FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Întrebări
Text postat de Emanuel Cristescu
Articolul 80 alin 2. "....Presedintele exercita functia de mediere intre puterile statului, precum si intre stat si societate."

De ce oare s-a ajuns la această falie în România? Își îndeplinește președintele rolul de mediator?

Până și oamenii de pe un site literar au ajuns să se învrăjbească? Oare de ce?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Sa lasam, deci, binili sa invinga si sa nu ne mai legam de capra vecinului de peste ocean. Pentru o socoteala fara virgula, va dau capra mea. Ceea ce se intampla pana si aici, pe site, este un spectacol absolut sinistru. Indivizi care cer "executia" celor care nu se aliniaza orientarii dictate de la centru prin intermediul activistilor, injurii de mahala si javrele ordinare, bineinteles.
Ratiunea arata altfel, domnilor!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-02-05 16:17:33
         
 
  Nu am nicio îndoială că binele va învinge până la urmă. Cu sacrificii dar va învinge. Iar răul, adică actuala guvernare, își va lua loc în rampa de deșeuri a istoriei. Din păcate, unii lideri vor intra în această rampă cu etichete pe care nu și le-au imaginat nici în cele mai macabre coșmaruri ale lor. Aroganța, corupția, guvernarea împotriva guvernaților, frauda electorală, incompetența, prostia, încăpățânarea și spolierea propriului popor sunt argumente de netăgăduit.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-02-05 16:05:19
         
 
  Citez dintr-un bun amic de-al meu, Viq: "Indiferent dacă criza economică se va adânci și Europa va face implozie sau nu, indiferent dacă vom avea încă un conflict armat sau doar violențe regionale, rațiunea va triumfa. Cu purtătorul ei cu tot.
Dacă acești purtători vor fi mai numeroși sau mai puțin, este alt aspect. Dar e cert că cei care vor reuși să-și păstreze echilibrul și vor crește astfel șansele de a alege cea mai bună soluționare a unei probleme date, vor fi cei ce vor învinge.
Merită cunoscută părerea lui William Ury, unul dintre cei mai avizați sfătuitori în materie de managementul conflictelor."


William Ury Drumul de la nu la da de civiq

Altfel spus; "Binili invinge! toate femeile din lume stie ca binili invinge"
Zexe
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-02-05 15:58:00
         
 
  Stimate domnule profesor Cristescu,
Mi-ati pus cateva intrebari la care voi incerca sa va raspund, fara a avea pretentia ca raspunsurile mele sunt corecte fiindca doctoratul meu este in electronica, meserie care nu are nimic de a face nici cu politica nici cu economia.
Sa incep cu remarca dumneavoastra ca "o mica gasca de imbuibati se deda la excentricita..."
Daca acea gasca se da la excentricitati pe bani castigati cinstit, este dreptul ei sa faca asa ceva. Eu sunt convins ca si dumneaavoastra ca gasca nu a castigat banii in mod cinstit si ar trebuii data pe mana justitiei nu pentru felul cum isi cheltuieste banii ci pentru felul cum si-a castigat banii. Eu nu cred ca se va intampla acest lucru chiar daca peste noapte dispare administratia Basescu, fiindca toate vilele de milioane care au aparut intr-o zona pe care si eu si dumneavoastra o cunoastem foarte bine, este vorba de zona Baneasa, nu au aparut numai sub presidentia lui Traian Basescu ci si sub presidentia lui Ion Iliescu si a lui Constantinescu. Ori cum cam toate partidele politice isi au imbogatitii lor prin munca necinstita, de care au absoluta nevoie mai ales atunci cand au loc alegerile, (eu nu cred ca Mircea Geoana nu stia cat de corupt este Vantu atunci cand a mers sa se intalneasca cu el) inbogatitii prin coruptie se vor opune oricarei investigatie impotriva coruptiei, chiar daca acesta investigatie este indreptata numai impotriva imbogatitilor din partidul advers care taman a caazut de la putere. Pai vor zice ei, daca noi ne luam de imbogatitii lor cand suntem la putere, cand vor fi ei la putere se vor lua ei de noi, si unde ajungem? Insa eu nu vad coruptia ca fiind princila sursa a problemel grele prin care trece Romania in momentul de fata pentru simplul motiv ca ce a cam fost de furat s-a furat deja, deci nu mai este cine stie ce de furat.
Despre cat este de corupt Traian Basescu nu pot sa ma pronunt fiindca netraind in Romania nu cunosc toate dedesubturile familiei si persoanei lui. Singurele mismasuri prezidentiale de care am aflat pe acest site este alegerea fetei lui in Parlamentul European, negotul cu arme al fratelui lui si un apartament saau doua cumparate din nu stiu ce bani tot de fetele sau rudele lui. Daca astea sunt toate corutiile pe care le-a comis Basescu, tara nu este in situatia in care se afla din cauza lor fiindca sunt gainari marunte. Eu nu zic ca Basescu sa nu fie bagat in puscarie chiar daca a furat un dolar din bugetul statului. Problema este unde s-au dus zecile de miliarde de dolari imprumutati din strainatate. Basescu a incercat sa spuna ca aceste miliarde au fost folosite pentru a acoperi deficitele bugetare ale Guvernului Roman. Cand au introdus motiunile de cenzura partidele din opozitie au spus ca si ele vor lua aceleasi imprumuturi pentru acelasi scop, dar ele vor incerca sa negocieze conditii mai bune dela FMI, Observati nuantarea "vor incerca" in loc de "vor obtine" care de fapt este o vorba goala fiindca nici ele nu cred ca vor obtine conditii mai bune. FMI-ul nu-si schimba conditiile de acordare a creditelor numai ca peste noapte o tara si-a schimbat guvernul.
Parerea mea este ca situatia din Romania, din pacate, se va inrautai in continuare, indiferent daca Basescu ramane la putere sau un nou presdinte ales din randul opozitiei vine la putere. In Italia, Grecia, Irlanda si Anflia au avut loc schimbari de guverne si situatia nu merge mai bine in aceste tari. Noile guverne din aceste tari au introdus conditii de austertate si mai severe. Toate aceste guverne isi justifica masurile de austeritate prin nepriceperea in conducere a guvernelor anterioare, ceeace le va da pentru o anumita perioada de timp o anumita credibilitate. Probabi ca acelasi lucru se va intampla si in Romania. Cea mai buna solutie, dupa parerea mea, ar fi un guvern de technicieni din doua mari partide care ar fi in stare sa spuna Poporului Roman care este situatia reala si care ar caile cele mai propice pentru ameliorarea situatie economice a tarii. Nu cred insa ca acest lucu este posibil.

p.s.
Cat despre rolul intelectualilor sunt de acord cu dumneavoastra, ei trebie sa fie cei care sa traga sirena de alarma asupra lucrurilor negative ce se intampla in tara.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-02-05 13:27:02
         
 
  sau, mai simplu, faceți din nou operabil Forumul, n-au decît să ne bălăcărescă în voie, pe noi, cei care nu le împărtășim opiniile, sau am fost atît de "fraieri" să nu ne autoexilăm spre țara tuturor făgăduințelor!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-02-05 12:51:47
         
 
  Îmi asum această politizare. Textele și comentariile politice nu sunt ilegale și se pot înscrie la categoria "Polemică" ori "Altele"

Și prezint scuze iubitorilor de literatură, exclusiv de literatură, pentru disconfortul provocat.

Însă, cum vă spuneam și altă dată, nu putem asista impasibili și neputincioși cum se încearcă distrugerea ființei neamului nostru. Iar noi să rămânem într-un turn bleu și să scriem sonete, epigrame sau mai știu eu ce. Pentru că, dacă se duce dracului neamul, se duce și literatura lui. Ce facem noi aici, este infim, este foarte puțin din ceea ce am putea face dar este ceva. Iar ceva, cât de puțin, în raport cu nimic, este imens.

PS. O soluție ar fi ca la intrarea în "Atelier literar" să nu mai intrăm direct în prima pagină ci, într-o pagină preliminaă în care să fie niște butoane care să reprezinte categoriile de texte care se postează; pozie, roman, schiță, nuvelă,.....altele, all. În acest fel cei interesați și-ar alege secvențele de texte care îi interesază. Și, poate, numai unii s-ar duce la ALL. Din păcate nu știu să fac, informatic, această modificare iar distinsul informatician care, voluntar, mă ajută, (ați văzut mai jos, a introdus în pagină un script pentru monitorizarea traficului) nu are timp. Dacă există cineva care se pricepe și se oferă să facem această modificare îi solicit sprijinul. În sensul de a elabora subrutina ori secvența de program necesară, astfel încât, informaticianului să-i fie simplu să implementeze în program modificarea.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-02-05 12:41:08
         
 
  a doua întrebare a dumneavoastră din topic, ori e retorică ori e de-o naivitate imensă.sancta simplicitas, d-le profesor, eu unu' nu-i urăsc pe d'alde epigramiștii și infiltrații oranjadei, doar îi disprețuiesc. ei, prin asiduitatea dovedită se străduie să-și merite "simbria".
dacă o fac cu intensă ură, scrîșnind din măsele cînd le sunt atacate nu doar convingerile, dar și calitatea producțiilor, este palpabil/vedeți comentariile aruncate-n val de zoaie pe doina scrisă de peia/ reprobabil și condamnabil.Faceți un minim gest de sancționare, accesați acele comentarii invalidate, injurioase, repetate și mai tăiați din nivelul de postare(nemeritat de crescut și dospit doar din medicorități epigramistice și "articole" duhnind, realmente de ură)
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-02-05 12:25:06
         
 
  Posibil, europeea nu e "portocalizată",dar raitingul e asigurat taman de cei care ar trebui să tacă; faptul că au o misie sau intră în controverse injurioase provocați sau provocînd(eu unul am semnalat societății "Timișoara" imunda părere a unui extimișorean despre adevărații timișoreni)iar cvasimajoritatea textelor postate n-au nimic de a face cu literatura, iar eu consider că alunecarea acestui spațiu spre politizare excesivă s-a făcut și cu concursul dumneavoastră;dacă n-o doreați ați fi dezavuat-o din start.  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-02-05 12:14:36
         
 
  Domnule Iovan, Niciodată Europeea nu a fost mai neoranj ca acum. Interzicerea victimizează și uneori trezește interesul ori chiar fascinează. Lăsați argumentele să vorbească. Cititorii sunt cu mult mai inteligenți decât există tendința generală de a-i credita. Și, vă spun, sunt bucuros să constat că aceaastă comunitate, relativ mică, mi se pare foarte activă iar dacă mai amintesc și faptul că, ieri, de exemplu a fost vizitată de 144 de vizitatori unici, din Australia până în Canada și USA, de la Craiova până la Iași, Suceava, Giurgiu, Constanța, Cluj-Napoca,Buzău, Tg. Jiu, Oradea, Timișoara, et., ei bine, bucuria este și mai mare.

Nu, nu-mi doresc ca acest spațiu să fie lipsit de oranj. Lipsa dialogului duce fie, la acumulări de tensiuni și frustrare fie la automulțumire și stagnare. Aruncarea peste bord a comunismului nu înseamnă și aruncarea peste bord a dialecticii. Prin urmare, sigur, civilizat și în spiritul regulilor polemicii civilizate, oricine respectă regulamentul poate posta aici. Poate ați avut impresia că am fi fost invadați și "acoperiți" ori sufocați de membri cu orientare portocalie.Vă asigur că, poate, chiar dacă la un moment dat cantitativ păreau mai mulți, subțirimea argumentelor îi făcea și îi face neconvingători. Iar cititorii înțeleg și compară. Și chiar dacă, să presupunem, am fi fost "victima" unui desant, cum bine observați, operațiunea nu a reușit. Poate că ne-a făcut mai exigenți cu noi, mai critici, mai atenți în argumentare și mai riguroși în expunerea argumentelor.

Nu m-am speriat eu în 2009 când denunțam încălcarea fără precedent a Constituției și când eram foarte puțini care sesizam aceasta și luam atitudine, dar acum, când, în sfârșit, marea majoritate a românilor au înțeles că abuzul și incompetența generează răul!

Spuneți că ar trebui invalidat orice "răspuns tendențios, ireverențios și injurios la adresa "interlocutorului".

Toate răspunsurile sunt tendențioase în sensul că se înscriu în tendința de a argumenta opinia cuiva. Așadar aceste răspunsuri nu trebuie invalidate.

Total de acord că orice răspuns "ireverențios și injurios la adresa "interlocutorului"" trebuie invalidat. Este și în spiritul regulamentului aceasta iar editorii fac acest lucru. Mai mult, știți ca prima abatere se sancționează cu un prim avertisment, după care la a doua, un al doilea avertisment iar la a treia abatere se reduce nivelul. Dacă nu se procedează așa însemnă că mai avem lipsuri însă, cum spuneam și altă dată, procedura nu se declanșează din oficiu decât dacă un editor sau eu, întâmplător sau nu, constatăm abaterea. Însă corect ar fi ca interlocutorul lezat să nu răspundă cu aceeași monedă și să nu încerce să-și facă dreptate singur ci, să ne sesizeze.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-02-05 12:08:27
         
 
  ps. colind multe spații liternautice și pot să vă asigur că, din păcate, lavra sinilie e singurul spațiu în care indivizii la care ne referim au audiență și sunt luați în seamă!Se întîmplă asta dintr-un motiv abscons sau pur și simplu asemenea "polemici" sunt lăsate să se dezvolte doar pt raitingul saitului?!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-02-05 12:08:16
         
 
  D-le Cristescu,
Cu toată stima reală și sinceră pe care v-o port(nu e ușor să administrezi un spațiu literar cînd mediocritățile recurg la atacuri fățișe, menite să v-arunce-n derizoriu intreprinderea)dar dumneavostră cereți, fie-mi iertată expresia neacademică, "de la pisică pește și de la văduvă...XXXX!"(necoliterarul termen al organului masculin de reproducere)
E evident că minima capacitate a "intelectualilor" diasporezi gen Cioaca and gașca epigramistică, în pofida senectuții și a experienței traiului într-o democrație probată, nu-s capabili decît să compună catrene subliterare, cu aluzii sexuale, anecdote răsuflate în patru rime și să alunece în miștocăreli scrîșnite și replici ofuscate. De unde "comoară" și "înțelepciune" de la niște inși care au probat anticul dicton "ubi bene ibi patria"?
Nu mă îndoiesc că diaspora dispune de conștiințe limpezi, glasuri adevărate care să intervină eficient, dar nu e cazul cu d-alde epigramiștii europeici!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-02-05 12:05:01
         
 
  Andrei, filmuletul e de coma !
Si nu numai atat, dar am aflat din el, ceeace am tot intrebat mereu, cam pe cine s-ar gasi sa fie pus la carma tarii daca va fi dat guvernul jos
.
tot Valeriu Cercel


Sancta simplicitas. Vine din puțul gîndirii a 32 de ani de viață în democrație.

Dacă nu ar fi de plîns, aș rîde cu lacrimi la o asemenea remarcă puerilă.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-02-05 11:58:50
         
 
  Excelentă remarca domnului Bordaș pentru domnul dr. ing. Cioacă. Prea simplu și prea de departe. Și aș mai adăuga eu, prea bazat pe "informație oficială".

Distinse domnule dr. ing. Cioacă, intelectualii reprezintă vârfuri, conștiințe ale societății. Care au capacitatea de a vedea și înțelege mai mult decât cetățeanul mediu. Iar când mai are și experiența a 32 de ani de locuire într-o democrație, ei bine, un astfel de intelectual poate fi o comoară de idei și soluții. Prin urmare, pornind de la esența situației actuale din România, care în linii mari, se prezintă astfel:

-în Piața Universității din România, oamenii protestează și strigă Jos Băsescu, Jos Guvernul, Alegeri anticipate.
-astfel de manifestații au loc în peste 60 de orașe ale țării
-cea mai mare parte a disporei românești s-a solidarizat cu aceste manifestații
-Guvernul încearcă pe toate căile să comaseze alegerile, încălcând principii democratice elementare, incriminate chiar de Curtea Constituțională, care a declarat neconstituțioală Legea privind comasarea alegerilor.[1]
-România, potrivit statisticilor a fost adusă la toți parametrii care ar trebui să fie pozitivi, pe ultimele locuri din Europa.
-românii o duc greu și tot mai mulți sunt obligați să părăsească țara și să lucreze pe unde apucă.
-potrivit rezultatelor preliminare ale recensământului am rămas cca 19 milioane.
-peste 85% dintre români consideră că direcția în care este dusă țara este greșită.
-sinuciderile în România se țin lanț
-o mică gașcă de îmbuibați se dedă da excentricități și luxuri de neimaginat (vedeți topicul distinsului SS, cu privire la autoturismele de lux înmatriculate în București)
-etc.

vă întreb, distinse coleg, pe dumneavoastră, și, prin extensie și pe alții care vor să sprijine România, ce ar fi de făcut? (Evident în viziunea domniei voastre ca intelectual și om cu experiență democratică și care ați putea face parte dintr-un posibil Sfat al înțelepților într-un posibil regim meritocratic?

PS. Puteți evalua ori chiar amenda, în situația că puteți argumenta, inclusiv premisele, parțial ori în integralitate, invocate de mine mai sus.

[1] http://www.ccr.ro/decisions/pdf/ro/2012/D0051_12.pdf
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-02-05 11:29:59
         
 
  Prin urmare, domnule AF, diferența ar consta în faptul că ceilalți doi nu sunt încă "dovediți" în justiție. Așa o fi. Însă, cum bine știți, Google este un fel de "unchi" neutru. Adică nu minte prin omisiune. Astfel că iată ce ne spune despre distinsul "patron" G. C. Păunescu: "Da stimate doamne si stimati domni! Discutam despre acelasi domn Paunescu care a devalizat Bancorexul in anii '90 de nu mai putin de 120 milioane de dolari. Dovedit in justitie! Individul s-a carat in State dupa ce a ajuns la putere Constantinescu." [1]

http://garciamuerte.blogspot.com/2009/01/george-constantin-paunescu-gasca-de.html

1. Privite comparativ, cele două dovediri în justiție, care vi se pare mai abominabilă și care a avut ori are efect devastator asupra României? Și ce ar fi mai imoral, dacă mă pot exprima astfel: să te aliezi, în interesul legitim al celor 85% dintre români cu un partid al cărui fondator a fost Voiculescu ori să te aliezi cu un devalizator al unei bănci a statului român în interesul câtorva procente din populație care mai susțin regimul actual?

2. Sigur, "Crinuleț" sugerează pejorativul. Ca metodă de denigrare și intoxicare în acest caz. Eu nu o fac, însă imaginați-vă, empatic, diminutive de acest gen, pentru cei pe care îi susțineți. Și faceți recurs la regulile polemicii civilizate.

3. Luând act de asumpția domniei voastre, reformulez punctul 3, la care nu ați răspuns: "Că,dumneavoastră, cetățean fiind, nu înțelegeți că protestele generalizate din țară, la care se adaugă cele ale diasporei, sunt ca urmare a limitei de suportablitate la care s-a ajuns, este treaba dumneavoastră dar ca să le puneți pe seama faptului că ele ar fi provocate de cineva anume, fără a avea dovezi, este moral?" Sper ca acum să nu mai existe considerente extrinseci ori intrinseci care să vă împiedice să răspundeți!

[1] Nu am insistat să caut mai mult pe net. Însă presupun că nu contestați informația deoarece este de notorietate.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-02-05 10:59:10
         
 
  Eu nu judec pe nimeni, dar vad si eu lucrurile simplu, asa cum se petrec in tara unde traiesc de peste 32 de ani.


Asta spuneam și eu, Valeriu Cercel. Că le vezi prea simplu. Și prea de departe.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-02-05 10:58:39
         
 
  Liviu draga,
felicitari pentru pledoaria facuta suta la suta profesional si am convingerea ca in Romania, unde in aceste vremuri misuna corupti, hoti, si tot felul de delicventi, tu, ca avocat, o duci minunat din punct de vedere financiar.
Culmea ar fi, si te rog sa ma ierti, daca cei de mai sus mentionati nu ar exista, pentru profesiunea si cariera ta.
Eu nu judec pe nimeni, dar vad si eu lucrurile simplu, asa cum se petrec in tara unde traiesc de peste 32 de ani.


Andrei, filmuletul e de coma !
Si nu numai atat, dar am aflat din el, ceeace am tot intrebat mereu, cam pe cine s-ar gasi sa fie pus la carma tarii daca va fi dat guvernul jos.
Multam !
Si am gasit si eu un filmulet frumos, tot cu romani si tot din Romania.
Weekend placut !

http://www.youtube.com/watch?v=2fvTOtLPCx4&feature=related
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-02-05 01:22:38
         
 
  Ce viraje șemekeroase faci, afericiule!
Ce frumos știi tu să eviți întrebările incomode!
Băi, chiar ai școala de spionaj în tine.
Oricum, beneficiezi de prezumția de nevinovăție din partea dlui Cristescu. Ceea ce te face să joci bambilici propagandistic prin zonă, fără rușine.
Ram-pam-pam-pam!... da' și cînd se va dovedi ce fel hram purta tetea la bairam...
Că nu mai e mult.
Pregătește-te pentru sacrificiul ritual.
Cînd vei trece Aheronu', de mînă cu Diktafonu'!
Nu România a trecut de tzunami, aferel, ci oranjadele.
La al doilea val... asigură-te de un colăcel.
De salvare.
Fie cui s-a rînduit!



 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-04 23:23:47
         
 
  1. Domnule Cristescu, imi repetati in mod obsesiv o intrebare la care nu am raspuns. De unde, Doamne iarta-ma, sa stiu eu ce misiuni aveau Paunescu si Voiculescu? Ca sa pot sa va raspund, ar trebui sa am informatii din interiorul sistemului, sa se confeseze vreunul dintre ei sau sistemul insusi sa isi deschida arhivele. Eu sunt om serios si nu pot emite teorii, asa, dupa ureche. Activitatea informativa a celor doi este clasificata si nu cred ca va "transpira" vreunul. Despre presedintele Basescu nici atat. Daca aveti dumneavoastra informatii sau date, verificate macar din trei surse, care sa faca obiectul unor dezvaluiri, va rog sa mi le transmiteti si mie prin email, desi nu vad de ce v-ar fi teama sa le publicati.
Dan Voiculescu este turnator dovedit. In privinta acestuia nu mai poate exista nicio umbra de indoiala. Dan Voiculescu si-a turnat pana si rudele de sange.
In privinta demonstratiilor si demonstrantilor, prefer sa spun numai ce vad. Astazi n-am vazut nimic :)

2. Numitul Voiculescu, zis si "Profesorul", este insusi PC, partid care este aliat cu PNL, formatiune condusa de multiplul repetent, Crinulet, formand ACD. Numai apoi s-a format alianta contra naturii dintre PSD si ACD din care a rezultat acest monstru USL.

3. Cu mentiunea ca nu sunt jurnalist, la acest punct nu raspund pentru ca ar trebui sa incep cu istoria crizelor mondiale de la inceputuri pana in zilele noastre, iar numai un naiv mai poate visa la o prosperitate generalizata in timp ce toata economia mondiala se prabuseste. E criza mondiala, domnule Cristescu, dar va anunt ca Romania a trecut cu bine de primul val al acestui tzunami. La acest punct, adica despre cum a reusit Romania sa nu ingenuncheze, precum Grecia, ar trebui scris cate un capitol pe zi. Candva se va scrie si asta, sunt convins.

Dar cum e sambata, iar lumea este odihnita si relaxata, doresc sa-i fac domnului Cioaca o dedicatie muzicala:



Multa sanatate, nene Mitica, uite ce jandarmerite dragute avem. N-ar strica sa vii in tara la urmatoarea buluceala.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-02-04 21:52:57
         
 
  Eu voi rămâne fidel democrației și dialogului. În plus nu cred că niciunul ar fi în slujba vreunor servicii. Ci pur și simplu nu sunt informați. Că unii atacă sub centură, că jignesc protestatarii și chiar poporul în ansamblu, lor își fac deservicii. Pentru că în clipa aceea de conștiință, când rămân singuri cu propriile fapte și convingeri nu mi-aș dori să fiu în pielea lor.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-02-04 21:14:45
         
 
  Buna seara, domnilor. Iata ca am revenit.
Andrei Florian


Ca și cum ne-am fi îndoit vreo clipă că nu o veți face.


Luminați-ne, domnule Andrei Florian. Ostoiți-ne setea de adevăr. Suntem numai ochi și urechi.

Mai dați-ne ceva de pe surse. Și, apropo, nu uitați de marota dragă dumneavoastră. Știți, Regimul Criminal... Dacă iarna ca-n 54 nu a ținut, poate ne abateți atenția cu recursul la istorie.

A propos, ce mai face securitatea? Minerii? Iliescu?



 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-02-04 21:14:17
         
 
  Domnule Cristescu,
Îmi cer scuze că vă supăr: dar chiar îi luați în serios pe papagalii ăștia?!
Nu vă e clar că ei sunt plătiți să vîre strîmbe, și-atît? Încă nu?
Nu vedeți că ei mor de oftică atunci cînd îi iau eu la loitră, că așa merită să fie luați, și exultă de bucurie cînd vă trag în discuții principiale? Păi, la o mie de principii vin și ei cu unamieunu contra/principii. Au școala de spionaj în ei. Nu pot fi dovediți, pentru că în snaga lor este turnată matricea slugoilor de pretutindeni: se bat pînă în ultima clipă, pentru că, așa ca și vechii demnitarii egipteni, atunci cînd aceștia dau ortul, pleacă și cu slugile vii după ei. Le-ngroapă, mai exact, alături. Așa și ăștia: îi vor îngropa cei care vor pica și-i vor dezgropa la nevoie. Cu stafiilea astea regenerabile nu e cazul să vorbiți ca-n académii. Că răsuna aula-n van.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-04 21:06:54
         
 
  Dupa cat sunteti de rai si uraciosi, invidiosi si indaratnici, nu e de mirare sa aveti o viata grea si mizerabila. La fel erau romanii si pe vremea lui nea Nicu, numai ca atunci se mai si vindeau, se mai si turnau.
Valeriu Cercel


Valeriu Cercel, ce anume te îndreptățește să tragi astfel de concluzii? Cine ți-a spus că avem o viață mizerabilă? Și cine ți-a întărit ție convingerea că suntem rai si uraciosi, invidiosi si indaratnici?


Dacă avem ceva mizerabil, aceea nu e viața noastră, ci tagma din fruntea statului.
Dacă avem ceva mizerabil, este felul în care oameni rupți de realitatea acestei țări își permit să ne eticheteze de la înălțimea unui statut cu nimic meritat.
Dacă avem ceva mizerabil, aceea este lașitatea cu care o seamă dintre noi se fac preș în fața puterii pentru vremelnice cîștiguri sau funcții. Dacă avem ceva mizerabil, aceia sunt cei care văd poporul acesta ca pe o turmă.
Dacă avem ceva mizerabil, e o mînă de vînduți pe cîțiva arginți.

Ceilalți, cei mulți, nu au nimic mizerabil în ei. Doar dacă faptul că s-au săturat de jaful din țară, de derapajele de la democrație, de disprețul cu care este tratat poporul de catre o putere care se credea veșnică nu ar fi în sine mizerabil.


Dacă judeci modul în care este condusă țara cu aceeași optică după care ne judeci pe noi, nu mă mir că nu prea înțelegi despre ce e vorba pe aici. Și, deși nu prea îmi stă în fire, te-aș invita să ne scutești de astfel de judecăți de valoare.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-02-04 21:01:34
         
 
  Nenică cerceluș,
Mai întîi că matale spui o "tîmpenie" bine învățată, - nu ca mine, doar spontană, să zicem, ca să-ți fac placul - învățată la teleconferințele voastre de instruire.
Că nu e o soluție bună să pice boc și ai lui?
Că mai tîrziu?
Păi, mai tîrziu e ca mîine!
Și așa de aproape-i mîinele ăsta, că, oricum, dacă acum ar fi haos, la fel ar fi și mîine, dacă nu chiar mai mare, căci orice întîrziere în a-i trimite la plimbare pe nepricepuții și mangafalele astea, care a făcut praf și pulbere România, înseamnă adîncirea crizei și stabilizarea haosului. A, dar poate că mătăluță - neagitatorule! - te vei fi gîndind ca guvernul ista și tartorul lui, băsescu - că boc, orș'cît, e cantitate neglijabilă - să devină eterni. Să-și prelungească mandatele pînă la calendele grecești!
Să ai și matale cui să-ți vinzi ciopliturile!
Poate că vei fi primit o comandă de la băsescu, să-i meșterești un cap de mort, că te pricepi, să-l pună la timonă, cînd o intra la apă?

Soluția e simplă, neamule. O știe toată lumea: out all the pramatii! (ca să fiu în ton cu ză eșecu lu băsescu!)




 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-04 20:56:52
         
 
  Domnule Andrei Florian,

Chiar vă este total străină corectitudinea oricărei relatări?

De regulă, pe gerurile acestea protestatarii sunt mai puțini și vin mai târziu. Dar să admitem că astăzi în Piața Universității nu ar fi niciun protestatar. Este deontologic ce faceți dumneavoastră?
1. Mizeria aceea, cu plata, v-am demonstrat că nici redușii mintali nu o pot crede. De ce insistați să intoxicați? Pe frigul acesta este posibil ca protestatarii să nu fi mai fi avut resurse fizice să mai vină în piață. Însă domnia voastră, gata nu mai sunt bani! Oare principiile se aplică contrabani ori numai contra bani? Așa ne spune experiența dumneavoastră jurnalistică? Și v-am pus o întrebare la care evitați să răspundeți: care este diferența dintre G. C. Păunescu, Băsescu și Voiculescu, din punct de vedere al misiunilor externe înainte de 89, al colaborării lor cu securitatea și al moralității politice? Nu cumva umblați cu un dublu standard?

2. Altă intoxicare jenantă. Victoraș și Crinuleț. Ca de manual. De unde și până unde sunt discipolii lui Voiculescu? Este odios ceea ce faceți.

3. Că, ziarist fiind, nu înțelegeți că protestele generalizate din țară, la care se adaugă cele ale diasporei, sunt ca urmare a limitei de suportablitate la care s-a ajuns, este treaba dumneavoastră dar ca să le puneți pe seama faptului că ele ar fi provocate de cineva anume, fără a avea dovezi, este deontologic?

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-02-04 20:45:05
         
 
  Domnul Peia nu si-a pierdut jobul, pentru ca nu l-a avut. A fost respins la interviu pentru ca nu dadea bine pe sticla si pentru ca avea repertoriul invechit.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-02-04 20:41:54
         
 
  Asta inseamna ca si Peia si-a pierdut jobul de "agitator" ?  
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-02-04 20:35:09
         
 
  Buna seara, domnilor. Iata ca am revenit. Vestea buna este ca Piata Universitatii a redevenit libera. Astazi, cand am trecut pe acolo, sa fi fost ora 12 iar dupa aceea la ora 16, piata era complet libera. Deh, nici protestatarii nu mai "servesc" in piete sambata si duminica. E criza, nu mai sunt bani, multi protestatari au fost disponibilizati, viata grea.
Mai am o veste interesanta; Dan Voiculescu si discipolii sai, Victoras si Crinulet, nu mai vor alegeri anticipate. Se tem de mania populara :)
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-02-04 20:13:26
         
 
  Inteleg foarte bine ca in tara sunt probleme si nemultumiri din partea populatiei. Dar de aici, ca transfug, cioplitor, etc., gasesc ca nu ar fi o solutie buna sa dati gubernul jos , cel putin pentru aceasta perioada, caci se va produce un haos si mai mare. Acest lucru ar fi bine de facut in momentul in care ar exista o formatiune politica, un partid, in opozitie, care ar reprezenta interesele tarii si cele ale natiunii, ca la electii sa fie ales si sa se mearga inainte pe drumul bun.
Eu te-am intrebat daca tu ai vreo solutie.
Simple as that.
Daca nu vrei sa-mi raspunzi si vrei doar sa bati campii aiurea cu comentarii tembele, n-ai decat.
Weekend placut !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-02-04 19:55:56
         
 
  Io te intrebai ceva, dar vad ca o dai cotita !  
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-02-04 19:37:45
         
 
  "De la '44 pana acum tot comunistii au fost la putere. " (!!!)

Interesant, interesant, interesant!
Adecă, și băsescu & șleahta sunt comuniști?
Chiar vreau să știu.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-04 19:32:30
         
 
  Ioane, draga,
De la '44 pana acum tot comunistii au fost la putere.
Ce sa nu pricep ?
Pentru care dintre ei bati tobele ?
Asta se vede clar.
Ai gasit vreo alta solutie pentru tara romaneasca si poporul roman in afara de tampeniile ce le insiri de atata vreme pe acest site ?
Daca da, vars-o aici !
Ori, tu ai idei ascunse, cumva ?!

 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-02-04 19:28:57
         
 
  Uite, acuș, cică boc îl mazilește pe blejnar, tartorul finanțelor.
Iar, marți, cică boculete ar rămâne șomer.
Așa se zice pe aici.
Dar, după cum observi, nu noi, românii, îi schimbăm. Ci înălțimile lor, cînd vor să-și salveze pielea.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-04 19:20:29
         
 
  Nici "cercelone" și nici "bre" nu sunt insulte.
Ci adresări cît se poate de drăgălașe.
În schimb "Dupa cat sunteti de rai si uraciosi, invidiosi si indaratnici," sunt, cu adevărat, niște insulte.
In corpore. Ceea ce, pardon, glăsuiește multe!

Apoi, anticomunist fiind nu pot să nu observ că-l regreți pe ceaușescu și ne insulți din nou, spunînd că l-am "lichidat pe nea Nicu, schimband guvernul, dar ei (noi) la fel au (am) ramas."
Adică "rai si uraciosi, invidiosi si indaratnici"!!

Și-o faci și atreia oară: "De atunci au mai schimbat cateva guverne si ei (noi, românii, n.m.) tot la fel au ramas."


În fine, spui că vrem "iar sa schimbăm guvernul"!!

Păi, bre, americanule!
Și voi le schimbați. Frecvent.
La fel ca și noi.
Că cicp e o regulă democratică.
Ce e drept, se mai schimbă și înainte de vreme.
Dar nu nu mai noi am făcut asta.
Și în fefe civilizatele țări occidentale se practică asta.
Nu mai devreme de acuș ceva luni, în Spania, Italia, Grecia.
Ca să nu mai pomenim de perioade cînd în Italia, spre pildă, se schimbau guvernel mai ceva ca gagicile desuurile. Vor fi fiind și talienii, spaniolii, grecii nește "rai si uraciosi, invidiosi si indaratnici"?
În plus, noi i-am cam lăsat pe președinți să-și facă de cap: iliescu a stat vreo zece ani la cîrmă, măsluin o juma de mandat.
Constantinescu numai patru. Dara avut bunul simț să plece cînd lucrurile s-au împotmolit.
Ăsta, băsescu vostru, - anticomunist, de! - și-a prelungit, cu de la sine vrere, mandatul doi cu încă doi ani. Tot cam ca clintonii și bușii voștri.
Ori americanii care schimbă guverne și președinți, tot "rai si uraciosi, invidiosi si indaratnici," vor fi fiind?

Ești hazliu, cioplitorule! (nici asta nu e o insultă, ci un mod de a-ți defini meseria cu care te lauzi că aduni purcoi de parale, care-ți permit excursii exotice, spre deosebire de cei "rai si uraciosi, invidiosi si indaratnici," care nici din pragul casei nu se pot aventura în propria-le țară. Oh, desigur, cu excepția celor pe care-i vezi tu pe la Tv, în Lamborghini, Maseratti sau alte alea, că se dau pe pîrtie cu ele. Numai că ăia sunt mînuitorii de șmenuri pe aici. Acum, portocalii.
Dacă pricepuși.




 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-04 19:16:30
         
 
  Vezi tu, Ioane,
Eu ma numesc Valeriu Cercel, nici cercelone si nici "bre". Eu cand vorbesc cu tine, ma adresea cu "colega draga" sau mai simplu "Ioane si asta nu ca n-as avea nimic in comun cu Romania. Nu.
Frustrarea ta si oftica ce zace in tine nu ajuta la nimic. Insultele ce mi le aduci mie, si ele sunt egale cu zero.
Vrei pe Base jos. Am inteles. Tu ai principii si noi, transfugii, nu. Corect.
Da' , cum ramane cu intelectualii ?!
Vad ca foarte putini mai apar pe siteul asta si nu din cauza mea. Fii sigur.
Sa fii iubit, colega !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-02-04 18:33:59
         
 
  Crecelone,
Sunt absolut convins că nu ai făcut pentru România nici a mia parte din cît am făcut eu.
Asta ca să ne dăm mari, separat.
Mai întîi, pentru că ești transfug, deci nu mai ai nicio treabă cu țara asta: nu ai produs nimic, nu ai plătit niciun fel de impozit.
Mai apoi, că tu ai o "muncă" hazlie: cioplești surcele!
Bre, cercele! (ce rimă potrivită!).

Asta-i una.
A doua e că judecățile tale de valoare, vizavi de români, au aerul că vin de undeva, din spațiul cosmic, unde te afli rezident pe o navă extraterestră. Vei fi fiind un omuleț verzui, - în ultima vreme bronzat la soarele ăla de care am pomenit mai deunăzi - prevăzut cu niște butonașe în spate, care, odată acționate, îți trasează conduita presetată.
"Biip, biip!... aici cercelone androidul, ora stelară x și-un sfert, debitat considerații etnocomice despre o populație pămînteană, imuabilă în comportamentele ei și mereu pusă pe zaveră și schimbat guverne. Niște viermi, ciumpalaci, inepți, nevrotici, leneși. Trebuie exterminați. Programul băsescu, - pui de android - program de stîrpire a rasei lor este în plină desfășurare. Biip-biip, încheiat comunicarea"!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-04 17:32:54
         
 
  Dupa cat sunteti de rai si uraciosi, invidiosi si indaratnici, nu e de mirare sa aveti o viata grea si mizerabila. La fel erau romanii si pe vremea lui nea Nicu, numai ca atunci se mai si vindeau, se mai si turnau.
Au gasit solutia si l-au lichidat pe nea Nicu, schimband guvernul, dar ei la fel au ramas. De atunci au mai schimbat cateva guverne si ei tot la fel au ramas. Acum vor iar sa schimbe guvernul ! si poate ca-l vor face, dar ei vor ramane la fel.
Norocul este, insa, ca foarte multi au realizat ca in ’89 au fost uzati si manipulati si nu mai vor sa fie si acum luati de maimutzoi. Si astia sunt foarte multi , comparativ cu cei cativa ce bat tobele sperand ca fraierii vor iesi in strada facandu-le jocul.
“Romania under Basescu”, intr-adevar ca este un titlu care iti da frisoane, tie, Ioane.
N-are de unde sa iti dea, daca tu nu faci nimic.
Cred ca stii la ce ma refer.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-02-04 17:06:34
         
 
  Tot pe surse:http://www.brasovultau.ro/tag/adrian+teaca.html

“Romania under Basescu”. Un titlu care îți cam dă frisoane. Și-ți trezește amintiri grețoase. Uite-așa se intitulează un volum apărut zilele trecute la o editură americană. Autori – o listă lungă. Câteva zeci. Cei mai mulți, români. Printre ei, vestitul cântăreț de curte nouă Volodea Tismanețki, aka Tismăneanu. E foarte bine, zic. Să ne cunoască și americanii. Să vadă cum e România “under Basescu”. Parcă a scris și unul, Bălcescu, ceva asemănător, “Românii supt Mihai-Voevod Viteazul”. Iar TB se visează, dacă nu Mihai-Voevod, măcar un soi de Cuza Vodă. Diferența e că pe soția lui Cuza o chema Elena, iar pe amantă, Maria…
Chiar mă întrebam când o să apară Omagiile adunate-n volum. Că ode fără număr i-au adus Titanului de la Murfatllar cohorte de pupinbăsiști. La televiziuni, prin ziare sau pe bloguri. Așteptăm cu interes volumul II, “Eu cânt Conducătorul”. Și traducerea în română. Să vadă poporul cât de iubit e Vodă, Moise din Carpați, Providențialul. Iubit prin reprezentanții săi cu buze umede și limbă catifelată."


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-04 15:15:55
         
 
  Pe surse: http://www.gid-romania.com/Articol.asp?ID=2870

"Au știut americanii și englezii de crimele basarabene ale lui Stalin? Desigur. De ce au tăcut? Și de ce tac (iată, au ambasade la Chișinău și București)? Știe clasa politică "democratică și anticomunistă" de la București de uciderea prin înfometare a sute de mii de cetățeni români în Basarabia în anii 1946-1947? Desigur. De ce atunci comisia prezidențială condusă de profesorul Vladimir Tismăneanu a decis să judece crimele fostului regim comunist începând cu anul 1948? Nu cumva ca să treacă cu vederea faptul că aceste crime înseamnă peste un milion de jertfe anume în Basarabia și Bucovina? Nu cumva pentru a ascunde pe antropoizii (de nenumărate etnii) care au executat masacrul ordonat de Stalin? Unul din ei, cei drept radiofonic și pedagogic, a fost și tatăl profesorului Tismăneanu, cetățeanul român Leonte Tismanețki, născut la Soroca, în Basarabia. Nici pe el, nici pe soția lui, nici pe Iosif Kișinevskii, nici pe alți tovarăși bolșevici basarabeni, regimul comunist din România nu i-a repatriat în URSS..."

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-04 13:41:52
         
 
  Ca să nu mai pomenim de Vladimir Tismanețki, anitocmunisu', de!
Cel are a pus în gura lui băsescu minciunica portocalie a unei mari mistificări.
Asta, după ce fantazase, la o ceșcuță de cafea, cu iliescu.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-04 13:24:36
         
 
  "Dintre cei doi, cine are coloana vertebrala in forma de covrig?" (aferici)

Răspunsul e clar: tu, măi aferici, ai coloană vertebrală! Dreaptă, ca funia-n sac.
Mai ales cînd îl pupi în tot locul pe securistul care conduce România, după metode arhicunoscute.
Ce tupeu poți să ai!
Mai că te-aș crede, dacă nu te-ai face că plouă intens cînd vine vorba de idolul tău.
Tipic.




 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-04 13:17:27
         
 
  Ce mai pot sa spun in plus? Poate doar faptul ca, dintotdeauna, toleranta si inteligenta n-au fost niciodata valori ale stangii.
Postat de catre Andrei Florian


Domnule as în arta manipulării și a ocolirii subiectului (a se observa ghilimelele de rigoare), vă dau un PD-Link:

http://www.adevarul.ro/locale/cluj-napoca/Primarul_suspendat_al_Clujuluisi-a_facut_cartier_din_banii_de_mita_0_639536101.html

Potrivit logicii domniei voastre, aș putea trage concluzia că cinstea nu a fost niciodată o valoare a dreptei?


Și da, domnul președinte a mediat de ne-a rupt. Ne-a ciuruit, cum cu eleganța de învingător s-a exprimat.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-02-04 13:08:45
         
 
  metelică,
Da' pentru deviațiile de judecată, din capul tău, cine o fi de vină?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-04 13:08:31
         
 
  "Maine lucrez, dar promit sa revin spre seara. " (agarici)

"Lucrează", "lucrează", că patria-ți va fi recunoscătoare.
Da' ai grijă să nu te spetești și să transpiri sub limbă!
Că altfel, la pensie, va trebui să-ți plătim spor de eroism.
Adică... o pensie nesimțită!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-04 13:06:41
         
 
  D-l Cristescu afirmă că există o falie în România și că, de această falie, este de vină președintele, care nu își îndeplinește funcția de mediator. Este ca și cum ar afirma că, pentru deviațiile de limbaj ale domnului Peia, este de vină dumnealui! Sau poate știe d-l Cristescu ce știe...  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-02-04 12:02:37
         
 
  Și totuși nu ați răspuns la întrebări.

Le reiau:
De ce oare s-a ajuns la această falie în România?

Își îndeplinește președintele rolul de mediator?

Care ar fi diferența între Voiculescu, Băsescu și G. C Păunescu? Toți, înainte de 89 au avut însărcinări speciale.

Și de cine o fi plătit (Marius Oprea) să scrie ce scrie?

Ori și scrisul domniei sale o fi vreo "behăială"?

Protestatarii din cele peste 60 de orașe precum și protestatarii din cea mai mare parte a diasporei or fi tot plătiți iar protestul lor tot behăială este?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-02-04 10:46:39
         
 
  Imi cer scuze ca parasesc dezbaterea, dar maine ma voi trezi devreme. Cineva trebuie sa plateasca pensiile militarilor, revolutionarilor, si ale bugetarilor, in general, iar aceasta responsabilitate imi apartine si mi-o asum in mod responsabil. Maine lucrez, dar promit sa revin spre seara. Lucrez si duminica, dar Dumnezeu, poate, ma va ierta.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-02-04 02:02:37
         
 
  Nu, domnule Cristescu, daca ar fi avut demnitate si coloana vertebrala nu pleca la drum cu astfel de indivizi. In locul domniei sale, ca sa imi pastrez deminitatea si coloana vertebrala zvelta, as fi jucat mai departe pe cartea verticalitatii. E rusinos pentru domnia sa, si sunt convins ca, daca l-ati intreba, isi va pleca ochii in pamant.
Exista viata si dincolo de granitele partidelor politice.
Nu, domnule Cristescu, dumneavostra intrebati cum de s-a ajuns la această falie în România, iar eu v-am raspuns punctual. Ramificatia despre care vorbiti dumneavoastra a avut loc atunci cand i-ati dat cuvantul domnului Marius Oprea, o persoana respectabila de altfel, daca si-ar fi pastrat conditia.
Nu domnule Cristescu, eu nu ma consider invrajbit cu nimeni, pentru ca nu am de impartit nimic cu nimeni. Sunt cetatean liber si onest al acestei tari, nu stau cu mana intinsa, si imi iau singur ce este al meu prin munca. Imi cunosc limitele si nu vreau nimic mai mult decat mi se cuvine.
Nu, domnule Cristescu, nu exista doua Romanii, una de dreapta, iar cealalta de stanga, pentru ca romanii, absolut toti romanii, nu vorbesc decat o singura limba, limba Romana. Optiunea electorala tine doar de afinitatile fiecaruia dintre noi.
Altfel spus, chiar daca ar fi fost precum spuneti dumneavoastra, o falie, demersul dumneavoastra nu poate fi considerat un liant, dimpotriva.
Hotarati-va!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-02-04 01:42:23
         
 
  Că pericolul este extrem. S-a depășit de mult faza de cod roșu. Răspunsul, după cum vedeți, este simplu și adevărat. Și l-am dat cu mult timp în urmă. Când am spus că dacă Ionescu Quintus și Radu Câmpeanu și-au dat mâna cu Iliescu și oamenii lui, punând țara mai presus de suferințele lor, înseamnă că pericolul este MAJOR.

Dar domnia voastră fandați cu grație. Nu răspundeți niciodată la întrebări. Ci, arborescent, deviați ori deturnați orice întrebare la obiect. Vă întrebasem de diferența dintre cei trei "mușchetari" anteoptzecișinouăiști!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-02-04 01:13:24
         
 
  Domnule Cristescu, in momentul cand presupusul justitiar al victimelor comunismului si militant declarat impotriva colaboratorilor cu fosta Securitate isi da mana cu cel mai cunoscut turnator la Securitate al Romaniei, pot sa am dreptul sa imi pun intrebari asupra credibilitatii acestuia?
Dintre cei doi, cine are coloana vertebrala in forma de covrig?
Va rog sa judecati drept si sa nu va lasati purtat de discursul jalnic al domnului Peia.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-02-04 01:06:55
         
 
  Care ar fi diferența între Voiculescu, Băsescu și G. C Păunescu? Toți, înainte de 89 au avut însărcinări speciale. Însă noi vorbim de ce este acum în România, de ce se întâmplă acum. și ce strigă lumea acum.

Arta diversiunii însă nu cunoaște limite!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-02-04 00:59:36
         
 
  Noapte buna va urez, domnilor!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-02-04 00:53:53
         
 
  Pentru cei care nu stiu, Marius Oprea este coleg de USL cu Dan Voiculescu. Mai este nevoie sa subliniez ceva?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-02-04 00:51:03
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  ...s-au secretat infinite valuri de ura si resentiment, s-au slutit nume si s-au schilodit biografii, ale unor intelectuali si ale parintilor acestora...
Ce mai pot sa spun in plus? Poate doar faptul ca, dintotdeauna, toleranta si inteligenta n-au fost niciodata valori ale stangii.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-02-04 00:46:30
         
 
  Dealtfel, a se observa manevra tipică: atunci cînd drapelele le coboară în bernă, se regăsesc în sapienții copartenere reparatorii. Nu te-ar mira să-i vezi cu un sac de tisă-n cap, proclamînd noblețea universală a ticăloșiei abile.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-04 00:39:56
         
 
  Și ce vrea să fie asta?
O lecție de verticalitate?
Măi să fie!
Ne retragem în umbra ticăloșiei noastre aurite și devenim înțelepți de schit expiatoriu!...
Vax! S-o creadă el.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-04 00:36:52
         
 
  Vladimir Tismăneanu este exemplul tipic de intelecton. A-l denumi intelectual înseamnă a macula un termen din dicționar.

Acuma și abjecția are demnitatea ei!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-02-04 00:36:44
         
 
  In ultimii ani, s-au secretat infinite valuri de ura si resentiment, s-au slutit nume si s-au schilodit biografii, ale unor intelectuali si ale parintilor acestora. Alti intelectuali, atunci cand n-au participat cu voluptate la aceste linsaje, au ales sa le aprobe prin tacere. Politicul a fost invadat de comportamente si retorici de o incredibila vulgaritate. Intelectualul nu este obligat sa scrie despre politica, de fapt nu este obligat sa scrie decat despre ceea ce vrea el sau ea sa scrie. Unii alegem sa nu cedam, sa ramanem, tot mai donqujotesti, pe pozitiile noastre, sa le aparam public, fie si pentru ca aceasta este fibra din care suntem alcatuiti. Altii, pe care eu unul ii inteleg perfect, au obosit, sunt dezgustati si prefera sa se dedice unor lucruri mai putin maculante si poate ca bine fac."
Vladimir Tismaneanu
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-02-04 00:31:44
         
 
  Cu... "eleganță" căutată și, desigur, trucată, s-a discutat secole de-a rîndul atunci cînd mai-marii au căutat să negocieze circumstanțele spinoase și să-și întindă palma murdară a păcii egal benefice peste capetele mulțimii prostite.
Așa va fi și acum: vor cădea la pace, în disprețul absolut al omului de rînd care este un veșnic înșelat.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-04 00:28:18
         
 
  Și de cine o fi plătit să scrie ce scrie? Ori și scrisul domniei sale o fi vreo "behăială"?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-02-04 00:23:50
         
 
  Nu m-ar mira ca inșii ăștia, în frunte cu cel maii activ dintre ei, să se răsucească iute-iute, la 180 de grade, cînd le va pica regimul.
Vor spune că nu au fost niciodată probăsiști. Împotriva tuturor evidențelor și a dovezilor palpabile.
Aștept cu nerăbdare momentul, spre a mai avea încă o satisfacție tristă a faptului că am rostit un adevăr crud.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-04 00:22:16
         
 
  Pe domnul Marius Oprea l-am cunoscut personal. A raspuns invitatiei si a venit, impreuna cu alti doi invitati din echipa domniei sale, la o emisiune pe care i-am rezervat-o in totalitate. Adusese cu el o caseta cu filmari de la mai multe deshumari ale victimelor criminalilor comunisti. Recunosc ca a fost cutremurator. Intelectuali, preoti, profesori universitari, floarea inteligentei romanesti impuscata in ceafa, precum obisnuiau comunistii sa ii trateze pe cei mai inteligenti decat ei, si ingropati in graba ca pe niste animale.
Pentru cei care nu il stiu, Marius Oprea este membru marcant in PNL si una dintre vocile liberale care au militat impotriva colaboratorilor cu fosta Securitate
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-02-04 00:21:21
         
 
  Reproduc doar un fragment:

"Așa că, dragă Volodea, în amintirea celor ce ne leagă și mai ales în numele onestității, nu pot să nu te întreb: de ce îl mai aperi pe Băsescu? Nu te-a mințit și pe tine? Spre ce destinație ne îndreaptă el și cîte destine va mai arde împrejur? De ce vrei să intri într-un nou volum Omagiu, pentru un conducător care nu doar că nu are cum să te înțeleagă, dar te și disprețuiește, pentru că nu te înțelege? Că a condamnat comunismul? Sincer, tu crezi asta? Ai văzut vreun securist condamnat, vreun activist anchetat? Ce e cu atîta lingușeală? Chiar nu înțeleg – ce mai e de laudă? "
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-04 00:15:34
         
 
  Aceasta ați înțeles din comportamentul lui De Gaulle? EDUCAȚIA LUI DEMOCRATICĂ și nu numai l-au făcut să demisioneze când o parte din francezi, nu cea mai mare parte, ca în România, i-a cerut să plece. Cititul trebuie ori ar trebui să fie făcut cu bună credință.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-02-04 00:14:54
         
 
  europeea, pămînt desțelenit și oranj. eboșă de scenariu
1.un bărbat plînge. doi bărbați îl privesc consternați
2. același bărbat plînge.Îl privesc cîteva milioane de bărbsți
3. un bărbat rîde. o mie de bărbați rîd la unison de gluma lui
4. același bărbat rîde,cîteva milioane îl privesc consternați
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-02-04 00:09:49
         
 
  Am inteles. M-ati convins. Deci nu are nicio legatura cu educatia lui Basescu, nu este el de vina.
Inseamna atunci ca vina este 100% a poporului roman care vrea in frunte un "tatuc". Numai asa se simte in siguranta. Avand un tatuc care sa ii dea ordine. Si bietul Basescu ce sa faca? Se conformeaza.
Desigur, mai este cate un roman (ca cel din Baia de Aries) sau 10-15 (ca cei din capitala) care il contesta, dar doar nu o sa demisioneze el din cauza lor.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-02-04 00:06:45
         
 
  "in momentul in care un popor alege in fruntea tarii un barbat provenind din armata, politie, aviatie sau marina, deci din structurile militarizate nu trebuie sa se mai mire de ceea ce urmeaza." Greșit distinse coleg. Un raționament simplist și total greșit. Un popor, poporul francez, a ales în fruntea țării un militar. De carieră. Și celebru: care a condus Franța. Și, când a simțit că francezii nu-l mai vor, și avea peste 47% sprijinul francezilor, a DEMISIONAT. Nu toți militarii, etc. etc. pot fi cauza mirării de ceea ce urmează când sunt aleși în funcția de conducător al unui stat.


http://www.observatorcultural.ro/Scrisoare-deschisa-pentru-cine-o-citeste-si-pentru-Vladimir-Tismaneanu*articleID_26489-articles_details.html
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-02-03 23:58:00
         
 
  Stimate domnule Emanuel Cristescu, in momentul in care un popor alege in fruntea tarii un barbat provenind din armata, politie, aviatie sau marina, deci din structurile militarizate nu trebuie sa se mai mire de ceea ce urmeaza.
Basescu a fost educat sa conduca, nu sa fie condus. El a fost educat sa ordone, nu sa i se ordone.
Restul e cancan.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-02-03 23:45:12
         
 
  Domnule Cristescu, cred ca faceti o eroare. Invrajbirea despre care vorbiti dumneavoastra nu exista. Exista doar cativa "inflacarati" care aduc tot felul de acuzatii bazate pe propriile frustrari. Cand spun cativa ma gandesc decat la doi dintre ei. Restul sunt oameni civilizati si cu bun simt.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-02-03 23:41:19
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE