FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
lupta dintre bine si rau continua!
Text postat de Dumitru Cioaca
cum nu arte forte slabe,
Yago, in mania-i oarba,
mi s-a napustit spre labe
c-un fuior ce-i zice barba.

p.s.1
cand cu vocea-i de cadana
iarasi m-a amenintat,
am luat-o la pas fortat,
cu barba lui Yogo-n mana.

p.s.2
nu voiam sa duc acasa
un trofeu atat de rar,
dar barba de cronicar
e atat de lipicioasa!

p.s.3
de cumva nu-ti place oda
scrisa cu talentu-i rar,
Yago, dintr-un cronicar
se transforma in Yagoda.

p.s.4
spre Yago Crocanicarul**
ce-i mai rau decat cotoarba:
de ma mai ataci cu barba,
ma obligi sa dau cu parul.

*Yagoda, seful KGB-ului pe timpul lui Stalin
**Yago Croncanicarul, numele unui personaj inventat de mine a carui asemanare cu orice personalitate a acestui site nu poate fi decat intamplatoare.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  epigramatule, ai 3 conturi, dacă nu patru.cele notorii sunt "Epigramist", sorin solaris și unu' nefolosit din 2005 sorin olariu. dacă tu dovedești că Atalanta. e clona mea(deși doamna cu pricina ți-a explicat frumos că nu e)io-ți spun anecdota cu prostu din baie/deși ți-am mai spus-o de cîteva ori tot continui să muști mai dihai ca un oblete zăpăcit la mămăligă)

ps.de nudu'-ți opulent nu e interesat nimeni pe aici, cred, poate doar nea cioacă,, care deunăzi și-a mărturisit oareșce apetențe homosexuale!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-03-19 22:12:09
         
 
  Deci daca cineva are doua conturi pe Europeea e un clonator ordinar, daca Reche posteaza de pe trei nickuri, alea-s pseudonime! :)

PS: Reche, te stiu de 'telectual cu carte. De ce nu il rogi tu fain-frumos pe ownerul site-ului sa iti confirme ca Epigramist si Ninel Dambla scriu de pe acelasi aipi? Ai putea face apoi un misto la pielea goala de noi, pardon... de mine. Sau de el. Care e eu...



 
Postat de catre General Motors la data de 2012-03-19 22:02:57
         
 
  "băh, fane, eu postez sub pseudonim"

și cîte kile are, maestre, pseudonimul ăla? că te știu mai firav. de curiozitate, mai postează și el din cînd în cînd sub domnia ta? așa mi s-ar părea corect.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-03-19 21:39:24
         
 
  băh, fane, eu postez sub pseudonim, ai vreo problemă? dacă ți-e ți se pare ok, ca un nea damblagitu' să înjure la scenă deschisă ca să zic așa/ba mai mult observ că faptul îți provoacă o motivată și personală satisfacție/ eu n-am ce să zic, decît că ori iei fărașu' și mături toate gunoaiele, ori dai liber la imprecații!

off:par examplu: ninele, e deabia ora la care-ți iei barbituricele sau ești treaz de alaltăieri?am auzit că savanții londonezi au descoperit un tratament eficace împotriva damblagiților literari:îi pun să facă olărit, nu epigrame(mă rog, epigramă că tot ești un one man-show)
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-03-19 21:06:58
         
 
  Măi dragă clona limbută a lu’ Recheșan, am impresia că ești greu de cap, așa că îți repet: ești penibil, bagă-te la somn, nu ne mai bruia.  
Postat de catre Ninel Dambla la data de 2012-03-19 20:45:02
         
 
  deh, Gheorghe, știu eu ce să zic? dacă nu înfierai clonele chiar de pe un cont de clonă, mai mergea :)  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-03-19 20:42:20
         
 
  în mod normal, ofuscările unor tarate clone ecoliterare,care sporovăie injurios ar trebui invalidate, nu-i așa editorule? dar de ce să nu lăsăm nineii, epiagramații și cioacele să-și damblalele pe-aici, că doar sporesc raitingul de a cărui grijă nu doarme proprietarul...cîte accesări avem azi, d-le Corbu?  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-03-19 20:16:13
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  "Atata timp cat .Atalanta nu este echipa de fotbal din Bergamo, ci face parte din trioul de clone Gheorghe Rechesan-Dragos Iovan-Punct Atalanta imi rezerv dreptul de a-l baga pe acesta din urma cand vreau eu si unde vreau eu. In UER, in LSR, in BOR...''
Sorin Olariu

Sorin, ma dezamagesti. Ti-am mai spus odata ca te inseli cand presupui ca sunt clona domnului Gheorghe Rechesan (nu stiu de unde ti-a venit ideea asta). Daca vrei sa insisti cu aberatia asta, e problema ta. Totusi, tin sa iti spun ca de la oamenii inteligenti am pretentii mai mari.
 
Postat de catre . Atalanta la data de 2012-03-19 19:13:15
         
 
  Măi dragă clona lu’ Recheșan, am avut texte pe Europeea, dar au dispărut din cauza unui pitecantrop acefal care a hăckuit saitul, mai anțărț. Dar nu-ți face inimă rea, că oricum nu le-ai fi priceput. Pentru asta s-ar fi cerut să ai măcar o mână de neuroni, acolo...  
Postat de catre Ninel Dambla la data de 2012-03-19 18:26:24
         
 
  sorinache, maturizează-te, dacă vorbești singur cu clonele s-ar putea să te trezești oală de fiert sarmale și Pișta-baci, ăla care te-nvăța lucru manual(știi tu, cînd șparleai planșele anatomice din cabinetul medical și încercai să descifrezi misterul reproducerii la primate) te face țăndări cînd dă de tine-n librărie!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-03-19 17:47:03
         
 
  @Ninel Dambla: Felicitari, maestre! L-ai citit din prima de ce altceva MAI este ofticat Gyorgy Rekezsan.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-03-19 17:07:55
         
 
  Atata timp cat .Atalanta nu este echipa de fotbal din Bergamo, ci face parte din trioul de clone Gheorghe Rechesan-Dragos Iovan-Punct Atalanta imi rezerv dreptul de a-l baga pe acesta din urma cand vreau eu si unde vreau eu. In UER, in LSR, in BOR...

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-03-19 17:06:17
         
 
  Ninele, după ce-ți faci damblaua p-aicea și te saturi de dezgropat rădăcini, poate ne dai niște linkuri spre măreața-ți operă, să ne "înfrustăm" pe săturate, nu?  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-03-19 11:10:59
         
 
  "Atalanta poate sa mai astepte pana la anul.




Postat de catre ... Epigramist la data de 2012-03-19 06:03:45

????

Sorin, iti atrag atentia ca Atalanta nu si-a manifestat vreo intentie in acest sens. Nici nu a abuzat de acest spatiu scriind catrene fara numar si fara haz. Ca atare, mi se pare excesiva aluzia ta. Si regretabila.




 
Postat de catre . Atalanta la data de 2012-03-19 10:34:50
         
 
  „Ca va dati stele intre voi veteranii, n-ar fi mare bai, dar nu prea ne cititi si comentati pe noi userii de rand... iar despre crist, fara ranchiuna cred ca e monoton, banal si ....ma opresc ca sa nu par invidios pe stelutele lui!
cu detasare SADE”
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-03-13 19:12:48

sursa: http://europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=25856&id_comentariu=89590

Iată, stimați europeeni, care sunt rădăcinile frustrării dumnealui.

 
Postat de catre Ninel Dambla la data de 2012-03-19 08:49:46
         
 
  ... știu băi, cioaca c-ai da toti dolareii tai sa mai ai anii si talentu meu, da' nu se poate (Dragos Iovan acest Pardaillan al literaturii noastre post-Bochiste)

Mare Ti-e Gradina, Doamne! (simplu epigramist)



 
Postat de catre General Motors la data de 2012-03-19 06:08:09
         
 
  Sunt de-a dreptul entuziasmat. Maine am sa fac demersurile necesare pentru primirea in Uniunea Epigrammistilor a celor trei mari sperante ale epigramei romanesti/armenesti post-Bochiste: Gheorghe Rechesan, Dragos Iovan si Kist Ovarian.
Atalanta poate sa mai astepte pana la anul.



 
Postat de catre General Motors la data de 2012-03-19 06:03:45
         
 
  Domnul Iovan
Eu nu m-am indoit niciodata de marimea talentului dumneavoastra. Si asta la o varsta atat de precoce. De asta i-am dedicat atatea studii critice. Ca sa-l impun! Faptul ca il posedati, cateodata cu forta cand nu vrea de buna voie, se datoreste numai pubertatii. Cand veti ajunge la varsta mea, veti vedea ca nu doriti sa-l mai posedati nici atunci cand el va roaga in scris. Ca sa nu devina geloasa sotia!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-19 00:35:42
         
 
  frustratule...> știu băi, cioaca c-ai da toti dolareii tai sa mai ai anii si talentu meu, da' nu se poate::: manînci și plingi...mănînci...nu e ecoliterar sa zic ce, dar banui matale!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-03-18 19:28:33
         
 
  alt catren de admiratie

cum te spurca cronicarul,
de cumva ii cazi in labe,
nu te spurca, ne-avand darul,
nici cele mai rele babe.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-18 19:17:34
         
 
  catrene de admiratie

spre Croncaniacarul cult
si-nca-nfloritor, ca ani:
eu sa am ai tai dusmani,
cred ca asi fi mort de mult!

p.s.
asta fi'nd un haidamac
cu taria cronica
nici bomba atomica
nu-i poate venii de hac.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-18 19:05:55
         
 
  cînd se-apleacă, grație,
lu' mitică-n armonie
peste-o deformație
i-amintesc de-ortografie!
(Dragos Iovan)

pe Iovan, fir-ar sa fie,
cand il prind iar pus pe poante
cu a mea ortografie,
eu il strang de diamante.

p.s.
eu adata lele Ana,
la breloc asa l-am stins,
ca el dintr-un bas distins
s-a transformat in soprana.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-18 18:15:09
         
 
  Yoago, de-i mai croncanesti,
ca o barfitoare cioara,
sa nu plangi de te trezesti
cu o barba si mai rara.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-18 18:07:21
         
 
  colo-n barba ta cam rară
și-a făcut cuibul o cioară
croncăne și eclozează
numa rimă d'aia brează!

stimabile epiagramat, iar ai comis-o: AVERTISMENT, că îți torn în șliț ciment!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-03-18 12:31:23
         
 
  ultimul avertizment:

cand Yago, o haimana!
si-a scos coltii, sa ma muste:
de m-atingi, din barba ta,
fac aparator de muste!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-18 12:21:38
         
 
  Radio Erevan: -Din marturisirea de la tribunal a fetei, rezulta ca marele cronicar Dragos Iovan a infrumusetat adevarul istoric:

fudulia lui cam rară,
și-o arată către fete
(Dragos Iovan)

cand el a trecut la fapte,
nu zic ca nu le-am simtit,
dar la vaz nu m-a jignit,
ca a fost pe timp de noapte.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-18 11:43:31
         
 
  fudulia lui cam rară,
și-o arată către fete
nu-l lăsați să vă îmbete,
un cioban cu blana rară!

fiindc-am eludat un mit
despre-un berbecuț banal
ce arată că-i scopit
nu îl tai ca pe batal!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-03-18 11:14:15
         
 
  Domnule, cronicarul asta nici de vetrinar nu e bun!

sub cojocu-ți năpîrlit,
nu sălășuiește-un mit
doar o codiță de miel,
behăie cam cătiinel!
(Dragos Iovan)

daca-i miel, de vrei sa stii,
cau berbec, mai Gagamita,
nu-l judeci dupa codita,
ci doar dupa fudulii!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-18 11:08:39
         
 
  sub cojocu-ți năpîrlit,
nu sălășuiește-un mit
doar o codiță de miel,
behăie cam cătiinel!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-03-18 10:37:29
         
 
  Radio Erevan sustine ca stirea lansata de cronicarul Dragos Iovan este suta la suta adevarata numai dupa ce i se face urmatorul amendament:

"'Și bătu joc de fiteșcare"
(Dragos Iovan)

cand la dansul sub cojoc,
milosul nea Mitu cioata,
da de-o ratacita fata,
o țuca, nu-si bate joc!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-18 10:28:16
         
 
  în memoria colectivă a saitului bleu.europeea atelier literar am dat de-un hrisov c-o baladă pe care o dedic cui altcuiva decît lui Mitu cioată, personaj imaginar, cu apetențe de hoinar și-apucături de haiduc:

Baladă pt hopa-mitică

Cine rîde-n lavr-albastră
Cu catrenu la fereastră,
Și cu iambul dezgolit
Nea Mitică cel vestit

Șapte ani d-epigramare,
'Și bătu joc de fiteșcare
Și rînjește neîncetat,
Cioacă deh! cam agramat

Refren:
E oltean și catrenist,
Nea Mitic'epigramist


Zi și nopți din tastatură,
Trage la aluzii-n gură
Și din lavră fug cum pot,
Userii loviți în bot

Refren:
E oltean și supărat,
Nea Mitică agramat

Cică are rima plină,
Cu trei iambi la rădăcină
Și un pegas de cinci ani,
Care [...]* spre dușmani

Refren:
E oltean și e bărbat,
Nea Mitică agramat

Ș-are frați de bîrfe șapte,
Ce-au supt rimele cu lapte
Ignorînd ortografia,
Nea Dumitru-i bășcălia

C-a-nvățat abecedar,
La Caracal în hambar
Țin' te neică gogoman,
Bate rima la ciocan

Refren:

E oltean și e artist,
Nea Mitic' epigramist

* verb ne-ecoliterar care sugerează flatulența repetată și zgomotoasă.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-03-18 10:07:09
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE