FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Ekolojik Edebiyat, mavi lokum
Text postat de Dragoș Iovan
Cei care, ieri seară, au avut curiozitatea să acceseze pagina principală a atelierului literar europeea, cenaclul virtual al cărui brand, ecoliteratura, un concept inventat de proprietar cu menirea de a apăra puritatea exprimării literare de sintagme, termeni și idei licențioase, numai de ecoliteratură n-ar fi dat. De ceva vreme, un "șturlubatic" user, autor de catrene cu aluzii sexuale, care hărțuie orice nou venit pe sait, cu precădere poetele tinere și neexperimentate în hățișurile liternauticii, și-a dat din nou frîu liber inspirației sale lubrice. Atenționat, cu doar jumătate de zi înainte, de unele alunecări pe panta hărțuirii personale, distinsul, onorabilul, spiritualul, neobositul domn Dumitru Cioacă, aka nea Genu, căruia dacă-i fluturi dinainte un tramvai, ca-n bancul cu Bulă, tot o femeie dezbrăcată vede, i s-a cășunat că textele mele ar putea fi obiectul obsesiei sale. Faptul nu se petrece întîia oară, deși l-am invitat să ignore orice postare semnată de mine, ba mai mult am fost obligat de insistența comentariilor sale deșănțate și pe lîngă subiect să închid caseta comentariilor. Restricția nu l-a descurajat, nea Genu e tipul de om care dacă-l dai afară pe ușă îți intră pe fereastră. Știam asta și nu-mi făceam iluzii că va ține cont de atenționările mele repetate, mai ales că ofuscat de lipsa argumentelor, insul și-a propus explicit să nu mă slăbească din ochi, totul sub pretextul unei vioaie și scabroase atenții care să-i suplinească lipsa de inspirație, agramatismele repetate, provocate, recunosc, și de comentariile acide pe care i le-am administrat, mai toate legate de lubricitatea absconsă a muzei care-i dictează catrenele. Aseară însă, consider că verva d-lui Cioacă a depășit miștocăreala vioaie, replica usturătoare a unei epigrame, alunecînd într-un grobianism și o scabrozitate greu de imaginat într-o nișă liternautică. Dar să recitim asaltul plecat de sub centură și îndreptat nu împotriv a unor versuri oarecare ci a celui care le-a scris.
Iată ce a binevoit să constate onorabilul epigramist vis-a-vis de textul "cum m-aș putea răcori!":

SFAT

Text postat de Dumitru Cioaca

"cum m-aș putea răcori"
(Titlul unui poem de Dragos Iovan)

cand mai intri in calduri,
si dai doar de-nchise usi
pe la fele cu nuri,
racoreste-te c-un dus. "

S-a oprit Cioaca la acest catren neinspirat? Nici vorbă, deabia i s-a deschis libidoul catrenistic, el continuă cu "ALT SFAT" la fel de dezinhibat:
"pe urmă sfîrcurile sensibilizate
atinge-le pe rînd cu buzele umezite"
(Versuri din poemul "moment gastronomic" de Dragos Iovan)

dup-o masa pe masura,
cand buzele-s umezite,
asa ceva-ti poti permite,
dupa ce te stergi la gura."

Aș putea fi bănuit de ipocrizie, dacă n-aș recunoaște că am încercat să-i administrez un duș rece, sugerîndu-i să acceseze un sait cu tematică erotică, mult mai potrivit pentru preocupările sale extraliterare. Reacția a fost previzibilă și pe măsură:

" Domnule, eu integ dorinta poetului Dragos Iovan sa dea sfaturi din indelungata experienta de viata a domniei sale, dar cu sfatul asta a mers prea departe...

"pe urmă sfîrcurile sensibilizate
atinge-le pe rînd cu buzele umezite"
(Versuri din poemul "moment gastronomic" de Dragos Iovan)

pan' sa pui buzele tale,
pe sfarcuri atat de sfinte,
e musai ca mai-nainte
sa te stergi, decent, de bale. "

Incidentul a atras și alți doi exponenți ai epigramei viciate, care și-au dat și ei măsura exprimării lor ecoliterare:
" Domnule, eu inteleg dorinta poetului Dragos Iovan sa dea sfaturi din indelungata experienta de viata a domniei sale, dar cu sfatul asta a mers prea departe...

"pe urmă sfîrcurile sensibilizate
atinge-le pe rînd cu buzele umezite"
(Versuri din poemul "moment gastronomic" de Dragos Iovan)

pan' sa pui buzele tale,
pe sfarcuri atat de sfinte,
e musai ca mai-nainte
sa te stergi, decent, de bale.

Asta n-are pic de minte,
Chiar daca e insistent :
Ce sa faca-n locuri sfinte
Cand nu are instrument ?!
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-03-29 20:20:02

nu stiu cat e de temut,
madularul lui de-Orfeu,
dar de-i mic, m-ofer pe-al meu,
sa i-l dau cu imprumut.
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-29 20:34:14

pe urmă sfîrcurile sensibilizate
atinge-le pe rînd cu buzele umezite"
(Dragos Iovan)

Daca stiau aia pe vremuri, cand eram la armata, ne-ar fi dat versurile astea in loc de bromura. Cred ca aveau mai bun efect.


Postat de catre ... Epigramist la data de 2012-03-29 21:01:26

Nu exista zi lasata de bunul Dumnezeu in care Yago Croncanicarul sa nu alerge cu limba scoasa si laba intinsa dupa madularul meu...

cand de-al meu se prinde iar,
ce ma fac, ooo, zei din Pind!
cand eu n-am de ce sa-l prind
fiindca n-are madular?!
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-29 21:13:58

Bun, astfel de porcărele cu tentă sexuală și adresabilitate personală s-au mai scris și se vor mai scrie pe europeea. Ceea ce este paradoxal, vis-a-vis de conceptul atît de drag patronului, este că ele continuă să se lăfăie în pagină, cu acordul tacit al celui care ar trebui să vegheze tocmai la curățenia exprimării aici, însă de ce să ne mire atitudinea unui ins care la rîndu-i se refula scriind poezioare licențioase, pe ascuns, departe de rigorile ecoliterare.
Din pricina unei astfel de atitudini cred că europeea a eșuat nu numai ca și concept, dar și ca spațiu literar iar prezența cuiva care se respectă pe sine și scrierile altora e inoportună aici. Cînd în plin Ramadan te-nchini pios la "Ekolojik Edebiyat", atunci nu poți hali mavi lokum, pretinzînd că ții post!
Afiyet olsun, effendy kuzgun!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE