FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Piața Universității, acest Sancho Panza al Opoziției
Text postat de Marian Tudorel Lazar
Nimeni nu poate nega ingenuitatea Pieței Universității (cel puțin în ansamblul ei, că altminteri și în Soare se găsesc pete) la fel cum nimeni nu poate nega măreția idealurilor Opoziției (cel puțin la modul declarativ, că altminteri și Dumnezeu mai stă de vorbă cu Dracu în gând). Nu-mi place însă că acest Don Quijote vrea să înarmeze tot satul și să dărâme moara care, de bine de rău, macină mălai și macină bine (chiar de e loc și de mai bine). Din partea mea, nu are decât să-și ia halebarda, sabia și pe Rosalinda și să dea cu ele în pietrele morii până o răguși măgarul lui Sancho, dar pe mine să mă lase să-mi văd de treburi, și să nu mai urle din toți bojocii că-l arde focul din gura balaurului închipuit. Ce ne facem deci cu acest cavaler neobosit, care chiar vrea să exaspereze pe toată lumea? O soluție ar fi să-l legăm și să-l uităm pe undeva prin beciurile morii până o trece Aheronul, înainte și înapoi, și și-o da seama că-i mort și îngropat. Dar nu ar fi democratic, așa că nu se poate. Atunci să nu-l legăm, să nu-l închidem, dar măcar un consult serios să-i facem și să aflăm: chiar este bolnav sau doar o face pe nebunul? Dacă este bolnav cu adevărat, atunci să-i retragem avizul de port-halebardă și permisul de călărit. Dacă nu-i bolnav și doar o face pe nebunul, atunci nu știu ce să-i fac, singura soluție pe care o văd ar fi să-l las pe mâna lui Sancho Panza din Carpați, ce tocmai și-o legat catârul în Piața Universității, până s-o sătura acesta să fie plimbat aiurea pe drum și i-o trăsni o scatoalcă dintr-aceea de baci moldovean, muntean sau poate... ungurean.
Așa să ne ajute Dumnezeu!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE