FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
catren de bun venit pentru Crina Albu
Text postat de Dumitru Cioaca
"e mult
prea mult
acest tumult în miez de noapte"
(Versuri din poemul "aer mercantil" de Crina Albu)

catre genu, un boboc:
-noaptea, cand dau de-un tumul,
care-i mare si cam mult,
nu-i ghinion ci noroc!

p.s.
cand vrea draga-mi din Buzau
sa-mi stoarca mai mult tumult:
-nu-ti mai dau, ca e prea mult,
si-o sa ti se faca rau!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Tavarisci latunski.
Nu ma asteptam la atata lasitate din partea dumneavoastra. Daca va parasc la tovarasul Budionai (vezi "Aemata de cavalerie" de Isac Babel) ala va va extrada lui Colceac care va va impusca, fiindca ala e Armata Alba, si Armata Alba nu se incurca atunci cand e vorba de lasi. Dar daca totusi nu o fac sa stiti ca nu o fac nu din mila pentru dumneavoastra ci datorita faptului ca nu vreau sa patez cartea de aur a Armatei Rosi cu inca un erou de teapa dumneavostra care a fost ucis miseleste de bandele albe.

p.s.
Mi-am recitit toate catrenele, si afara ca sunt curate ca lacrima de fata mare nu le-am gasit alta vina. Sunt atat de sfinte ca ar trebuii sa va inchinati la ele ca la icoane!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-24 02:24:07
         
 
  Nene Cioacă, uite ce-i: n-ai haz, treci printr-o pasă proastă. Nu mă mai soma, mai bine recitește-ți "catrenele", o să vezi că "Il Padrone" de sait are dreptate mare cînd spune: "Cine scrie se descrie". Și cu asta am încheiat, basta!

Alo Boss, observați cun vă citez? Să mă aveți în vedere, da?
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-01-23 22:29:47
         
 
  "și apropos de insistență: a lu' mătăluță seamănă ca două picături de salivă cu cea a interogatoriilor din arestul securității:uite că știu, da' nu vreau să spun!"
(Dragos Iovan)

Domul Iovan,
Atunci cand sobolanul Dumi este incotetit de martanul Drago cu acuzatii mincinoase si nefondate pe nici o dovada nu este normal ca acesta sa-l demaste pe acest poftitor la codite nevinovate?! Daca martanul Drago si-ar vedea numai de coada lui in loc sa pofteasaca la supe de codite ce nu-i apartin, sobolanul Dumi l-ar lasa in plata Domnului, care, desi nu este prea mare, e totusi un venit. Dar asa, spuneti-mi si mie, cine este securistul, martanul agresor sau sobolanul aflat in legitima aparare ?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-23 21:09:51
         
 
  și apropos de insistență: a lu' mătăluță seamănă ca două picături de salivă cu cea a interogatoriilor din arestul securității:uite că știu, da' nu vreau să spun!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-23 20:49:30
         
 
  fiindcă, iaca, mi-e lehamite, nene, d'aia! simplu...plus o ușor de caracterizat plictiseală cînd citesc ce panseuri îți iasă pe orificii...oricare or fi ele!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-23 20:47:46
         
 
  "problema lu' matale este tratabilă."
(muscalul latunski criticul despre problema olteanului genuneanu )

Sa inteleg ca problele dumneavoastra nu sunt tratabile?

p.s.
Astept in continuare dovezile pe care se bazeaza acuzatiile dumneavoastra.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-23 20:15:43
         
 
  "cum și-o băga cineva anusurile undeva chiar nu pricep, din cîte știu io, hominizii au doar unu' din născare...da' știți care-i animalul lipsit de anus și dotat doar cu orificiu bucal? viermele portocaliu de Dâmbovița, trăiește sugînd și moare fără să defecheze jamais!"
(Dragos Iovan)

Domnul Iovan
Imi cereti o explicatie si eu v-o dau, asa cum ar trebuii sa faceti si dumneavoastra cand eu va cer o explicatie. E adevarat ca vasta majoritatea hominizilor au un singur anus, dar uni din ei, mai ales atunci cand sunt constipati folosesc calea de intrare a alimentelor pentru eliminarea deseurilor rezultate din procesul de digestie. Ce le iese lor atunci din gura este greu de descris fiindca va fi cu siguranta cenzurat. Dupa mine acesti asa zisi oameni fac parte din categoria indivizilor cu doua anusuri.
Vedeti cum sata chestia cu nelamuririle?
Dumneavoastra mi-ati cerut o explicatie la o nelamurire si eu v-am dat explicatia de rigoare.
Dumneavoastra refuzati insa sa-mi dati o explicatie la nelamuririle mele. Faceti acest lucru numai din pudoarea ca nu aveti nici o explicatie plauzibila, sau de ce?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-23 20:04:08
         
 
  "ce probe, brie, e-n-deajuns să-ț cetească cariva catrenili 2 dîn tri ăs cu aluzii porcoase!"
(Dragos Iovan)

Domnul Cronicar, v-am rugat de nenumarate ori si va mai rog si acum sa-mi veniti cu o singura aluzie porcoasa de care ma acuzati ca asi fi vinovat, pentru a va dovedi ca nu este adevarat. Refuzati sa faceti acest lucru. De ce? Va spu eu de ce. Fiindca tigaia in care eu imi prajesc oule nu este decat o simpla tigaie folositoare si nevinovata si nu porcaria pe care v-o imaginati dumneavoastra. Astept in continuare de la dumneavoastra traducerea in Limba Romana de zi cu noapte traducerea a uneia sau a mai multe dintre
dintre aluziile porcoase de care ma acuzati. Ce credeti ca eu nu am observat, ca si atunci cand am scris niste catrene-rugaciuni prin care il rugam pe Dumnezeu sa ma ajute la implinirea unor necesitati spirituale, am fost acuzat de catre dumneavoastra de nu stiu ce ganduri carnalo-eretice pe care refuzati cu incapatanare sa le specificati? Si parintele Sorin Olariu citind atat rugaciunile mele cat si comentariile dumneavoastra dujmanoase la adresa lor s-a inchinat de trei ori dupa care a exclamat:
-Domne, cronicarul asta nu are nici un Dumnezeu!
Auzindu-l pe Sfintia Sa cat de sarac sunteti, ma gandesc sa va dau unul din Dumnezeii mei, dara asta numai dupa ce-mi explicati cel putin una din aluziile mere porcoase.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-23 19:40:53
         
 
  recomandare: www.psihoterapie.ro
problema lu' matale este tratabilă.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-01-23 19:19:13
         
 
  na, că se ia:ȘTIIȚI  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-23 19:14:55
         
 
  ps

cum și-o băga cineva anusurile undeva chiar nu pricep, din cîte știu io, hominizii au doar unu' din născare...da' știți care-i animalul lipsit de anus și dotat doar cu orificiu bucal? viermele portocaliu de Dâmbovița, trăiește sugînd și moare fără să defecheze jamais!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-23 19:13:58
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  AȚI, nu a-ți, nene genu' de atîtea ori v-am atras de atenție, ce naiba, e-așa de dificil?
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-23 19:11:16
         
 
  bre cioaca,
măsurați-vă mo vorbili că nu v-am încondeiat dă chivuță, deah? obsedat ești matale, și încă unu' cu vechi state de pigulit purecii de sub catrințe(metaforic vorbind)mărturie pot depune(dansînd la bară, hăiii să nu-ț chice ochii-ntre măsăle și să ocheștii cu proteza) țața eutherpe și nana gramatica că le supui la perversiuni prelungite și acte silnice împotriva firii!(lirice, firește)Cremenalule, ce parcă nu să vedi fără lentile bifocale că te dai mîrtan pe lîngă fiecare fetișcană ce nimerește pe aici, ai de grijă unele-s minore și te dau pe mîna Protecței minorilor și a justiției oarbe (aud că-n Cehia e un proiect de lege prin care violatorii pedofili îs castrați)să-ț reteze dîn elanu' catrenistic!Rușîni să-ț fie că iești om în vrîstă, te vede lumea cum bălești de poftă în public, "opsedatule"!
ce probe, brie, e-n-deajuns să-ț cetească cariva catrenili 2 dîn tri ăs cu aluzii porcoase!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-23 19:09:16
         
 
  Si inca ceva, tavarisci latunski,
Va rog din suflet sa nu va mai bagati anusurile dumneavoastra prin subsolurile mele literare, asa cum a-ti facut-o foarte de curand, cu ocazia altui catre de al meu. V-am mai sus, eu nu am nimic impotriva politicii dumneavoastra referitoare la sex, dar asta nu inseamna ca eu permit oricarui muscal sa-mi transforme subsolul literar intr-un local de propaganda electorala pentru apucaturile lui sexuale.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-23 19:05:30
         
 
  Boiar latunski,
Puteti sa-mi explicati si mie ce gasiti dumneavoastra pornografic in catrenele mele despre tumult? Care sunt aspectele pornografice sau clocale?
Orice acuzatie trebuie fondata, deci va rog sa o faceti, pentru a ma lamuri, ca astazi nu mai suntem pe vremea compatriotului dumneavoastra marele Ilici, vreme in care orice acuzatie nefondata ducea la o condamnare sigura. Astept cu nerabdare argumentatia dumneavoastra pentru a va dovedi, comentand vers cu vers, ca nu eu sunt vinovat de crimele sexuale de care ma acuzati ci imaginatia dumneavoastra sexualo-bolnava. Acelasi lucru il astept de la domnul Cronicar. Domnule, astia doi, si atunci cand le arati o tigaie, tot la sex se gandesc! Obsedatilor!

p.s.
Daca nu veniti cu explicatiile cuvenite va voi acuza de lasitate! Si eu nu cred ca dumneavoastra vret sa faceti de ras Armata Rosie.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-23 18:48:49
         
 
  Eu aș zice că este un material cu conținut pornografic explicit, cu accente clocale, libidinoase.
Așteptăm alegerile comasate și la termen pentru stoparea acestor porniri sexuale deviaționiste.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-01-23 16:11:33
         
 
  m-aș fi mirat dacă nea catrenistu' scăpa ocazia de a turna o mîndrețe de epiagramată neaoșă(aici o luă și rima, nu doar ortografia pe-arătură:TU-MUL -MULT)  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-23 14:03:56
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE