FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Dacă ar pune interesele națiunii deasupra intereselor lor
Text postat de Emanuel Cristescu
Cimitirele lumii sunt pline de oamneni de neînlocuit spune, cu miez o maximă!

Cei de la Curtea Constituțională nu sunt ei corecți dar proști nu sunt. Au dat o decizie corectă însă pentru că au dat-o târziu este mai mult o decizie politică decât una juridică.

Pe lângă ilegalitatea numirii domnului colonel Cristian Diaconescu în funcția de ministru, decizia CC reprezintă argumentul ultim ca acest guvern iresponsabil și lipsit de spirit democratic, în cazul lor, onoarea nu se pune! să demisioneze.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  domnuuu cioaca,
ai înșirat acilea un țintirim de bla-bla-bla-dai lecții, nici n-am vreme să citesc...plictis maxim.da' scuză-mă nu mai fă jerking pe pagina mea okay?
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-26 18:58:45
         
 
  Domnul Iovan,
Sa stiti ca nu este tara democranica pe lumea sata in care guvernul sa nu acuze opozitia si invers. Opozitia a facut foarte bine daca a acuzat, reclamat sau infierat la organizatiile internatiile care se ocupa cu drepturile omului, crime impotriva umanitatii, etc, etc. Asta este rolul opozitiei, sa se opuna. Exista insa cazuri, cand itr-o tara lucrurile merg extrem de prost, iar opozitia si guvernul sunt aproape la fel de puternice in parlament, can d opozitia si "majoritatea" fac guvern de uniune national. In Germania Federala s-a intamplat acest lucri la sfarsitul anilor saizeci ai secolului trecut (coalitia Kisinger- Brand) si acum aproximatib zece ani. Dar asta e parerea mea care nu inseamna ca este buna. Cat desppre faptul ca se ajunge greu la un ambasator american este si nu este adevarat. Este adevarat fiindca au murit diplomati americani aflati la datorie in strainatate( amintiti-va de aruncarea ambasadei americane din Nairobi) si atunci guvernu american a luat hotararea ca nu oricine sa se apropie de ambasadorul american. Nu este adevarat ca un cetatean roman care vrea neaparat sa vorbeasca cu ambasadorul american poate face cerand o audienta. Va primi o planificare pentru acesta audienta care va avea loc in interorul ambasadei, audienta care va avea loc dupa ce audentiatul va fi controlat foarte serios de catre cei incredintati cu paza ambasadorului. Stiu asta din propria experienta: cu ani in urma consulatul american a refuzat viza pentru un fost coleg de serviciu caruia ii facusem o initatie ca sa ma viziteze. Cand am venit in Romania am mers la consulat american din bucuresti, si acolo dupa ce am fost controlat extrem am ajuns la consul care m-a ascultat. Era obligatia lui de serviciu. Cat despre alte obligatii la care va referiti imolicit, va explic eu explicit: orice ambasada practica si spionajul, dar nu prin ambasador ci prin spionii de ambasada respectiva. Au dreptul asta, asa cum contraspionajul din tara in care se afla ambasada are dreptul si obligatia sa-i prinda pe spionii din ambasada si sa-i dea afara daca au pasaport diplomatic sau in puscarie daca nu au pasaport diplomatic. Exista si alt mod de de a lua legatura cu ambasador american: prin scris. cat despre intrebarea de ce diasporezii vin cu sfaturi: fiindca ar vrea ca tara lor de bastina sa mearga mai bine. Nu inseamna ca sfaturile lor sunt cele potrivite, nu inseamna ca ele trebuie si nu inseamna ca la unu milioni de diasporezi sanatosi la minte nu se gaseste si un diasporez nebun care sa dea intentionat sfaturi proaste dorind ca tara lor de nastere sa mearga din ce in ce mai rau. Dar inca o data: un sfat dat nu este o crima. Criminalizarea sau batjocorirea celor care dau sfaturi mi se pare absurda. Mai ales ca un sfat nu costa bani nici pe cel care-l da si nici pe cel care este sau nu dispus sa-l primeasca. Eu mi-am propus sa nu mai dau nici un fel de sfaturi politice sau economice care ar jigni Poporul Roman. Nu cred ca reusesc sa ma tin tot timpul de cuvant dar incerc. M-am hotarat sa nu mai particip votarea care are loc in Romania fiindca este o actiune dificila si fara nici un rost. Cat despre banuielile dumneavoastra si ale altora ca Sorin Olariu, Valeri Cercl, eu si alti am tine cu guvernul actual din Romania: este normal ca uni din diaspoezi sa simpatizeze actualul guvern si s-ar putea ca alti sa simpatizeze cu opozitia( vezi manifestul diasporezilor din Spania) Nici uni nici alti nu fac altceva decat sa-si execite dreptul la opinie care face parte din drepturile omului.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-26 18:37:35
         
 
  domnuuu Cioacă,
Știi zicala autohtonă, avocatu' neplătit este bun de pălmuit?" În fine, deși ar trebui s-o lăsați baltă, vă spun că sunteți de o naivitate rar întîlnită.Știți de cine e înconjurat un ambasador? cît de greu reușesc ziariștii cu acreditare s-ajungă în preajma sa? Cît de puerile vi-s explicațiile, probînd încă o dată că vorbiți de dragu' de a vă auzi. Să trecem însă la fondul întrebării mele.Puterea acuză opoziția că a pîrît-o organismelor internaționale că se încalcă libertățile fundamentale ale cetățeanului(inclusiv cea de expprimare publică a nemulțumirilor) că a făcut din Curtea Constituțională o anexă a Cotroceniului ș.a., iar manifestațiile a zeci de mii de oameni din toată țara vor contribui la scăderea ratingului de țară, alungarea investitorilor și a fmi-ului, haos, ce mai!Dumneatale, ca cetățean american ți-ar conveni, după ce-ți retează Obama venitul, îți crește impozitul, lasă fiscul să te jupoaie și corupția partinică să te-aducă la sapă de cauciuc, ți-ar conveni să te oprească să strigi huooo, jos cutare?
Eu nu înțeleg, voi diasporezii de ce veniți cu sfaturi recomandări cînd e limpede că nu sunteți documentați(bine că interveniți aici anti-peia și alții e clar, vă mănîncă limba și vă ustură sfișcuirile ce le-ați încasat pt veleități literare)Ce ar fi să faceți ceva constructiv măcar aici, ca români, să deschideți larg ochii și să observați.Nu zic să vă îînsușiți opiniile mele sau ale lui Ioan, da' măcar n-o mai țineți puia-gaia că și-așa situația din lavra sinilie nu e bleu ci căcănie din pricina unor "activiști" portocalii ce au politizat chiliile și-au deturnat destinația amvonului.
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-26 13:39:24
         
 
  Domnul Iovan,
Domnul Sorin Olariu nu putea sa-i spuna ambasadorului american ca declasatii si provocatorii au dat cu pietre in politie fiindca nu a fost la fata locului. Dumneavoastra sau altii care au fost la fata locului puteti sa faceti acest locru si sunt convins ca ambasadorul american dela Bucuresti v-ar fi multumit afland adevarul. Rolul ambasadorului american la Bucuresti nu este de a face politica americana fata de Romania. Rolul lui este sa informeze cat mai exact Departamentul de Stat ce se intampla in Romania si sa comunice guvernului si Poporului Roman parerea guvernului america despre cele intamplate in Romania. Acelasi lucru se poate spune in revers. Politica Romaniei fata de Statele Unite nu se face de catre ambasadorul roman in Statele Unite ci de catre Ministerul de externe al Romaniei care este supravegheat de parlament, seful guvernului si presedinte conform cu prevederile constitutiei. Ambasadorul american la Bucuresti nu a spus nimic rau. De era intrebat daca guvernu Romaniei are voie sa atace violent o manifestatie pasnica ar fi spus ca guvernul nu are acest drept. Ambasadorul Romaniei in SUA are si el dreptul sa spuna aceleasi lucruri Poporului American si acesta nu se va supara pe el. De fapt orice ambasador in alta tara are dreptul sa spuna ce vrea el (pentru care va fi dat afara) sau dreptul de a spune care este parerea guvernului tarii pe care o reprezinta. Dupa parerea dumneavoastra ce ar fi trebuit sa spuna ambasadorul american pentru ca Poporul Roman sa nu se supere pe el? Va rog sa observati ca eu nu am dat nici un sfat si nu am pus nici o intrebare despre problemele interne ale Poporului Roman, fiindca sunt convins ca Poporul Roman va fi in stare, asa cum a facut-o de atatea ori dea lungul istoriei, sa-si rezolve singur problemele fara sa tina cont de ce-i spun eu sau ambasadorul american. Ce va pot insa spune dumneavoastra este ca daca Poporul Roman va hotari sa-si rezolve problemele pe cale violenta, trupele militare americane aflate la bazele din Romania nu vor interveni in conflict nici de o parte nici de alta fiindca nu au acest mandat.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-26 13:07:06
         
 
  er.:voi, cei asemeni ție, vă mărginiți...  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-26 12:02:06
         
 
  în altă ordine firească iaca ce spune ambasadorul țării tale de adopție în țara ta de baștină despre protestele din România:

Ambasadorul SUA la București, Mark Gitenstein, a declarat, miercuri, că este de înțeles și potrivit ca oamenii să-și exprime dezacordul față de politicienii din Guvern, dar fără violență.

"Noi, americanii, credem sincer în dreptul divin al cetățenilor de a protesta pașnic. Accentuez, pașnic", a spus diplomatul american, întrebat fiind ce crede despre protestele care au loc în ultima perioadă în România.

Potrivit lui Gintenstein, Constituția SUA prevede în primul său amendament dreptul la liberă exprimare, dar acesta "nu include dreptul de a arunca cu pietre în jandarmi".

"Pentru asta pot fi arestați și în SUA. (... ) Pe de altă parte, este de înșeles și potrivit ca oamenii să-și exprime dezacordul față de politicile guvernamentale. Aceasta este esența democrației", a mai spus Gitenstein.
(Cotidianul, miercuri, 25 ianuarie)

Dacă ai fi patriot, cum pretinzi ai interveni să-l lămuurești pe ins că incidentele au fost fie provocări, fie aspecte necaracteristice firii pașnice a românului, făcute de o mînă de declasați, adunați în cete ca și găștile din broklin. Așa procedează o diasporă autentică, face lobby în folosul țării mumă; voi, cei asemenea ție se mărginesc la scălîmbăieli culturale, restaurante cu specific mioritic, adunări la biserică și cam atît.
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-26 12:01:17
         
 
  sorinele,
ai văzut cu cît intreres a fost întîmpinat discursul televizat al marelui tău maestru în piața Operei din Timișoara? Poate erau acolo și cunoscuți, rude, ori amici de-ai tăi(din ăia ași la șahul cu mănuși).Mă-ntreb te-ai simțit mîndru de atenția prezidențială, ori de "aplauzele" celor care ascultau speachul în difuzoare?
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-26 11:44:39
         
 
  Si tot lui ioan peia: pe vremuri, cand nu daduse antibasescita asta in tine erai baiat fain, pe onoarea mea!
Deh, nu esti singura victima a marinerului!...

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-26 03:37:05
         
 
  ioane, a trebuit sa vina abdrei florian sa-ti sopteasca la ureche cum de i-am batut pe aia...
Esti prea incrancenat, mai baiatule, revino-ti!

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-26 03:35:48
         
 
  Boiar latunki
Desi mi-am propus sa nu mai intervin in razbelurile civile dintre romani (legile americane imi interzic categoric sa ma amestec in treburile interne ale altor popoaree) tin sa va fac atent ca de dihonia care ameninta sa apara intre dumneavoastra si general dumneavoastra va faceti vinovat. A incerca sa te aprpii de un general care se afla inca in puterea armelor cu vorbe dulcege este o jignire la fel de mare ca si incercarea de a te apropia de un drac cu o cadelnita in care se afla tamaie aprinsa.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-26 01:32:50
         
 
  "Latunski,
Așa cum sunt momente în care tunurile trebuie să tacă, tot așa sunt momente în care mînuitorii de vorbe dulcege, numiți poeței, trebuie să-și cate de lucru,..."(Ioan Peia)
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-25 19:53:30

Din partea domniei tale, gaspadin, nu mă așteptam la un așa comentariu. Acum, că tot s-a întîmplat în acest context coleric, vă urez să rezolvați toate problemele spinoase (vorbesc precum Cioacă, cel care comite "catrene" și prezumții politice) și să vă cunosc în altă viață, sub numele de Fioros. Băi nene, ești chiar nevindecabil, concluzie.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-01-26 00:57:58
         
 
  Ioane, ce trista si nefericita trebuie sa iti fie viata! M-ai induiosat. Hai, acum du-te si odihneste-ti ficatul.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-26 00:54:50
         
 
  Mai pe scurt:
"Indiferenșa este esența lipsei de libertate"! - Emil Hossu.

Aș adăuga:
Indiferența, dublată de complicitate este, este esența lipsei de umanitate.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-25 23:33:51
         
 
  Adică, l-ai bătut cu pe ăla de la șah, proptindu-i un pumn în nas, și pe cel de la box, încîlcindu-i mintea sărită de la locul ei, cu un gambit?
Acum înțeleg de ce ai fost recrutat la secu!
Molifte știi să faci?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-25 23:14:45
         
 
  Voi, măi portocalii obedienți, (portocalii de oricînd și de oriunde, căci sunteți o specie transistorică), înregimentați și îndoctrinați întru vecie, precum calfele naziste, vînduți ca niște obiele, sunteți incapabili a pricepe că un om, acceptînd un disconfort personal destul de scump, se poate opune, cu legitimă vehemență, atunci cînd sunt nesocotite reguli umane elementare.
Și, mai ales, cînd profitori ordinari, ca voi, care nu au în cap altceva decît propria lor persoană, mănîncă plăcințele și-și poartă impozantele persoane prin locuri exotice, plătite, toate, din truda celor care sunt socotiți "viermi, ciumpalaci, nevrotici, inepți ai mahalalelor" și, ultimii pe listă, cu voia dv., "neaveniții" lui băsescu?

Dar ce frumos vă stă cînd vă lingeți reciproc sub coadă!
De, ca nește camarazi!



 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-25 23:11:42
         
 
  Pe campionul de box, l-ai bautut la sah, iar pe cel de sah l-ai batut cu gratie. Cu manusi, adica :)  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-25 22:50:27
         
 
  Si apropo de sah si de box: am batut doi campioni nationali la sporturile astea. Unde mai pui ca unul era si campion balcanic.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-25 22:22:28
         
 
  Nu esti pensionar, dar te comporti ca un mosulica de 90 de ani care pofteste la savarine si ciocolata de casa.

PS: Tu ce capatai ai? Ce alt tel in viata mai ai in afara de a-l da jos pe Baxe? Ce o sa se intample cu tine in 2014 cand marinarul va parasi de buna voie puterea fiindca ii expira mandatul? Ce nazdravanii vei mai face atunci?





 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-25 22:21:06
         
 
  Și da, eu sunt "legat de mosie", ia tu - vagabond, adică unu om fără căpătîi.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-25 22:08:02
         
 
  În primul rînd EU nu sunt pensionar.
Nici ca vîrstă, nici ca activitate.
Deci, aici, informatorul te-a indus în eroare.
În al doilea rînd: a juca șah este o dovadă de inteligență.
În fine, vrei să pari inteligent, dar ar trebui să te cam lași.
Mai ales că faci și tu eschive de boxer intrat în corzi.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-25 22:06:50
         
 
  Iar n-ai inteles nimic, ioane, legatule de mosie si ma vad nevoit sa imi ascut creionul sa iti fac un desen:

Pensionarii din parc care joaca sah sunt ioan peia si gheorghe rechesan, iar cel care care ii priveste de sus si zambeste pe sub mustata vazand ce mutari naive fac este insusi Maestrul. Cu M mare.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-25 22:00:19
         
 
  PS. Să nu-mi cereți să anchetez că nu am nici timp nici disponibilitate.
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-25 14:59:29


Păi, stimate domnule președinte (de site literar), nu sunteți în stare să stăpâniți o ceată de scriitori dar îi dați sfaturi celui care conduce o țară?!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-01-25 21:20:47
         
 
  Și tu care dintre ei ești?
Simultan, cînd unul, cînd celălalt?
Că tocmai te lăudași că vezi mai bine de pe unde vagabondezi!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-25 21:19:13
         
 
  Vă faceți că nu înțelegeți ori chiar nu înțelegeți. S-a schimbat structra politică a Guvernului. Adică la ME a fost numit ministrul X de la PDL cu ministrul Y de la PUNR. X și Y din acest punct de vedere nu au relevanță. Adică s-a schimbat structura politică a Guvernului. Iar în acest caz, nu facultativ ci IMPERATIV ""Art. 85. (3) Dacă prin propunerea de remaniere se schimbă structura sau compoziția politică a Guvernului, Președintele României va putea exercita atribuția prevăzută la alineatul (2) numai pe baza aprobării Parlamentului, acordată la propunerea primului-ministru."
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-25 16:12:43


Se vede că nu sunteți jurist. Totdeauna spiritul legii primează asupra literei ei. Altminteri ar trebui să dăm cu toate legile de pământ că nu ar mai fi bune de nimic.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-01-25 21:11:00
         
 
  Cand doi pensionari joaca sah pe o banca in parc, intodeuna cel care urmareste partida vede mai bine ce mutare trebuia facuta.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-25 20:40:24
         
 
  "Acesta fiind ultimul comentariu al meu pe acest sait" până la ora 21! latunski

Vă aștept cu drag, cu texte literare. Dacă ar putea fi și cu țepe ar fi OK. Eu, din păcate, în acest absurd politic dâmbovițean, încep să mă simt ca pe la domnia voastră, la Tiraspol. Mai puțin prețurile și în special la benzină, gaz și samahoancă! Dacă totuși intenționați să intrați la critipauză poate o lăsați pe Nina să ne mai descrețească pixelii!

Ave latunski! Будем жить! Здравствуйте и прекрасная ночь!
Демократия? Тирасполь модель!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-25 20:25:42
         
 
  Acesta fiind ultimul comentariu al meu pe acest sait, pentru o perioadă destul de nedefinită.
Basta!
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-01-25 20:14:56
         
 
  Peia, gaspadin, sînt și momente în care nu trebuie să te lași dus de val. Îți înghit cu noduri comentariul și merg să sting coșmelia.
Am și-un arătător din dotare care bate-o falcă...
Pe mîine! Pe tunuri! Pe ei, pe ei, pe mama lor!
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-01-25 20:12:37
         
 
  "Ser/viciili știe tot!"
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-25 20:01:24
         
 
  Deocamdată, coloneii care au ajuns, în păr, la putere sunt o amenințare serioasă. Dovadă? Faptul că s-au adunat la ordin și exercită o dictatură militară mascată.
Coloneii ăstorlalți, dacă sunt, nu au nici o influență. Dar tu de unde-i știi? Că, noi, agrăim despre ceea ce este supra/evident: vazi, ca dovadă mititică și la foarte vedere, noul colonel Diaconescu, ce fuse praspăt uns în foncția de ministru de externe! Colonel care a încercat să de o lovitură de staff sși să se proțăpească în fruntea pesedeilor, ca președinte. Nu i-a mers. și, ca atare, repede s-a înrolat în trupeții lui Oprea izmenaru.
Au tu vezi, iarăși, mai bine de acolo?
Păi da! Ser/vciili știe tot!



 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-25 20:00:25
         
 
  Latunski,
Așa cum sunt momente în care tunurile trebuie să tacă, tot așa sunt momente în care mînuitorii de vorbe dulcege, numiți poeței, trebuie să-și cate de lucru, dacă li se fîlfîie de oarece fapte și cred că poezelele lor sunt mari găselnișe cosmice!
Și, asta, pentru că atunci cînd coșmelia arde, unora - mulți - nu le arde de pieptănat.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-25 19:53:30
         
 
  Permite-mi sa dau un citat din citatul tau:

"Apropo de coloneii pensionari ai armatei romane: stiti ce pensii au?" (epipoețelu)
(ioan peia)

Reiese de undeva ca sunt coloneii lui Ponta sau Crin, iar coloneii lui Basescu se exclud?



 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-25 19:50:42
         
 
  "Dacă ar pune interesele națiunii deasupra intereselor lor" (Emanuel Cristescu) ar însemna să nu mai respecte poziția misionarului politic.

Eu credeam că vă rupeți o secundă din timpul afectat disputelor partizane, pentru a-i asculta și pe cei care doresc ca acest sait să fie așa cum l-ați gîndit. Chiar așa de pătimaș ați devenit, atît "de atins" în interesele meschine, încît să nu-i mai auziți pe cei veniți aici cu bună credință?
Nu aveți timp să faceți anchete, oka, rugați pe cineva să vă facă un rezumat. Ori vindeți dreptul de proprietate, ori schimbați "politica" saitului.
Ori modificați antetul paginii sinilii.

Ori ziceți-mi să plec dracului d'aici!!!

Și m-am dus...
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-01-25 19:48:10
         
 
  Dar despre generali, care au avansat brusc, de la gradul de caporal de bodegă, la cel de general, ce zici magistre?
Onțanu, par ex - acum general! - sau iordănescu, forbalistu?
Dar despre zecile, poate sutele de icși și igreci, avansați de băsescu la urgență, n-ai nimic de zis, colonele?
Să mai vorbim de Oprea izmenaru?
Și care ridică o groază de parale, pe tema asta...
De tine nu zic nimic, căz doar ai avansat prin merite personale: servești de mult, ca popă înstelat, în serviciile lor.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-25 19:46:37
         
 
  "Apropo de coloneii pensionari ai armatei romane: stiti ce pensii au?" (epipoețelu)

Dar despre coloneii lui băsescu, adunați ciotcă în UNPR și PDL, care înghit parale cu ghiotura, și despre omologii lui transfugiți, nu spui nimic, nenică?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-25 19:34:31
         
 
  Insul ăsta, care încă se mai crede președintele Românie, izolat în paranoia lui accelerată, trebuie, de urgență, înlăturat din scaunul pe care îl ocupă abuziv, deși ar trebui tratat într-o clinică psihiatrică. După discursul absolut deraiat, din seara asta, a devenit super evident că ne va scufunda în neant, cu vaporul minții lui bolnave, cu tot!
În secundar, uitați-vă la ce gen de calfe, de tip nazist, asemeni ciracilor lui Hitler, a creat!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-25 19:32:02
         
 
  Apropo de titlu: niciodata politicienii actuali din Romania nu vor pune interesele romanilor inaintea intereselor personale.
Macar atat cred ca am invatat cu totii in cei 22 de ani de democratie.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-25 19:13:53
         
 
  Apel către toți fidelii regimului Băsescu-Boc:

Ignorați topicul de mai sus. Sufocați-l. Cu tot soiul de probleme reale sau imaginare. Însă vă sugerez să nu care cumva să faceți vreo referire la subiectul topicului. Și, vă recomand, să folosiți această strategie pentru toate topicele de pe Europeea. Cele mai aberante luări de poziție vor fi premiate.

Start!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-25 18:19:53
         
 
  Apropo de coloneii pensionari ai armatei romane: stiti ce pensii au?
Ia calculati cam de cati tineri romani cu salariul mediu este nevoie pentru ca din taxele platite de ei sa i se asigure o pensie de 3.000 de lei unui singur colonel.
Iar astia mai au si tupeul sa iasa in strada si sa-si ceara drepturile. Cum as putea eu sa fiu alaturi de ei? Unde au luptat pentru tara, ce merite deosebite au avut ei?
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-25 18:11:18
         
 
  Vă înșelați! Vina principală o poartă... Ei bine știți cine o poartă? După logica dumneavoastră trebuie să o găsim în trecut. Dar de ce să ne oprim doar la Iliescu. Determinismul cauzal ne conduce la prima încălcare a legii. Adică la ...păcatul originar. Respectiv, ghici ghicitoarea mea, la Eva. Ea este de vină că a fost numit fără a respecta prevederea constituțională în vigoare, un colonel civilizat, (nu săriți, este vorba de un colonel devenit, prin dezbrăcarea uniformei, civil. Pe fond distinsul domn este și va rămâne cât va trăi colonel. Pentru că mentalitatea nu poate fi dezbrăcată)ministru în Guvernul pe muche de cuțit al României!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-25 17:54:21
         
 
  Constitutia lui Iliescu-Nastase este de vina, pentru ca lasa loc de interpretari. Din acest motiv, consider ca modificarea Constitutiei trebuie sa devina o prioritate in activitatea Parlamentului Romaniei, cu atat mai mult cu cat, la ultimul referendum, populatia cu drept de vot si-a manifestat aceasta dorinta intr-un procent coplesitor. Astfel, pana in alegeri, ar trebui sa avem o noua Constitutie care sa ne proiecteze un Parlament conform cu dorinta majoritara a electoratului, exprimata prin referendum.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-25 17:45:17
         
 
  Pentru dumneavoastră cred că trebuie adaptat celebrul dicton, astfel: AMICA VERITAS, SED MAGIS AMICUS TRAIANUS. V-am prezentat EVIDENȚA. De necombătut. Dumneavoastr? Îmi vorbiți de castravete. Ce credibilitate credeți că mai puteți avea? O seară frumoasă! Și cu demisii dacă se poate!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-25 17:40:21
         
 
  Înțeleg. Eschivă. OK.

Însă de ce să o luăm de la 322 și să nu o luăm de la încălcarea fără precedent a Constituției de care v-am vorbit încă din 2009: http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=35878
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-25 17:28:49
         
 
  Cu privire la demisia Guvenului, aceasta ar fi fost posibila daca, in urma escului ametitor pe care l-au suferit la tentaiva de lovitura de suspendare, cei 322 de conspiratori si-ar fi dat demisia sau presedintele ar fi dizolvat Parlamentul. In generozitatea lui nemarginita, insa, presedintele le-a iertat actiunea iresponsabila si, astfel,ceea ce pretindeti dumneavoastra sa se intample a devenit putin probabil, desi ar fi fost posibil datorita precedentului creat.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-25 17:13:06
         
 
  Ce nu v-a fost clar? Ori care este argumentul? Ceea ce ați scis nu are nicio relevanță. Repet, s-au schimbat compoziția și structura politică în Guvernul României. Adică în loc de X miniștri, PDL, acum sunt X-1 miniștri PDL și + un ministru PUNR. Ați văzut ce scrie în Constituție. Nu este evident că avem de-a face cu o ilegalitate? Care nu poate avea justificare nici măcar cu eventuale precedente. Acestea, eventualele precedente, vor fi fost sancționate la alegeri! Sunt dispus, cu mult calm să vă explic și pe degete ori băbește ori intuitiv dacă nici acum nu ați înțeles.

Însă când un Guvern își angajează (nu își asumă) răspundere pe o lege iar legea este respinsă (de bun simț prin moțiune ori de către CC) Guvernul este DEMIS! Aici la respingerea de către CC am făcut o inferență în spiritul nu în litera legii. Nu știu juridic dacă se suține. Moral și de bun simț se susține.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-25 16:54:05
         
 
  "precedente", gura pacatosului, deh!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-25 16:26:46
         
 
  Pentru aceeasi lege nu pot exista doua interpretari diferite, mai cu seama in cazul in care au existat antecedente care vin in sprijinul uneia dintre ele.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-25 16:23:45
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Vă faceți că nu înțelegeți ori chiar nu înțelegeți. S-a schimbat structra politică a Guvernului. Adică la ME a fost numit ministrul X de la PDL cu ministrul Y de la PUNR. X și Y din acest punct de vedere nu au relevanță. Adică s-a schimbat structura politică a Guvernului. Iar în acest caz, nu facultativ ci IMPERATIV ""Art. 85. (3) Dacă prin propunerea de remaniere se schimbă structura sau compoziția politică a Guvernului, Președintele României va putea exercita atribuția prevăzută la alineatul (2) numai pe baza aprobării Parlamentului, acordată la propunerea primului-ministru."  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-25 16:12:43
         
 
  Structura politica a unui guvern este data de partidele care fac parte din coalitia de guvernare, si nicidecum la persoane politice angajate. Pentru ca este plin cimitirul de oameni de neinlocuit, este firesc ca in interiorul coalitiei, ACEEASI, algoritmul sa fie negociat in folosul guvernarii.
Reamintesc ca aceeasi persoana care, in opinia USL, era buna sa fie presedinte al Romaniei, acum nu mai este bun nici macar de membru. Pentru ca este normal, niciunul nu este de neinlocuit.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-25 15:59:53
         
 
  Nimic nu justifică încălcarea legii. Însă nu mă refeream la om (deși la militar m-am pronunțat!) ci la procedură! Acum a fost încălcată procedura.

"Art. 85. (3) Dacă prin propunerea de remaniere se schimbă structura sau compoziția politică a Guvernului, Președintele României va putea exercita atribuția prevăzută la alineatul (2) numai pe baza aprobării Parlamentului, acordată la propunerea primului-ministru." PUNR-ul nu a trecut niciodată nici prin alegeri nici prin parlament. Oprea a ajuns ministru ca independent. Acum colonelul Diaconescu a intrat în componența Guvernului ca membru UNPR. Prin urmare s-a schimbat compoziția și structura politică a Guvernului. Și era necesară aprobarea Parlamentului. Rezultă că iar s-a încălcat brutal legea! Ce spuneți distinse coleg, putem continua așa? În cât timp estimați că situația se va deteriora încât protestele să devină anarhice?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-25 15:59:40
         
 
  Aceeasi masura, pentru aceeasi persoana numita in acelasi post. EU ma intreb daca dumneavostra puteti sustine ca documentele semnate de aceeasi persoana, pe atunci membru PSD, pot fi lovite de nulitate si considerate abuz in serviciu.
Considerati ca, virgula, calitatea de membru PSD poate legitima orice faradelege, daca, bineinteles, poate fi numita asa?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-25 15:50:05
         
 
  Și la Haga orice viciu este speculat. Iar numirea unui ministru prin schimbarea structurii politice a Guvernului și fără trecerea acestuia prin Comisiile parlamentare, reprezintă un viciu de fond major.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-25 15:49:30
         
 
  "lucrurile au fost clarificate de cei in masura sa o faca." Eroare. Mare eroare, distinse coleg. Cetățeanul "EU" are dreptul să clarifice prin reprezentanți, adică prin parlamentari, această problemă. Sper să fie pe tremen scurt și măcar domnul colonel să sesizeze pericolul și să nu semneze lucruri importante pentru România. Pentru că vor fi nule de drept iar avocații și români și străini, specializați, știu să speculeze această să-i spunem inadvertență deși, firesc este vorba de un abuz în serviciu!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-25 15:39:41
         
 
  Din ceea ce spuneti dumneavoastra, si ma bucur ca este asa, respingeti acuzatiile aduse moderatorului Radu Stefanescu de catre cei trei, sa le spunem modest, amatori de literatura, iar Radu este indreptatit sa le corijeze derapajele.
In ceea ce ma priveste, referitor la acuzatia dupa care un user, sa-i spunem modest, inflacarat, imi reproseaza ca am politizat site-ul, am considerat ca este o gluma sinsitra de tip rusesc.
Referitor la cimitire, sunt de acord cu parerea dumneavostra la Curtea Constitutionala, un cimitir al, sa le spunem modest, elefantilor "de scoala veche". Cu privire la fostul ministru de externe PSD-ist, actual ministru de externe, de data aceasta PUNR-ist, lucrurile au fost clarificate de cei in masura sa o faca. Ca putem sa il simpatizam sau nu, este cu totul altceva.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-25 15:19:46
         
 
  Armata, coloneii, ofițerii acoperiți ori descoperiți pot apăra democrația și țara. Și acesta le este și rolul. Și am, și avem toată stima pentru profesiune de militar.

Însă acesti onorabili și distinși profesioniști NU POT IMPLEMENTA DEMOCRAȚIA. Mă surprinde numirea ilegală a unui colonel la ME. Orcât de civil s-ar îmbrăca gândirea domniei sale va fi tot una de tip cazon. Și folosesc termenul fără niciun fel de conotație pejorative. Un guvern de militari, chiar îmbrăcați civil, tot juntă militară se cheamă! Sper să nu ajungem acolă. Mai sper. Încă mai sper!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-25 15:18:44
         
 
  "Președintele exercită funcția de mediere între puterile statului, precum și între stat și societate."

ARTICOLUL 80 alin 2 din Constituție.

Își mai poate îndeplini "președintele jucător" această prerogativă?

De ce este România divizată astăzi? Până și niște, să le spunem modest, pasionați de literatură, iată, au ajuns divizați. Care să fie cauza? Dacă ar fi să aplicăm ilogica prezidențială a determinismului cauzal, din aproape în aproape, am ajunce la Adam ori Neanderthal. Ori noi avem acum o problemă. Piața, piețele strigă "Jos Băsescu" "Jos Guvernul" "Anticipate" iar domnul președinte, mutatis mutandis, se văicărește mai rău ca un copil: doamna învățătoare și Gigel și Costel pa până și oleg au tras democrația de codițe de ce să plătesc numai eu care am călcat-o în picioare? Pe ea, pe democrație.

Prin urmare, aveți nivel să vă exprimați necenzurat opiniile. Și dumneavoastră și ceilalți de pe site. Faceți-o. Cu singura restricție: respectați regulamentul și nu vă jigniți. Dacă cineva încalcă regulamentul și vă jignește nu răspundeți cu aceeași monedă. Reclamți și, dacă reclamația este întemeiată, cel care a încălcat regulamentul va primi un prim avertisment, apoi pe al doilea, dacă va continua și, dacă nu reușește să se stăpânească și continuă, la a treia abatere îi scădem nivelul iar comentariile sale vor fi modetrate. Dacă nimeni nu reclamă consider că vă tolerați între domniile voastre. Eu nu vreu să fiu un administrator de site, jucător. Am opțiunea mea pe care o susțin și o argumentez și bineînțeles, fără să încalc regulamentul, contraargumentez.

PS. Să nu-mi cereți să anchetez că nu am nici timp nici disponibilitate.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-25 14:59:29
         
 
  Domnule Cristescu, am fost acuzat ca am politizat site-ul. Eu!? :)
Dar cum marele Caragiale este mai prezent decat am crezut, iar ipocrizia unor useri depaseste orice imaginatie, ma abtin sa mai comentez pana cand nu legitimati un moderator. M-am gandit si la varianta specifica starii de forta majora, adica sa inchid sirul comentariilor, dar consider ca prezenta moderatorului este suficienta.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-25 13:59:49
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE