FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Abecedar al melancoliei,
Text postat de Bot Eugen
Visătorul sugrumat în somn


la ore târzii, mă las răsfoit
de la o tâmplă la cealaltă
de o mână de gânduri.



Mă ascultă cum tac
și-mi vei auzi
inima silabisind între
amurguri și aurore:



sin-gu-ră-ta-te,



sângeroasa istorie
despre o mână de gânduri
care spintecă piepturi,
scoțând la lumina
lunii neomul din om,
umbra de pasăre
înalt cuvântătoare.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Radu, în primul rând,textul începe chiar din titlu. De aceea și virgula.
Doi, cu ideea de diluare, sorry, dar nu pot fi de acord. Textul spune exact atât cât (și cum) trebuie să spună.
Trei, pot accepta că tu nu înțelegi intenția stilistică a împărțitului pe silabe, ea însă își are rostul său bine definit în economia textului.

Una peste alta,
mulțam de trecere și pentru semnul de netăcere,
care m-a făcut să mă simt mai puțin singur, fără să mai am impresia că vorbesc cu pereții.

Toate bune,
Eugen.
 
Postat de catre Bot Eugen la data de 2011-12-04 19:01:16
         
 
  eugen, două obiecții formale - virgula în titlu, și despărțirea singurătății în silabe, a cărei intenție stilistică n-o pricep, și una de fond, tendința de a dilua prin explicitare excesivă. e o părere.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-12-02 19:05:29
         
 
  Viktor Latunski, îmi sună cunoscută, și nu-mi retrag spusele(asta cu condiția să fie percepute în cheia corectă), însă, întrebarea pe care ți-am pus-o, rămâne în picioare: ce legătură au toate astea cu textul de mai sus. Eu zic să ne limităm la literatură și să nu intrăm în polemici sterile.
Pe lângă asta, dacă ai fi avut spirit de observație, ai fi sesizat un lucru elementar, și-anume faptul că nu mă aflu în grațiile nici unui steluțar ori editor de pe rolit(cu atât mai puțin al celui numele căruia l-ai amintit în treacăt în com-ul anterior). Deci, chestia cu laudele și tot felul de favoruri și așa mai departe din ultimul tău nu-și au rostul. De altfel, nu fac parte din nicio gașcă literară și comentez indiferent de conjuncturi ori de autori doar texte cu care rezonez și îmi plac.

Și acum, să ne întoarcem la ale noastre.
Eugen.
 
Postat de catre Bot Eugen la data de 2011-12-02 01:25:49
         
 
  Un ilustru (ca să nu zic – stimat) comentator (care bîntuie pe aici numai cu pudibonderii) spunea de curînd (citez din memorie): „ar fi bine să fie cît mai multe poeme de acest fel pe sait (wwwedeți saitul!), ca să vadă și alții ce-i aia poezie adevărat㔠(închei citatul din memorie).

Îți sună cunoscut, stimabile Bot? De pe alt sait?
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-12-02 01:15:59
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Viktor, nu prea am înțeles mesajul tău din comentariu. Îl iau ca pe un fel de insinuare sau apropou, deși, la drept vorbind, nu prea am înțeles ce treabă are texul de mai sus cu "This Account Has Been Suspended", cu o oarecare Cristină, Ofelie, sau „dume”. Fii te rog mai explicit.

Eugen.
 
Postat de catre Bot Eugen la data de 2011-12-02 00:28:19
         
 
  EUGENE, "This Account Has Been Suspended", n-ai ce face, postezi aici și ești "luat în bețe", nu-i nici o Cristină, nici o Ofelie, nici un "dume" să-ți dea stele, puncte, ori "avans" la fund. Obișnuiește-te cu ideea. În curînd vine și domnul FiOros, ori exorcistul Recheșan. Atunci să vezi comentarii!  
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-12-02 00:14:21
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE