FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Un clovn, zâmbind...amar
Text postat de Ana Sofian
Iubind arena, dincolo de măști,
Eu am zâmbit ca ploaia în lumină,
Nu mi-am imaginat că mă urăști
În fond, n-aveam în suflet nicio vină.


Ieșeam timid, aplauzele vii
Umpleau cupola circului îndată,
Sub reflectoare spectatorii - mii
Nu oboseau să râdă înc-o dată.


Veneau aici, urale aruncând
Într-o casacada-a chipurilor strâmbe,
Eram așa de trist, însă, uitând,
Rostogoleam o lacrimă în tumbe.


Aveam poveri, dar le-nfundam ades
În buzunar, la piept, unde o floare
Găsea că-i locul inimii ales
Să poarte-n ea iubirea care doare.


Tu m-ai știut. Cupolele visau.
Ca toți circarii, eu purtam un suflet,
Chiar dacă apele în ochi valsau,
Eu tot zâmbeam cu pauze-n răsuflet.


Azi voi pleca. E circu-acum închis,
Sub masca mea e multă-ngrijorare...
În fața ta lăsa-voi drum deschis,
Îmi iau de mână clovnii. Scriu... UITARE.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Ana, poate am fost eu prea expeditiva, dar nu de mintea ta era vorba. Ci de certurile acelea pe care zici ca nu le intelegi si care incep, in multe dintre cazuri asa: unul da un sfat, celalalt nu prea pricepe despre ce e vorba il considera atac si riposteaza ca atare. Normal ca si aluia care si-a pierdut vremea citind, analizand si incercand sa arate un punct slab sau sa vina cu o solutie ii sare capsa atunci. Si-i gata cearta. Si atunci ce rost are sfatul (pentru ca verdicte nu cred ca e in masura sa dea niciunul din noi) daca de atatea ori lipseste nu numai disponibilitatea ci si capacitatea de intelegere a celui care il primeste?
(de aceea: "sfaturi putem da, minte nu")

Ai scris texte mai bune decat asta si o stii si tu. Le citesc si simt diferenta de calitate. Oricat ar fi de sensibila tema, ai ales o abordare comuna, te-ai invartit in acelasi registru ca si alti autori, ai folosit cam acelasi decor, ai mizat pe o multime de rime suparator de banale (indata/data, ades/ales, floare/doare, aruncand/uitand, suflet/rasuflet, inchis/deschis) iar zambetul trebuia sa fie...cum altfel?- amar! :)

Eu nu te sfatuiesc sa renunti la nimic din toate astea daca le simti ale tale si alegi tu asa. Dar da-mi voie si mie sa aleg cand si ce comentez. Totusi, soarta Europeei nu atarna de asta... :)


 
Postat de catre . Atalanta la data de 2012-04-27 17:42:51
         
 
  Nu depășesc, însă nici retard nu dețin, Atalanta. Mi-ar fi plăcut să faci referiri la textul meu, nu la comentariul făcut, asta ca să dovedești că, într-adevăr Europeea deține un atelier literar.
Am citit destule printre rânduri, încât am obosit la un moment dat...
Anna
 
Postat de catre Ana Sofian la data de 2012-04-26 22:06:01
         
 
  "e când sunt pe Europeea, prea puține lucruri bune mi-a fost dat să învăț, polemici din care nici măcar ce era scris "rusește" n-am înțeles mare lucru. Clone ca pe o planetă a maimuțelor, din păcate, ceartă și iar ceartă.
părere de rău, anna"

Ana

Ana, un om inteligent citeste printre randuri si vede dincolo de masti. De fapt, asta conteaza.

Cat despre ceea ce nu intelegem il voi cita pe un mare clasic in viata sau nu: "sfaturi putem da, minte nu."

 
Postat de catre . Atalanta la data de 2012-04-26 12:25:44
         
 
  "când un scripcar se crede mare violonist"< :) Duamneee, măi vasilache, da' ce bine te-ai descris, așa privire autocritic-pertinentă mai rar!
nu pot însă da curs invitației tale amicale AERISEȘTE-ȚI (atenție vasileache, tu îți(ți)aerisești!)NEURONII dintr-un motiv simplu:se află în cortex, sub calota craniană nu puși insignă, la bască, ca neuronii matale!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-04-25 08:00:39
         
 
  Cand un scripcar se crede mare violonst,,,Du-te,
nene si aerisesteti neuronii!...Parca era vorba sa-i cerem gazdei scuze si sa ne vedem de drum...
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-04-25 01:59:16
         
 
  1. Textul meu n-ar nicio legătură cu cineva de pe Europeea.
2. Îmi plac intervențiile tehnice, pe text și nicidecum cele care conțin ace la adresa altor membri de aici.
3. Nu mă supără dacă vă place ceea ce ați citit.
anna
 
Postat de catre Ana Sofian la data de 2012-04-23 18:30:08
         
 
  în acest moment, hai să admitem obiectiv/fără exemplificări și instrumente critice/ singura "varză" pe sait e opera hurmuzească, iar agasantul ridicol prin insistența de a se-nscrie pe curba lui Raus ești mătăluță, Vasile.
Stai de șese, azi voi opera doar comentarii pertinente, critice la subsolu' întunecat al textelor tale.
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-04-23 07:49:26
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Stimata doamna,nu voiam sa va agasez cu inca o
revenire aici. Nu vreau sa judec apriori pe nimeni'dar:
1.Felicitari, pentru textul postat.Mie imi place asa cum este, chiar daca, as putea banui, pe buna greptate, adresa de destinatie...
2.Felicitari,pentru diplomatia de a evita sa va plasati stident partinitoare intre doi...cum vreti dvs sa-i numiti.
3.Chir va supara ca mie imi place cum scrieti?
4.Familia Varza este de notorietate pe acest sait.
Sincer,imi pare rau ca ,,batalia" a coborat la un nivel insalubru, dar nu tine de vointa mea ca ea
sa inceteze.
5.Cand vor inceta atacurile la persoana si se vor face comentarii pertinente numai pe texte, va inceta si insanitatea sterilului din subsoluri,
6.Daca toata lumea ar juca cu cartile pe fata, ar fi prea frumos ca sa fie adevarat...





























































































































































































































































 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-04-23 03:09:51
         
 
  Felicitări pentru ce?
Care varză, care ei? De când sunt pe Europeea, prea puține lucruri bune mi-a fost dat să învăț, polemici din care nici măcar ce era scris "rusește" n-am înțeles mare lucru. Clone ca pe o planetă a maimuțelor, din păcate, ceartă și iar ceartă.
părere de rău, anna
 
Postat de catre Ana Sofian la data de 2012-04-22 23:38:15
         
 
  Stimata doamna,in primul rand,sincere felicitari!
In al doilea rand: spre binele tuturor,nu ati putea da niste meditatii {gratuite, ca altfel nu stiu daca isi
pot permite...}familiei Varza Creata? Poate vor invata si ei cate ceva...
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-04-22 12:55:50
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE