FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
INAPPROPRIATE DEGLI SESSANTENNE
Text postat de Stelian Platon
Elogiu

Ah, globuloșii limpezi sâni,
Nemilostiv și grandios trofeu,
Repuneți tunetu-n bătrâni
Presând tendențios pe decolteu.

Pretutindeni vii și intrinseci,
Voi două lumini rotunde-n ceață,
Nu vreți să îmbătrânesc în veci
Încălzindu-mi clipele de gheață.

Doar dracul v-a scornit mișelul;
Răsună-n mine nechezat de cal...
Dar, tot aleargă caruselul
Destinului viclean și amoral.

Vă e rostu-mbujorat și viu
Și-n spargul nopții, moale blândețe.
Copil cărunt azi, nu mă abțiu
Să-mprumut din voi o tinerețe.

Eram vijelie și zburdând,
Cu voi, răscoleam nopți stufoase,
Iar acordeonul meu cântând
Vă schimba în globuri de mătase.

Am astăzi zborul împietrit.
Se pierde părul, parcă și pasul...
Prin secole ce-am absolvit
Și-a pierdut și-acordeonul glasul.

Primim o viață cu un cost
Și-un dezechilibru-n moleculă.
Pe argumentele ce-au fost
Pregetă o cicatrice nulă.


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  s-o luăm pas cu pas:
-strofa întîi:
indiferent de intenția lăudabilă, rezultatul e de-un haz involuntar:globuloasele și limpezile/ca laptele îndoit cu apă/ glande mamare care vă ațîță imaginația lirică îs nemilostiv/olelei, ce sadică-i muza cu bieții sexagenari pofticioși/ da' și grandioși/ce măsură o fi avînd duduița la brasieră?/ repun ei, precum o descărcare ionosferică,tunetul /bummm, primul semn al ploii ejaculaționare/ în bătrîni, presînd, etc. aici e neclar pe cine presează în mod tendențios globuloșii...

strofa a doua:vii, personalizate, umanizate de-a dreptu' glandele astea mamare mor de grija snectuții auctoriale, doamne-păzește să nu pice nea poetu'n criogenie ireversibilă!

strofa a treia, apoteotică de-a dreptul, fiindcă eul liric, ațîțat precum iepele lui SînToader provoacă un rînchezat elucubrant, de rămîn centaurii caruselului existențial în coadă, siderați de imagine.

într-a patra tot așa pe coarda hazului involuntar, ba peticită bine c-o licență zbanghie "spargul nopții"!(bănuiesc că e calchiată după faptul dimineții, fiind știut că bătrîneii, atinși de incontinență se deșteaptă și noaptea să mai țîrîie preaplinul bășicii udului).

Pot continua așa, pînă-n final, dar mă întreb domnule poet Platon, dumneavoastră faceți lectuir publice din vasta dumneavoastră operă veleitară...ori barem recitiți poemele cu gura deschisă în faț oglinzii?

ps sensul titlului în italiană, ascunde emfaza eficientă a autorului și au tot atîta legătură cu textul cît are competență o curcă în turnatul clopotelor.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-03-23 09:05:10
         
 
  Dacă ați fi cunoscut măcar acele cuvinte în italiană din titlul postării, ați fi priceput că am intenționat respectuos a proteja bătrânii și chiar impotenții. Ca să nu vă mai enervați consumați cu încredere Cialis. Numai așa puteți să nu vă mai enervați și să mă rugați a scrie poezii deocheate pentru mormoloci.  
Postat de catre Stelian Platon la data de 2012-03-23 07:26:23
         
 
  ps
da' să vezi versatilitate ori memorie cu deficit de înregistrare, poezeaua a apărut postată acum 2 luni, era intitulată "Gratitudine" în devălmășie cu alte catastrofe articial-prozodice sub titlul "New Yorku-ul sub zăpezi întîrziate"!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-18 11:14:56
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  n-am citit de foarte multă vreme o poezioară mai ridicolă, compusă cu mai multă stîngăcie și paradoxal cu paramponul trufaș, vezi dom'le autorele compuse ditamai "Elogiu" către lumea cititorilor picați în popou de-admirație, nu glumă, cu-atîta brumă de talent, o ditamai operă clasică!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-18 09:36:24
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE