FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Se poate și fără aroganță
Text postat de Emanuel Cristescu
Târziu, excesiv de târziu și, ca atare, neonorant: a doua solicitare a protestatarilor și a peste 85% dintre români s-a împlinit: Emil Boc a demisionat. (Un fel de pampers prezidențial a fost, firește, aruncat).

Sper să nu ne cadorisească, domnul președinte, din nou, tot cu Boc pentru formarea unui nou guvern.

Însă, așa cum și-a asumat în nenumărate rânduri, toate deciziile Guvernului (de facto le-a inițiat și le-a impus) domnul președinte este adevăratul responsabil. Și generatorul relei guvernări. Ca atare fără demisia domnului președinte nimic bun nu ne așteaptă.

Oricum, românii au demonstarat că au coloană vertebrală.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Praf in ochi.  
Postat de catre General Motors la data de 2012-02-06 15:35:47
         
 
  Nu, nu s-a putut fără aroganță, nici acum.
Boc, magnificient, ca o piramidă de nisip, s-a lăudat pre sine, exalînd un soi de mîndrie cosmică.
Udreasa, cu buzele sumețite, a simțit nevoia să iasă din scenă, ca o cleopatră blondă, (mai puțin șarpele executant!), trecînd de la comparativ la comparativul de superioritate, vizavi de eficiența distinsului govern, proaspăt basculat din roaba pedelistă.
Purtătorul de cuvinte, Cotoi, a mieunat, scrîșnind din măseluțe, ceva de genul că cei care au cerut demisia guvernului și, desigur, a căpcăunului, ar “delira” – nouă sintagmă de extracție psihiatrică, alături de cea cu care îi cadorisise pe protestatari în urmă cu ceva vreme: “nevrotici” ! Oare să se fi uitat în oglindă și, de fiecare dată, s-a autodefinit, avînd, ulterior, scurte și nevinovate amnezii?

Acum, a mai rămas o redută! A care, de fapt, este cauza absolută a degringoladei în care am ajuns. Ce face ea/el acum?
Am găsit un citat dintr-un autor cunoscut, care s-ar potrivi perfect la situațiune:

“Dilema lui e dilema piticului.
Cu ochiul lui pineal își vede silueta proiectată pe un ecran incomensurabil.
Glasul lui, sincronizat cu umbra unei gămălii de ac, îl intoxică.
Aude un răcnet acolo unde alții aud doar un chițcăit.
Iată și mintea lui. E un amfiteatru în care un actor dă o reprezentație politică.”

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-06 15:02:48
         
 
  Previzibil: capul lui Moțoc nu fu de-ajuns.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-02-06 14:58:33
         
 
  Ecuatia se complica, pentru ca, daca ar refuza numirea in functia de premier opinia publica il va amenda pe Victoras in mod perfect justificat.
Andrei Florian


Să-l amendeze pentru ce? Pentru că, în eventualitatea (absolut improbabilă) în care i s-ar propune să formeze un guvern, ar fi suficient de inteligent încît să știe că nu poate guverna fără o majoritate parlamentară?

Mă faceți să zîmbesc, domnule Andrei Florian. Nu pentru că v-aș crede mai capabil în materia manipulării, ci pentru că ne credeți prea naivi. Și nu suntem.

Mai încercați. Pînă acum nu ați produs decît steril. Poate reușiți și (măcar) un grăunte de cărbune. Dar, atenție la lopată. Ați văzut ce a pățit amicul dumneavoastră Boc.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-02-06 13:43:15
         
 
  Domnule Bordas, aveti dreptate.Pentru eleganta discursului, de astazi il voi numi "premiantul" sau "multiplul premiant" dupa cum doresc sa evidentiez rezultatele de exceptie ale celui care tanjeste sa doarma si la Cotroceni. De altfel, prezenta acestuia la lucrarile Parlamentului, acolo unde a ajuns de pe un premiat loc secund, este specifica silitorilor.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-02-06 13:11:17
         
 
  o ilară și timidă încercare de canossa, estompată de persistentul abur balcanizant; statura nanopremierului schițînd un gest de-o demnitate îndoielnică și tardivă.papa care-l pune să pășească desculț pe cioburile aroganței ce-a sfărîmat demnitatea plătitorilor de taxe, a injurios-caracterizaților asistați și a nesimțiților statutari. puțină pudră pe fața chinuită, nu prea mult că se îngroașă tragico-comedia. fără artă, c-un decor ce-l eternizează pe nenea Iancu. În actul doi aroganța papală pretinde scoaterea castnelor din foc cu mîna goală și tremurîndă a opoziției, ambetată și ea de calpul succes.urmează soluția din mînecă, alt boboc, același boboc, înflorind populist, machiat, parfumat cu coaja naramzei atotștiutoare.avem soluții, n-avem oameni, scandează țuțării și regii asfaltului, energiei și ai bacilului nebiruit decît cu droguri din import. figurație e confuză, moțoc redivivus, simplitatea tăișului voievodal, dictatura "boborului", parlament invalid-valid, putrid, relansare, revotare totul din taxarea sudorii, deziluziei, minciunii instituționalizate plus un gol de speranță.n-avem soluții, avem Om, unde-s catastifele FMI-ului, habeamus papa?

să ceară nivel minim a.f. e un gest autocanossifiant pt lingua rubia calcifiată.
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-02-06 13:00:24
         
 
  Bordas, daca te documentai inainte sa comentezi
AF

Să mă documentez cu privire la ce? Eu vorbeam despre limbaj. Materie în care (și nu numai) se pare că utilizați dublul standard. Sau dublul limbaj, cum doriți.

Ce mi-e repetentul, ce mi-e javră ordinară, atunci cînd discutăm despre eleganța limbajului?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-02-06 12:55:33
         
 
  Bordas, daca te documentai inainte sa comentezi, ai fi vazut ca am anuntat demisia premierului cu mult timp inainte. Nici copilotul si nici repetentul nu se asteptau, fapt ingrijorator pentru unii care pretind demnitati.
Victoras este copilot, nu este nimic fals in afirmatia mea, iar la Crinulet am gresit, recunosc, nu este repetent, este dublu repetent. Daca ai alte informatii, te rog sa le faci publice.
Nu este nimic jignitor, pentru ca adevarul nu poate fi jignitor niciodata, nu este nici injuratura de tipul "javra ordinara", pentru ca nu sunt atat de idiot sa folosesc asemenea sintagme. Stiu ce vorbesc.
As dori sa-l vad pe copilot numit de Basescu in functia de premier, pentru ca vreau sa-l vad invalidat de Parlamentul Romaniei. Daca insa accepta sa fie premier, Crinulet este scos din carti iar turnatorul Voiculescu va lua foc cu toate antenele sale. Ecuatia se complica, pentru ca, daca ar refuza numirea in functia de premier opinia publica il va amenda pe Victoras in mod perfect justificat.
De astazi, responsabilitatea este toata in curtea opozitiei. Sa-i urmarim cu interes!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-02-06 12:46:23
         
 
  Unde am spus eu o așa monstruozitate "Daca, insa, sustineti ca liderii partidelor de opozitie, oricare ar fi acestia, pot sa eludeze prevederile Constitutiei" Chiar nu puteți fi fair play?

V-am explicat, mai jos, procedura. Dacă vă este ceva neclar pot detalia.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-02-06 12:26:33
         
 
  Indivizi care cer "executia" celor care nu se aliniaza orientarii dictate de la centru prin intermediul activistilor, injurii de mahala si javrele ordinare, bineinteles.
Ratiunea arata altfel, domnilor!

Andrei Florian, ieri

si

Copilotul tocmai a anuntat ca, indiferent de numele premierului, el si repetentul se vor opune :)
tot Andrei Florian, azi

Rațiunea arată altfel luni de dimineață, nu? Nu e ca duminica.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-02-06 12:25:32
         
 
  Sigur, bișnița cu blugi și altele, înțeleg că vă face plăcere. Mai vorbim.

Habar nu aveți cum se rezolvă o criză politică în lumea democratică. Președintele se consultă cu toți liderii partidelor parlamentare, în sensul că solicită propuneri pentru un prim ministru care ar putea să aibă susținere parlamentară. Când, după una ori mai multe runde de consultări, crede că a găsit o astfel de personalitate, (dacă nu există un partid care să aibă majoritatea absolută, premierul poate proveni de la oricare partid, poate fi independent sau tehnocrat) îi încredințează mandatul de a forma un nou guvern. Din acel moment perosoana împternicită cu fomarea noului guvern începe consultări serioase cu toate partidele, pentru a găsi susținere politică. Se negociază posturi, priorități, idei de relansare, etc. Aceste negocieri pot dura și luni de zile. Când premierul desemnat formează un posibil nou guvern, merge cu acesta în Parlament și solicită un vot de investitură. Dacă îl obține este OK. Dacă nu, procedura se reia. La noi, dacă nu se obține acest vot de două ori, Parlamentul este dizolvat și urmează alegeri anticipate. Criza din România nu poate fi soluționată decât PRIN ALEGERI ANTICIPATE. Altfel vom avea de-a face cu o reșapare, vulnerabilă la cel mai mic șoc.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-02-06 12:23:51
         
 
  Aud ca la Cotroceni, consultarile s-au amanat tocmai pentru a se discuta noul context politic. Unul, in orice caz, mai bun!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-02-06 12:23:38
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Daca as fi fost presedinte, eu l-as fi numit pe Victoras. L-as chema la raport si i-as spune: "Victoras, tata, vrei sa fii premier? Bine , ma, copilotule! Hai, ia si tu volanul pana la alegeri ca sa vedem ce stii. Proba de lucru"  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-02-06 12:20:02
         
 
  Daca, insa, sustineti ca liderii partidelor de opozitie, oricare ar fi acestia, pot sa eludeze prevederile Constitutiei atunci vorbim despre cu totul altceva. Copilotul tocmai a anuntat ca, indiferent de numele premierului, el si repetentul se vor opune :)  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-02-06 12:13:58
         
 
  Va inselati, dar nu este pentru prima oara. In acest moment, cel mai important om in stat are datoria sa gestioneze criza aparuta in urma demisiei premierului. Liderii partidelor pot avea opinii consultative in discutia cu presedintele. Parlamentul este institutia care decide si nu liderii partidelor. Intre noi fie vorba, eu nu i-as da copilotului volanul, iar de multiplul repetent nici nu incape discutia.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-02-06 12:09:47
         
 
  Nu-i așa, domnule Florian, că de fapt, dumneavoastră de mult susțineați necesitatea acestei demisii?

dacă o susțineți și pe a lui Trăienel, vă reevaluăm.

Președintele nu are dreptul constituțional să cheme la consultări liderii partidelor politice. Are obligația ca în caz de criză politică să-i invite și să se consulte în vederea decelării unei personalități capabile să adune o majoritate. (Și nu gogorița aceea cu partidul care a obținut cele mai multe voturi.) Cum se răzbună cinismul afirmației de acum niște ani "V-am consultat!" pe care am auzit-o și nu-mi venea să cred că președintele României putea face așa ceva. Și, iată, ne aflăm din nou la acel moment halucinant al încălcării fără precedent a Constituției, când, împotriva voinței electoratului, pe care a uzurpat-o, domnul președinte a "constituit" o majoritate TOXICĂ. Sunt curiuo cine va rosti celebra zicere "am fost un dobitoc"!

Oricum, liderii partidelor de opoziție trebuie să meargă la Cotroceni și să ceară DEMISIA președintelui. Așa se poate naște un nou suflu, se poate reabilita și recredibiliza managementul României și, chiar dacă ne va fi, o vreme, încă, rău, va fi măcar suportabil fără aroganța și totalitarismul de acum.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-02-06 12:01:44
         
 
  Promit sa va tin la curent cu noutatile.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-02-06 11:49:13
         
 
  Premierul a demisionat, o demisie foarte previzibila pe care presedintele a cerut-o inca de acum un an. Victoras s-a speriat si refuza guvernarea, cerand un guvern de tehnocrati. Crinulet este agitat si spune lucruri trasnite, iar presedintele i-a chemat la raport pe amandoi la Cotroceni sa le propuna sa se intoarca la munca si sa devina responsabili. Romania se afla intr-o criza profunda iar Crinulet se coafeaza.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-02-06 11:48:18
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE