FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de dana stanescu
Vatul bate din ce in ce mai rece si simte cum ii ingheata mana, e una cu fierul acum . Pana si bataile inimii incetinesc cu fiecare clipa. E ragazul dinaintea luptei, cel care goleste mintea, cel care goleste sufletul, gandul inlantuie iar el doar respira.

Ceata il inghite. De parca un pictor grabit hasureaza totul in gri cu picaturi grele de ploaie.
Rugina armurii urca incet si in curand isi va lasa pecetea si pe obrazul lancierului.

In zori, lupta va incepe.

// toti ratacim in cautarea sufletului pereche
si asa cum acesta ne e harazit
asa intalnim si rivalul oglinda
intr-o lupta in care suntem pe rand
si invinsi si invingatori//

Tremurã în urgia furtunii, dar nu dã un pas înapoi. O loviturã ºi încã una, doar gândul rãtãceºte liber dincolo de viziera care îngusteazã dimineaþa într-o linie de foc. Pune un genunchi în pãmânt. Dar nu acesta este sfârºitul. ªtie cã e doar un joc al întâmplãrii de a fi, pe care trebuie sã îl poarte pânã la capãtul Golgotei. Rugina îi arde inima. ªi-ar arunca, dintr-un cutremur al umerilor largi, armura, dezgolindu-ºi larg gândul în întâmpinarea trãsnetului, dar nu acestea sunt regulile jocului acceptat o datã cu prima respiraþie de luminã. Tunetul sfâºie grav incendiul vizierei înguste. Orele clocotesc haotic, tãiºul spadei danseazã nebun. Spaþiul nu mai are dimensiune. Nici zenit, nici nadir. Ziua i-o luptã ºi lupta-i o zi.
Prima stea se naºte agonic peste scrâºnetul perfid al oþelului. Avalanºa de foc e cuprinsã de convulsii tãcute ºi se retrage acut în vizuina întunecatã, sã îºi lingã rãnile. Cenuºã din cenuºã, noaptea îngheaþã pe colþul lunii spânzurate de cerul arenei, in timp ce iarna uitãrii de-un vis potopeºte armura ºi spada ºi inima ºi cuvântul.

...

Mã trezesc gol ºi palid, scãldat în sudoarea argintie a razei. Încremenit în tãcere, Uriaºul viseazã. Îi pipãi gândul gol ºi palid, întors acasã. Trebuie sã îmi amintesc, mâine noapte, sã înlãtur rugina. Pânã atunci, am sã o mai îndur preþ de un rãsãrit.
*M


*
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Mda, frumos spus. Imi place, mai ales descrierea de inceput de lupta imi place. Ai prins bine asteptarea. Incearca sa mai iei clisee din acestea, le descrii bine.
Asa zici, intotdeauna un invins si un invingator? Pe rand... Ai dreptate, Dana.
st
 
Postat de catre Sorin Teodoriu la data de 2004-05-18 12:08:34
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE