FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Scrisoare deschisa Presedintelui tarii
Text postat de nicolae tudor

Domnule Presedinte,
Ma numesc Nicolae si cotizez din mana la Fondul de Sanatate, ca nu am nici o sursa de venit. Dau lunar o groaza de bani, cam 50 de paini, dar nu prea beneficiez. Io prea platesc din mana, asta vreau sa stiti. Am fost la inima, mi-a luat 150 de lei (egk costa 10 lei (scria acolo) si ecografia 40, probabil ca mi le-a citit de-a rezultat suma aia, dar, daca imi face analiza, nu trebuie si sa mi-o citeasca, domle?) Peste 2 luni cica sa ma programez iar, da' io merg la doctor privat din doua in doua luni? Adica alti 150 de lei? Cand am avut servici am platit, acum am 53 de ani si ma intretine copilul iar el de unde sa-mi dea mereu, ca nici el n-are?
Am fost azi la analize, ca am diabet, si am platit 90 lei (pe-ntai am fost al 10-lea la rand, de la 5 dimineata, dar dupa primii 3 s-a terminat... alocarea. Cum vine asta?) si am cerut fatucii de la ghiseu sa ma ia in evidenta - i-am dat buletinu'- si sa ma programeze si pe mine gratuit, ca vreau sa primesc tot pachetul guvernamental la care am dreptul, ca eu de ani de zile nu beneficiez decat de o trimitere de la medicul de familie si de 2 minute la medicul zaharos, care-mi zice "sa merg inainte, tot asa!" Vreau si eu sa mi se faca o analiza de-aia desteapta, c-am auzit ca-ti ia un scuipat de sange si-ti spune tot-tot. Poate am cancer sau poate am ceva la cap ca nu prea inteleg de ce dracu am infiintat noi dracia asta care se cheama Statu'? Sa stiti ca am facut scandal la ghiseu, am vorbit tare sa ma auda lumea de la rand, adica, am cerut raspicat sa mi se trimita prin posta data cand voi primi pachetul ala pe care ni-l dati dv, ca vreau sa-l primesc, vreau sa ma uit inauntru... Dar fata aia a cam ras de mine, asa ca va rog s-o dati afara! Daca am dreptu' (doar am si eu un drept, domle, doar platesc, nu?), cum sa fac io sa-mi primesc dreptu ca nu ni se mai da dreptu,domle, la noi e pe invers, ni se cere "dreptu"? Lumea de la rand zicea ca degeaba-i spun fetii cu calculatorul, cica dv sa va spun.
V-am spus, na!
Acuma astept raspuns in 45 de zile. Daca mor pana atunci, nu-i nici o problema, semneaza nevasta-mea de primire si-mi aduce ea raspunsu' la mormant. Va rog sa-mi raspundeti neaparat, ca subordonatu' dv, domnu Boc, nu mi-a raspuns cand ne-a invitat in gura mare, el personal ne-a invitat sa-i scriem pe imel, si-au trecut mai bine de 6 luni de-atunci si-am ramas cu scrisu. Va rog sa-l dati afara si pe el!
Cu stima si toate alea...
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  multumesc pentru interventii, am vrut sa ne veselim un pic. Scrisoarea este reala, i-am trimis-o cu o zi inainte de a retrage legea sanatatii. Din surse am aflat ca de-aia a si retras-o, si-a zis: "daca nicolae e asa de suparat, inseamna ca am facut rau tare de tot poporului roman. Ia sa nu mai fac io rau?"  
Postat de catre nicolae tudor la data de 2012-01-17 08:24:29
         
 
  foarte sincer demersul, dau și eu o * pt dezinvoltura de a arăta "buba" din sistem.nu'ș cum se face da' apele se limpezesc măcar aici, în lavra bleu cînd un demers de bun simț e contestat taman de transfugii care n-ai cum să simtă pe chelea lor maladiile sistemului de sănătate autohton(vitea e exceptat,firește, e știut că-și tratează boalele doar cu pilule de la Antibiotica Iași și sirop de prune dublu distilat de Zalău...honni soit qui mal y pense!)  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-16 20:45:53
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Băsiștilor,
Poate prin străinătățuri să fiți voi apărați de distanță, dar pe aici, a cam venit vremea socotelilor.
Din păcate, nu o să mai apucați să falsificați voturi pentru a vă menține chiorul - moț, în fruntea nației!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-16 20:37:12
         
 
 
Iar Basescu, ti-o spun eu,
Ca-ti raspunde-asa, frumos:
Nicolae, dragul meu,
Tu la cap esti... sanatos?

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-16 20:09:41
         
 
  *, de la Latunski!!!  
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-01-16 19:41:18
         
 
  Haioasa foc, scrisorica ta !
Oricum, esti fericit. Vorbind de "mormant", am inteles ca ai un loc deja !
Norocosule !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-01-16 18:56:59
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE