FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
mozart al II-lea
Text postat de adrian mihai
se dedică autorului postării "Recviem pentru o vacă" ("capodoperă" manelisto-gramaticală. detalii la cerere.)


din îndepărtate vremuri,
gheorghe face, pus pe rele,
pentru mândra-recviemuri,
pentru cititori-manele!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  nu înțeleg de ce a fost șters comentariul meu! nu am folosit nimic jignitor, dar asta e atitudinea valabilă sub pulpana ipocriziei, unora le pică greu să citească afirmații care le afectează imaginea și credibilitatea!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2011-12-11 20:33:08
         
 
  S-ar putea, nene Mitică(îmi permiteți avînd în vedere că aveți cu vreo 2 decenii mai mult decît mine?)să vă fi caftit la grămadă, pe rupte...dar niciodată n-am uzat decît de arme literare, pe cînd oponenții au recurs/recurg și la tertipuri de ocolire a confruntării, scotocind prin arhive,saituri, sertare google, fac dosare(asta m-a scîrbiit la culme, doar un fost securist are priceperea să o facă) zvîrlind cu sudalme pe post de epigrame și ajungînd să-mpută cîmpul de bătălie nu cu praf de pușcă ci cu sulfuroase duhneli personale!
Nu știu la ce mușchetari faceți referință(de fapt la Dumas erau patru)dar unu' s-a popit editor, altul a plecat în surghiun definitiv , așa că am rămas doar eu să mă lupt cu sumedenia de catreniști și stihuitori pîrîți.
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2011-12-11 19:57:15
         
 
  Domnul Iovan,
Dumneavoastra procedaati ca marele general prusac Moltke, (ala care i-a batut pe francezi in razbelul de la 1870) care la varsta de nouazeci de ani, intrebat de istoricii vremii cum trebuie sa scrie ei istoria aceslui mare razbel, le-a spus:
-Srieti adevarul, numai adevarul, dar nu tot adevarul!
Asa si dumneavoastra spuneti doar partea adevarului care va convine. Uitati sa spuneti ca majoritatea harjonelilor au fost incepute de dumneavoastra, sau de general sau de muscal.
Eu nu am nimic impotriva ca cei trei muschetari, simtindu-se net superiori, sa atace vulgul care misuna pe acest site. Dar pretentia celor trei eroi, ca vulgul sa taca din gura in timp ce ei il ataca, mi se pare exagerata. Fiindca vedeti dumneavoastra, si cu dansa-n-transa si cu sufletu-n rai nu se poate!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-12-11 18:26:20
         
 
  ps mă mir că încă nu este votat și * un text în care sunt bălăcărit fără a fi citit!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2011-12-11 18:09:50
         
 
  mr. Cioaca,
Ce se vede cu ochiul liber aici, acum:
-că un editor lasă comentarii injurioase nevalidate
-că ațîțat de unele urzicări prin care ripostam la rîca, antitalentu și moravurile-i dubioase, un șterpelitor de texte dedică una buca epigramă unui text inexitent pe europeea, text care a fost nu știu cum șutit și citi după invalidarea sau ștergerea lui...deși din comentariile respectivului pare mai degrabă că nu l-a citit ci s-a repezit doar la autor, cum de altfel faceți și dumneavoastră cînd vă compuneți catrenele.
-că niciun autor dintre care au făcut faima saitului, cei plecați din pricina hîrjoanelor, nu mai postează aici
-că se judecă cu jumătăți de măsură și se operează cu dublu standard în validarea textelor și comentariilor
Nu e vorba de valențele mele ci de a celor care se hîrzonesc; știu că ați vizitat și alte cotloane internautice unde producțiile nu v-au fost apreciate, așa că e vorba de valențele dumneavoastră care depășesc așteptările nu de-ale mele.
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2011-12-11 18:08:49
         
 
  "iar în locurile de care pomeniți nu de papion e vorba ci de oareșce valențe literare."
(Dragos Iovan)

Domnul Iovan,
Daca parasiti acest site fiindca valentele lui literare nu sunt pe masura literarelor dumneavoastre pretentiilor, asta este cu totul alta poveste. Dar atunci nu mai dati vina pe noi incercand sa ne incarcati constiinta cu lucruri care nu sunt adevarate.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-12-11 17:54:49
         
 
  nemaivorbind de faptul vizibil cu ochiul liber, că "hîrjonelile" triadei ciocburamiai-ste sunt permise indiferent de limbaj, iar ale mele sunt cenzurate fără milă...așa că, repet, hîrjoniți-vă cît vă poftește dezacordu'...pardon, cordu'!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2011-12-11 17:29:38
         
 
  mr. Cioaca,
Hîrjoniți-vă domle, cît vreți, că eu se vede clar, am intrat cu alte intenții.Oricum vă înșelați amarnic dacă judecați că de dorul acestei "hîrjoneli" ar posta cineva , ceva cît de cît literar; iar în locurile de care pomeniți nu de papion e vorba ci de oareșce valențe literare.
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2011-12-11 17:21:10
         
 
  Domnul Iovan,
Am citit amenintarea dumneavoastra ca veti parasi site-ul si va rspund aici fiindca nu am avut posibilitatea sa va raspund acolo. Sunteti un om talentat si eu asi fi trist daca ati face acest lucru. Un bondar de talia dumneavoastra nu ar trebuii sa ia in serios intepaturile uni tantar ca mine. In afara de asta acest site vi se potriveste ca o manuse, fiindca el permite sa ne harjonim intre noi, pe cand alte site-uri permit doar intrarea celor care poarta papion.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-12-11 17:14:40
         
 
  pai nea mitică, și rechiovan a făcut la fel, minciuna lui ne-a făcut fericiți pe toți, a înveselit un site întreg!  
Postat de catre adrian mihai la data de 2011-12-11 16:46:39
         
 
  dar ce are VADIM, scriitorașule? l-ai interzis tu, l-ai pus la index și noi nu știm? omul ăsta barem are o operă în spate, pe când tu...  
Postat de catre adrian mihai la data de 2011-12-11 16:44:51
         
 
  Domnul Adrian,
Aici trebuie sa va contrazic, nu este de vina domnul Iovan ca a ajuns un om matur, fiindca si eu am ajuns la o maturitate mai exagerata decat a domniei sale fara ca sa fiu intrebat daca sunt de acord sau nu. Cat despre minciuni ce pot sa zic, si eu mai mint din cand in cand, dar nu din placere, ci doar atunci cand o minciuna de a mea poate face fericit pe cineva.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-12-11 16:42:04
         
 
  se dezvăluiește
întâmplări cu tâlc:
textele vorbește/b>,
gheorghe tace mâlc!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2011-12-11 16:41:55
         
 
  a. mihai, de șterpelitori ca tine, care citează din Vadim :)) e plin internetul; mulțumesc că te-ai dat de gol, pe vitor voi fi extrem de precaut cu lichele de teapa ta.  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2011-12-11 16:41:07
         
 
  rechiovane, evident că poți face cu textele tale ce dorești, te poți și șterge cu ele undeva, dar nu asta e problema...

problema e că EȘTI OM BĂTRÂN ȘI MINȚI! tu asta să explici, restul e folclor!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2011-12-11 16:33:43
         
 
  nemaivorbind că mi se încalcă flagrant dreptul de a dispune de textele mele așa cum consider eu.ceea ce se întîmplă în acest moment, și sper ca proprietarul să fie prezent la această manevră este fără precedent. e atacat un text fără ca el să fie în pagina curentă a saitului și nici pe alt sait(asta dacă nu dovedești că el se află și în altă parte)
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2011-12-11 16:12:43


am vorbit tot cu un coleg de la google, iată:

Photobucket

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-12-11 16:26:34
         
 
  indiferent de ceea ce ați vrut să demonstrați, d-le cioaca( eu am citat din opera d-voastră care se află pe europeea, nu pe alte saituri sau în cine știe ce măruntaie google) a. mihai și toașu editor obectiv, eu susțin că dreptul meu asupra acelui text este intangibil, iar dacă acest drept este încălcat pe europeea, nimeni nu poate dispune aici de textele sale. e cunoscut cazul pulverizării Dan Cîrlea și piratarea lui Nicolae Tudor făcută cu Forța lui "morală" mușamalizate, fără consecințe.  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2011-12-11 16:21:37
         
 
  aoleeeeu, ce-mi văzură okii.... RECVIEM g[sit de toarașu' google.... și are și climă bizonică! :))))

mincinosu' / roade osu'...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2011-12-11 16:16:16
         
 
  1. am corectat. postasem din greșeală un printscreen cu textul unei colege, care tocmai încerca să-mi dovedească că albul e puțin verzui, dacă nu maro de-a binelea...
2. textul "recviem pentru o vacă" nu se MAI află pe europeea. dar s-a aflat, după cum insinuează perfid colosul google.
3. evident, nu.
4. curiozitatea a ucis pisica.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-12-11 16:16:12
         
 
  Domnul Iovan,
Indiferent de site-ul pe care ati cantat acest "Recviem..." nu aveati dreptul sa faceti acest lucru, fiindca vaca silita de dumneavoastra sa poarte chiloti era, nefericita, inca in viata...
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-12-11 16:15:34
         
 
  nemaivorbind că mi se încalcă flagrant dreptul de a dispune de textele mele așa cum consider eu.ceea ce se întîmplă în acest moment, și sper ca proprietarul să fie prezent la această manevră este fără precedent.e atacat un text fără ca el să fie în pagina curentă a saitului și nici pe alt sait(asta dacă nu dovedești că el se află și în altă parte)  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2011-12-11 16:12:43
         
 
  cred că ai greșit dosarul!
oricum, ca editor al acestui sait cred că trebuie să stabilești 2 lucruri:
-textul Recviem este sau nu pe europeea?
-a reprodus sau nu adrian mihai un text fără aprobarea autorului?
că el a fost salvat sau nu în memoria cache google mi se pare chiar curios, întrucît se află postat de multe luni pe alt sait, unde regulile de reproducerea neautorizată a unui text sunt mult mai drastice și de unde cred că a.m. l-a luat fără autorizarea editorului de acolo.
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2011-12-11 16:08:16
         
 
  scuze...

Photobucket
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-12-11 16:05:58
         
 
  "habar n-ai ce ai citit, da' te repeziși cu găleata de zoaie...cornuto,literatura pt tine, chiloți la vacă!e dreptul meu să dispun cum vreau de textele mele, iar reproducerea unui text fără acordul autorului mi se pare că intră în sfera penalului. așa că miăiță, ce te faci dacă am copyright și te dau în judecată?"
(Dragos Iovan)

Domnul Iovan,
Sa stiti ca mi s-a plans vaca, zicea, saracuta, ca de cand dumneavoastra o siliti sa poarte chiloti, taurul nu se mai uita la ea, asa ca la anul, nema vitel, nema lapte, nema unt.
Eu inteleg ca sunteti un om pudic, dar nici chiar asa!
In al doilea rand va anunt ca si dumneavoastra ati citat opere de ale mele in intregime fara ca inainte sa fi luat aprobarea de la urmasii mei.
Nu va voi da insa in judecata fiindca nu intentionez sa ajung bogatas de pe urma dumneavoastra.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-12-11 16:05:25
         
 
  minți, acolo în comentariile membrilor e clar că textul lui ancuța a fost postat pe roliteratura, iar în note e clar specificat.de altfel felul în care abați atenția de la subiect e caracteristic "manevranților" profesioniști.
Ceea ce trebuie tu să tranșezi aici este simplu:
a citat sau nu adrian mihai un text care se află pe europeea? și dacă da, a avut sau nu permisiunea autorului:ceea ce e pe alt sait(acolo unde îți ridicai poalele editoriale în cap) nu cred că are vreo legătură nici cu textul meu nici cu epigrama vădit fără obiect.da' hai că-s curios să-ți văd inventarul și sursele, că tot te-ai deconspirat definitiv(și cînd îmi spunea Peia că ești în servicii, îi ziceam pufnind în rîs: fugi, domle..cine? radu? aș, da' de unde!)
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2011-12-11 15:57:37
         
 
  "chiar dacă l-am postat și a fost validat poți dovedi că nu l-ai reprodus de pe alt sait?"

(dragoș iovan)

întrebarea dvs e debilă d.p.d.v. logic.

NIMENI nu poate produce/reproduce ceva postat de dvs...

...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-12-11 15:54:58
         
 
  p.p.s. domnule recheșan-iovan, în eventualitatea că am salvat și pagina web a "clinicii de poezie 10", am permisiunea postării integrale a comentariilor, din care recunoașteți că ați preluat, fără permisiunea autorului, textul incriminat de pe blogul d-lui leonard ancuța?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-12-11 15:50:11
         
 
  lasă manevrele, că e clară "obiectivitatea " ta!apare textul pe europeea? chiar dacă l-am postat și a fost validat poți dovedi că nu l-ai reprodus de pe alt sait?oricum mă bucură mai mult decît îți poți imagina cum iasă la iveală toate, lucruri care trec peste simplele postări dintr-un atelier literar.  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2011-12-11 15:47:20
         
 
  "...de altfel voi face apel și la proprietarului saitului să arbitreze "problema"!"
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2011-12-11 15:27:56

ce dovadă mai bună poate exista vizavi de faptul că am avut perfectă dreptate publicând epigrama:

rechiovan - s-avem rezon!-
este mare lăutar:
când nu suflă în trombon,
cântă la... apropitar!

ps. radu, după cum vezi, mi-am însușit punctul tău de vedere și, în clipa de față, micuțul suflă și în trombon...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2011-12-11 15:40:29
         
 
  în fine, altă întrebare, depoziția memoriei cache a serverului w.w.w. europeea, însoțită de expertiza specialistului IT e suficientă?

dar cea a domeniului google cache?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-12-11 15:39:34
         
 
  altă întrebare: care e numărul minim de mărturii aparținînd unor membri ai site-ului w.w.w.europeea, din care să rezulte că acest text a fost postat aici?
în cazul în care unul dintre ei este însuși proprietarul site-ului, mai e nevoie de altă depoziție?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-12-11 15:37:29
         
 
  cîteva neclarități:
1. cine va fi reclamantul, dragoș iovan, sau gheorghe recheșan?
2. pot depune mărturie în favoarea pîrîtului, avînd în vedere că am validat acest text, în europeea, în calitate de editor?
3. în eventualitatea că am salvat pagina web (în mica mea colecție de texte celebre) fișierul respectiv poate fi considerat probă în fața instanței?
4. apropos, cum e corect? "instanța bunei cuvințe" sau "instanța bunei cuviințe"?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-12-11 15:34:26
         
 
  da, r.ș., poți cita orice cu condiția să poți dovedi autencititaea citatului respectiv, altfel e pură calomnie, așa cum se vede din ce mormăie a.m.
Ceea ce nu înțelege micul tău protegé e faptul că s-a apucat să bălăcărească un text care nu e postat pe europeea.așadar, l-a luat din altă parte, fără acordul celor care îl au în posesie și evident al autorului.dacă textul se afla aici în momentul publicării acestei așa-zise epigrame , faptul că discuta, cita sau elabiora un comentariu cu citate era în regulă(asta ca să fac o paralelă între cazul pe care mi-l arunci în cîrcă și acesta; și bineînțeles "comentariul tău cu expresia "ar trebui să fii deja arestat pt. 29 zile?" nu e doar o calomnie ordinară ci o adresare care încalăc..a cîta oară regulamentul pe care ești pus să-l păzești)
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2011-12-11 15:34:17
         
 
  și mai furnizez o dovadă (indirectă, ce-i drept...) că n-m visat vizavi de textul "Recviem pentru o vacă" postat și retras de rechiovan.

rog pe cei care citesc rândurile de față să remarce faptul că producția telenovelistico-googleiană, în 5 episoade, "De Bello Europeeico", în loc să apară postată, pe capitole, în ordinea firească (1,2,3,4 și 5), apare ciudat (1,2,3,5 și 4).

expicația e simplă: din cauza comentariilor nefavorabile din subsolul episodului 4, ce s-a gândit micuțul, șmecher cum e el? a șters nr.4 cu comm-uri cu tot, repostâdu-l ulterior, fără a-și face socoteala că se inversează numerele de ordine!

până la urmă, tot materialul clientului constituie cea mai bună materie primă! :)))
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2011-12-11 15:33:17
         
 
  șmanglitorule, repet, ceea ce fac eu cu textele pe care le redactez nu e problema ta; deocamdată ai fost prins în flagrant, textul cu pricina nu e postat pe europeea, n-ai nici o dovadă că nu l-ai copiat, parțial sau integral de pe alt sait. cît despre aprecierile tale, departe de a fi obiective, sau măcar autorizate, mi-e și scîrbă să le pomenesc, ele nu dovedesc decît micimea unui ins care n-are alte satisfacții literare decît să "plesnească" așa-zise epigrame duhnind de rîcă și resentimente imunde.De altfel, acolo unde ai intrat ca să șterpelești citate din "recviem" puteai citi opinii mult mai elaborate asupra textului, iar reacția ta de "rozătoare" m-a convins în mod paradoxal de viabilitatea povestirii mele.Îți recomand amical să ștergi postarea de mai sus, care te-aruncă într-un penibil greu de imaginat; de altfel voi face apel și la proprietarului saitului să arbitreze "problema"!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2011-12-11 15:27:56
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  adrian mihai, citatele sunt permise, evident.
recheșan, din cele spuse de domnia ta, înțeleg că pentru "clinica de poezie" / din "this account has been suspended", recte răposata roliteratură, ar trebui să fii deja arestat pt. 29 zile? pot cita din replica domniei tale la atenționarea similară a lui ddm? similară doar pe fond, desigur...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-12-11 15:24:33
         
 
  pentru cei care n-au apucat să citească "Recviem pentru o vacă" (de gh rechesan = dragoș iovan)

MÂNDRA e numele unei vaci stahanoviste care dădea cea mai mare producție de lapte la hectar, în ciuda faptului că nu fătase nici un vițel la viața ei de vacă harnică...

deh, de-ale lui rechiovan!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2011-12-11 15:20:03
         
 
  șmanglitorule, repet, ceea ce fac eu cu textele mele mă privește personal. Deocamdată nu ai nicio dovadă, sau martor că textul "Recviem pt o vacă" a fost postat aici, așa că orice referință la el sau reproducere neautorizată parțială sau totală, cade sub incidența legii.Da, textul se află pe alt sait literar și acolo probabil te-ai putut lămuri că în opiniile altora textul e izbutit; las la o parte faptul că aprecierile tale sunt departe de a fi nu doar obiective ci și autorizate și-ți recomand să retragi mizeria asta din pagină! În caz contrar mă voi adresa primei autorități de aici, d-lui Ion Corbu, rugîndu-l să clarifice "problema".  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-12-11 15:17:47
         
 
  ți-ai tage .... typo: trage  
Postat de catre adrian mihai la data de 2011-12-11 15:12:03
         
 
  micuțule, ia uite la tăticu' tău cum devine treaba:

când am citit eu textulețul cu pricina (textuleț ca valoare, căci ca întindere era un fel de pomană țigănească, lung cât o zi de post și plictisitor de moarte, ceva cu niște copii tâmpiți și un văcar alcoolist!), mai existau încă 5 accesări, așa că ai grijă ce dai pe gaura gurii: mai există și alte perechi de ochi care au văzut ceea ce am văzut eu, nu mă pune să fac apel la cei care au citit și ei submediocritatea respectivă!

nu de alta, dar s-ar prea putea, la câți "prieteni" ai reușit să-ți faci p-acilica, ca vreunul să fi apăsat butonul de print screen și să-ți demonstreze cât de pinnocchio ești!

faptul că ai retras ceea ce ai scris, îmi dă dreptate, nu crezi? până nici ție nu ți-a plăcut pelteaua asta lungă, adevărul e că am citit chestii mult mai izbutite de-ale tale.... cea publicată și retrasă de tine, ca un pick-pocket ce te afli, era de un 5 cu indulgență!

iar dacă ai ceva de explicat, nu mie trebuie să îmi explici, micuțule, ci ție! e ca și cum ți-ai tage singur două palme! mi se pare penibil să publici și mai apoi să retragi ceea ce ai scris!

așa că asumă-ți, fratello, cele pe care le zmângălești, încearcă și maturizează-te, e timpul!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2011-12-11 15:10:29
         
 
  hai să-ți explic încă odat' să pricepi în ce cursă ai picat:dacă textul cu pricina era postat aici(se afla sub o formă sau alta în paginile sau arhiva europeea-atelier literar) nu era nicio problemă să comentezi conținutul, dînd citate din el, e o practică obișnuită pe liternet. Din moment ce nu e de găsit și neavînd nicio dovadă că a fost postat aici și aflîndu-se în posesia mea (și înscris într-o altă editare) ești bun de zeghe(metaforic vorbind)iar administrația saitului acesta trebuie să răspundă juridic ori barem moral pentru furtișagul pe care l-ai făcut.oricum din partea unui ins care citează din Vadim te poți aștepta la orice!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2011-12-11 14:45:19
         
 
  cât despre datul în judecată, vorba lui VADIM, nu mă poți da în ceea ce nu ai! oricum, tremur ca varga, îți dai seama! :O))))  
Postat de catre adrian mihai la data de 2011-12-11 14:26:26
         
 
  faci cum vrei, eu te-am avertizat,reproducerea unui text fără acordul autorului e caz penal..da' nu te teme, nu te duc decît în fața unei instanțe nejuridice...știi tu care, aia a bunei cuvințe!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2011-12-11 14:25:09
         
 
  vezi ca am scris CRACIUNIL în loc de CRACIUNUL. corectează-mă repede, să ai și tu o satisfacție pe ziua de azi...  
Postat de catre adrian mihai la data de 2011-12-11 14:25:07
         
 
  a? ce zici? te bagi?

ia uită-te pe text și vezi daca am sau nu dreptate. asta ca să ai habar ce am citit eu azi-dimineață... ho, ho, ho, că tot se apropie crăciunil! :))))
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2011-12-11 14:23:32
         
 
  că tot veni vorba, ca să vezi că nu vorbesc fără acoperire, iată o mostră:

"...cupa era o lubenita pe care trebuiau sa dea cei care pierdeau,..." (din "capodopera" micuțului, "Recviem pentru o vacă").

vrei să pun aici și restul? că mai am vreo 10-12... :))))
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2011-12-11 14:20:45
         
 
  habar n-ai ce ai citit, da' te repeziși cu găleata de zoaie...cornuto,literatura pt tine, chiloți la vacă!e dreptul meu să dispun cum vreau de textele mele, iar reproducerea unui text fără acordul autorului mi se pare că intră în sfera penalului. așa că miăiță, ce te faci dacă am copyright și te dau în judecată? rămîi doar cu blănița de pe tine, adio toată truda unei vieți de truditor pe ogoarele alb-negre ale integramei!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2011-12-11 14:17:14
         
 
  în ceea ce privește a 2-a nedumerire, dacă dorești să te bag cu nasul în propriile-ți mizerii, o pot face, deoadrece am salvate câteva citate din glorioasa-ți scriitură! :o))... așa că, exact cum am scris,... ofer detalii la cerere!  
Postat de catre adrian mihai la data de 2011-12-11 14:15:56
         
 
  e drept că adrian
nu rimează cu plăvan
și nici, măcar, mihai
c-o grăma' de putregai!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2011-12-11 14:12:29
         
 
  vaaai,ce "m-am rîs"! de multișor n-am citit o epi(a)gramă atît de izbutită!am doar 2 nedumeriri:
-la ce postare face referință ratatouille al nost'?
Postat de catre Dragoș Iovan

la cea pe care ai postat-o de dimineață, rechiovane, și pe care ai șters-o, hoțește, așa cum îți stă în caracter! păcat că n-am făcut un print screen, să se râză toată lumea aicișea!

dar, oricum, bine că ți-am văzut eu maneaua... un fel de GĂINĂ A LUI CRISTOIU, în variantă zootehnică!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2011-12-11 14:12:17
         
 
 
în timp ce gheo, deseori,
strivește cu copita-i flori,
eu mă gândeam că RECHIOVAN
rimează bine cu PLĂVAN...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2011-12-11 14:08:30
         
 
  vaaai,ce "m-am rîs"! de multișor n-am citit o epi(a)gramă atît de izbutită!am doar 2 nedumeriri:
-la ce postare face referință ratatouille al nost'?
-"gamaticală"? e o licență rebusistică ? sau pur și simplu o literă din gramatică ronțăită din nerăbdarea postării?
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2011-12-11 14:04:21
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE