FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
nici hitleristul Hitler nu a indraznit asa ceva!
Text postat de Dumitru Cioaca
"Dar stăi să treacă gerul, să vină primăvărica, cu ghioceii ei, să vezi că ce și cum."
(generalul Peia care pare a fi convins ca tratatul de alianta secreta dintre rasculati si primavara va duce sigur la caderea dictatorului)

dupa ce-a supt toata tara
de rachiu, ce-i o avere,
eu cred ca Basescu, fiara!
spre-a ramane la putere,
va aresta primavara!

p.s.
desi e la mii de mile,
si cu fata de boli supta,
genu va veni la lupta
si-ntr-un scaun cu rotile.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  pe surse, mi-a parvenit si filmuletul cenzurat de comunisti.
"Și tocmai pentru a demonstra abolirea dialogului liber în România cei doi au organizat, în clădirea Parlamentului European, o dezbatere la care au suprimat voinicește dialogul. După trei ore regizate de la cap la coadă, rezultatul arată în felul următor: ne-au bătut măr, cu 17-4 la luări de cuvînt și cu 1-0 la filme. Asta înseamnă că europarlamentarii PDL au fost ignorați sau trecuți cu vederea din răsputeri. Am ridicat mîna în zadar. Prezidiul a văzut doar mîiinile socialiștilor. Așa sînt ei: au mîinile mai lungi. Ministrul Muncii, Sulfina Barbu, a avut voie să vorbească dar asta numai după intervenția vehementă a lui Theodor Stolojan", declara TRU pe blogul sau.
Iata si filmuletul, dar ca sa nu fiti nevoiti sa ascultati toate idioteniile debitate de cucoana asta isterica, puteti sari la munitul 2:50



Idioata cere, nici mai mult, nici mai putin, ce ati auzit si voi
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-02-01 01:48:24
         
 
  Cand mi-am facut cont pe acest site, a trebuit sa scriu si eu un Motto, ca sa fiu in randul lumii. Nu l-am mai schimbat de atunci
"Cine fura azi un ou, maine e posibil sa ii moara matusa Tamara"
Nu pot sa spun ca ma bucura priponirea lui Adita, pentru ca nu doresc nimanui asa ceva, dar cred ca a sosit vremea sa se mai puna capat jafului. S-a inceput cu jefuitorii de la putere iar acum continua...
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-31 21:58:01
         
 
  Epigramist, si :)  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-31 21:53:33
         
 
  Dupa prezentarea de catre jegurile comuniste unite ale Europei a secventei realizate de Antena3, televiziune care apartine unui turnator si fost ofiter al serviciilor de opresiune ale comunismului din Romania, Dan Voiculescu, europarlamentarul Traian Ungureanu a fost cenzurat cind a incercat, la rindul sau, sa arate un film. I s-a promis ca va putea difuza filmul dupa dezbatere, lucru care, evident, nu s-a intimplat.
ALDE, infratindu-se astfel cu serviciile de opresiune ale fostei securitati, doreste ca Romania sa fie penalizata prin intreruperea furnizarii fondurilor europene destinate dezvoltarii Romaniei.
Asta a fost pe scurt. Restul voi da pe surse.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-31 21:52:11
         
 
  PS: Si PDL-ul are oameni de treaba, dr si multe, extrem de multe lichele.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-31 21:50:29
         
 
  Andrei Florian, glumeam...
Prea mi-a placut faza cu fisierul "nastase.exe".
L-am ascultat pe Ponta. Nu imi place deloc acest Titulescu de buzunar, desi e casatorit cu o cunostinta. Si nu am nimic nici cu PSD-ul sau PNL-ul. Aceste partide au si oameni de treaba dar si foarte multe lichele.
Vezi, tocmai de aia sustin ca protestele au fost deja politizate. Opozitia vrea sa ajunga la ciolan si sa treaca puterea in opozitie. Dupa care o vom lua de la capat peste cativa ani cu Basescu si cu Boc in strada sau la Bruxelles pe post de revolutionari si cu Ponta sau Crin la Cotrocen si la Palat.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-31 21:49:19
         
 
  Comunistii, la o discutie despre dictatura, singura forma sub care au guvernat vreodata oriunde in lume, cenzureaza opinia unui europarlamentar roman de buna credinta. Iata:



Iata ce doresc cei doi neterminati sa aduca in Romania. Cenzura!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-31 21:42:20
         
 
  Epigramist, la adresa respectiva se gasea un streaming live cu intrunirea conspirativa a comunistilor europeni, acolo unde Victoras si Antonel s-au rugat de acestia sa sanctioneze Romania si pe romani pentru ca nu vor sa ii aleaga si pe ei. Macar o singura data :) Stai sa gasesc un link, ca sa vezi cum se baga pumnul in gura in cel mai pur stil comunist posibil. Pentru ca naravul din fire nu are lecuire, Jegurile comuniste cenzureaza orice opinie care nu cadreaza cu "comunisti din toate tarile, uniti-va!"
revin cu link-ul
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-31 21:37:10
         
 
  Andrei, am dat click dar se pare ca am luat un virus PSD. Imi apare mereu afisat:

Nastase.exe not found.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-31 20:04:46
         
 
  Priviti repede la link-ul asta:
http://www.alde.eu/event-seminar/events-details/article/the-romanian-democracy-37853/
Ponta se face de rahat
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-31 19:48:35
         
 
  Hitleristul Hitler? Nu, nu cred ca asta a fost hitlerist. E imposibil.
Cred ca era tot portocaliu.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-31 19:32:50
         
 
  dacă sunteți la botoane, ÎNCĂ, este clar cu cine trebuie să mă iau în gură!

(ioan peia)

Lasa-ma sa ghicesc... Cu Tuie?

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-31 19:02:28
         
 
  "Transoceanicule!"
(generalul Ioan Peia adresanduse Sfintiei Sale parintele Sorin Olariu)

Titanicule! Lasa ca nu mai e mult pana vei da si tu de aisbergul care-ti va pune capul!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-31 18:54:00
         
 
  Chestia e că eu am treabă și pierd vremea cu lătrăii securiști de pe aici.
Pînă termin, luați de la mine cu avans.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-31 18:44:16
         
 
  pupinguristule transoceanic,
Poate că e timpul să-ți spun: indivizi ca tine sunt trecuți în lista de mea de inventar la capitolul...
(aci, ca să nu fiu cenzurat, las punctele de suspensie).
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-31 18:42:24
         
 
  Domnilor,
Va rog sa reveniti la tematica pusa in discutie: aresteaza sau nu Basescu primavara?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-31 18:32:27
         
 
  Aici esti ca un pechinez care scartzaie (ca nu poti sa zici ca animalutele alea latra) pe dupa gard. Stii bine ca nu te citesc decat cativa prieteni de ai tai: eu, nea mitica, val, etc.
Carora le esti simpatic.

Ai tupeul sa fii dulau ca mine si sa te iei de piept cu oamenii pentru convingerile tale pe situri nationale cu afluenta mare de cititori, semnand cu numele real?
Ca de-alde astia ca tine mi-e plin podul!

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-31 18:14:49
         
 
  Nene Mitica, esti mortal :) :))  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-31 18:01:40
         
 
  Da, băi nenică, poți!
Solidaritatea și, mai ales, empatia, a dus, în istorie, și continuă să ducă, la schimbări majore în bine. (ioan peia)

Da, adica daca tu nu ai decat un ou, de ce sa nu isi sparga si Olariu trei ca sa fim egali, nu?

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-31 17:53:05
         
 
  Pi nu te iei in gura decat aici, pe europeea, site citit de doar cativa oameni finuti, cu aplecare asupra frumosului.
Altfel tremuri de frica. Sa nu cumva sa faci bumba, ca doare...

Repet, ai tupeul sa semnezi la comentarii sau sa semnezi articole de ziar cu numele tau real? Pe situri de circulatie? Articole si comentarii in care sa spui tot ce ai spus aici?

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-31 17:51:43
         
 
  au dus  
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-31 17:51:29
         
 
  Da, băi nenică, poți!
Solidaritatea și, mai ales, empatia, a dus, în istorie, și continuă să ducă, la schimbări majore în bine. Pdop, oamenii au crescut în forță, în credință, în optimism social; pdap, împilatorii au fost puși la locul pe care-l meritau și îl merită.
s-a făcut justiție.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-31 17:51:14
         
 
  Eu propun sa declaram razboi Americii si a doua zi sa ne predam. E veche, dar mereu de actualitate.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-31 17:48:16
         
 
  "Ceva concret poti sa faci pentru cauza romanilor? Ai tupeul sa te duci pe pagina aia de la realitatea si sa te iei la tranta cu toti sustinatorii aia timisoreni a lui Basescu?"

CE jegoșenie!
Deci, a face ceva pt România, în opinia ta, pupinguristule portocaliu, înseamnă a mă lua în gură cu toți securiștii voștri împuțiți!
Transmite-le din partea mea, că tot sunteți voi de ceeași teapă, că le dau tuie cîtă vor ei, să planteze o mie de ani încolo.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-31 17:47:15
         
 
  Domnul Iovan,
Pana si raul este relativ pe lumea asta. Daca grecii ar fi avut un presedinte ca Ilici Iliescu, Constantinescu sau Traian Basescu in locul cacialmalelor pe care le-au avut ei probabil ca i-ar ridica o statuie. Fiindca nu e de colo sa pricopsesti un popor de zece milioane cu o datorie de 450 de miliarde de dolari. De Basescu se va scapa in cel mai rau caz la expirarea legala a mandatului lui. Problema este daca in locul lui va veni altul mai breaz. Eu doresc Poporului Roman din tot sufletul mai mult noroc in alegerea sefului suprem fiindca prea a fost lipsit de noroc in ultimi saizeci de ani ai istoriei lui. Ar merita si el un respiro.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-31 17:45:36
         
 
  "Sunt oameni - o mulțime - aflați în pragul disperării: nu mai au cu ce se hrăni, ei și cu copii lor...
... te doare-n ștoi de oamenii ăștia" (ioan peia)

Si cu ce pot eu sa le alin foamea? Fac cumva parte din guvernul Romaniei si inca n-am aflat asta? Daca vin inapoi si plang de foame alaturi de ei ce am rezolvat? Ca mai e inca o gura de hranit?...



 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-31 17:38:37
         
 
  Crusoe, iti pun si tie aceleasi intrebari ca lui rechesan, robinhudu' alalaltu':

De guristi e satula lumea. Ceva concret poti sa faci pentru cauza romanilor? Ai tupeul sa te duci pe pagina aia de la realitatea si sa te iei la tranta cu toti sustinatorii aia timisoreni a lui Basescu? Fiindca nu e nici macar unul cat de cat neutru acolo, toti sunt pro- actuala putere pe care o ridica in slavi. Sa le spui: eu, Ioan Peia din Giurgiu va consider pe toti niste pupatori de moaste basiste?
Si sa semnezi cu numele real si cu adresa de email reala?

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-31 17:33:52
         
 
  Bibicule,
1. Habar nu ai despre ce vorbești.
2. Sunt oameni - o mulțime - aflați în pragul disperării: nu mai au cu ce se hrăni, ei și cu copii lor.
3. Cei cu mașini străine, care umblă prin baruri și restaurante, sunt puțini,- mai exact privilegiații portocalii ai momentului. Printre care și tu, care te doare-n ștoi de oamenii ăștia, te mîngîi pe burtă a iubire personală, ca și copartenerii ăia ai tăi, cu ochi albaștri care, precum spuseși, se prăjesc la soarele nesimțirii prin destinații exotice.
Dacă, într-adevăr, ar exista un dumnezeu, cum zic unii, v-ar da cîteva lecții de bună-purtare. Dar cum nu e, puteți, fără grijă, să vă lăfăiți pe mai departe, în nesimțire și tupeu.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-31 17:27:24
         
 
  Desigur, eu nu flatulez in versuri ca tine, ioane!

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-31 17:22:55
         
 
  Dacă-mi amintesc eu bine,
Ideea vehiculată
Zic că nu-ți cam aparține,-
Ar fi, deci, epifumată!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-31 17:21:43
         
 
  Mai naufragiatule, atunci romanii erau lipsiti de orice speranta. Acum, la 22 de ani de la Revolutie tu vii si imi spui ca romanii sunt la fel de lipsiti de speranta ca in '89, ca nu au facut nimic in toti acesti ani, ca sunt citez din tine: "tot hoți, tot lătrăi, tot labagii."
Cum sa ii scoti in strada? Cum sa ii mai iei la lupta cea mare din fata plasmelor, din masinile lor straine, din malluri, din baruri si restaurantele de care e plin peste tot?



 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-31 17:21:30
         
 
  Transoceanicule!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-31 17:14:45
         
 
  Păi, rivuluția aia, din 89, la care ai participat și tu - sau nu?... sau dacă da, în ce calitate?!... - rivuluția aia tot iarna fu.
Te deranjevu?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-31 17:14:19
         
 
  Gazul de la Rasarit
Nu e bai ca s-a sfarsit.
Vom manca fasole - tone -
S-avem gaze-autohtone.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-31 16:18:01
         
 
  Epigramist, nu ai auzit că ni s-au terminat gazele? Pot sta oamenii fără încălzire iarna? Nu pot. Și cine stă cu mâna pe robinetul de gaze? "Tata lor".  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-01-31 15:34:16
         
 
  Aici e greseala rasculatilor. Revolutiile astea nici nu ar trebui incepute in toiul iernii, ci cam prin mai. asa. Numai ca atunci majoritatea romanilor sunt ocupati, sunt in concedii prin Grecia, Antalya, Ibiza...

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-31 15:10:13
         
 
  d-le Cioacă, "primul personaj" al țării n-are nimic din liderul nazist, el e doar comunistoid, cu toate tarele unui satrap de gen: disprețul față de intelectuali și presă, aroganța partinică, populismul, metodele de dialog discreționare cu oponenții, minciunea la nivel de instrument de manipulare a conștiințelor și nu în ultimul rînd agățarea cu ghearele și dinții de tronul vremelnic.
Da, ne-ar prii o pirmăvară ca la Praga, dar dinspre Atlantic observ că adie doar damful coloanei a cincea.
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-31 12:52:24
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE