FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Burta cubică
Text postat de Emanuel Cristescu
"În toate țările în care mergem sunt proteste" declară Jeffrey Franks. De ce oare?

Universul rectangulian este unul stabil. Aproape imuabil.Aici totul este normat. Nimic nu este arbitrar, întâmplător ori surprinzător. Mancurtizatul este piesa de bază a universului rectangulian. Mancurtizatul nu gândește. El asamblează propoziții și fraze. Conform standardelor cubice. Pe care le utilizează cu religiozitate. Relațiile în universul rectangulian? Simple și stabile: ierarhiile cubice. Cubul mai mic nu mișcă niciodată în fața cubului mai mare.

Mancurtizatul se dezice de tot: limbă, neam, țară. Burta și supunerea necondiționată reprezintă filosofia sa. Evident burta cubică.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Ba sigur o aveți cubică!
Să vă explic de ce: băieții mei, doi adolescenți de 15 și 17 ani, sunt înnebuniți să facă "pătrățele" pe burtă. De aceea tot fac și fac, zilnic, abdomene. I-aș trimite și la înot, dar nu prea avem bazine în Focșani iarna, iar vara nu prea îmi permit, că nu mă dau banii afară din casă. Cu toate acestea și cu toate că sunt pensionar militar, iaca eu îl susțin pe d-l Băsescu, și nu numai pentru că are coloană vertebrală și conștiință dar, ceea ce îmi place cel mai mult la el, are și CAP. Și nu-i deloc cubic!
Revenind la burta în pătrățele, dacă românii tot zic "cap pătrat" unui cap care ar trebui să fie cubic, înseamnă că și "burta cubică" se referă la o burtă în "pătrățele". Adică tocmai pătrățelele acelea care se află pe un abdomen plat și bine lucrat, cum spuneți că este al dvs. Și, cum un abdomen plat înseamnă un corp lucrat, iar un corp lucrat este un corp sănătos și un corp sănătos, după cum spun strămoșii noștri romanii "mens sana in corpore sano", înseamnă o minte sănătoasă, atunci nu mă mai mir de ce s-a supărat domnul Cristescu pe burțile "cubice": gândesc prea mult capetele ălora ce le dețin!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-01-25 00:08:41
         
 
  Pe surse:
Presedintele Traian Basescu citeste in mod zilnic Europeea. SDovada ca citeste acest site este declaratia domnie sale de astazi.
"Stiti ce ma socheaza cel mai tare? Ca mesajul lui Ion Iliescu, a lui Victor Ponta, a lui Crin Antonescu, a asa-numitului lider al societatii civile, fostul colonel Dogaru, sint similare cu ale fostului presedinte al Republicii Moldova, actual sef al fractiunii partidului comunist din Republica Moldova, Vladimir Voronin", a spus Basescu
sursa: http://www.hotnews.ro/stiri-politic-11321854-declaratiile-lui-vladimir-voronin-care-referit-basescu-sustinem-protestatarii-din-romania-vrem-acest-presedinte-romaniei-plece.htm
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-24 23:11:18
         
 
  Pe surse:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=e5UVBixIVfw
fara comentarii si, sper, si fara probleme de software
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-24 22:52:50
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  @Marian: inseamna ca eu ies clar din discutie fiindca nu am deloc burta. Nici rotunda, nici cubica, nici dodecaedrica.
Merg de trei ori pe saptamana la bazin, inot, alerg, joc fotbal, baschet si tenis cu baietii...
Asta in timpul liber, cand nu imi tradez tara. :)

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-24 22:36:51
         
 
  Pe surse:



fără comentarii.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-24 22:25:41
         
 
  D-le Epigramist, dacă facem o analogie între capul rotund, care gândește bine și capul pătrat, care gândește anapoda, este clar că burta cubică este una care gândește anapoda și te trimite pe coclauri. Ceea ce a greșit onor domnul Cristescu este că a uitat că, a gândi cu burta, fie că-i rotundă sau pătrată, tot a da cu stângu-n dreptu se numește.
Într-un lucru totuși îi dau dreptate: întradevăr, cei cu burțile rotunde au ieșit în piață iar cei cu burțile în pătrățele, tocmai pentru că sunt în pătrățele, au ales să stea acasă.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-01-24 21:06:04
         
 
  Text ambiguu. Un fel de a bate campii cu voiosie, pe ritmul cantecelor patriotice. Cine e mancurtizatul, de ce limba, neam si tara se dezice? Si mai ales cine sunt ailaltii drepti ca stejarii, cu burta lipita de spate?

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-24 16:48:12
         
 
  reflexe cazone, hein, naramză putredă?ai citit tu astea în manualu' ăla? ciudat, tare ciudat că io, așa cum pretinzi ar trebui să-l am în posesie...mă, zexat-dez-axat sau mai știu eu ce, tu confunzi anarhia cu oligarhia roșie, ba mai pui și de scenarii periculoase,destabilizatoare...mîngîia-te-ar Putin pe IQ-ul ăla de homo televizorus, că poate nu primim gaz pe februarie și-atunci te denunț la energo-electrica, colterm și altele din branșă că le-ai subminat afacerile prin zvonuri și te pun ăia la plată!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-24 14:50:06
         
 
  Iovănaș, incearcă sa redevii coerent. După cum bine observi, comunistii din toate tarile se unesc, solidarizeaza, se infratesc, ca dor asa spune la manual ”ploretari din toate tarile, uniti-va!”.
Ai ceva de completat sau doar vrei sa socializezi?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-24 14:31:29
         
 
  păi, tu, zăbăuce, ne cataloghezi pe noi de idioți? tu ne crezi chiar duși, citezi vocea Rusiei, da' știi sigur că la Timișoara-s ciocniri cu răniți? da' ungurii lui Hunor n-au năvălit ca-n 89'(pardon, că ăștia-s cu voi în barcă)...sau cazacii lui taras duma voroninski nu bagă strîmbe...e o geopolitică-n mintea ta ca brazda trasă în otavă cu coasa tetanoidă de boc!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-24 14:22:34
         
 
  Pe surse:
Fostul presedinte comunist al Republicii Moldova, Vladimir Voronin, spune ca se solidarizeaza cu protestatarii din Romania si vrea ca acestia sa reuseasca schimbarea guvernarii.
sursa: http://www.realitatea.net/vladimir-voronin-le-dorim-romanilor-sa-l-inlature-pe-basescu_906114.html
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-24 14:00:51
         
 
  Iovănaș, ma scuzi ca n-am specificat sursa:
http://romanian.ruvr.ru/2012/01/18/64098393.html
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-24 13:13:03
         
 
  iar mințiți poporu' cu televizoru(plus presa aservită)ce incidente la Timisoara, soldate cu răniri, bre afarici? E tare faină reacția ta, cînd auzi de manifestații, mitinguri scuipi "comunism"...acu' citind despre burta cubică te duce gîndu la unu' Burtică! jalnic, băi, și te mai consider presar-media, nu'ș ce pe-acolo pîn studiouri.naș'tu știe ce boacăne faci?  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-24 13:09:41
         
 
  "Informațiile care sosesc din România trezesc asociații cu evenimentele din urmă cu peste 20 de ani: aceleași manifestații antiguvernamentale în masă, aceleași reproșuri de subminare a economiei țării adresate șefului statului, aceeași încingere a spiritelor. În timpul ciocnirilor de la București, Iași, Cluj și Galați au fost răniți oameni, la fel la Timișoara, unde în 89 s-a tras în demonstranți. Agențiile informează că în capitală demonstranții au dus un sicriu cu inscripția „Băsescu-Ceaușescu”. Oare a fost nevoie să fie distrus regimul comunist și să se intre în UE pentru ca țara să ajungă practic în aceeași situație? „Românii plătesc pentru visul european”, consideră Serghei Markov, directorul Institutului de Studii Politice
Ma intreb eu: daca scenariul este in mod vizibil copiat dupa manualul revolutionarului comunist, oare cine semneaza scenariul?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-24 12:10:26
         
 
  Mancurtiști, de!
Dacă aș fac un fel de traducere fantezistă, ea ar arăta așa: man/curtiști, adică individ (man) care face cur-te, puternicilor zile.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-24 12:01:18
         
 
  Ops!
Păi sunt cam fro cinci-șase exemplare din astea pe acilea, dle Cristescu.
Îi cubai eu, cum ar veni, pe altă parte!
Le-am făcut recensământul psihocomportamental, și am ajuns la concluzia că sunt disperați.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-24 11:34:54
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE