FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
scrisoare deschisă
Text postat de Dragoș Iovan
D-le profesor Corbu,

Vă rog să reduceți nivelul de postare al ambelor conturi pe care activez, de la 100 la cel minim. Îmi permit să vă adresez această doleanță personală din următoarele motive:

1.saitul atelier literar europeea, pe care-l conduceți și administrați opinez eu, ineficient, a încetat să fie un spațiu destinat producțiilor literare; deturnarea sa în agoră de polemici din cele mai imunde, sub umbrela diversității de opinii și a libertății cuvîntului scris nu este o direcție pe care să o agreez sau să o aprob, în consecință, fiindcă nu există opțiunea de ștergere a contului, eu mă mulțumesc, dacă voi considera vreodată că e necesar să postez un text, să utilizez nivelul de user obișnuit.

2. alăturarea numelui meu lîngă cel al userilor: adrian florian, valeriu cercel, dumitru cioacă și sorin olariu aka epigramist, alias sorin solaris mi se pare la fel de inoportună ca și conviețuirea victimei cu torționarul. Nimic personal, decît constatarea că acești iluștrii exponenți ai "atelierului literar" pe care îl administrați au un nivel de postare care le caracterizează plenar activitatea pe europeea, nivel pe care nu vreau sub nicio formă să-l egalez.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE