FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
daca genuneanu ar fi presedinte
Text postat de Dumitru Cioaca
"Daca ai altă opinie decât ministrul și ești secretar de stat, cine pleacă? Ministrul? Ori secretarul de stat? Ghici ghicitoarea mea?"
(Din "Apel catre neolichele" de Emanuel Cristescu)

de-atunci cand se lasa seara,
un ministru iar n-ar vrea,
genuneanu ar schimba,
ministrul, nu secretara.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  De era Genu caprar
Si atunci pleca din tara,
Ca, in loc de secretara,
Ajungea el secretar !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-01-17 00:25:07
         
 
  Îți dau eu o sugestie mult mai confortabilă, "Cioacă: emigrează în România, ca să fii și matale fericit! Ești, oricum, mai aproape de superiorii matale, care te pot evidenția pe directelea, pt serviciile aduse, cu niscaiva stele băsiste, pe umăr. Vezi-l pe Onțanu, care ajunse ghinărar, din sergent. Așa, peste noapte. De Oprea nu mai vorbesc, că ăsta e și ditamai ministru… forților!"
(generalul Ioan Peia)
Cum sa cred eu ca revenind in Romania imi va merge mai bine, cand in trecut dumneavoastra, un ditamai tovaras general pe care l-am slujit cu credinta, m-at lasat soldat neinstruit pana la varsta de patruzeci de ani? De ce nu mi-ati dat si mie acolo un galon sau doua, fie ele si tuica, fiindca toata lumea stia ca erati un general nu numai puternic dar si avu?
Ce incredere pot sa am eu ca acum cand sunteti ditamai domnul general si nu ca pe timpuri tovarasul general ma veti trata mai bine?
Sa stiti ca dumneavoastra purtati toata vina ca am sters-o englezte: daca ma faceati cel putin caprar (tata, saracul, avand numai mioare si nici un fel de capre, nu a avut posibilitatile materiale care sa-i permita sa ma promoveze la acest rang dupa care tanjeam) sa stiti ca nu luam calea pierzaniei.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-16 23:14:37
         
 
  “Va citesc cu mare atentie, aproape cu religiozitate uneori.” (MTL)

Vă întrebați, dle Cristescu, cine monitorizează saitul ăsta!... Iaca, insul meltean, numit metele, în caitate de adjunct al afeului. Bașca unii care nu se dau de gol așa, ca fraierii. Ăsta se dete, sireacu! Apăru și el acu, că-i ceru gradu și misia!... N-or fi găsit alții mai deștepți?!


“Cu ceva timp in urma, nedumerit fiind de faptul ca se elibereaza, pe temeiul bunei purtari, o serie de interlopi cu notorietate, o persoana informata m-a pus in tema: “Vei vedea”
Vom vedea? Ce anume?” (afeistu)

E, probabil, vorba de Mondialu’? Ăla cu care se pupa de mama focului cu băsescu și-i atîrna colane de aur, la gît, consoartei? Și care îl are naș pe frățior? E, s-ar putea să fi pierdut șansa eliberării!
Ba e chiar posibil să devină coleg de celulă cu cei doi frați apropiați.
De văzut, afeistule, ai să-ți vezi jupînul boss într-un loc mai răcoros.

“Tot de la TVR International, am aflat cati milionari, miliardari si multimiliardari sunt in Romania,”

Dacă ai fi avut un pic de judecată, Cercele, ai fi realizat că acolo unde se crează mari disproporții de avere, adică acolo unde toate paralele sunt adunate în seifurile unora, atunci se pot cumpăra lejer orice. La fel, afla-vei cine-s miliardarii de carton, anume: protipendada portocalie. Cum, însă, înghițiți numai minciunelele culceresei, de la tvr, care, împotriva legii, continuă să fie șefă pe acolo, deși nu mai avea voie, fiind pensionară, - dar la ei estem posibilamnete orice - dacă ai fi avut judecata aia Cercele nu ai fi rămas așa uimit, ca și cînd ai fi văzut moartea-n vacanță, jucînd băse…ball!

“Cand Basescu a rostit cifrele pe care le-a rostit eu ma asteptam ca opozitia sa sara pe el spunand ca minte.”

Păi băsescu este super campion galactic la minciună! Cine dracu să-și mai piardă timpul, luîndu-l în seamă, Cioacă? Aș fi desconsiderat-o complet pe coana opoziție dacă ar fi făcut asta.

“Opozitia va veni cu siguranta la putere si asta destul de curand dar eu nu cred ca situatia se va imbunatatii simtitor.”

Păi, după ce ai pustiit totul, ai ars grînele și ai otrăvit fîntînile, cum să mai repari, peste noapte, totul, nene? Matale nu gîndești?

“Eu, pe masura ce inaintez in varsta,observand ca am din ce in ce mai putin de dat si nevoi tot mai mari, ma gandesc sa emigrez intr-unul din cele patru paradisuri inca existente.”

Îți dau eu o sugestie mult mai confortabilă, Cioacă: emigrează în România, ca să fii și matale fericit! Ești, oricum, mai aproape de superiorii matale, care te pot evidenția pe directelea, pt serviciile aduse, cu niscaiva stele băsiste, pe umăr. Vezi-l pe Onțanu, care ajunse ghinărar, din sergent. Așa, peste noapte. De Oprea nu mai vorbesc, că ăsta e și ditamai ministru… forților!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-16 21:19:20
         
 
  "ȘI, REPET, CIOACĂ, CA SĂ-ȚI INTRE BINE-N CAP: EU, nu TU, AM DREPTUL SĂ FIU SUPĂRAT PE POPORUL ÎN CARE M-AM NĂSCUT ȘI ÎN CARE EXIST, ÎN CONTINUARE, CU TOATE RELELE LUI. NUMAI EU AM DREPTUL ĂSTA, PENTRU CĂ, DÎNDU-L CU CAPUL DE PEREȚI, SE POATE TREZI. DAR TU NU AI VOIE NICI SĂ PRIVEȘTI ÎNCOACE, CIOACĂ, DARMITE SĂ ȘUȘOTEȘTI CEVA LA ADRESA LUI, CĂ MĂ-NFURII."
(generalul Ioan Peia)

Domnul general,
Cum dumneavoastra imi luat dreptul de a ma supara pe Poporul Roman, ce-mi ramane alceva, decat sa-l iubesc? De ce nu luati exemplul lui Cioran, care atunci cand s-a suparat pe Poprul Roman, hai sa folosesc expresia dumneavoastra, a sters-o devenind diasporez? Eu v-am invitat aici fiindca si America are nevoie de un stilist de talia lui Cioran. Sa stiti ca toata lumea ar iesi bine din aceasta afacere. Eu asi intra pe usa din dos a istoriilor literare americane si romanesti fiinca am fost ce care v-a invitat, dumneavoastra ati deveni renumitul profet care nefiind recunoscut in tara lui isi gaseste implinirea artistica pe meleaguri straine, iar Poporul Roman, asa cum o face acum cu Cioran, Eliade si altii, isi va rotunji tezaurul cultural traducandu-va operele din engleza in ramana. De ce sa va pierdeti timpul dand cu capul de pereti Poporul Roman?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-16 21:12:44
         
 
  er: astfel încît...să se poată scanda din nou...  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-16 20:54:56
         
 
  d-le Peia,
e inutil să răspunzi cozilor de topor fărbălite-n oranj, infiltraților și provocatorilor din diasporeea năucă, curată pierdere de vreme cînd în fiecare oraș al țării se adună lumea să-și strige oful,sper să apară studențimea, muncitorii și șomerii în piața Operei și Timișoara care a dat aseară o lecție capitalei printr-o manifestație civilizată a peste 4000 de oameni (inclusiv "ultrașii" de la Poli care n-au comis alt act de violență decît dezumflarea cauciucurilor de la bicicleta unui septuagennar probăsescu)în așa fel încît să se poată scanda din nou "azi în Timișoara mîine-n toată țara!"
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-16 20:53:50
         
 
  "Are cineva naivitatea de a-i considera pe acesti guvernanti a fi anticomunisti? Are cineva curajul opiniei, argumentele cu care sa o sustina?"
(Kosta Vianu)

Domnul Kosta, Va rog sa ma iertati ca va aduc argumentu pe care l-ati cerut aici, in subsolul meu si nu in cel al domnului Cristescu. Nu am vrut sa intarat si mai tare discutiile care au loc acolo pentru a nu fi acuzat de proprietar de activitate fractionista. Si acum raspunsul la intrebare: presedintele Basescu a instaurat cel mai anticomunist guvern din istoria Romaniei care a calcat in picioare cel mai sfant angajament pe care cei cinci mari dacscali ai omenirii, Marx, Engels, Lenin, Stalin si Mao, l-au semnat cu clasa muncitoare: "fiecare sa dea dupa posibilitati si fiecaruia sa i se dea dupa nevoi"
Eu, pe masura ce inaintez in varsta,observand ca am din ce in ce mai putin de dat si nevoi tot mai mari, ma gandesc sa emigrez intr-unul din cele patru paradisuri inca existente. Nenorocirea este ca nici unul nu-mi ofera ceeace imi doresc eu. Corea de Nord nu ma primeste pana nu semnez ca sunt dispus sa-mi dau viata pentru Majestate Sa Kim al Treilea. Ce i-o fi trebuind lui viata mea cand el isi are viata lui?! In China nu-mi convine fiindca nenorocitii au introdus capitalismul in economie, ori eu care traiesc deja intr-o economie capitalista sunt deja satul de ea. Vietnamezii mi-au spus ca vor lua in disctie dorinta mea numai dupa ce le spun cate milioane de dolari sunt dispus sa investesc in economia lor de piata. Ce fel de comunisti sunta astia care umbla cu limba scoasa dupa dolari imperialisti?! Cuba ar fi o solutie, dar si acolo situatia este destul de instabila, fiindca Fidel Castro fiind pensionar nu mai arata cum arata. Prbabil ca arata asa fiindca nici pensia pe care o primeste el nu-i acopera toate nevoile.
Ar mai fi o solutie, Laosul, dar nu ma pricep la cultivarea orezului.
Cu toata stima
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-16 20:50:44
         
 
  Da' tu cum ești și ce ești, măi afeistule, de-ți permiți să-i califici pe alții, cînd mai apari, din cînd în cînd, pe aici, din găurica de șoarece în care te-ai ascuns, lîngă cu morarul tău, mîncător pe săturate al unui binecunoscut produs turcesc, cu echivalențe cam urît mirositoare prin românica?
Tu nu?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-16 20:00:32
         
 
  Mersi, Cioacă!
Dar de ademenit cu slujbulițe pentru transfugi e cam greu cu mine. Că asta-i caracteristica ălora care nu cred în nimic, se potrivesc oriunde-i pui, ka kameleonii. Poate dacă eram băsist, ca tine, m-aș fi vîndut și pentru o lețcaie. Dar eu am rostul meu aici: în primul rind, mă aflu într-un loc în care m-am născut și cu care mă confund pînă la dispariție. Eu nu-s țigan, ca tine, să umblu cu cortul și căruța cu coviltir, așezîndu-mă prin orice maidan, ca să cositoresc ceaune și să fur găini de prin sat. Nu am doctoratul în globtrotterism.

În Piața Universității am fost în vremea mea, zile-n șir, ca să pun umărul la căderea comunismului ăla, pe care matale l-ai părăsit pt prăjiturele occidentale, nu ți-a păsat că lași în urmă o națiune degradată de ingratitudinea istoriei. M-am, dus și ieri, dar tu de nunde știi că nu? Ai informatori pe acilea, care-mi urmăresc mișcările? În tot cursul zile de după amiază, după cum vezi, am lipsit din peisaj. Ghici unde-am fost!

ȘI, REPET, CIOACĂ, CA SĂ-ȚI INTRE BINE-N CAP: EU, nu TU, AM DREPTUL SĂ FIU SUPĂRAT PE POPORUL ÎN CARE M-AM NĂSCUT ȘI ÎN CARE EXIST, ÎN CONTINUARE, CU TOATE RELELE LUI. NUMAI EU AM DREPTUL ĂSTA, PENTRU CĂ, DÎNDU-L CU CAPUL DE PEREȚI, SE POATE TREZI. DAR TU NU AI VOIE NICI SĂ PRIVEȘTI ÎNCOACE, CIOACĂ, DARMITE SĂ ȘUȘOTEȘTI CEVA LA ADRESA LUI, CĂ MĂ-NFURII.
Așa că nu te mai văita că ți-au luat comuniștii nu'ș ce. Unora le-au luat și viața, încrîncenîndu-se să rămână aici, pt a lupta împotriva liftelor care ne asfixiaseră cu nemerniciile lor. Tu ai fugit, Cioacă. Deci, ești un LAȘ. Care, culmea, dă lecții de PATRIOTISM de export!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-16 19:51:37
         
 
  Domnul Florian,
Eu nu-i atac pe nici pe generalul Peia si nici pe cronicarul Iovan. Eu numai ii sgandar din cand in cand. Si asta fiindca nu-mi pot refuza placerea de a ma lua la tranta cu acesti mult prea puternici luptatori. Sper sa castig intrecerea sportiva fiindca, dupa cum poate vedea oricine, am avantajul terenului: majoritatea ciomagelilor au loc in subsolurile mele.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-16 18:26:19
         
 
  Stimate colega,
Maestrul Cioaca nu are de-a face cu frustrati ci cu literati, intelectuali, si de asta sunt sigur caci doar ei au declarat-o in nenumarate randuri.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-01-16 18:25:07
         
 
  Domnule Cioaca, consider ca nu e cazul sa coborati la nivelul atacurilor oricarui frustrat.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-01-16 18:00:15
         
 
  "iepurașule, freci pușca și-ți îmblă fleanca făr' de rost.n-ai recunoaște o atitudine fermă nici dacă te-ar lovi ambulanța lui Arafat, Raed Arafat..."
(Dragos Iovan)

Domnul Iovan,
Unde ati vazut dumneavoastra un iepuras care sa ia atitudine ferma impotriva agresorilor?! Iepurele fiind campion mondial la alergaturi incearca sa rezolve orice disputa belicoasa pe aceasta cale sportiva care nu necesita nici un fel de varsare de sange. Altfel stau lucrurile cu martanii de talia lui Drago care iubesc violenta. De asta eu ma asteptam sa-l vad pe acest martan scotandu-si ghiarele setoase de sange prezidential in Piata Universitatii si nu sa-l vad mieunand a pauguba in subsolul unui iepure transfug.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-16 17:42:46
         
 
  "ia, mai bagă-ți nasu' și-aici să vezi ce culoare are "rahatu" autohton, înainte de a arunca tîmpenii chipurile ironice!"
(Dragos Iovan)

Draga domnule Iovan,
Avand in vedere ca eu sunt peste tari si mari nu am nici posibilitatea fizica si nici inclinarea sa fac aceleasi testari de culoare pe care le faceti dumneavoastra cu renumita delicatese culinara romaneasca. Fiind diasporean nu cred ca am nici dreptul sa fac ce-mi cereti dumneavoastra. Cum insa nu sunt complet lipsit de curiozitate v-as ruga sa-mi trimiteti si mie o pozulica cu nasucul dumneavoastra dupan executarea unei astfel de operatiuni pentru a putea vedea ce culoare are materialul pe care mi-l recomandati cu atata caldura. De fapt cel mai bine ar fi sa afisati poza pe acest site fiindca sunt convinsi ca mai sunt si alti diasporezi la fel de curiosi ca si mine.
Cu multumiri anticipate
genuneanu.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-16 17:24:54
         
 
  sau te poemnești că-ți răni orgoliul catrenistic apelul către neolichele, că deh' obrazu gros al 'telectualității aleia înfoiate a diasporeilor cu cheltuială se ține!
ia, mai bagă-ți nasu' și-aici să vezi ce culoare are "rahatu" autohton, înainte de a arunca tîmpenii chipurile ironice!

http://www.romanialibera.ro/actualitate/eveniment/incidente-la-mitingul-din-piata-universitatii-manifestantii-se-indreapta-spre-palatul-cotroceni-250270.html
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-16 14:14:09
         
 
  iepurașule, freci pușca și-ți îmblă fleanca făr' de rost.n-ai recunoaște o atitudine fermă nici dacă te-ar lovi ambulanța lui Arafat, Raed Arafat...dacă i-ar păsa cuiva de un agramat pseudoepigramist nu s-ar chinui editorii să-ți valideze colportările...mai bine fă ciocu' mic, așa cum vă învățară mai marii pe care-i votarăți în contumacie și devălmășie.stai pe coadă și mîncă-ți agoniseala c-altceva nu-i de făcut cu "spirite" c-al matăluță...ubicuu!ubi bene și trai neneacă.  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-16 13:59:11
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  "Am fost in fiecare zi in Piata Universitatii si voi fi si azi acolo"
(Mihaiescu Mihai)

Domnul Mihaiescu,
Daca ii intalniti acolo pe generalul Ioan Peia si pe cronicarul Dragos Iovan va rog sa le transimiteti toata simpatia si admiratia mea. Pe primul il veti recunoaste dupa uniforma de vanatori de greseli gramaticale iar pe cel de al doilea dupa lozincile antiguvernamentale strigate in Limba Latina.

p.s.
Va rog de asemenea sa-i impidicati sa se puna mot in fruntea razmeritei. S-ar expune prea mult pericolului! Pierderile ar fi incalculabile atat pentru Europeea cat si pentru Literatura Romana, daca, fereasca Dumnezeu!, se intampla ceva.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-16 12:26:55
         
 
  "rahat n-a halit, da'gura-i pute...n-are nici măcar scuza că-i decrepit! ramoliții au opinii patriotice, chiar atunci cînd aplaudă desfășurarea flamurii oranj, amestecînd roșul și galbenul din stindardul național."
(Cronicarul catrenist Dragos Iovan)

Domnul Iovan,
In primul rand tin sa va spun cat de mult regret ca un comentariu, de fapt cel mai bun comentariu, v-a fost cenzurat fara stirea mea. Fac inca odata apel la editori sa nu-l mai cenzureze pe Dragos Iovan, Ioan Peia si latunski criticul cel putin atunci cand afiseaza comentarii in subsolurile mele. Comentariile distinsilor si superiorilor mei colegi de patima sunt ca niste mirodenii scumpe fara de care incercarile mele literare n-ar avea nici un gust.
In al doilea rand tin sa va spun ca nu am nimic impotriva rahatului turcesc, fie el in cornulete sau in cutii sigilate ermetic. De cel romanesc ma feresc insa ca tamaia de drac.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-16 12:08:05
         
 
  "Tu nu ești român, băi cioacă, tu ești un stricător de limbă și de neam.
Și alții ca tine."
(generalul Ioan Peia)

Domnul general
Iarasi nu aveti dreptate. Toate stricaciunile care le-am facut cu premeditare pe timpul cand ma aflam in mijlocul Poporului Roman,sau neamului asa cum spuneti dumneavoastra, adica nevasta si cei doi flacai, le-am luat cu mine, nu le-am lasat acolo. Doi ani si jumatate am luptat ca sa pot curati neamul de astfel de stricaciuni.
Cat despre faptul ca asi fi stricat limba Poporului Roman, s-ar putea sa aveti dreptate, fiindca am auzit ca sunteti un specialist nu numai in arta militara dar si in limbi.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-16 11:52:54
         
 
  Domnul general,
O fi arzand ea tara, nu zic, dar cum nu sunt eu ala care i-am dat foc nu simt nici un fel de mustrare de constiinta. De asemenea tin sa va atentionez ca eu n-am sparlit nimic atunci cand am luat-o la sanatoasa, asa cum dati dumneavoastra de inteles in acel binevoitor si lipsit de patima comentariu. Tarisoara insa mi-a sparlit cam tot ce agonisisem pana la varsta de patruzeci de ani. Si agonisisem ceva fiindca robotisem pe nemteste la firma Siemens din Germania Federala aproape opt anisori. Si firma aia m-a platit, nici eu nu stiu de ce, foarte bine, ba mi-a mai dat si o bursa ca sa-mi fac doctoratul la ei, adica in patria lui Feuerbach. Si va jur ca eu n-am umblat cu Feuerbach sub brat ca ei sa-mi dea bursa. Ajutandu-ma insa Dumnezeul in care nici eu nici dumneavoastra nu credem sa o pot lua de la zero in tara pieilor rosii si sa ma refac din toate punctele de vedere, eu nu port nici un fel de ranchiun tarisoarei mele de bastina la care dumneavostra tineti atat de mult. Dumneavoastra tineti la tarisoara dar nu prea tineti la Poporul Roman care nu se misca dupa gusturile dumneavoastra revolutionare. Eu am ajuns la concluzia ca popoarele au prostul obicei de a se misca cum vor ele si nu cum doresc suflele singulare. Parerea mea este ca un general care iubeste tarisoara dar e complet nemultumit de poporul care traieste in acea tarisoara are dreptul si datoria sa-si gaseasca un alt popor mai pe masura lui. Daca va hotarati cumva pentru Poporul American diasporezul genuneanu va asteapta cu bratele deschise. Casa si masa gratuita pe timp de sase luni pana va gasiti de lucru si va puneti, cat de cat, pe picioruse. La alti trei diasporezi le-am acordat numai patru luni aceste facilitati, dar aia erau ingineri care nu prea le aveau nici cu literatura si nici cu filosofia. Pe altul l-am expediat in patria primei lui diaspore, Germania Federala, fiindca dupa doua luni de zile inca nu se decisese daca vrea sa-si caute de lucru sau ba. Eu dupa prima noapte dormita pe aeroportul din San Fracisco eram ferm hotarat sa ma las cat mai curand posibil exploatat de imperialistii americani. Dumneavoastra am hotarat sa va acord sase luni nu ca v-asi simpatiza mai mult decat pe alti diasporezi ci pe motivul ca sederea dumneavoastra in casa mea mi-ar fi de un real folos. De la dumneavoastra as avea ce invata, fiindca o lecuta de Feuerbach nu scurteaza viata nimanui. De asta am propus o sedere de sase luni.

p.s.
Eu ma asteptam ca dumneavoastra sa fiti in fruntea rasculatilor de la Piata Universitatii, nu sa stati de taclale cu mine.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-16 11:18:17
         
 
  rahat n-a halit, da'gura-i pute...n-are nici măcar scuza că-i decrepit! ramoliții au opinii patriotice, chiar atunci cînd aplaudă desfășurarea flamurii oranj, amestecînd roșul și galbenul din stindardul național.  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-16 08:11:56
         
 
  repet, dacă nu ești cumva o lichea desuetă, atunci ești un dobitoc desăvîrșit, n-ai nici măcar scuza vîrstei înaintate pt inepțiile pe care le scrii! de acolo, din călduța Californie unde te-ai aciuiat, chiar nu vezi nimic din ceea ce se întîmplă în țara noastră(a ta nu mai e demult)urgisită, vîndută și secătuită, tîmpule?  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-16 07:34:48
         
 
  Cioacă,
Țara arde și pe tine te doare-n bumb!
Și știi de ce?
Pentru că ai șparlit-o la sănătoasa, acum hăt-vreme, ai slujbulița - slujbuliță, căldurica - căldurică, dixtracția - dixtracție, ce-ți pasă, scrii catrene de doi lei, împroșcîndu-ne cu un dispreț superior, jemanfișist, de țigan ajuns împărat!
Tu nu ești român, băi cioacă, tu ești un stricător de limbă și de neam.
Și alții ca tine.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-15 22:53:47
         
 
  catren culinar

fiind un sobolan dotat,
nu ma supar chiar de loc,
cand ma face dobitoc,
un cornulet cu rahat.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-15 20:29:23
         
 
  Domnul Iovan,
Sa inteleg ca domnia voastra foarte gramata la capitolul inteligenta (a mea recunosc, e agramata) ati mentine in functie pe actuali ministri pe care eu vreau sa-i dau jos?!

 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-15 20:16:18
         
 
  mare dobitoc ești cioca, acolo în california ta habar n-ai agrmatule de ce se întîmplă aici, ai pierdut de tot pulsul și dreptul de a avea opinii despre țara asta amărîtă.  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-15 19:58:53
         
 
  cu astfel de ministri, genuneanu nu se mai mira ca Romania a ajuns unde a ajuns:

ca ministr-n tara daca,
cum sa pui, domn'e, pe-o fiara,
care nu pote sa faca,
nici ce-i cere-o secretara?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-15 19:22:26
         
 
  "Daca genuneanu ar fi...

genuneanu ar schimba,
ministrul, nu secretara."

Judecand că ai mijloace,
sigur spun ca te-ai ajuns:
ăsta ce-i Marele Uns
umblă si el tot cu...Cioace.

 
Postat de catre Camila Petrescu la data de 2012-01-15 19:00:21
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE