FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Plăcerea din mușcătura durerii
Text postat de Somesanu Silviu
Noaptea se face din ce în ce mai mică,
fiecare oră se închide în sutienul femeii
și așteaptă pe cineva să o elibereze de poftele
pe care le tot strânge.

Viața este o moară de suflete,
cu fiecare nepotrivire
ochii cad pe vidul din obiecte și se sparg.
Cântecul, abia șoptit,
iese singur pe trepte.

Seva celulelor nu se mai simte,
lovesc cu palma țesuturile sub piele;
nici mușcătura durerii
nu încrețește sprâncenele,
atât de mult ca plăcerea...

Până acolo
trupul se învinge pe sine
în vijelie.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  nu cred că e canicula de vină...poate zeama de hamei!? ori de cîte ori linge o bere, editorului Ștefănescu i se-activează simțu critic și sughite cîte-un comentariu cași cel de mai jos.
scuzați-l nu-i obișnuit cu adevărata literatură, cea promovată de către grupul vălureanu, llelu etcomp.
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-04-30 15:59:43
         
 
  scuze, Someșanu...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-04-30 14:23:43
         
 
  domnule Platon, îmi cer scuze pentru prezența acestui gen de dialoguri în subsolul textului dvs. de vină a fost canicula... în ce privește textul, însă, îmi mențin punctul de vedere, pe care, desigur,il puteți lua a la legere, nu e nicio problemă.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-04-30 14:10:09
         
 
  că văd că te mănîncă, ghiță, chiar sunt curios, te-ai gîndit vreodată că puteai să faci carieră în filme horror? s-a pronunțat în sensul ăsta cineva care, în urma unui contact vizual prelungit cu distinsa matale persoană, era să piardă sarcina :)  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-04-29 21:29:39
         
 
  nu, ghiță, doar barbativ.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-04-29 20:31:20
         
 
  tot, rebarbativ, fane! n-am făcut aluzie la faptul că arăți ca și cînd ai fi bunicu-su, ci doar că e firesc ca să iasă cu prietenii, e o etapă normală în viața oricărui băiat, nu-ți amintești?  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-04-29 19:49:04
         
 
  ghiță, bicicletă are. în rest, tot ce se poate. dacă se va jena cu mine-n public peste un an-doi sau trei, nu știu. ce știu cu siguranță e că, moștenindu-mi simțul estetic, lîngă matale s-ar fi jenat mai demultișor.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-04-29 19:02:25
         
 
  binișor, ms de întrebare.
la vîrsta ta n-ar trebui să stai în soare sau să te ștrofoci criticînd pe europeea din postura de editor cu potențial agresiv ridicat.
să-ți dau un pont, cumpără-i flăcăului o bicicletă, cu riscul de a-și juli genunchii și coatele, merită, fiindcă poți să stai la umbră în timp ce el dă ture pe alei. cîți ani face? nouă? oricum peste-un an-doi se va jena să iasă cu tine.
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-04-29 18:04:25
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  măi, ghiță, ex-editore, taman de-acolo viu, de la tobogane, dar e cald al dracu'. altfel, ești bine?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-04-29 16:55:58
         
 
  măi, fane, editore, chiar mi se face milă de puseul tău critic! firește, pe europeea se postează platitudini și aberații cu zecile și cam atît dar de ce-ți pierzi vremea, taman duminica cu ele, mai bine-ai ieși cu amicii(dacă ai) la o bere, cu pruncu' la tobogane, sau cu tot bucureșteanu' cu famelia la fum de mici și șfară de fripturi?!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-04-29 16:43:35
         
 
  am trecut greu de aberația din titlu (un oarece sens ar fi avut "plăcerea din durerea mușcăturii", deși și formula asta e greoaie, prolixă, și cumplit de stîngace).
oricum, m-am oprit după prima strofă, din cauza unei virgule pe care ați parcat-o într-un loc total nepermis, după versul 3.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-04-29 16:39:40
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE