FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
AI FOST IUBITA MEA
Text postat de Stelian Platon
Ai fost iubita mea


Te-ai măritat demult, ce mulți trecură anii...
Timid și-acum, îți spun, c-ai fost iubita mea.
Foșnitoare frunza a părăsit tufanii,
Sfioase crengi se-apleacă goale după ea.

Ce inocent și liric ardeam în umbra ta...
De-atâtea ori părea că mor sau înviez.
Un înger trăia-n mine și mă abilita,
Să mă simt cu tine, cu cât mă depărtez.

Se cască largi prăpăstii la care ai trudit.
Fiorul meu prelung țipă în ruine,
Iar din păcatu-n care tu m-ai ademenit,
Blândul Dumnezeu se va-ntregi cu mine.


Te-ai măritat subit, erai atunci frumoasă...
Și astăzi ruga mea poartă haine grele;
Un zbucium mi-a dezis credința curajoasă
Și e scrum amiaza vremurilor mele.
10.12.10
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Editorul nu doarme. În veghea lui, o mulțime de înlocuitori ai civilizației hominide (șobolani, albine, furnici) poate trăi în liniște. Lumea va fi a lor! Dixit!  
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-04-15 03:29:33
         
 
  Mulțumescu-ți ție, Vaska, pentru cele trei zile de grație; apoi, eu știu că mă vei executa cu șapte strofe chioare. Că, eu mi-s Baraba, iar tu ești cel care-și pierde veșmîntu-n Grădina Ghetsemenilor, apoi o ia în grijanie pe mama poeziei, ca s-o apere de talent, pînă cînd Sfînta Veronica va arunca batista peste versurile tele nemuritoare.
Să fii iubit, vorba unuia de peste Marea Ocean, pam, pam.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-04-15 03:22:20
         
 
  Alo, boss, arabul și-a reînnoit propunerea. Nu mai vrea decît saitul și pe edit-orele de jurnă. Are el un fix: știe că cei cu numele de familie derivat din prenume sînt urmașii minoriterilor.
Adică, ce mi-i Radu Ștef. ce mi-i Ștef. Rădul.
Și mai știe că-i "eraser" perfect.
Adică
- gumă cu inserții.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-04-15 02:17:34
         
 
  D-le latunski,eu nu am coborat inca adresarea la nivelul subsolurilor pe unde ati pornit cu colindul.
Si nici nu va pictez cu mucegaiul pe care v-ati obisnuit sa-l folositi in limbaj.Chiar nu puteti intelege ca este noaptea de Inviere?
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-04-15 00:51:05
         
 
  Uite, sincer vă spun, vă stimez și vă apreciez, dar cel mai mult îl remarc pe Vaska H.
Știți de ce?
Simplu, pentru că nu poate fi abreviat.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-04-15 00:30:34
         
 
  D-le latunski,mi-am propus sa ignor orice atac in cele trei zile care urmeaza.dar numai ncele trei zile .Fiti sigur ca va voi raspunde asa cum meritati!Putintica rabdare...  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-04-15 00:24:03
         
 
  Neh, o mențiune specială pentru edit-orele de permanentă jurnă: Ce mai faci matale? aud că e furtună solară și s-au stricat undele hertziene. Tot cu fanioanele, cu dîrele de fum și cu focurile de pe înălțimi te descurci? Dar cu Andrei, cu Andrei F. și cu prietenul lui patruped, cum mai comunichezi?
semnează: Pensionarul.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-04-15 00:16:40
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Domnule Platon,cred ca ne-am ales cel mai prost moment pentru o ,,paruiala"...

Va doresc un Paste fericit alaturi de cei dragi!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-04-14 21:22:06
         
 
  Vasili Hurmuzachi e numele matale. Deci nu te da acoperit. Ți-am găsit și-o ață pentru mămăligă aci îm târgul New York-ului, nu al Ieșilor unde numai găsești decât șoricei ce se screm să interpreteze cuvinte și versuri. După ce vei afla cum se folosesc diacriticile vei fi un moldovean, dar nu cu Hurmuzachi ci așa cum ești matale: un clonat ce nu a simțit vreodată ce este un fior de-alungul vieții. În rest cu mămpăliga cea de toate zilele, te rog să fii fericit,măcar la Paștele Cailor, chiar dacă uneori trebuie să mai și speli măcar incisivii de mălai fiert.  
Postat de catre Stelian Platon la data de 2012-04-14 12:54:09
         
 
  Stimate domn, nu are relevanta faptul ca ,,Te-ai maritat demult" , dar sunt total de acord cu afirmatia ca fiorul dvs prelung, complet lipsit de haz si prozodie, ,,tipa in ruine" !  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-04-14 11:24:36
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE