FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Ion Diviza
Casa de Culturã „Ion Caraion” a municipiului Buzãu, împreunã cu „Cenaclul umoriºtilor” al instituþiei, organizeazã Ediþia a VII-a a Festivalului Naþional de Epigramã „Cât e Buzãul de mare”, în perioada 28-30 aprilie 2006.
ªi în acest an organizãm 2 concursuri:

1. Concurs Naþional de Epigramã cu tema „Învãþãturã de minte”.
Se vor trimite 5 epigrame inedite, în douã exemplare, cu moto ºi plic mic închis în care se va arãta identitatea, adresa ºi telefoanele, pânã cel târziu 5 aprilie 2006, data poºtei, pe adresa: Sãlcuþan Mihai, Buzãu, Str. T. Vladimirescu, bloc 2 Hasdeu, ap.16, cod poºtal 120 214, judeþul Buzãu.
La concurs pot participa epigramiºti de pretutindeni, cu excepþia celor din judeþul Buzãu.

2. Concurs Naþional de Creaþie Literarã – carte de epigramã ºi de literaturã umoristicã.
Participã cãrþile de epigramã ºi de literaturã umoristicã apãrute dupã 01 mai 2005. Lucrãrile vor fi trimise în douã exemplare pe adresa: Biblioteca judeþeanã „V. Voiculescu”, municipiul Buzãu, str. Unirii nr. 140, cod poºtal 120.238, judeþul Buzãu, cu menþionarea domiciliului autorului, codului poºtal, telefonului, având ca datã de expediere cel târziu ziua de 5 aprilie 2006, data poºtei. Cãrþile participante la concurs rãmân în patrimoniul bibliotecii judeþene.
Câºtigãtorii concursurilor vor fi invitaþi la festival ºi recompensaþi cu premii, invitaþiile, programul ºi detaliile urmând a le fi transmise personal.
Informaþii suplimentare se pot obþine de la preºedintele cenaclului, Sãlcuþan Mihai, la tel/fax 0238/ 720 965 (la biroul personal), tel. 0238/ 710 946 (la domiciliu), mobil 0745/ 760.015.
Corespondenþa fiind adresatã preºedinþilor de cenaclu, vã rugãm a transmite tuturor confraþilor din zonã informaþiile cuprinse de aceasta, în timp util.
Vã mulþumim pentru sprijin ºi colaborare.

Preºedinte cenaclu, Mihai Sãlcuþan

Director, Viorel Pietrãreanu

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Doamne, Ioane. Vlad Catalin a fost numele ales pe Agonia din cauza serviciului. Cand mi-au vazut numele real in atatea locuri au innebunit. Mai ales cu 'prost beton' si cu inca o proza in care ma legam de ei.

Numele meu cat se poate de real este Sorin Teodoriu.

Hai ca pun textul la editoriale.
 
Postat de catre Sorin Teodoriu la data de 2006-02-08 07:09:27
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Vlad, abia acum am dat de comentariul/intrebarea ta. Din pacate, am acces limitat la acest site. la serviciu nu se deschide(au facut informaticienii tot ce-au putut ca sa-l blocheze. Doar de acasa, uneori, pot sa-l accesez.
desigur, poti sa treci textul la editoriale (alta data voi fi mai atent cum postez).
multumesc pentru sugestie.
 
Postat de catre Ion Diviza la data de 2006-02-08 07:03:40
         
 
  Vlad, abia acum am dat de comentariul/intrebarea ta. Din pacate, am acces limitat la acest site. la serviciu nu se deschide(au facut informaticienii tot ce-au putut ca sa-l blocheze. Doar de acasa, uneori, pot sa-l accesez.
desigur, poti sa treci textul la editoriale (alta data voi fi mai atent cum postez).
multumesc pentru sugestie.
 
Postat de catre Ion Diviza la data de 2006-02-08 07:03:36
         
 
  Ioane pot inregistra textul tau la editoriale?

Felicitari organizatorilor pentru initiativa!
 
Postat de catre Sorin Teodoriu la data de 2006-02-05 13:14:55
         
 
  Multam, Ioane, ai raspuns precis si la obiect.
Desi mai e pana atunci, iti urez multa bafta la ambele concursuri ! Mie temele mi se par grele, dar pana atunci poate ma paleste o "muzicuta" (care e diminutivul de la muza ?).
Oricum sper sa se aleaga castigatorul din grupul nostru de fosti "grevisti". :)

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-02-05 12:35:52
         
 
  Dan Norea

1. "cu moto" - nseamn c i semnezi epigramele, n colul de sus al paginei (A4, text cules) cu un pseudonume ingenios sau cu un vers - fie chiar i dintr-o epigram de a ta. :) Acelai moto l scrii pe plicul mic in care introduci datele de identitate. Dac nu-i pare suficient, nscrii motoul i n interiorul plicului mic, de asupra numelui adevrat (eu aa fac:)) )
Datele despre condiiile concursului "Colac peste pupaz" le gseti n textul postat pe agonia.ro, dar i pe aici, pare-se, de Bogdan Groza.
 
Postat de catre Ion Diviza la data de 2006-02-05 11:32:34
         
 
  Ioane am si eu doua intrebari:
1. ce inseamna a)"cu moto" si b)"plic mic inchis": intr-un plic mare se pun cele doua exemplare si un plic mic lipit in care se introduc datele de identitate ? Dar moto ?
2. fusese anuntat la un moment dat un concurs cu tema "colac peste pupaza"; unde, cand si cum se desfasoara ? am cautat in urma si n-am regasit nici o informatie.

Multumesc anticipat.

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-02-05 11:16:51
         
 
  Luchi

Da, Luchi, sa nu mai fi fost publicate...
Sau, cel putin, sa nu le fi citit vreun membru al juriului. :)
 
Postat de catre Ion Diviza la data de 2006-02-05 10:30:32
         
 
  Ioana

Multumesc pentru urari, Ioana!
Le doresc si eu tuturor epigramistilor de pe site inspiratie si cat mai multe succese la concurs.


 
Postat de catre Ion Diviza la data de 2006-02-05 10:28:11
         
 
  Inedit

Ce nseamn "inedite", care s nu mai fi fost publicate de autor niciodat?

 
Postat de catre Luchi Tenenhaus la data de 2006-02-05 10:00:34
         
 
  Pentru ca aici sunt multi epigramisti talentati, succes la concurs !
 
Postat de catre Ioana Tutoveanu la data de 2006-02-05 03:35:55
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE