FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
apel
Text postat de nicolae tudor

pentru convergența tuturor celor ce doresc o Mare Schimbare în România

Acest APEL este determinat de :

1. Situația catastrofală în care se găsește azi România.
2. Criza Sistemică ce afectează întreaga Lume.
3. Lipsa unei abordări serioase de către clasa politică românească, a problematicilor majore actuale.
4. Incapacitatea ideologiilor cunoscute de a da răspunsuri concrete problemelor inedite ale zilelor noastre.
5. Zâzania practicată de partidele politice actuale, cu scopul de a diviza pentru a-și menține Puterea (divide et impera!).
6. Necesitatea trecerii de la o CREȘTERE NESUSTENABILĂ la o DEZVOLTARE SUSTENABILĂ.
7. Recunoașterea evidenței că RESURSELE SUNT EPUIZABILE.
8. IMPACTUL AMBIENTAL al creșterii nesustenabile ce devine pe zi ce trece tot mai „fără întoarcere”.
9. CRIZA MORALĂ SISTEMICĂ ce se agravează pe zi ce trece.
10. Trecerea acccelerată a RESURSELOR MATERIALE ȘI UMANE ale României în „mâini străine”.
11. Pierderea tot mai rapidă a IDENTITĂȚII NAȚIONALE sub presiune GLOBALIZĂRII.
12. Necesitatea implementării unui nou model socio-economic bazat pe COMPETENȚĂ, RESPONSABILITATE și MORALITATE.

În această situație, „Mișcarea Dacia” propune creearea unui FORUM CETĂȚENESC, deschis tuturor, indiferent de apartenență sau simpatie politică, cu scopul de a prospecta și defini o NOUĂ PARADIGMĂ SOCIO-ECONOMICĂ. Partidele actuale își pot desemna unul sau mai mulți reprezentanți, care să participe la dezbateri, nu cu intenția de a-și impune propriile și actualele idei, ci de a prospecta... altele de viitor, având astfel oportunitatea de a-și „îmbunătăți actuala imagine”.
Apelul este adresat tuturor partidelor, grupurilor de socializare pe Net, bloggerilor, indivizilor cu diverse COMPETENȚE, etc. și are ca principiu de bază realizarea UNITĂȚII DE ACȚIUNE A NEAMULUI în fața sfidelor actuale. Acest PRINCIPIU DE UNITATE este NOUTATEA ABSOLUTĂ a acestei inițiative !!!
Mișcarea Dacia nu-și asumă niciun rol particular, și nu se va pune problema de LEADERSHIP, decât la finalizarea PROIECTULUI NOII PARADIGME !
Fiecare este invitat să-și propună Principiile și Obiectivele, pentru a se găsi apoi... NUMITORUL COMUN !
Scopul acestei inițiative, este acela de a crea o forță politică nouă, care să câștige viitoarele alegeri. Pare o exagerare, dar dacă nu ne propunem asta, atunci ce ne putem propune ???

Pentru a se declara intenția de participare la acest FORUM CETĂȚENESC, propun contactarea administratorului grupului Facebook „Mișcarea Virtuală Dacia” la :https://www.facebook.com/groups/141387601036/, sau lahttp://www.romenoinitalia.eu/ , precum și la adresa e-mail : [email protected] .

De asemenea se poate contacta în București d-l Constantin Cojocaru la tel : 0766.511.920; 0744.596.179; 0726.561.114 , precum și pe blogul PP-LC la : http://www.variantacojocaru.ro/.

Din câte am înțeles, grupul Facebook „Mișcarea Euro-Civică Român㔠și-a manifestat interesul pentru această inițiativă, astfel că se poate contacta și administrația acestui grup la : https://www.facebook.com/groups/122656924479308/ .

Acestea sunt deocamdată cele trei grupări ce sprijină această inițiativă și care se vor informa reciproc despre alte adeziuni. Când se va reuși agregarea unui număr important de participanți, se vor stabili timpii și modalitățile de întâlnire „face to face”, cu speranța ca acest lucru să se petreacă cât mai repede, deoarece „timpul preseaz㔠!!!
Difuzați acest APEL oriunde aveți posibilitatea, deoarece este singura inițiativă serioasă, ce poate schimba soarta viitoarelor Alegeri !!!
Redactorul acestui APEL, se auto-exclude de la orice funcție în viitoarea forță politică, pentru a asigura participanții că nu exist㠄interese personale” în inițiativă






la apelul acesta am dat  aici un raspuns si am fost interpelat astfel: " Domnule Nicolae Tudor, numiti macar o singura persoana care va este alaturi in ceea ce faceti. Asa se pleaca la DRUM NOU. OM cu OM...."


 Si nu stiu daca-mi este cineva alaturi. Daca este, sa o spuna acum, aici, eventual... acolo!





Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Este bine să ne amintim că neprietenii acestei țări au distrus, mai întâi monarhia (1947), apoi economia țării (1948) concomitent cu exterminarea clasei de mijloc, a intelectualității și a elitei politice și economice. Ne-a rămas România de azi!  
Postat de catre Spiridon Ramniceanu la data de 2012-08-29 16:50:30
         
 
  Celor care sunt împotriva monarhiei le amintesc doar că neprietenii noștrii au înlăturat monarhia în 1947, au distrus economia în 1948, concomitent cu distrugerea intelectualității, a clasei de mijloc, precum și a elitelor politiceși economice. Ne-a rămas România de astăzi! Parafrazându-l pe Țuțea eu spun: până la 18 ani poți fi bolșevic, până la 30 socialis,până la 40 de ani social democrat, până la 50 liberal, dar, după această vârstă, trebuie să fii țărănist (adică aderent al partidului ȚĂRII- nu al țăranilor)și, evident, monarhist! Îndoiala asupra acestei necesități se poate naște doar după 500 ani de monarhie.  
Postat de catre Spiridon Ramniceanu la data de 2012-08-29 16:46:50
         
 
  Dle Nicolae, sper ca nu a doriti ca pe langa cheltuielile actuale sa mai punem in carul nostru cu dari si costurile de intretinere ale unei case regale.
Chiar il vedeti pe "printul" Duda ca pe un salvator al Romaniei? Pentru a regele Mihai mai are o paine sau doua de mancat si coboara la stramosi.

Cum spuneam inca nu avem solutii viabile.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2012-01-18 15:04:06
         
 
  De când așteaptă exregele așa ceva. Și nu atât el cât camarila. Vreți să înlocuim camarila Udrea cu camarila Duda?

Românii ar cădea din lac în puț!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-18 14:54:54
         
 
  solutia? internetul o propune, probabil de-aia ati si intrebat !


Dragomirescu Mirela
"Dragi prieteni acum cateva aminute vorbeam cu o prietena despre momentul neplacut de aseara, cu LudoviC Orban...In ideea ca poporul roman nu mai accepta la conducerea tarii nici un actual politician , prietena mea spune....hai sa mutam Piata Universitatii ( ghici ghicitoarea mea ????) in fata casei regale. In liniste , multa liniste , cu mult respect asa cum impune numai prin prezenta Sa Regele nostru .....Regele nu revine decat daca asta este dorit si cerut !"
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2012-01-18 14:50:59
         
 
  este punctul dv de vedere, va multumesc pentru el si vi-l respect. Romania are foarte multi oameni capabili, pentru cativa bag mana in foc.  
Postat de catre nicolae tudor la data de 2012-01-18 14:26:41
         
 
  Dle Nicolae, ca sa "incropiti" un program de miscare politica aveti nevoie de o echipa instruita.
Numai ceea ce doriti dvs si ceea ce va dicteaza bunul simt nu sunt elemente suficiente. Trebuie sa veniti in intampinarea problemelor reale cu solutii reale. Ca sa puteti identifica solutiile reale trebuie sa stiti care sunt modalitatile REALE DE FINANTARE. Niciun progres nu se face doar gandind la el.
Romanii exact de asta duc lipsa: de solutii viabile.
Schimbarea este o solutie dar cu ce inlocuim actuala putere?
Cu alte partide la fel de "bine intentionate" si la fel de corupte?
Cu partidul lui Nicolae, care, partid, nu are niciun adept?
Cu ce?
Cu 10 000 de oameni care au iesit in strada pe parursul a 5 zile? Ce inseamna 10 000 la o populatie de 18-20 de milioane? Un procent de 2% , ba chiar si un procent de 5-7% nu pot produce un val atat de mare incat sa rastoarne un guvern. De ce? Pentru ca ei nu au o solutie care sa ofere ceva sigur !
La Timisoara -in timpul manifestatiilor un om a pus intrebarea: Cu cine sa il inlocuim pe Basescu? Si era sa fie linsat de manifestanti. Am un prieten la Europa Nova care mi-a trimis inregistrarea acelui moment. Stiti cine s-a repezit primul sa il imbranceasca pe omul acela? Unul dintre liderii politici locali -imbracat cu loden maro si cu palarie de aceeasi culoare pe cap.
Cam asa arata acum situatia. Asa ca daca nimeni nu va este alaturi inseamna ca oamenii se afla in Piata Universitatii.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2012-01-18 11:05:03
         
 
  Eu nu am ce amanunte sa dau. Incerc de ceva timp sa fac o noua miscare politica. Am incropit singur un program cu peste 300 de puncte, am solicitat diversi oameni sa mi se alature, unii au facut-o , dar tac in papusoi fiindca voiau doar o scena de afirmare, cum scriitorii sali pline cu public, si nu o munca om la om. De aceea sunt singur si umilirea de ieri, prin care nici un om nu a vrut sa-mi fie aproape, m-a inaltat la cer de fericire. Am scris o pagina frumoasa pe europeea fiindca, probabil, si altcineva s-a intrebat daca are un om alaturi (de altfel, nu este tarziu sa se intrebe astazi, ori maine...) Peste niste ani numele meu va fi scandat pe strazi, probabil, si va fi scandat nu de intelectualii (de a caror inteligenta nu ma indoiesc, dar de integritate, da), ci de "dominicalii" la care face trimitere distinsul Rechesan, cei chinuiti care ies azi haotic in piete, cate unu, cate doi, dar care dau un semnal grav respingand in bloc toate fortele politice de dupa '89.
Postarea de aici este un motiv de meditatie pe fondul incercarii de coagulare a unei noi forte politice a momentului, ce a esuat deja intr-un fass duhnitor. Si maine e o zi.
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2012-01-18 10:14:22
         
 
  Dle Nicolae Tudor, va dau o sugestie de lectura:

http://roncea.ro/2012/01/17/ziaristi-online-prima-analiza-profesionista-asupra-revoltei-anti-basescu-occupy-romania-revolutia-lichelelor/

Sunt departe de a fi un aparator al lui Basescu iar simpatia ea pentru PDL este NULA, dar nu pot sa il aprob pe tradatorul Ponta cu denuntul militienesc facut la Parlamentul Europei: http://www.curentul.ro/2012/index.php/2012011867596/Actualitate/Ponta-vanzator-de-tara-la-Parlamentul-European.html , exact in timp ce in Bucuresti suntem manipulati de tv.

Pe internet sunt postari despre 50 de manifestanti la Cluj iar la tv se vorbea de 200 sute, acum doua zile. De trei zile merg la Universitate cate o ora. Niciodata nu au fost mai mult de 5-600 de oameni dar la tv se afirma “peste 1000 de oameni”. Toate aceste aproximari in plus, necesare pentru a aplica tehnica transferului de legitimitate sunt dejucate de bunul simt al romanilor are se intreaba: “Il dam jos pe Basescu! Asa este bine si correct. Dar pe cine punem in loc?”


Daca nici acum nu se intelege miza murdara a acestor miscari de suprafata -pe care unele voci colerice- le comparau cu miscarea din '89 inseamna ca exista o grava problema de receptare.

Subliniez ca:
1. este pentru prima data in istoria miscarilor de strada, de la noi, cand se apeleaza -contra cost!- la gruparile de suporteri violenti.
2. Este tot prima data cand ABIA dupa 5 zile, dupa " crearea miscarii" apare PE INTERNET motivatia. Nu a functionat pana la capat varianta Arafat, nici interventia ceruta de tradatorul Ponta nu pare sa functioneze asa ca a inceput demonizarea neutrilor:
http://alexandrupetria.wordpress.com/
http://www.petitieonline.com/forum/23282
3. experienta miscarilor de strada anterioare arata ca numai in cazurile in care exista o coordonare nationala a acestor miscari se scandeaza aceleasi lozinci si la Iasi si la Cluj si la Otelu Rosu si la Bucuresti. Ca sa nu mai amintim ca pe lista oraselor in care s-au facut proteste este trecut si Baia de Aries unde a fost UN SINGUR protestatar.

Poate ar fi bine sa fim un pic mai atenti la amanunte, totusi!

Oare unde vor fi fiind Sindicatele?
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2012-01-17 22:44:43
         
 
  Maestre Ioan Peia, sa inteleg ca imi sunteti alaturi in ceea ce fac? Pot sa scriu numele dumneavoastra acolo unde mi se cere?  
Postat de catre nicolae tudor la data de 2012-01-17 15:43:42
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Are metelică ăsta un papagal băsist de zici că-i tras pe vinil.
Cu alte cuvinte, să stăm cuminței acasă și să crească iarba intelighenției meteliste peste noi, în lumea veșniciei.
Neică, nu poți tu ciripi la altă masă?
Că nu convingi pe nimeni, în afară de ciracii tăi cafenii. Ca să nu zic căcănii!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-17 14:21:32
         
 
  te scalzi în generalități banale și concepte seci fără acoperire, mr.MLTeu, e facil ce susții fără argumente, ba chiar pe-alocuri chinuit din pdv al logicii...de cultura matale în probleme de istorie politică, bref, ce să afirm, cred că lipsește esențial, cu desăvîrșire.dar de ce nu detaliezi limpede, cu exemple clare și la îndemînă cum de pildă "portocala mecanică" aflată la cîrmă a desăvîrșit procesul de spoliere a bugetului, a impus corupția instituționalizată, cheltuiala fără spor și-alte baiuri ce a întins "nervu'" social la maxim și-a scos oamenii-n stradă? mi-e unu' nu mi-e simpatic niciun lider de-aceea cred că trebuie adoptată o atitudine civică imparțială, realistă și fără fasoane în folosul celor mulți și oropsiți peste limite.(și apropos, nefăcînd distincția între nesupunere civică și cataroi, te așezi ferm de partea cealaltă a baricadei...cea tare-n argumente contondente)  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-17 12:26:59
         
 
  D-le Tudor, istoria a demonstrat că gințile iau locul triburilor și acestea, la rândul lor, sunt înlocuite de națiuni. Dacă primele triburi au luat naștere strict genetic, nașterea națiunilor a dus ea însăși la nașterea unui nou tip de gintă și trib: după interese. Drept este că s-au numit bresle, asociații și, la urmă, partide politice. Doar că, actualmente, cu greu mai poți deosebi un partid politic de altul. Toate, dar absolut toate, promovează cam aceleași principii și trebuie să fii fin cunoscător al nuanțelor ca să le mai poți deosebi. De fapt și nuanțele sunt așa de apropiate că înșiși oamenii politici nu-și pot recunoaște partidul care li se potrivește.
Ori, dacă partidele politice și-au pierdut caracterul distinctiv, este clar că le-a venit sfârșitul, în forma pe care o știm noi astăzi. Așa că, a înființa un nou partid politic sau ceva asemănător mi se pare desuet și lipsit de perspectivă, oricât de "sfinți" ar fi cei care îl compun sau îl pornesc numai. Democrația înseamnă de fapt să înlocuiești lupta din stradă cu lupta ideilor. Înseamnă ca lupta politică însăși să nu mai fie ceea ce cunoaștem astăzi, și care implică multe lovituri sub centură și multe minciuni, ci să devină doar o luptă a ideilor. Iar ideea, prin însăși esența sa, nu poate porni decât de la o singură persoană, o individualitate, nu de la un grup. De fapt asta se și întâmplă deja, că grupurile sociale au devenit atât de asemănătoare încât distincția nu se mai poate face între ele ci doar între indivizi. Da, au mai rămas câțiva rătăciți ce pot fi manipulați, da, tineri necopți la minte încă mai pot prelua nediscriminatoriu ideile altora, dar este un joc periculos pentru manipulatori, pentru că oamenii nu mai sunt proști și, atunci, când își vor da seama că au fost manipulați, că au fost transformați în simpli câini și puși să latre, că au fost folosiți doar pentru diversiune, în timp ce manipulatorii își împlineau sau încercau să-și împlinească scopurile, se vor răzbuna mușcând cu furie, dar nu pe cei la care au fost învățați "să se dea" ci pe cei care i-au asmuțit ca pe niște animale fără de minte.
Deci, dacă aveți idei puternice, nu este nevoie de nici un partid, de nici o organizație, nu este nevoie să sculați masele, ci doar să le exprimați. Ați încercat vreodată să priviți iarba cum crește? Nu veți reuși niciodată să-i surprindeți creșterea, pentru că totul se desfășoară pe nesimțite și, deși este în văzul întregii lumi, un fir de iarbă poate ajunge pe nevăzute copac. Așa este si cu ideile bune, idei fertile și care se autosadesc oriunde găsesc un fir de pământ și un fir de apă. Și toți oamenii sunt formați din pământ și apă, domnule Tudor.
Așa că vorbiți, spuneți adevărul și oamenii și-l vor însuși și, atunci, pe nevăzute deși în văzul întregii lumi, politicienii corupți vor deveni oameni cinstiți, iarba curată vă acoperi și va înghiți bălegarul și lumea va deveni un loc mai frumos.
Ceea ce vreți d-voastră să creați este necesar doar în "Stupideea", țara pe care o vede onorat d-l Cristescu. În țara pe care o văd eu, care sclipește de inteligență, chiar ascunsă sub un strat infam de încă-murdărie, partidele, partidulețele și grupurile de interese nu-și mai au locul, rostul și viabilitate.
Să fiți iubit!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-01-17 11:44:40
         
 
  Nicolae, eu aș fi prudent, în vremurile astea e ușor să deturnezi în interes personal nemulțumirea din stradă! dacă nenea ăla te solicită din nou, de ce nu i-ai da numele unui dominical de-al tă, ăs tare veridici! :)  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-17 11:42:41
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE