FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
unui om neobisnuit
Text postat de Dumitru Cioaca
"puteam să las lucrurile așa cum sunt
poate reușeam să te fac să crezi că da sunt un om obișnuit"
(Versuri din poemul "a saptea rama" de Gheorghe Rechesan)

pe-asta , si cand e pilit,
sau cand da iarba la iezi,
de-l vezi, tot nu poti sa crezi,
ca-i un om obisnuit.

p.s.1
Gheorghe, 'i spun, e o prostie
sa ne iei pe toti cu pas!
lasa oamenii cum is,
c-altfel pieri de modestie.

p.s.2
Domnul Rechesan,
Cum nu am putut sa va spun la locul potrivit ca poemul dumneavoastra mi-a placut , deoarece ati inchis toate usile, portile si ferstrele, o fac aici. Deci vreau sa ma fac bine inteles: aici! Ce am scris mai sus nu se refera la poem ci la personalitatea dumneavoastra.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  @Val: nu, nu e Peia. E cineva la care nu te-ai fi asteptat.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-03-24 07:19:46
         
 
  ps-
bineînțeles voi proceda în mod similar în ceea ce privește activitatea dumneavoastră pe sait, atîta vreme cît respectați această înțelegere.
(Gheorghe Rechesan)

Domnu Rechesan
Daca ps-ul de mai sus mi se adreseaza mie in speranta obtinerii unui tratat de pace ca urmare a unor incaierari nedecise, eu nu pot sa va spun decat atata: mai degraba veti reusi sa faceti fata mare dintr-o baba, decat un om pasnic dintr-un epigramist. Pana nu veti semna capitularea neconditionata pe crucisatorul Misouri ancorat in bay-ul Tokio in prezenta mea si a marilor puteri Sorin Olariu si Valeriu Cercel lupta va continua.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-23 23:31:29
         
 
  Probabil ca Peia.
Ala si asa nu are nimic de pierdit.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-03-23 22:10:07
         
 
  Nici nu incerc.
Tin doar sa il fac sa inteleaga ca poezia e poezie, epigrama e epigrama si politica e politica.
Si ca se ambaleaza degeaba.

PS: Stiai ca din toata protipendada asta de patrioti inflacarati antibasisti, antiboci, antiguvern si antialeaalaea, niciunul nu a avut curajul sa semneze cu numele adevarat si sa se ia la tranta cu dujmanu'?

Ia sa vedem daca ghicesti cine a fost singurul de pe aici care facut-o?

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-03-23 21:58:05
         
 
  Sorine,
pe asta nu-l domesticesti cu chestii d-astea.
S-au incercat toate metodele.
Nț !
Nimic nu merge.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-03-23 21:10:35
         
 
  Reche, nu inteleg de ce nu dai drumul la comentarii in subsolul poemelor tale.
Ti-am dat steluta la unul si as fi vrut sa iti dau si la cel mai recent postat, cu comentariile si justificarile de rigoare.
Radem si glumim, ne mistocarim, dar pana la lucrurile serioase cum ar fi poezia de valoare atunci cand ea exista.
La fel spun si despre Peia, exact ce spun si despre tine. E cam naiv si se lasa manipulat de-aia e asa de heirupist, gata sa se ia la tranta cu dujmanu', dar scrie si el bine poezie. Cu un plus pentru epigrama.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-03-23 21:02:35
         
 
  ps-
bineînțeles voi proceda în mod similar în ceea ce privește activitatea dumneavoastră pe sait, atîta vreme cît respectați această înțelegere.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-03-23 20:03:55
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE