FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
studiu pe caz cinic: handicapatul sexual
Text postat de Dumitru Cioaca
Handicapatul sexual nu este o specie noua si nobila, asa cum incearca sa ne convinga anumiti cronicari moderni, ci o varianta extrem de rara si agresiva a lui homo sapiens care apare in urma unui stranut gresit al codului genetic.
Deosebirile dintre un handicapat sexual si un impotent sunt enorme. In timp ce un impotent a putut odata,dar acum datorita altor maladii sau varstei inaintate nu mai poate, handicapatul sexual s-a nascut ca sa nu poata. Un impotent, in afara de faptul ca nu mai poate, nu se deosebeste de ceilalti masculi cu nimic.
El nu se sfieste sa se hlizeasca la niste pulpe de gen feminin, care se fataie prin fata ochisorilor lui cu un singur scop: acela de a fi privite si admirate cu intensitatea si placerea unui flacau pus pe fapte si mai mari in cazul in care posesoarea pulpelor umbla dupa asa ceva. Impotentul, find un om suferind dar nu las, nu fuge niciodata cand o domnisoara, doamna, vadana sau mamaia este interesata sa intra in vorba cu el. Prin discutiile pe care le duce cu foarte multa pricepere si tact, impotentul da de inteles tuturor variantelor sexului slab, ca ele inca se bucura de multa pretuie, respect si admiratie in ochii de gen masculin. Cand o discutie cu sexul slab ajunge la un stadiu care depaseste posibilitatile lui, impotentul isi reaminteste ca era cat pe ce sa uite de o programare la dentist care il obliga sa plece in cinci minute.
-Stabilim amanuntele la telefon, acum va rog sa ma scuzati, trebuie sa plec, fiindca daca pierd programarea asta, va dura o luna pana sa primesc alta.
-Dar nici nu v-am dat numarul de telefon!
-Pai asta si voiam sa spun, scrieti-l repede aici.
Si in timp ce domnisoara, doamna, vadana sau mamaia srie numarul de telefon, un impotent nu uita niciodata sa-i spuna cat de interesanta si de inalt grad cultural a fost discutia pe care au purtat-o, mangaind-o tandru pe fund. De asemenea un impotent cand trece pe langa un boschet in care doi tineri se iubesc cu adevarat, se face ca nu-i vede, lasandu-i sa-si faca in liniste treaba. Fiindca el isi aminteste cat de diferit ii judeca el pe cei care il deranjau si pe ce-i lasau in pace pe timpurile nu prea indepartate cand atat el cat si aleasa inimii lui erau invitatii de onoare al aceluiasi boschet.
Cu totul altfel stau lucrurile cu un handicap sexual.
Nascandu-se cu acest betesug care il face nefericit el uraste sexul sub toate formele lui de manifestare. El arde in public "Plexus" si "Nexus" de Henry Miller spunand la toti cei care vor sa-l asculte ca "Lady Chaterly" de H.D.Lawrance este treapta cea mai de jos pe care a putut sa se coboare gunoiul culturii umane. El cand merge la Luvru trece cat se poate de repede si cu mana la ochi pe langa nudurile lui Rubens oprindu-se numai in fata picturilor care-l prezinta pe Isus crucificat. Si asta nu din devotament religios sau pentru a avea vreo bucurie estetica ci pentru a-si largi orizontul in arta crucificarii. Daca ar fi dupa el jumatate din vocabularul Limbii Romane ar trebui intezis pe motiv ca este foarte murdar. Pentru el cuvinte ca "bortoasa" "gravida" nu sunt alceva decat pura pornografie. Cand incerci sa-i expici ca si el a vazut lumina zilei datorita unei intrupari in realitate a acestor cuvinte te contrazice find ferm convins ca el isi datoreste existenta si talentele de namasurat unei interventii divine.
-Nu domnule, sustine el, eu nu am venit pe lume pe calea pe care vin toti muritori. Embrionul din care m-am marit eu a fost implantat de zeita Minerva in stomacul mamicutei mele care m-a nascut pe gura. De asta sunt eu cu zece metri mai inalt decat toti ceilalti in toate indelitnicirile la
care ma invrednicesc.
La un handicapat sexual deficienta hormonala duce la tot felul de vedenii bizare. Din literatura de specialitate am aflat de un caz care ar putea parea comic daca nu ar fi atat de tragic. Era vorba de un individ care odata a fost gasit pe acoperisul propriei colibe plangand ca o baba fiindca era convins ca cineva ii ucisese tiglele.
-Cine o sa ma mai apere pe mine la iarna de lapovita zapada si alte intemperii, se jelea el, cand sunt orfan de ambii parinti?!
Altadata, acelasi individ, s-a pus cu barosul pe tiglele de pe o vila findca acele tigle avusesera neobrazarea sa organizeze o orgie in plina zi numai pentru a jigni privirile trecatorilor de pe strada.
Intr-un alt articol din literatura de specialitate este vorba despre un handicapat sexual care vazand ca nici limba lui foarete versatila nu poate compensa defecienta esentiala de care suferea s-a apucat sa invete limbi straine. Nu exista limba pe mapamond din care individul sa nu stie cel putin o prepozite, atat era de dotat. Iar din limbile de circulatie mondiala, indiferent ca erau vi sau moarte, reusise sa invete propozitii intregi intr-un timp record. In ciuda acestor realizari fenomenale, poveste articolul, comunicarea cu poliglotul era extrem de dificila. Daca il intrebai ceva in franceza el te injura pe nemteste, daca ii intorceai complimentul in limba marelui Goethe, el iti recita un sonet de Shakesperare care nu fusese dradus in romaneste de Radu Stefanescu. Dupa parerea lui numai cele mai slabe sonete ale elisabetanului se lasa traduse in alte limbi. Ori el era dispus sa se ocupe numai numai de varfurile literaturii universale nu si de rebuturile ei. Tot din literatura de specialitate
reiese ca limbajul cel mai des folosit de handicapatii sexuali este cel al surdomutilor. Mai ales atunci cand li se adreseaza o intrebare la care ei nu pot da un raspuns. Singura sansa pentru a-i readuce pe handicapatii sexuali in randul oamenilor normali este o operatie de transplantare. Din pacate vasta lor majoritate nu accepta asa ceva, considerant ca organele de reproducere ale donatorilor nu corespun uriasei lor personaltati. O alta propunere vehiculata a fost cea a angajarii lor pe post de calugari. S-a renuntat repede la aceasta idee, fiindca toti au spus ca cea mai joasa pozitie pe care sund dispusi s-o accepte este cea de staret.

p.s.
Toate asemenarile din pamflet cu tiglele moarte sau alte personalitati de dimensiuni uriase de pe site-ul Europeea sunt absolut intamplatoare.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "ramolitule, ești frustrat rău, te-nțeleg, ți-a murit "inspirația" din izmene, condoleanțe doamnei cioaca!"
(Dragos Iovan catre genuneanu)

Domnul Iovan
Spuneti-mi si mie, cine este obsedatul, eu sau dumneavoastra? Cine a inceput sa vorbeasca de fete cand eu imi mulgeam vacile? Cine a adus vorba despre izmene cand eu nu ma gandeam decat la palarie, care este, probabil, cel mai inteligent si platonic obiect vestimentar? Eu nu am auzit de barbat care sa nu-si scoata palaria de pe cap inainte de a-si iubi sotia sau amanta. Insa nu acelasi lucru se poate spune despre izmene, mai ales atunci cand este foarte frig in casa. Cat despre parerea dumneavoastra ca asi fi un ramolit, eu daca asi fi in locul dumneavoastra, nu mi-asi baza deciziile de viitor pe ea. Sa stiti ca, daca ve-ti incerca sa mai sterpeliti ceva de la mine, iar o sa va prind in flagrant delict. Si o sa fiu extrem de dur, fiindca atunci cand un furt se repeta inseamna ca el s-a transformat din accident in obicei.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-15 20:55:20
         
 
  "năzbîtii"!!! ce eufemistică exprimare...zi-le domle, de-a dreptul, că asta sunt,agramatisme...fiindcă veni vorba de atitudine discreționară ce-ar fi(că doar ești editor unic, uns și răsuns)dacă ai respecta prevederea aceea din prăfuitul regulament europeic: "nu sunt validate textele vădit agramate..."
(Dragos Iovan catre Radu Stefanescu, cerand invalidarea textului meu)

Domnul Iovan
Motivele care l-au facut pe Radu Stefanescu sa nu invalideze acest text au fost urmatoarele:
1)valoarea lui stintifica
2)extraordinara frumusete literara a comentariilor dumneavoastra.
Fiindca Radu stefanescu nu vrea sa puna piedici nici stintei si nici artei. Ce e rau in asta?

p.s.
Am incercat sa corectez erorile de tastare, aagramatismele si alte crime descoperite de dumneavoastra. Daca mai gasiti si altele va rog sa mi le semnalati. Nu pe degeaba, fiindca ma gandesc sa va iau coautor. Deci iata la ce rezultate pozitive poate duce lupta pentru coexistenta pasnica!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-15 16:24:24
         
 
  "brava, nene, ne-ai convins ești pamfletar potent, ce mai? mai ales cînd te raportezi competent despre ce zvîcnea odată(rima-ți din izmene, la ce te gîndeai?)"
(Dragos Iovan)

Domnu Iovan,
Daca in izmenele dumneavoastra nu a zvicnit niciodata nici un fel de rima, vinovatul nu sunt eu, ci un stranut gresit al codului genetic. Dar nu renuntati la sperante, stinta poetica face prgrese din ce in ce mai rapide.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-15 15:18:22
         
 
  Io zic s-o lăsați moartă :)
(Liviu S, Bordas)

Liviule,
Cum adica sa i-o lasam moarta, la suferintele bietului om nu te gandesti? Parerea mea este ca el altfel se va altfel se va descurca cu o caramida vie decat cu una moarta.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-15 15:06:44
         
 
  Unii au un handicap
Si nimic mai mult de-atat :
Fi'n'ca nu poseda cap,
Fac intotdeauna gat !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-03-15 15:05:50
         
 
  Domnul Iovan ma voi straduii sa sa mai repar pe ici si pe colo. Valoarea literara a articolului meu nu este prea mare, recunosc. Dar despre continutul lui stintific nu ziceti nimic?

p.s.
De ce sariti in sus de parca fotoliul meu v-ar fi ciupit de fund? Chiar daca imi aduceti un certificat medical care confirma ditamai ciupitura eu tot nu pot sa cred ca autorul crimei sexuale este fotoliul meu. Fiindca fotoliul meu este este la fel de mort ca si o tigla. Ba uni spun ca ar fi chiar cu mult mai mort.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-15 14:53:37
         
 
  "năzbîtii"!!! ce eufemistică exprimare...zi-le domle, de-a dreptul, că asta sunt,agramatisme...fiindcă veni vorba de atitudine discreționară ce-ar fi(că doar ești editor unic, uns și răsuns)dacă ai respecta prevederea aceea din prăfuitul regulament europeic: "nu sunt validate textele vădit agramate..."  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-03-15 11:52:23
         
 
  scula lui de pamfletar
e nivel de-abecedar
cînd mitică se oftică
face din rahat, urzică!

 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-03-15 11:44:14
         
 
  Nenea Mitu, om cu sculă
Nu pune pe a căciulă
Dar acuma, orice-ar fi
Cred c-a pus punctul pe i!


 
Postat de catre Luchi Tenenhaus la data de 2012-03-15 11:34:10
         
 
  Io zic s-o lăsați moartă :)

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-03-15 11:00:03
         
 
  domnilor, vă rog mențineți disputa în limitele ei literare - epigramă, scenetă, pamflet, etc. și, bine ar fi, fără insulte mai mult sau mai puțin disimulate ecoliterar.

domnule genu, te rog, corectează năzbîtiile de genul impontent, mamaia srie numarul de telefon, mangaind-o tantru pe fund, etc, etc.

nu vreau să crească numărul colegilor care mă acuză de cenzură, abuz, politică editorială discreționară, etc.

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-03-15 10:59:26
         
 
  handicapul lui mitică: de gramatică-i e frică!

să vedem ce preț s-ar putea obține vînzînd în talcioc perlele onorabilului catrenist reșapat în pamfletar:

-prima frază mi se pare relevantă:
"Handicapatul sexual nu este o specie noua si nobila, asa cum incearca sa ne convinga anumiti cronicari moderni, ci o varianta extrem de rara si agresiva a lui homo sapiens care apare in urma unui stranut genetic gresit."

deci cum ar veni, pamfletarul descoperă prin intermediul probabil wikipediei că unele specii de homo sapiens se reproduc prin strănut...hapciu nene mitică, dar matale cînd strănuți expiri bacili sau mlădițe de urmași?
-a doua e chiar înduioșătoare prin sinceritatea introspecției autocritice și a profunzimii logice:

"In timp ce un IMPONTENT (sic) a putut odata,dar acum datorita altor MALADI (SIC) sau varstei inaintate nu mai poate, handicapatul sexual s-a nascut ca sa nu poata. Un impotent, in afara de faptul ca nu mai poate, nu se deosebeste de ceilalti masculi cu nimic."

brava, nene, ne-ai convins ești pamfletar potent, ce mai? mai ales cînd te raportezi competent despre ce zvîcnea odată(rima-ți din izmene, la ce te gîndeai?)
-asta e epocală, ar merita publicată în revista europeea, la o rubrică ce ar stîrni mare interes:"despre impotențele gramaticale ale marilor editorialiști(că doar are nivel de postare 200, dom' cioacă, nu?):

"in timp ce domnisoara, doamna, vadana sau mamaia SRIE(sic) numarul de telefon, un impotent nu uita niciodata sa-i spuna cat de interesanta si de inalt grad cultural a fost discutia pe care au purtat-o, mangaind-o TANTRU (sic)pe fund. "

acum, sincer să fie asta cu TANTRU e cu bătaie lungă. petrecîndu-se episodul impotent la dentist, cioaca probabil că vrut-a a scrie TARTRU...sau cine-știe, e vorba de apetențele impotent-tantrice ale unui yoghin decrepit și libidinos.
-în categoria "lenuța băsescu" ar intra ușor și asta:
"De asemenea un impotent cand trece pe langa un boschet in care doi tineri se iubeste cu adevarat,"

aș putea pierde, scoțînd la iveală "perlele" distinsului catrenist încă vreo oră, că-s mai ceva ca-ntr-o crescătorie de stridii, dar n-are rost, calul bătrîn nu se mai învață în buiestru.
Pe fondul textului literar(admițînd mica convenție că această compunere căznită, de nivelul unui școler submediocru e text literar)nu pot decît să urez admiratorilor proaspătului pamfletar să se bucure doar de asemenea mostre de pamfletistică potentă, sănătoasă și vioaie!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-03-15 09:20:15
         
 
  despre micu-ți handicap:
/ce-i pitit pe sub potcap/
cînd te-apuci de comentat,
iute-ți scapă un scuipat!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-03-15 08:48:02
         
 
  ai și tu un handicap:
neuronu sub potcap
te îndeamnă la rimat,
da' îți scapă un scuipat!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-03-15 08:15:25
         
 
  Sa inteleg ca handicapatul sexual s-a si dat de gol prin raspunsul sau prompt?

"Bah, care esti handicapat sexual pe aici?" intreaba Mitica.
"Ba tu, ba tu!..." striga Rechesan.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-03-15 07:28:46
         
 
  Asa cum matale spui,
Daca-l strangi de cerebel
Inteleg ca dumnealui,
Nici nu stie ce-i cu el !
(Valeriu Cercel)

cum eu nu-s calau ca el,
nu-l palesc la cerebel,
dar cand pohta ii e de-un balci,
ca sa-i treaca-l strang de galci.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-15 02:53:16
         
 
 

Asa cum matale spui,
Daca-l strangi de cerebel
Inteleg ca dumnealui,
Nici nu stie ce-i cu el !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-03-15 02:09:04
         
 
  da, cumplită încleștare între orgoliul terfelit al măciucașului cioca, acest mathusalem al epigramei europeeic și vădita lipsă a mijloacelor stilistice și gramaticale.din această cummplită dilemă, susnumitul nu va ieși, așa cum nu iasă broscoiul din băltuță, bivolul din mocirlă și fata mare dintr-o școală californiană cu teacheri libidinoși.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-03-14 23:27:20
         
 
  Domnul Gheorghiu, daca ati sti cat de inegala e lupta, mi-ati plange de mila...

cred ca nu a o fost o sfada
sa n-o pierd cu-acest natang,
fiindca el ma ia de coada,
iar eu n-am de ce sa-l strang!

p.s.
Multumesc mult de vizita, comentariu si suportul dat pe timpul cumplitei inclestari.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-14 23:22:10
         
 
  fără exagerare, cred că este unul dintre cele mai stupide și agramate texte în proză pe care le-am citit pe europeea.dacă maimuțăreala asta rebarbativă e pamflet, băse este academician și coana leanța ot pleșcoi prințesa de Walles.
cînd am timp voi detaila în ce constau agramatismele și ridicolul compunerii, fiindcă am convingerea că și un elev mediocru de clasa a VI compunea ceva similar.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-03-14 23:21:29
         
 
  Lasă, nea Genu, că nu mor caii când vor câinii, bre. Suntem pe-aici destui care ținem la dumneata.

Păi, talentați-netalentați,
De domnu’ critic masacrați
Că nu suntem emasculați.
Ce mai conteaz㠖 cuscri, frați
(Degeaba mai vociferați)
Nici impotenți dar nici castrați –
Suntem dar toți handicapați :)

 
Postat de catre Iosif Gheorghiu la data de 2012-03-14 22:57:46
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE