FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Zidurile se dărâmă doar în interior
Text postat de Suzana Deac
Impulsul lovește cu putere
marginea de abis
zidurile se dărâmă doar în interior
un subiectiv produs fără confirmare
sau atavism la arhetip
prin sugrumare
și trup matern
moarte extraumană
la nivel de individ

clipa crește pe alții cu voie bună
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "Știam, nene, nu te mai da băț!"
(Ioan Peia)

Domnul general,
Cate cucuie trebuie sa va mai fac pana veti intelege ca, pentru unul ca mine, care sunt ghioaga, buzdugan si iatagan in acelasi timp, ar fi o degradare cu mult sub posibilitatile mele ca sa ma dau de bat?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-02 17:04:40
         
 
  Știam, nene, nu te mai da băț!
Știam chiar mai multe.
Dar trebuie să te hotărăști: ori te exprimi metaforic, ori pur fizic.
Sau să te vîri într-o "gaură de vierme" - dacă ai auzit ce-i aia - pentru a te teleporta în românica, să vezi cum e.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-02 11:46:09
         
 
  Suzana, lasa-te de crime!

"Zidurile se dărâmă doar în interior"
(Suzana Deac)

la tine-n interior
ma momeai voinicii smei,
in timp ce lucrai de zor
sa darami zidul pe ei?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-02 02:27:14
         
 
  Ceea ce e foarte posibil, dacă luăm în calcul faptul că, din respectivele găuri, lumina nu mai poate iradia.
(Ioan Peia)

Domnul general,
Nu stiu daca ati aflat, dar marginile gaurilor negre din centru galaxiilor sunt stabilite taman de lumina care trece si lumina care nu trece, cazand in ele datorita gravitatiei imense. Parerea mea ramane neschimbata: abisurile unei poetese au granite!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-02 00:18:58
         
 
  Le ai matale cu Feuerbach, cum le am eu cu cititul în bobi!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-01 23:07:54
         
 
  Nu știu unde ăi fi auzit matale, don Cioacă, expresia asta, de-acolo, de peste lac, da' p-acilea nu se pomenește. E foarte posibil să fi reverberat prin mintea vreunui prost, precum spui, dar dacă punem la socoteală distanța de aci pîn' la matale, deci imposibilitatea transmisiei pur sonice, siguramente prostul se află de partea haialaltă a lacului. Adecă pe la matale, p-acolo. Cercetează mai bine, poate-l descoperi. Odată cu marginile abisului ăluia!
Cît privește "abisul" găurilor negre, teoria pe care o emiți ar sta în picioare doar dacă găurile negre s-ar afla în capul cuiva. Ceea ce e foarte posibil, dacă luăm în calcul faptul că, din respectivele găuri, lumina nu mai poate iradia.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-01 23:06:10
         
 
  Inca o expresie foarte frecvent folosita domnul general:
"a se indrepta spe marginea abisului" (Vezi propaganda comunista din timpurile noastre care afirma ca "Romania a fost indreptata de Antonescu spre marginea abisului") Deci este foarte clar, abisul are margini, fiindca nu poti cadea in abis pana nu te cocoti pe marginile lui. Daca il cititi inca odata cu atentia cuvenita pe Feuerbach, veti vedea ca si el imi da dreptate!

p.s.
La multi ani si bine ati revenit printre noi!
La multi ani Suzana Deac!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-01 23:00:21
         
 
  Iată, am aflat, spre pildă, că "abisul" are "margini"!!
(Ioan Peia)

Domnul general, nu stiu daca ati auzit expresia romaneasca "nu mai credeam ca scap viu din acel abis". Pai daca teoria dumneavoastra, cum ca orice abis, indiferent de natura lui, nu are margini, este adevarata, cum a scapat omul ala din din abisul lui?! Cele mai cumplite abisuri din univers sunt asa zisele gauri negre, dar sa stiti ca si ele au margini, altfel nu s-ar putea roti atatea stele in jurul lor. Dupa stiinta mea, nu exista decat trei notiuni fara margini si acestea sunt: puterea lui Dumnezeu (postulata dar nedovedita) Universul (un alt postulat nedovedit) si prostia omeneasca, dar asta numai atunci cand se crede a fi desteptaciune.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-01-01 22:30:02
         
 
  E bine că, uneori, dai peste poețí care-ți revelează cele mai imposibile (scuzați gradul de comp., dar acilica e potrivește!) noțiuni.
Iată, am aflat, spre pildă, că "abisul" are "margini"!! Te pomeni că astea s-or întîmpla să să eziste taman pe la noi.
Dom'le, omul, cît trăiește, învață!
Mai aflăm și despre împreunări noționale, care sunt un fel de struțocămile cantemirești, de-un par. ex: "atavism la arhetip" (!!) Asta da, viziune poeticească. Dar de ce nu și arhetip la atavism? Ar fi o prozodie biunivocă de senzație!
Mai aflăm și de "moartea extraumană" care ar cam fi un fel de moarte în suc propriu, zicem! Adică, prototipul morților mă-sii de hîrcă, înarmată cu coasa prim/ministerială a lui Boc!... ne gîndim noi, încercînd a da de ițele expresiunii. Că e la "nivel de individ". De individul Boc!
E, și cum finis coronat opus, apare și pruna pe colivă: clipa care... pam pam!
Ce talente, dom'le, ce talente! Te "dărîmă" din interior", ca pe zidurile alea... ăăă... "subiective" "produse", adică zidite, fără confirmare, ca proastele!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-01 21:11:40
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE