FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Opoziției îi stă presa în gât!
Text postat de Marian Tudorel Lazar
La întâlnirea de astăzi de dimineață cu șeful misiunii FMI în România, Jeffrey Franks, precum și cu cu reprezentanți ai Băncii Mondiale și Comisiei Europene liderul PSD Victor Ponta a invitat presa să părăsească sala de ședințe, el precizând că se vor face declarații după întrevedere.
Ce i-a mai rugat d-l Ponta pe ziaristii prezenti si ce a adaugat d-l Vosganian redau cu citat:

"Ponta i-a rugat pe jurnaliști să nu "uite" în sala de ședințe în care a avut loc întrevederea echipamente de înregistrare și i-a spus lui Jeffrey Franks că "presa românească întotdeauna uită câte ceva".

"Vă mulțumesc și cu marea rugăminte să nu uitați lucruri pe aicea. Presa românească întotdeuna uită ceva", i-a spus Ponta lui Franks.
"Pentru a înregistra", a intervenit și senatorul PNL Varujan Vosganian."

Sursa:

http://ro.news.yahoo.com/opozi%C5%A3ia-%C3%AEnt%C3%A2lnit-cu-fmi-ponta-situa%C5%A3ia-la-bucure%C5%9Fti-093914490.html

Sincer, mie mi se pare normal ca să mai existe și lucruri ascunse de presă, dar tot mă întreb cu mare curiozitate: ce oare o avea de ascuns Opoziția față de presă?
Si să fie oare adevărat că cel mai mare dușman al USL-ului este USL-ul însuși, mai ales vicepreședintele Ponta?!
Oricum, rămân profund uimit. Si te admiram atât de mult, domnule Ponta!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE