FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
strigat de ajutor
Text postat de Dumitru Cioaca
ATACUL PARAZITAR :

faza 1. secreția glandulară:

"cum sa nu imi ies din fire,
cand o zana foarte-avida,
dupa prima iscodire,
mi-a si spus ca e gravida?!"

faza 2. digestie accelerată

"de privirea-mi pacatoasa
se-ndrepta, stind sa se poarte,
nu spre ea, ci spre o carte,
zana n-ar fi azi bortoasa."

faza 3. eliminarea bolului fecaliform

"dupa ce mai rumeg stirea,
tot buimac, ca un narod:
astazi nu ai fi pe rod,
de-mi contraziceai privirea."

(fotografie luata in staulul lui Dragos Iovan din care reiese nu numai ca sunt vacutele mele dar si faptul ca ele sunt extrem de slabe si triste datorita regimului alimentar spartan la care le-a supus banditul)

Domnul Bordas
Cele trei vacute din poza de mai sus au fost gasite de detectivii mei, dupa indelungi si costisitoare cautari, in staulul haiducului Dragos Iovan. Dupa cum rimeaza la cele patru picioare incopitate, toti catrenistii, epigramistii si epopeistii stiu ca astea sunt vacutele mele. Deci ele nu puteau fi confundate cu vacile sterpe ale noului Iancu Jianu, asa cum incearca el sa ma convinga. Din declaratiile vacutelor reiese ca ele nu s-au ratacit de buna voie si nesilite de nimeni spre grajdurile anti-fanariotului, ci ca au fost pur si simplu rapite cu intentii extrem de criminale: golirea ugerelor lor de lapte dulce, unt, lapte batul, branza dulce, braza telemea, branza de burduf si alte produse alimentare extrem de naturale, hranitoare si gustoase. Intentiile dusmanoase ale faptasului au fost puse in aplicatie de trei ori pe zi sub cea mai ordinara forma de santaj: le-a mugit, pe un ton foarte amenintator, ca daca nu-si desarta ugerele de tot ce au va da ordin la taurul lui odios sa le violeze! Dauna produsa nu numai ca e foarte mare dar ea continua sa creasca. Si sa veti vedea de ce. Ea nu se refera numai la produsele care au fost deja digerate de capcaun dar si la produsle actuale. Datorita stresului psihologic la care au fost supuse (chestia cu taurul), laptele pe care il dau vacutele mele in momentul de fata nu mai este alb ca laptele ci galben ca branza care intentioneaza sa prinda mucegai. Iar cantitatea lui este numai pe sfert din ceeace obisnuia ea sa fie. In afara de faptul ca taurul meu mi-a spus ca la anu s-ar putea sa nu mai mananc braza de loc, fiindca iubitele lui consoarte nu-l mai lasa sa se apropie de ele dupa ce au fost speriate cu taurul inamic.
Dumneavoastra, domnule Bordas, care sunteti cel mai bu avocat pe care l-a avut vreodata Europeea,, puteti sa-mi spuneti si mie ce se poate face, (pe cale legala bineinteles, ca de buzdugani l-am buzduganit suficient, dar fara sa obtin rezultatele asteptate) ca talharul de drumul mare sa nu se mai dedea la astfel de acte, foarte vatamatoare pentru proprietatea particulara, chiar si atunci cand este mort de foame?
Nu ca asi vrea despagubiri de la el, ca toata lumea stie cat e de falit. Ci pentru ca nu vreau ca in viitor si alti poeti crescatori de vaci sa treaca prin ce am trecut eu.

p.s.
Pentru sfatul juridic, pe care sper ca mi-l veti da, veti primi de la mine un burduf plin ochi de branza si o roata de cascaval.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  cine trece-n lavra seacă
cu pulanu' fără teacă
e fănică 'oț bărbat
iaca, iar m-a cenzurat!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-03-16 00:00:30
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  iar crapă mugurii în marte
și scrie ciocă versuri sparte
asudă-ntre pelinci cercel
c-a răsărit un ghiocel
în frisco buchisești mitică
cu gîndu' spre o păsărică
și anii trec și n-ai nepoți
agramatic făr' de chiloți
catrenizînd cu gînduri blu
ia strigă-n staul muuu!
(Dragos Iovan)

pasarica aia mica
ce cu falfairi sirete
il incanta pe Mitica
e un oltenesc brabete.

p.s.
Domnu Iovan, numai la lucruri murdare va este gandul! Daca in versurile dumneavoastra asi da cel putin de un gatlegau sau de un papion. Dar dumneavoastra ma tineti numai in chiloti si-n izmene. Daca racesc sa stiti ca va dau in judecata.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-15 21:37:42
         
 
  "alzhaimaritule*, ești frustrat rău, te-nțeleg, ți-a murit "inspirația" din izmene, condoleanțe doamnei cioaca!"
(Dragos Iovan catre genuneanu)

Domnul Iovan
Spuneti-mi si mie, cine este obsedatul, eu sau dumneavoastra? Cine a inceput sa vorbeasca de fete cand eu imi mulgeam vacile? Cine a adus vorba despre izmene cand eu nu ma gandeam decat la palarie, care este, probabil, cel mai inteligent si platonic obiect vestimentar? Eu nu am auzit de barbat care sa nu-si scoata palaria de pe cap inainte de a-si iubi sotia sau amanta. Insa nu acelasi lucru se poate spune despre izmene, mai ales atunci cand este foarte frig in casa. Cat despre parerea alzhaimareala* ca asi fi un ramolit, eu daca asi fi in locul dumneavoastra, nu mi-asi baza deciziile de viitor pe ea. Sa stiti ca, daca ve-ti incerca sa mai sterpeliti ceva de la mine, iar o sa va prind in flagrant delict. Si o sa fiu extrem de dur, fiindca atunci cand un furt se repeta inseamna ca el s-a transformat din accident in obicei.

*acest termen a fost introdus de genuneanu in locul unui alt termen mult mai neaos folost de prietenul meu, distinsul si multilateralul Dragos Iovan, pentru ca atat comentariul meu cat si cel al domnului Iovan sa poata trece mai cu usurinta pe sub furcile caudine ridicate de Sanepid.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-15 21:14:14
         
 
  iar crapă mugurii în marte
și scrie ciocă versuri sparte
asudă-ntre pelinci cercel
c-a răsărit un ghiocel
în frisco buchisești mitică
cu gîndu' spre o păsărică
și anii trec și n-ai nepoți
agramatic făr' de chiloți
catrenizînd cu gînduri blu
ia strigă-n staul muuu!

 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-03-15 19:52:40
         
 
  "cioacă pîrîciosu', roade iară osu'are calciu-n rînză și papă din brază..braza telemea, cheag în lingurea...la anu și multe cuplete, să le dai pe spate pe fete!"
(Dragos Iovan)

Domnul Iovan
Degeaba incercati sa ma tentati cu fetele dumneavoastra fiindca eu nu discut cu pestii cand e vorba de fete. Prefer sa mi le gasesc singur.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-15 19:48:56
         
 
  cioacă pîrîciosu', roade iară osu'are calciu-n rînză și papă din brază..braza telemea, cheag în lingurea...la anu și multe cuplete, să le dai pe spate pe fete!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-03-15 19:27:47
         
 
  Domnul Iovan,
Nu incercati sa imbroboditi justitia, v-am prins sau nu cu vacutele mele in staulul dumneavoastra?
Va amintiti ce tam-tam ati facut dumneavoastra cand v-a fost furata singura vacuta de care dispuneati?
Comparata cu revolta dumneavoastra de atunci, revolta mea e de trei ori mai mare, fiindca mie mi-au fost furate trei!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-15 19:26:57
         
 
  Domnul Radu,
Observ ca am doi comentatori carora dumneavoastra nu le dati drumul in subsolul meu de teama ca vor pofti din nou la vacutele mele. Va rog eu frumos, dati-le drumul, findca nu exista nici un pericol. Pentru a nu mai fi pradat de haiduci am angajat doi lupi de paza. De data optat pentru fiare mai puternice datorita experientei negative din trecut. Daca dulaii mei ar fi fost mai cainosi cu haiducul Iovan, el nu ajungea la ugerele la care nu avea dreptul.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-15 19:16:14
         
 
  Greenwich Mean Time (GMT) – 16: 32
Dublin, Edinburgh, Lisabona, Londra, Reykjavik | Casablanca, MonroviaDublin, Edinburgh, Lisabona, Londra, Reykjavik | Casablanca, Monrovia
Amsterdam, Berlin, Bruxelles, Copenhaga, Geneva, Madrid,
Monte Carlo, Oslo, Paris, Roma, Stockholm, Viena |
>Ile. Baleare (Ibiza, Palma de Mallorca, Minorca,...), Ile. Tenerife, Canare
>(MALTA) La Valetta
>Bratislava, Budapesta, Praga, Varsovia
>Belgrad, Ljubliana, Sarajevo, Skopje, Tirana, Zagreb -17.32

Helsinki, Minsk, Riga, Tallinn, Vilnius
>Bucuresti
>Ankara, Atena, Istanbul, Kiev, Sofia, Tel Aviv(+ Ierusalim)
-(Grecia - Ile.:) Corfu, Creta, Santorini, Rodos, ...
-(Turcia -) Antalya, Kusadasi, ...
>Amman, Beirut, Cairo (, Sharm El Sheikh,...), Cape Town, Damasc, Harare, Pretoria- 18:32
Leningrad, Moscova, St. Petersburg, Tbilisi, Volgograd
>Bagdad, El Kuwait, Riyadh, Teheran
>Aden, Addis-Abeba, Mogadiscio, Nairobi
>Abu Dhabi, Muscat | Dubai
19:32

Canberra, Melbourne, Sydney -02:32


Pacific Time : Los Angeles, San Francisco, Vancouver (CA) -08:32

În pofida diferenței de fus orar, Cioacă continuă să posteze nonsensuri, dar nu disperați și mîine e o zi cu soare!!

 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-03-15 18:58:45
         
 
  Greenwich Mean Time (GMT) – 16: 32
Dublin, Edinburgh, Lisabona, Londra, Reykjavik | Casablanca, MonroviaDublin, Edinburgh, Lisabona, Londra, Reykjavik | Casablanca, Monrovia
Amsterdam, Berlin, Bruxelles, Copenhaga, Geneva, Madrid,
Monte Carlo, Oslo, Paris, Roma, Stockholm, Viena |
>Ile. Baleare (Ibiza, Palma de Mallorca, Minorca,...), Ile. Tenerife, Canare
>(MALTA) La Valetta
>Bratislava, Budapesta, Praga, Varsovia
>Belgrad, Ljubliana, Sarajevo, Skopje, Tirana, Zagreb -17.32

Helsinki, Minsk, Riga, Tallinn, Vilnius
>Bucuresti
>Ankara, Atena, Istanbul, Kiev, Sofia, Tel Aviv(+ Ierusalim)
-(Grecia - Ile.:) Corfu, Creta, Santorini, Rodos, ...
-(Turcia -) Antalya, Kusadasi, ...
>Amman, Beirut, Cairo (, Sharm El Sheikh,...), Cape Town, Damasc, Harare, Pretoria- 18:32
Leningrad, Moscova, St. Petersburg, Tbilisi, Volgograd
>Bagdad, El Kuwait, Riyadh, Teheran
>Aden, Addis-Abeba, Mogadiscio, Nairobi
>Abu Dhabi, Muscat | Dubai
19:32

Canberra, Melbourne, Sydney -02:32


Pacific Time : Los Angeles, San Francisco, Vancouver (CA) -08:32

Cioacă continuă să posteze nonsensuri, dar nu disperați și mîine e o zi! :))

 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-03-15 18:53:43
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE