FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
pentru o pace trainica
Text postat de Dumitru Cioaca
"Faptul nu se petrece întîia oară, deși l-am invitat să ignore orice postare semnată de mine, ba mai mult am fost obligat de insistența comentariilor sale deșănțate și pe lîngă subiect să închid caseta comentariilor."
(Cerere de capitulare neconditionata inaintata de artagosul razbelnic Dragos Iovan marelui cap de osti genuneanu)

Mult stimate domn Dragos Iovan,
Din compasiune pentru cei mai slabanogi ca el si din dorinta de a evita noi si inutile varsari de sange si rachiu, comandantul suprem al frontului binelui de pe acest site, marele soldat neinstruit genuneanu, m-a imputernicit sa va comunic conditiile pe care trebuie sa le indepliniti pentru ca el sa poata accepta cererea dumneavoastra de capitulare neconditionata.
Iata-le:
-pe viitor razboinicul Dragos Iovan i se va adresa onorabilului soldat neinstruit genuneanu pe tonul si cu veneratia cu care se adreseaza un mai putin putincios unei personalitati mult mai putinciose.
-cand razboinicul cronicar va gasi in vasta opera genuniana pasaje care-i vor provoca halucinatii sexuale, el nu le va face cunoscute publicului larg in scopul obtinerii unor avantaje personale mai inainte de a se intelege cu autorul asupra numarului de injurii care-i revin ca drept de autor.
-de fiecare data cand razboinicul Dragos Iovan va deschide gura in probleme care il privesc direct pe genuneanu, el nu va slobozi din cerul ei pajura cea fioroasa si dedulcita la carnita umana prin clontul ei de otel, ci numai un bine crescut si amicaleste din aripioare falfaitor porumbel al pacii .
-pentru a arata ca sentimentele lui anti-diasporeze au fost aruncate definitiv si irevocabil la lada de gunoi a marsaviei omenesti, razboinicul Dragos Iovan, in cadrul unei festivitati publice organizata special pentru aceasta fericita ocazie, v-a saruta lacrimand poala patrafirului Inalt Prea Sfintiei Sale parintele Sorin Olariu si va face trei matanii in fata sculariei de sculptura in lemn a biver-ului canadian Valeriu Cercel.
-pentru urmatoarea suta de ani cronicarul razbelnic Dragos Iovan se va abtine de la orice preumblari cu voroave cartitoare sau jalbe rau masluite, preumblari extrem de strambe si de vatamatoare care au doar darul de a abate atat mania taisului, cat si toata forta iataganului Inaltei Porti spre cele mai falnice madulare europeeice.
-razboinicul Dragos Iovan va renunta la orice incercari de a corupe pe seniorii site-ului cu linkuri licentioase, scandaloase, pornografioase, dubioase, puturoase, scabroase, sau indiferent de ce fel de alte oase.
-cronicarul Iovan va respecta cu strictete dreptul sfant si inalienabil al fiecarui scrib amator europeeic de a-si stabili zilnic ratia de litere, semne de punctuatie, cratime, cuvinte, sau chiar propozitii intregi pe care vrea sa le haleasca si va lupta din rasputeri pentru inscrierea acestui drept fundamental in conventia drepturilor omului de la Geneva.
-cu ocazia unei procesiuni religioase de rebotezare in care cronicarul Dragos Iovan va juca rolul principal, el va jura de trei ori ca se lasa de satanele Johny Paiosul si Muscal-Turcitul.
-cu mana pe manuscrisul sfant al poeziei "Amarata turturea" care este prima poezie scrisa in Limba Romana
cronicarul Dragos Iovan va jura ca el dea pururi si in vecii vecilor nu va mai ameninta, intimida, exaspera sau da de dambla aceasta minunata limba mioritica cu toate limbile straine pe care le bolboroseste, indiferent cat de vi sau moarte sunt ele.
-tavnosul si viteazul razboinic si cronicar se va angaja printrun hrisov incarcat de bucoavne si intarit cu pecete domneasca ca nu se va mai juca niciodata cu ciucurele agatat de fesul slavitului nostru padisah Corbuloglu, (Alah alba-l in paza si atunci cand ridica glasul pentru norodul amarat din Piata Universitatii!) si nici nu va mai scuipa spurcaciuni pe covorul haladinic al marelui vizir (1,97 metri) Stefano-pulos.
-de sfantul Mihail Buricea marele cronicar Dragos Iovan nu va mai ridica in slavi, ca in trecut, minunata jintita pe care numai ciobanul Gavrila stie sa o faca, ci va tine in marea catedrala a sfintilor in viata, Academia Romana, o pioasa predica despre marile realizari stintifice in apucatura de a programa calculatoarele, (apucatura la care marele sfant se deda din vremile cele mai indepartate si mai asuprite de vrasmasia comunismului) lasant pe alti draci sa faca prevestiri despre viitoarele lui
minuni pe taram literar.
Stimate si temute razbelnic,
Cam astea ar fi cerintele, dure dar drepte, pentru instaurarea unei paci durabile care sa dea cu sac razbelului fraticid. Soarta Europeei se afla in momentul de fata in labele spiritului dumneavoastra de sacrificiu.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Nene Mitica,
Trebiua sa fii si mai explicit.
Daca tavnosul si viteazul razboinic cronicar va semna si o va trimite anonima, sau daca va semna cu un alt pseudonim, cererea de capitulare nu va fi recunoscuta de organele in drept, si apoi,daca eu voi ciopli ceva si el nu va face matanii in fata sculelor mele ci in fata acelui "chip cioplt", se va scula parintele Olariu si de pixul lui nu cred ca va scapa fara vreun semn de ortografie.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-03-31 17:09:56
         
 
  Domnul Radu,
Tamai terminai cu purecatul, dar mai purec odata!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-31 11:02:14
         
 
  domnu' Genu, parafrazînd o recentă sintagmă a dimineții - utu-i pomana, vezi că ai o grămadă de greșeli de ortografie, rogu-te, fă-le cuvenita îndreptare.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-03-31 10:53:48
         
 
  E tare, o semnez!  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2012-03-31 10:53:25
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE