le-ai citit, înainte de a-mi recomanda mie!
Băi, cine face pe lordache!... Mesiu Lache!
!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-03 22:56:13
         
 
  Totuși, cum de vă găsirăți voi, cu simpatii comune, cu idealuri comune și cu... oh, cultură! ce să mai vorbim!
A ta e popească, a lui călugărească!
Închideți hora!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-03 22:53:10
         
 
  Da' unu care vorbește despre nevastă-sa așa, cum ar fi?
Eu nu am făcut altceva decît să-i preiau zisa și s-o dezvolt!
Poate se prinde că e un gură-spartă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-03 22:51:36
         
 
  Epigrănțel,
o minimă posesiune de logică elementară ți-ar spune următoarele lucruri:
1. A fi împotriva unor mafioți, cum au fost băsiștii, nu înseamnă musai că ești de partea cealaltă. Înseamnă admite urgența de a scăpa de lepre. Dacă et interesează, personal, nu îi îngit pe pesediști nici cîtă apă de gură ar încăpea într-un degetar. Ei sunt, la origine, tot din gașca pedelistă care au crescut sub flacăra revoluționară a tovarășului iliescu.
Eu pentru altă soluție aș fi optat.
Dar în fața imensului pericol pe care-l reprezentau năucii de pedeliști, înfrunte cu căpcăunul și piticul atomic, soluția era una singură: out! Vom vedea ce va mai fi.

2. Dacă ăia care au fost, cică guvernanți, fost-au "proști", precum cu scrîșnet de măsele recunoști, nu ai cum ști cît de proști, ori dimpotrivă, sunt ăștia care au fost aleși a guverna. Aci dovedești oftica pleșcarului care și-a pierdut susidiile, odată cu căderea în rahat a celor pe care i-a susținut cu ardoare, indiferent de cît rău a făcut românașilor.
Ești, cu alte cuvinte, un... un... hai să nu zic, că mă taie cenzoru de la vorbitor!

"Numai ca eu sunt un tip scolit, umblat si uns cu toate alifiile...", zici!!

Da, am văzut: ești, mai ales, uns cu toate alifiile!
Cred că dorești binele românașilor, tot așa cum l-ai dorit și pînă acum: cu simbrie de la ĂIA, și făcînd pe orbul!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-03 22:49:16
         
 
  peia, iti recomand niste ochelari. Ghici cine a fost primul care a criticat catrenul de mai sus?
Ia de-aici:

"Calul cu carul rimeaza cam ca Beethoven cu Gutza.
In rest... cred ca o sa imi cumpar o bicicleta!"

(Postat de catre ... Epigramist la data de 2012-05-01 20:08:36)

Pe de alta parte, arata-mi si mie unde i-am facut analiza literara si am ridicat in slavi catrenul asta?

PS: Sa nu uit, numai un golan ramas fara replica face referiri la nevestele sau copiii altora. Ma mir ca inca nu ti-a invalidat cineva comentariul. Citeste si tu regulile polemicii emise de unii acum vreo 120 de ani.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-05-03 22:44:37
         
 
  Românii au talent cu carul
Și nu ar mai avea nevoi
De ar lăsa să-l tragă calul
Și nu mereu celebrii boi.

(MTL)

Desigur, frate, ca-i cum zici:
Pocnim din/de boi pe langa bici!

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-05-03 22:38:04
         
 
  Și mai e ceva, epigrantule:
Numai ăia care au citit la viața lor două cărți de basme și una de bucate, nu sunt în stare să discearnă între impostura mediocră, dar semeață, și scrierea serioasă și plină de miez. Circulă pe aici și pe aiurea tot felul de sclemberici, gargaragii de week-end, care își ventilează aerul de sub limbă de dragul de a se auzi vorbind (sau a se pretinde scriind). Ba chiar și cred că vorbele lor au greutatea în aur a limbii pe care o tot vîntură între maxilare și a pixului pe care-l tot freacă fără-ncetare.
Vezi tu, "cultura" aia, la care faci tu referire, îi obligă pe cei ce o posedă să NU valideze orice terchea-berchea, drept geniu în devenire. Și asta pentru că au capacitatea de a face comparații, de a evalua, pot să-și permită departajări nete și abrupte.

Iar dacă-ți închipui că un om "cultivat", așa cum concepi tu și alții ca tine, e un biet exemplar castrat, cu apucături de fetiță de pension, care întoarce capul rușinată la vederea unui nastur de la ghizdă desfăcut, io zic că te înșeli amarnic.
Un om cultivat e un om puternic, care turtește fesul oricărui muțunache, umflat la compresorul prostiei magnanime.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-03 22:37:44
         
 
  Deci peia draga, tin pentru ca sa iti spun ca ai un tupeu fantastic. Ai fi putut sa devii politician, macar unul local.
Prima data mi-ai impus cu ce partid sa tin si pe cine sa injur, iar acuma imi impui si pe care scriitor roman sa il citesc?

PS: Uite, mie imi place Leonard Ancuta! Nevestei mele nu. I-am citit cateva poeme de-ale lui si nu i-au placut.
Ai ceva impotriva?
Ma sfatuiesti sa divortez?

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-05-03 22:35:13
         
 
  peia, e inutila scremerea ta de a incerca sa faci pe implinitul si pe fericitul dupa schimbarile politice din tara: "Ciuda, sac... ciuda sac... ca ti-a cazut guvernul!" Se vede ca cel mai ofticat esti tu fiindca ai realizat ca nu ai avut dreptate: au fost inlocuiti unii prosti cu altii la fel de prosti sau chiar si mai prosti!

In momentul in care o sa intelegi ca eu, personal, ii doresc binele Romaniei mai mult decat multi, foarte multi romani din tara nu o sa mai suferi ca un caine din poezioala lui leche.
Numai ca eu sunt un tip scolit, umblat si uns cu toate alifiile care nu isi da pe spate la fazele care implica mitinguri, greve, proteste, manifestatii (aranjate) si mai ales politicieni (falsi patrioti), ca un pisoias sau catelus ce asteapta sa il gadili sub barba.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-05-03 22:28:11
         
 
  epigrăntuță,
Deci să pricep că lăzărel al tău se împarte în două:
a. lăzărel particoleru, care scrie prostii gogonate, și pt care-l ierți, că e băiat fain-frumos!
b. lăzărel generalu, pe care-l dă intelighenția și talentu afară dîn casă! Și pentru care tu ești căzut în freză de admirațiune!
Păi, cum să nu fii? Turcul talentat și pistolul cel dotat!
Sacu și parpalacu!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-03 22:21:30
         
 
  pentru copiii ei  
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-03 22:17:20
         
 
  lăzărel,
Nevasta o donași altora - după propria-ți spusă!
În scimb, te făcu donă, îți trimite bani pentru copii ei - (făcuți cu cine?) - mai apuci și tu un dumicat din festinul ălor mici!
Pînă acuș mai luai și tu un ban grămadă, din poropaganda pro/portocalie, îți mai ajungea de-un mers la fete. Acu, vai de capu tău, ți-a căzut guvernu, ai pus-o! Cu creșterea aia amărîtă de euroi (sanchi! azi era cît mai acu o lună la casele de schimb, de ce s-or agita unii așa?!...) o să iei praful de pe tobă.
Cu fetițele... pa! va trebui să recurgi la iubita cu cinci dește!
Amară soartă!
Așa-s inșii ăștia pricepuți: odată dă calu colectivului peste ei și le pune talentili în gips carton!

Cît privește bazaconia ta ritmată - că, rimată, ioc! - dacă eu aș răspunde de bunul mers al acestui sait, tu, lăzărel, nu ai ființa pe aici nici pe post de țucălar!
Așa că... nu te mai amăgi cu gîndu!




 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-03 22:16:55
         
 
  peishor, baiatu' tatii... pe MT Lazar il apreciez pentru scrierile sale in general, nu pentru catrenul de mai sus care mai are si o rima moarta "carul/calul".
Si nici nu ma intereseaza ce afinitati politice are pentru ca nu sunt ca tine sa judec oamenii dupa aparente. Ai o varsta si o cultura de la care lumea ar trebui sa se astepte mai mult. In schimb, te comporti ca un copil de cativa anisori.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-05-03 21:35:45
         
 
  Da' nu mă pot abține să mai adaug ceva pentru musiu Peia, căruia nu-i place epigrama mea: dacă-i acea celebră producție maronie pe care se bâzâie, de ce ai tras la ea, dacă-i miere, cum poți să te plângi că-i acră, dacă-i doar un bănuț fără valoare, ce te-ai aplecat să-l ridici, iar dacă nu-i nimic din cele de mai sus, de ce naiba salivezi p-acilea?!  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-05-03 20:34:49
         
 
  De fapt fac parte dintre cei cu pensiile mici care, dacă domnia sa, domnul Ponta, se ține de promisiune, vor primi ceva bănuți înapoi, destul cât să mă duc vreo zi la mare cu copiii. În plus, fac parte și dintre tăntălăii cu nevestele în Italia, care au grijă de copchiii de acasă, în timp ce nevasta mea, și-a cui mai știe ea, îmi trimite euroi, deci am numai de câștigat din creșterea cursului euro. Așa ca, oricum s-o întoarce roata, după cum am spus deja, eu oi fi tot mulțumit: fie moral, fie material. Deci nu am glumit deloc cand m-am lăudat că voi râde, orice ar fi, cu gura până la urechi.
Cât privește valoarea epigramei de mai sus, am o singură vorbă de spus: proștii, când spun ceva, așteaptă laude, deștepții, reacții. Eu laude nu am primit deloc, reacții mai mult decât mă așteptam. Mă declar mulțumit!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-05-03 20:26:04
         
 
  Dar apropos de scremetul epigranatic de mai sus: mai ai multe, să se bucure și epigrantu dă mai jos dă ele?
Că el le are p-astea cu epigrămuțele, d-aia te și apreciază dîn toți rărunchii, mătușile și unchii!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-03 18:38:10
         
 
  Tu de ce plîngi, măi lăzărică?
Ai rămas fără misie?
Ți s-a dar transfer la fabrica de-mpachetat fum, pe post de paznic de noapte?
Ți s-au înfundat țeava de la calorifer și nu mai poți transmite, în morse, mesaje cafenii către compatrioții tăi băsiști?
În curînd vei rămâne și fără tătuc, nentule, și să vezi atunci plînsoare pe copchii de suflet ai lui alllah marinelu, violatorul de constituție și protectoru de pușlamale nemîncate!
Pregătește-ți discursu dă comemorare!



 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-03 18:35:17
         
 
  Patrunjeii tatii, nu tr' sa fii analist politic sa iti dai seama l-am schimbat pe Tanda cu Manda.
Sau ca:

Vin ai nostri, pleac-ai nostri,
Noi ramanem tot ca prostii!...




 
Postat de catre General Motors la data de 2012-05-03 17:59:00
         
 
  P  
Postat de catre General Motors la data de 2012-05-03 17:57:06
         
 
  tot sibilinic răsuflat, marianele, amu' te dai și analist politic ? știi ce-s aceia analiști?  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-05-03 17:04:58
         
 
  Au așa mare încredere în noul guvern și în măsurile pe care le va lua, românii, încât leul a luat-o razna. Iar asta îmi sună ca un sondaj de opinie pentru apropiatelor alegeri. Deci, domnilor(știți voi care), puneți rapid umărul sub balanță, până nu ajunge în nori capătul pe care stați.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-05-03 08:56:30
         
 
  Dreapta de tip nou este... de stânga.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-05-02 21:59:04
         
 
  te lămuriși stinghie, lăzărele, pe-analiza ta organoleptică se va baza revenirea-n forță la putere a dreptei de tip nou: un lan de assa foetida c-un castravete de mare pe post de sperietoare de ciori.da' cum rămîne, mon petit prophète cu predicția aia cataleptică (asezonată cu agheasmă) că apolcaliptică nu-i poci zice din motive strict literare? noa, mai nostradamuiește oleacă, ești atît de hazliu. de consecvență nu te-ntreb nimic, pocnești din bici pe lîngă boi, da' nu e biciul tău.  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-05-02 17:04:30
         
 
  Se pare că niște capete luminate de pe aici făcura o confuzie: schimbarea la care mă refer este trecerea de la portocaliu la roz tritrandafiriu, când telegarii chiori fură înlocuiți cu telegarii lui Grigorescu. Deci, în continuare, rămăsei setat pe culorile asfințitului.
Cât privește curiozitatea lui jupân Iovan, ce se întâmplă când schimbi caii cu boii, la căruță? Tot acolo ajungi, dar ceva mai încet. Cât de încet? Depinde cât de departe ești de destinație. Deci nu-i nevoie să fii prooroc ca să știi ce va urma. Oricum, mi se pare mie sau câteva portocale au căzut deja în siropul de petale trandafirii și, mai devreme sau mai târziu, ne vom trezi cu o nouă marcă politică: oranjada de trandafiri! Ori poate trandafirată oranj? Și mi-e că cel mai ofilit de aici va ieși galbenul, care între roz și portocaliu are toate șansele să devină ... că... și ceva cu "niu" la sfărșit.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-05-02 15:09:10
         
 
  ps:cum adică știi ce va fi? și nu ne spui și nouă, ogîrsîtule? io crez că te părăsi harul profetic, damblaua predicțiilor de anțărț...  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-05-02 12:44:35
         
 
  greu la deal cu boii(citește catrenuțele'ți)mici! scîrțîie tăte osiile, tudorică nene, bucșele, suspensia de rimă-n colțuri, dohotul îs fleașcă. cu tabloul lui Grigorescu dinaint, încercat-ai să compui? ne-amuză "chestia" de mai sus, mai ales că acu' ceva vreme, cum zise nașă-tu, spirit trnasnistrean treaz, beai stacană după stacană(metaforic, of course) la botu' calului oranj și nici că ierea otravă, ci rachiu de ditirambă(îți dă gaspadin latunski rețeta, dacă-l rogi frumos).  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-05-02 12:42:39
         
 
  "Naș" latunski,

știi scena aceea celebră din filme cand unul pune otrava în pahar cu intenția să o bea altul și la urmă se trezește că o bea chiar el? De când cu schimbarea asta, o singură imagine tot am în minte: un marinar hăhăind, și hăhăind, și hăhăind...
Cât privește carul cu boi sau cu armasari țintați în frunte, mie mi-i tot una, dar unora, care striga tare de ceva vreme, ba. Așa că nu-mi rămâne decât să hăhăi, să hăhăi și să hăhăi... Cu atât mai mult cu cât, și dacă mă înșel, tot oi hăhăi, oi behăi și m-oi hlizi... la orice o fi. Mai ales că știu ce va fi...
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-05-01 21:02:35
         
 
  Calul cu carul rimeaza cam ca Beethoven cu Gutza.
In rest... cred ca o sa imi cumpar o bicicleta!

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-05-01 20:08:36
         
 
  Tudorel 216, "finule"!
te știam drept un apărător al vechiului guvern și un admirator al președintelui actual, sau doar guvernamental(?).
Vorbind despre credință, loialitate și consecvență, aș fi tare interesat să-ți cunosc părerea "despre unele schimbări". Chiar dacă sînt un amorf în ale politichiei, mă roade și pe mine curiozitatea, cum rîia pe caprele Irinucăi. Deh, oameni sîntem și barabule mîncăm!
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-05-01 19:39:00
         
 
  Cand ne-a pictat un car cu boi,
nea Grigorescu s-a gandit
ca-s mai puternici, mai greoi
decat un Bator ogarjit.

Si-apoi chiar Pegasul din mit
a devenit azi Beemweu
ce-i bun grozav la calarit
de ai de mers intr-un turneu.
 
Postat de catre Camila Petrescu la data de 2012-05-01 19:04:18
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE