FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
sa le fie țarana usoara!
Text postat de Dumitru Cioaca
"acoperișurile se curbau și ele strîmbate de greutatea țiglelor moarte"
(Vers din poemul Schiopii din nori" de Gheorghe Rechesan)

țiglele ce-n tinerețe
chiar de vile-au fost curtate,
au murit de batranețe
dupa-o foarte scurta boala,
sau au fost asasinate
de-o grindina criminala?

p.s.1
dupa ce cinci jerbe pun
peste țiglele inerte,
ma-ndrept catre el si-i spun:
Gheorghe, Domnul sa le ierte!

p.s.2
arhitectu-i de parere
c-al lui Gheorghe acoperis
necesita un proptis
c-altfel cade de durere.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  cînd trăgîndu-ți ambrazura
peste un cucui recent
spune-mi o să-ți meargă gura
în vreun catren decent?
(Gheorghe Rechesan)

cum el n-are-o aura
de crescator de cucuie,
genu da numai la muie
spre-a crea o gaura.

p.s.
Domnul Rechesan,
Eu accept toate criticele la adresa formei imperfecta daca si dumneavoastra declarati ca ati inteles continutul.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-15 00:18:38
         
 
  logică oablă cioaca-nică, care denotă dacă nu abnormalități anatomico-fiziologice, atunci barem o doză mărișoară de agramatism și incultură:

"cînd practic priapismul..."
"de la un timp iarasi va iubeste grija de sfincterele mele."
"nu numai ca nu am nici o vacuta, dar nici nu indraznesc sa cer despagumiri pentru lipsa ei de prezenta fizica."
"dar felul in care si-au dat obstescul sfarsit tiglele la care ati tinut atat de mult, inca nu-mi permite sa nu mai pun semne de intrebare."

hai, domnule, mistăr(sic), nene, dacă tot socializezi,și ai opinii privind un text prezumtiv marcat de o eroare, încearcă măcar să te exprimi coerent, c-altfel, după cum observă oricine îți pică acoperișul/recte calota craniană/ peste aparatul fonator și vezi silabele printre lucarnele protezei dentare.
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-03-14 14:16:53
         
 
  cînd trăgîndu-ți ambrazura
peste un cucui recent
spune-mi o să-ți meargă gura
în vreun catren decent?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-03-14 07:45:22
         
 
  ps.
"al saptelea rand e in plus"
nooo, ciocuță, totul e-n plus la mătăluță.
Ți-am pus în vedere o chestie de bun simț, în prezumția că ai așa ceva pitit între cotloanele spiritului(spirit care și el e probabil expus frust, pe patru caturi ,ca-n epigramări)să te abții...ocolind orice aluzie la numele și textele mele;nu poți? te ajut. nu vrei te oblig!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-03-14 07:43:36
         
 
  minunat, excepțional, epocal! matale cioaca, nu ești un epigramist obișnuit ești ditamai epigastru...constipat de autosatisfacție, doldora de rime gen labă-babă-slabă, dispeptic pînă la plictis,iară gazele intestin-catrenistice îți vor asigura ascensiunea, precum unui balon umflat cu He...hehe, cine știe dacă nu te-om vedea peste deceniu în chip de exponat la Smithsonian?!
Vade retro izmana, noli tangere culus teus!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-03-14 07:40:15
         
 
  erata:
al saptelea rand e in plus
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-14 01:11:26
         
 
  totul e bine cand se termina cu bine

dupa ce le-a consultat,
c-o atentie aparte,
doctorul Achim Buzura
catre Gheorghe-a exclamat:
-astea nu sint tigle moarte,
dar le-a lesinat caldura!
ci numai au lesinat.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-14 01:10:20
         
 
  " mr.Cioaca, știu că nu te poți abține, e sindrom de incontinență, așa-i zice cînd de la o vîrstă te lasă sfincterele.ar fi simplu să-ți răspund a la carte bleu,"ne sutore, etc." dar observînd că ești în pană mare de inspirație, hoinărind pătrățos, frust și fără haz/evindent e o impresie personală, deși dacă suntem obiectivi nu prea am văzut pe nimeni de multișor să se amuze la căznelile dumitale, înafara colegilor de breaslă-n 4 stihuri și 8 silabe)îți spun doar atît:mulge mneata vaca, dimineața în Ithaka, sau în Idaho, dacă ți-e mai la-ndemînă, răsfață-te cu priapismu' literar și nu te chinui să mai dezlegi semnificații oable unde-s doar imagini oareșcare...nu de alta da' nu se face ca la etatea dumitale să umbli prin lavră, plin de cucuie virtuale, ajungă-ți bîlbele gramaticale și erorile de tastare!"
(Gheorghe Rechesan)

Domnul Rechesan
Va rspund cu intarziere fiindca abia acum am citit ne-raspunsurile dumneavoastara la intrebarile mele despre regretate disparute.
O sa va dau cateva raspunsuri scurte la cele puse de dumneavoastra in discutie:
1) Observ ca de la un timp iarasi va iubeste grija de sfincterele mele. Va atrag atentia ca aceste parti anatomice apartin suta la suta personei mele. Preocuparea dumneavoastra obsesiva cu sfinterele ce nu va apartin ar putea sa fie luata de anumiti rauvoitori ca un atac la persoana. Si ar fi pacat ca nivelul dumneavoastra sa sufere din cauza unor invinuiri neadevarate. Eu va voi lua din nou apararea, dar daca ne luam dupa trecut, s-ar putea sa nu am succes.
2)Admiratorii mei nu sunt niste aplaudaci de rand, ci persone ultra-distinse care prefera sa savureze prospetimea operelor mele in liniste. Nu ca ai dumneavoastra, care cum depuneti un ou de bibilica, cum incep sa cotcodaceasca: -Ia priviti ce omleta uriasa a produs strutoaica!
3)Inconsistenta dumneavoastra este uluitare: cand practic priapismul ma invinuiti ca-l practic, cand nu-l practic ma indemnati sa-l practic. Hotarati-va odata, fiindca ce visati dumneavoastra, sa fiti tot timpul si cu dansa-n-transa si cu sufletu-n rai nu se poate!
4)Va rog sa nu mai radeti de saracia mea, reamintindu-mi tot timpul ca eu nefind chiabur ca dumneavoastra, nu numai ca nu am nici o vacuta, dar nici nu indraznesc sa cer despagumiri pentru lipsa ei de prezenta fizica.
Sa auzim numai de bine!

p.s.
Eu stiu ca despre mult regretatele moarte, asa cum spune proverbul ar trebuii sa vorbesc numai de bine, dar felul in care si-au dat obstescul sfarsit tiglele la care ati tinut atat de mult, inca nu-mi permite sa nu mai pun semne de intrebare. Eu zic ca daca si-au dat obstescul sfarsit ca urmare a unei crime abominabile ar fi timpul sa anuntam chestura de politie.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-13 22:02:08
         
 
  Boiar latunski,
Daca mi-ati fi citit operele complete cu mai multa atentie, nu v-ar fi scapat pericolul de moarte prin care am trecut cand Yago Croncanicarul m-a surprins intonand imnul Statelor Unite ajutat de doua tigai goale.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-13 20:00:09
         
 
  Croncanicarul e chiar o găselniță. O fi involuntară?  
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-03-13 19:30:51
         
 
  Cu ce scop credeti dumneavoastra ca voia Gica Cosbuc sa fie aruncat intre femei? Ca sa-l alapteze? Domnule, in ce curse murdare vrea sa ma momeasca muscalul, numai pentru a ma vedea iarasi in gura lui Yago Croncanicarul.  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-13 19:05:16
         
 
  iar dacă ești fan Coșbuc, scrie ceva de GenuL:

"Și vinu-i bun, și hora-mi place
Iar tu Doamne fă-mi ce vrei
Numa' pustnic nu mă face!
Fă-mă floare albă-n luncă
Și-apoi ia-mă și m-aruncă
Doamne-ntre-femei!" (Gică Coșbuc).

Apoi mai discutăm...
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-03-13 18:27:51
         
 
  Boiar latunski
Si aborigenul genuneanu-copita-de-bizon e de acord sa fumeze pipa pacii cu dumneavoastra, dar numai dupa ce i se termina tutunul. Asa mi-a zis!

p.s.
Parerea mea este ca, pana nu se semneaza tratul de incetare a ostilitatil, nu este bine sa-l mai atacati din spate unde stau depozitate fulgerarile lui cele mai nimicitoare.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-13 18:15:46
         
 
  Si inca ceva boiar latunski,
Stelele cazatoare pe care le vedeti dumneavoastra au cumva culoarea verde?! Fiindca daca o au sa stiti ca nu sunt de natura celestiala.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-13 18:06:01
         
 
  Și eu vă port respect etern, mai ales că mi se termină samagonul între Bender și Tighina (sic!),
iar Nina nu mai vine: "și-adorm tîrziu cu ea în gînd, iar ea visînd la mine" (Coșbuc?, pe cînd se scobea în nas, na!).
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-03-13 18:05:04
         
 
  "Aborigenule,"
(compliment muscalesc adresat de transnistrian olteanului genuneanu)

fi atent, latunski,nene,
findca genu e de genul
care are niste gene
tari ca si abirigenul.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-13 17:46:33
         
 
  "Aborigenule,
am un acoperiș,
el are un proptiș;
sînt de părere
că nu sufăr de durere."
(latunski criticul)

ca sa nu dau iar de potca:
cand eu dau cu-asa putere,
si nu simti nici o durere,
te-anesteziezi cu vodca?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-13 17:39:26
         
 
  "Mă uitai pe profilu' lu' matale; ce-ar fi să-i cedezi 100 puncte lui Hurmuzache, aud?"
(latunski criticul)

Eu l-am rugat de nenumarate ori pe domnul Cristescu sa dea din nivelul meu celor care au un nivel nu chiar pe masura asteptarilor. Dar de ce lui domnul Hurmuzache si nu dumneavoastra? Nu cred ca Ninocica ar avea ceva impotriva.

p.s.
Daca nu-l vreti definitiv, fiindca intretinerea lui costa, sunt disput sa vi-l imprumut numai atunci cand aveti nevoie. Adica atunci cand va trece o postare mai importanta.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-13 17:33:25
         
 
  "Sînt de aceiași părere, țiglele nu pot fi nici vii nici moarte;"
(latunski criticul)

Pai daca sunteti de aceiasi parere cu mine, pe ce ne buzduganim noi aicea, pe rusoaice?! Sa stiti ca daca eu i-am zis odata saru-mana Ninocicai, a fost din respect pentru dumneavoastra si nu cu alte intenti.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-13 17:21:34
         
 
  Mă uitai pe profilu' lu' matale; ce-ar fi să-i cedezi 100 puncte lui Hurmuzache, aud?  
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-03-13 17:17:20
         
 
  Aborigenule,
am un acoperiș,
el are un proptiș;
sînt de părere
că nu sufăr de durere.
iar de-am păreri inerte,
Domnul Ilici să mă ierte.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-03-13 17:15:20
         
 
  M-ai auzit pe mine că mă laud cu job-ul meu, care nu-i de ici'colea: sînt impiegat de mișcare la Observatorul Astronomic: eu dau venirea și plecarea stelelor căzătoare: și am Școala Personalului, plus Școala de Duminică la bază, ca să nu mai vorbim de calificarea la "Extraterestra antică". Panimaieși?
(latunki criticul)

Boiar latunski,
Acum ca am aflat, in sfarsit, de minunata meserie pe care o aveti, inteleg de ce va uitati de sus job-ul lui George-Al-lui Toderică Gore. Dar fiti atenti cu stele alea cazatoare, sa nu deraieze vreuna spre buncarul in care va tineti inteligenta.
S-au mai vazut cazuri.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-13 17:03:59
         
 
  Boiar latunski,
Sentimentul "incontinent-urinar" pe care-l aveti nu este provocat de rimele mele ci de un consum excesi de vodca sau basamac. Daca veti citi aceleasi rime cand va aflati intr-un post de lichide, veti vedea ca simptomele care va chinuiesc acum nu vor mai raspunde prezent.
Cat despre dovada pe care o am ca Muscal-Turcitul ar inclina catre convingerile religioaso-politice ale regretatului Bin-Laden, nu pot sa va spun decat ca ea exista chiar pe acest site. Daca intrati in moschea shiatului (stiu sigur ca nu e suni de la iranieni) veti gasi scris, chiar de manusita lui, negru pe alb ca poarata un fes rosu pe care se balangane un ciucuras de aceiasi culoare.
Dar asta numai acasa, de frica sa nu afle Ataturk.

p.s.
Culoarea podobei inciucurate ma face sa cred ca l-a cunoscut indeaprope si pe marele Ilici.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-13 16:55:29
         
 
  M-ai auzit pe mine că mă laud cu job-ul meu, care nu-i de ici'colea: sînt impiegat de mișcare la Observatorul Astronomic: eu dau venirea și plecarea stelelor căzătoare: și am Școala Personalului, plus Școala de Duminică la bază, ca să nu mai vorbim de calificarea la "Extraterestra antică". Panimaieși?  
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-03-13 16:44:24
         
 
  Să-ți trăiască meseria, nene, tot respectul, asta-i poliloghie, meserie nexa.
Nici de la mine, nici de la tine, nici de la Buricea venire,
ce-are aiasta cu prefectura din Băilești, aud?
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-03-13 16:35:36
         
 
  Sînt de aceiași părere, țiglele nu pot fi nici vii nici moarte; dar nici "vădană" nu poate rima incontinent-urinar cu "codană", plus alte exemple de "bucată-fată".
Cum n-ai nici o informație concludentă că m-aș fi înscris la busurmani: "La'illah ill'î Ilahu, va Muhamadum rasul'Illahî", panimaeși?
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-03-13 16:29:37
         
 
  "Așa ar fi comentat și George-Al-lui Toderică Gore, el repara televizoare, schimba PCL 85 și PL 100 fără să aibă habar de literatură, ba mai băga și degetele-n priză, de i se zbîrlea părul din cap și din zonele erogene. Și nu pățea nimică. Îi și mai rămînea timp să repare gardul către uliță; epigrame nu scria, n-avea habar ce-s alea."
(latunski criticul)

Olteanu George-Al-lui Toderică Gore, in afara ca are o meserie de toata isprava, fiindca aflati de la mine, doiar latunski, foarte putini muscali dispun de suficient glagore ca sa poata face ce face el, are si dreptul sa comenteze literatura pe care o citeste folosind logica. Daca logica nu se preda in Transnistria nu e vina lui.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-13 16:25:07
         
 
  Boiar latunsi,
Pereti pot sa crape , pietrele pot sa crape, muscalii pot sa crape, deci se poate spune pereti crapati, pietre crapate sau muscali crapati, dandu-se astfel de inteles ca exista si pereti, pietre sau muscali necrapati. Dar cand se spune tigle moarte nu cumva se da de inteles ca ele au fost pana mai decurand pline de viata? Deci va asigur eu ca "tiglele moarte" nu-si vor recapata viata nici daca le face respiratie artificiala Muscal-Turcitul.

p.s.
Se pare ca am cam chiulit la cursul de logica!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-13 16:03:15
         
 
  Nu te abține, aborigene Cioacă, poți să faci totul, poți pune un accent deosebit și pe alt vers, par-examplă: "pereții crăpau fiindcă nu-i mîngiia nimeni". Ăsta-i mai hazliu, nu?

Așa ar fi comentat și George-Al-lui Toderică Gore, el repara televizoare, schimba PCL 85 și PL 100 fără să aibă habar de literatură, ba mai băga și degetele-n priză, de i se zbîrlea părul din cap și din zonele erogene. Și nu pățea nimică. Îi și mai rămînea timp să repare gardul către uliță; epigrame nu scria, n-avea habar ce-s alea.

 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-03-13 15:19:05
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  mr.Cioaca, știu că nu te poți abține, e sindrom de incontinență, așa-i zice cînd de la o vîrstă te lasă sfincterele.ar fi simplu să-ți răspund a la carte bleu,"ne sutore, etc." dar observînd că ești în pană mare de inspirație, hoinărind pătrățos, frust și fără haz/evindent e o impresie personală, deși dacă suntem obiectivi nu prea am văzut pe nimeni de multișor să se amuze la căznelile dumitale, înafara colegilor de breaslă-n 4 stihuri și 8 silabe)îți spun doar atît:mulge mneata vaca, dimineața în Ithaka, sau în Idaho, dacă ți-e mai la-ndemînă, răsfață-te cu priapismu' literar și nu te chinui să mai dezlegi semnificații oable unde-s doar imagini oareșcare...nu de alta da' nu se face ca la etatea dumitale să umbli prin lavră, plin de cucuie virtuale, ajungă-ți bîlbele gramaticale și erorile de tastare!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-03-13 14:44:02
         
 
  Domnul Rechesan,
va rog sa ma scuzati ca nu pot sa ma abtin, dar versul mi se pare a fi prea de milioane pentru a fi lasat sa treaca neobservat. Parerea mea este ca trebuieste schimbat, fiindca daca ramane acolo unde este, strica un poem bun. Nota lui hilara nu are nimic de-a face cu atmosfera sumbra a poemului. Findca chiar o greutate mare ori stramba ori curbeaza ceva, sa le faca pe amandoua in acelasi timp nu numai ca nu se cade, dar le-ar obliga pe bietele tigle sa munceasca mai mult. Ori noi stim din vers cat de moarte sunt tiglele. Deci "tiglele moarte" nu merge nici ca metafora deoarece pentru neinitiati ca mine, deoarece sugereaza ca acestea ar fi gadilat acuperisul cu zburdalnicia lor plina de viata inainte de a se fi intamplat nefericitul eveniment.

p.s.
Apropos, vacuta care rade de mine este cea care, fiind rapita de niste colegi europeeici, v-a obligat sa cereati despagubiri, sau o vitica de-a ei care intre timp a ajuns la maturitate? Daca o mai lasti sa rada de mine sa stiti ca o sa-i dau intre coarne cu atatea catrene de o sa-i piara laptele si atunci de la cine veti mai manca dumneavoastra telemea de vacuta?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-03-13 14:34:49
         
 
  mai schimbă placa, nea cioaca, că te rîde și vaca!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-03-13 08:57:49
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE