FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
raspunsul cenzorului
Text postat de Dumitru Cioaca
cînd acest slujbaș zurliu,
mă cenzurează neîncetat
mă-ntreb de nu a studiat,
la școala lu' ștefan gheorghiu?!
(poetul, dramaturgul, cronicarul, eseistul, pamfletarul, dar mai ales epigramistul Dragos Iovan catre un cenzor care ii face zile grele)

afla ca te-am cenzurat,
fiindca tu cand iei la palme,
pe-unul mai putin dotat,
folosesti numai sudalme,
pe care le-ai plagiat.

p.s.
cand o iau pe arturi,
de la fumurile tale,
asteptam njuraturi,
care sunt originale.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  damblao, nu vezi că discut cu un domn literat despre subiecte care-ți depășeșc IQ-ul? ce te bagi în vorbă ca musca-n dosu calului? știi să epigramezi? dă-i drumu', promit să rîd doar la sfîrșit!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-03-19 22:48:10
         
 
  stai liniștit, nea cioaca, nu am să-ți iau pita/recte epigrama de la gură/ se știe doar că ea e forma predilectă de exprimare a literaților frustrați, cu imaginația scurtă și mică, care pretind că lungimea nu contează în poezie...asta o spune epigramat răspopitul damelor cărora le recită sub balconul virtual..altfel, bine, sănătos?

ninele, aport! prinde rima n-o lăsa să zboare.
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-03-19 22:37:13
         
 
  Mă dragă clona frustrată a frustratului Recheșan, nu cred că ești matale în măsură să dai sfaturi cu privire la rime. Mai pune mâna pe un abecedar...

 
Postat de catre Ninel Dambla la data de 2012-03-19 20:52:55
         
 
  "pupături(că tot pupi dosu' lui nea cenzurică)"
(Dragos Iovan catre genuneanu)

Domnul Iovan
Desi injuratura dumneavoastra este extrem de puternica si jignitoare, ea sufera de acelasi betesug ca si vasta majoritate a balacarelilor dumneavoastra: nu este originala! Dumneavoastra, fiind si cronicar, ar trebuii sa stiti ca stramosul nostru, marele rege Decebal, decat sa se supuna unui injuraturi identice cu cea pe care dumneavoastra mi-ati adresat-o, asa cum pretindea cel de al doilea stramos al nostru la fel de marele imparat Traian, a preferat sa se sinucida. Ori eu, domnule Iovan, tragandu-ma din dacii de pe Ji sunt jidac. Si un jidac care se respecta nu face niciodata ce ii cere un amarat de cronicar. Deci domnule Iovan, ca sa putem sta de vorba ca oamenii, veniti-mi, va rog, cu porcarii originale. Cu astea vechi de mi de ani nu mai impresionati pe nimeni, domnule Iovan.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-19 18:57:52
         
 
  nea cioată, hai să-ți dau niște rime la înjurături, văd că ești în pană de idei: făcături, surpături(asta merge cu hernia degenerativă la vîrsta înaintată), pupături(că tot pupi dosu' lui nea cenzurică) sau și mai bine murături(merge cu țuica sau după o mahmureală matinală de 07:59 a.m. ora san-francisco-ului)  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-03-19 17:43:29
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE