FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
aer mercantil
Text postat de Crina Albu


tălpile mi s-au lipit de lutul clei
tavanul e prea jos și
mă apasă
nu pot nu pot
să ies din casă

nu-mi vorbești dacă nu Te ascult

e mult
prea mult
acest tumult în miez de noapte

pentru limpezire mergi pe vârfuri sau
mai bine
mai bine stai
cu mâinile împreunate
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  nicolae, mă mai înșel și eu, textul expiră un aer adolestentin.
orice rău spre bine, însă: scap de acuzația lui Peia: "Da' matale de unde știi că "inocenta" are aripi de îngeriță?".
te invit să mă contrazici în privința votului, nu a datelor de evidență a populației.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-01-24 13:57:54
         
 
  @latunski
Crina Albu. Data nașterii: 14 August 1959. Localitatea: Piatra Neamt.
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2012-01-24 13:01:12
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Vă mulțumesc, domnilor că v-ați oprit, indiferent de intenție, pe acest text. Domnule Latunski, sunt încântată de votul acordat. Persoana este a doua singular. E o scăpare din partea mea, nu am specificat că e un text religios, poate s-ar fi înțeles că e un dialog cu Dumnezeu în conștiință.  
Postat de catre Crina Albu la data de 2012-01-23 08:28:03
         
 
  Textul e text.
Nu stau să mă uit în cartea de identitate a autorului.
Ar însemna, dle Latunski, ca înainte de a-mi spune părerea, să-l întreb pe autor dacă îi plac napii, dacă visează noaptea rufe-ntinse și ogari cenușii, dacă crede în extratereștri și, în funcție de răspuns, să t5rec la evaluări circumstanțiale.
Da' matale de unde știi că "inocenta" are aripi de îngeriță?


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-22 23:32:33
         
 
  D-le Peia, autoarea nu pare a lăsa în urmă-i douăzeci de ani de încercări poetice nereușite, ba chiar aș zice că nu are nici douăzeci de ani pe certificatul de naștere. Una-i să amendezi aroganța și veleitarismul cronic și alta-i să rupi aripile inocenței. Pe fond, toți de aici sîntem niște amatori, de ce să profităm de faptul că unii dintre noi sîntem născuți mai devreme? Eu îmi mențin votul și cred că trebuie să acordăm un pic de speranță și curaj celor ce vin aici.

Na, că m-am erijat și-n lider de cenaclu, ceea ce nu mă prinde! Dar am spus ce-am spus cu sinceritate, parol...
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-01-22 21:02:39
         
 
  Slab, foarte slab.
O amestecătură de sincope fără coerență, - nici măcar bănuită.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-22 19:25:31
         
 
  Crina, nu e rea, are ceva. Uite, eu votez, condiția este să te hotărăști la ce persoană vorbești: pentru limpezire MERG pe vîrfuri...STAU cu mîinile....  
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-01-22 18:46:06
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE