FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
invidie revolutionara
Text postat de Dumitru Cioaca
"Oameni buni, vă rog păstrați decența în texte și comentarii. Încercați să purtați aceste polemici pe un ton civilizat. Ironia-i una, insulta, calomnia, alta. Nu am timpul necesar să citesc toate comentariile, și nu cred că mai există editori prin zonă, cel puțin în acest moment. Vă mulțumesc."
("Apel" de Radu Stefanescu care a primit trei stele, doua din ele date, pentru a-l incuraja sa apara,chiar inainte de a fi conceput. Daca mai primea una "Apel"-ul asta ajungea general)

desi sunt prolificel,
extrem de rar dau de ele,
pe cand Radu c-un "Apel"
pune laba pe trei stele.

p.s.1
Locul apelui de de protes la "Apel"-ul de renuntare la orice protest al poetului Radu Stefanescu ar fi fost in subsolul "Apel"-lului defetis. Insa Radu Stefanescu temandu-se de mania rasculatilor din Piata Universitatii care i-ar fi putut, impinsi de setea lor pentru libertate, devasta butoaiele de vin, si-a ferecat, ca un las, usile care duc la parerile lui viticole.

p.s.2
Daca era un "Apel" revolutionar nu asi fi avut nimic impotriva celor trei stele. Dar acest "Apel" care nu indeamna decat la moleseala revolutionara, (lucru care o va face pe istorie sa il scuipe direct in lada ei de gunoi) nu marita nici un sfert de stea.
Sunt convins ca cele trei stele au fost date de coloneii basisti ai generalului Peia.

p.s.3
Rusine!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Domnul general, boiar latunski,
Eu aicea incerc sa arat cat de daunator din punct de vedere politic este "Apel"-ul domnului Radu Stefanescu iar dumneavoastra incercati sa abateti discutia spre minore probleme literare?! Domnilor, treziti-va odata! Cand tara arde babele domniilor voastre n-au dreptul sa se pieptene!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-24 19:23:25
         
 
  Lămurire de... edificare

"Nu vi se pare că ar cam semăna cu declarația unui mare ipocrit?" (Ioan Peia despre "Apel")

Nu, nu seamănă!
Tot ce scrie stimabilul editor este genial. Cunoscînd setea lui de recunoaștere publică și deplîngînd absența-i îndelungată (timp în care ne-a lipsit de dreptul de a ne bucura de nemuritoarele-i opere, scrise în diferite stiluri și maniere) voi înstela acest text, solidar cu cel ce l-a votat.
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-01-24 16:59:19

Colonelul băsist al generalului și "mentorului" Peia, Latunski punct și p.s1, 2, 3 etc.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-01-24 19:03:39
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE