FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
sobolanul Dumi nu se teme...
Text postat de Dumitru Cioaca
O miorlăitură neașteptat de puternică, aproape ca răgetul unui tigru bengalez, ne îngheță sîngele-n vine. Cățărat pe zidul dintre cuhnie și terasa unde ne înfruptam, Drago ne privea fioros, cu ochii sclipindu-i batjocoritori.
" Catrenistule, rînji el, bur-tă rimează cu tur-tă, nu cu lan-gus-tă!"
" Tu' i turta ei de viață, strigă răspopitul, că n-apucai să-mi fac nici siesta...împrăștierea, boys că se-mpute treaba, ăsta-i carnivor, nu ca răposatu' Fănel!"
(fragment din "file din jurnalul lui Hadrica(4)" de Dragos Iovan)

-Nu-ti fie frica de Drago, raspopitule, ca numai miorlaiturile sunt de el, interveni Dumi pe un glas molcom care sugera ca el popise cotoi si mai si la viata lui.
-Astuia, cum ii trece un pui de rozatoare pe sub nasuc, cum o-ntinde, cu parul de pe coada facut maciuca, la staret pentru a depune o noua jalba. Numai eu am rontait vreo zece dosare pline ochi cu astfel de denunturi care semanau uluitor de bine cu cele din epoca martanului de aur. Operatiunea asta mi-a dat o pantecaraie de care nu credeam ca mai scap. Nu neg ca nu ar avea anumite calitati chimice atunci cand se paseste prin laboratoare de produs sunete dubioase, ceeace nu e de mirare, ci mai degraba un lucru de asteptat, de la un cotoi care se lauda ca are patalama de chimie organica.
Dar in rest numai miorlaiala nemultumirilor e de el. Preacuviosul staret nu mai stie cum sa scape de invinuirile lui care sustin, ba ca le permite sobolanilor sa-si bata joc de coada lui, ba ca a alocat chitaitorilor chilii neregulamentar de mari pentru statul lor social, ba ca mania lui duhovniceasca se indreapta numai impotriva felinelor, lasand rozatoarele sa-si falfaie, neingradide de nici un fel de canoane religioase, coditele pe sub mustatile cotoilor care nu-si mai regasesc ghiarele. De ce crezi tu ca s-a cocotat el cu atata truda pe zidul dintre cuhnie si terasa?
De frica, fiindca dumnealui, si un prapadid de harciog i se pare a fi un ditamai dulaul.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Domnul Iovan
Incet, incet ajung la concluzia ca ati ajuns un specialist in acuzatii nefondate. Va rog sa va justificati acuzatiile pe intelesul nostru al tuturor. Unde si cum ati descoperit dumneavoastra "ironii sulfuroase" cand v-ati pasit prin catrenele mele distinse coleg?!
Si mai ziceti ca sunteti chimist!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-11-29 11:37:02
         
 
  ăsta să fie spiritul ecoliteraro-europeic??? onorabilul editor împroașcă userii cu ironii sulfuroase (original mod de stingere a unui conflict), venerabilul catrenist, portdrapel al epigramei ecoliterare și nu prea luînd la tărbacă spinarea colegilor în patru rime ușurele, da' de bălăcăreală grele...și ne mirăm distinșilor că nu se mai postează texte notabile că nu vin ucenicii în lavra bleu să-și reverse preaplinul simțirilor literare!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2011-11-29 07:44:40
         
 
  despre acelasi critic nerabdator...

ba mi-amintesc ca odata,
spumegand pe-al poftei vad,
m-a-mpins, de era sa cad,
pe-opera-mi neterminata.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-11-29 00:10:12
         
 
  "cred că trebuia folosit verbul: a te îndestula, la,la( vă îndestulați!)"
(latunski criticul)

Verbul a se indestula se foloseste pentru mancatorii normali care au simtul satietatii, pe ca verbul a se indesa se foloseste pentru acei mancai, care, neavand nici o masura, il servesc cu polonicul.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-11-28 23:43:19
         
 
  "academician dr. Genuneanu "
(Radu Stefanescu)

Domnul Radu, va rog sa nu-mi mai stirbiti titulatura!
Cand va mai impinge nevoia sa stati de vorba cu mine va rog sa va adresati cu academician doctor docent honoris cauza Genuneanu.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-11-28 23:32:44
         
 
  Radu'mamii, la ce commmm... răspunzi tu, socializantule drag?, îți cunosc obiceiurile...  
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-11-28 23:30:22
         
 
  Mîine, mîine voi scrie un catren de bun plecat pentru Dumitru Cioacă. Apoi, voi vedea ce mai face Europeea fără el. Fără Buricea, fără, fără ce? E posibil?  
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-11-28 23:24:55
         
 
  prietene latunski, cînd sentimentul scîrbei te însoțește pretutindeni, și mai ales cînd atinge valori extreme, e bine să verifici dacă nu cumva ai intrat deja în putrefacție - recomandă ultimele studii ale cercetătorilor de la universitatea de stat din tiraspol  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-11-28 23:20:45
         
 
  "Că mor pe brazdă!"
(latunski criticul)

Si ce vina am eu ca dumneavoastra muriti pe brazda?
Atata timp cat nu sunt eu cel care v-a inhamat sa trageti plugul, nu simt nici un fel de remuscare pentru bataturile de pe grumaz pe care vi le produce o astfel de munca intelectuala.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-11-28 23:16:22
         
 
  cred că trebuia folosit verbul: a te îndestula, la,la( vă îndestulați!). Modesta ta peronalitate n-o posta, păstreaz-o în particular...
Ți-am mai zis, mă plictisești, dar groaznic de tăt, caută o revistă locală și un sait la fel (local).
Că mor pe brazdă!
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-11-28 22:55:55
         
 
  după părerea mea, singura soluție a dezamorsării acestui conflict ar fi ca maestrul latunski să producă un catren de referință în care să înfiereze ceva la alegere - orice, nu contează - de ex. scumpirea pilulei de Voroneț, pactul Ribbentrop - Molotov, sau fecioria impertinentă a Ioanei d'Arc în contextul teoriei mitului necesar, iar academician dr. Genuneanu (alături de prietenul său de-o greață Bernadette Gh. Vișan) în virtutea dreptului de liberă externare, să-l facă praf și pulbere într-o revistă de largă circulație periferică, cum ar fi "Clopoțelul de Buzău"
din această dilemă puteți ieși, dar n-are niciun farmec
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-11-28 22:54:37
         
 
  "am ce mînca,"
(latunski criticul)

Daca aveti ce manca, de ce va indesati cu ce nu trebuie, atunci cand va referiti la modesta mea PERSONALITATE? Din obisnuinta?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-11-28 21:32:10
         
 
  am ce mînca, nu plec în străinătățuri, visul meu nu e amerindian, nu colportez, nu mă dezic; dar, în sinea ta, nu ai nici un regret? nu mă poți convinge, Transfugule!  
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-11-28 21:15:51
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  "...nu că mi-ar fi rușine..."
(latunski criticul)

Atata timp cat mancati ce mancati despre mine, nu cred ca mai sunt multe lucruri de care trebuie sa va fie rusine.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-11-28 21:10:34
         
 
  Și e de rău? Popoare noi, migratoare, vor ajunge și la amerindieni, că nu i-ați ucis pe toți, nu? olteanule și occidentalule transfug pour facilități, că doar nu din patriotism columbian. Hai, acum încep să vorbesc precum Peia, nu că mi-ar fi rușine, doar că nu-mi place să imit pe nimenea, chiar dacă am aceleași concepții.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-11-28 20:58:52
         
 
  Tovarisci latunski,
Eu judec celovecii nu dupa certificate de nastere, patalamale, ori declaratii date la notariat ci dupa comportament. Ori comportarea de calmuc inrait pe care tovarasia ta o afiseaza, atat de ostentativ, pe acest site, nu poate fi decat de origine rasariteana.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-11-28 20:25:45
         
 
  Mister Cioacă, nu urlă patriotismul în mine, dar am un nume real și la fel (sau cel puțin) de românesc ca al tău. Transnistria, Nina și alte elucubrații fac parte doar din imaginația artistică ( știm noi ce-i aia, nu?). Am un arbore ginecologic crescut pe șapte generații. Cînd sora mea s-a căsătorit cu Filip Vișniec (unchiul lui Matei Vișniec, dramaturgul) a fost o adevărată dramă în familia mea. Ghici de ce? Pentru că era rus (da, rus, nu ucraienean); cu strămoși emigrați la 1690, din motive religioase.

Speram ca aici să discutăm și să postăm doar literatura-vura. Am reușit, datorită ție, altora ca tine și indiferenței proprietarului, care (se pare) folosește acest spațiu ca acoperire. Pentru ce? nu știu, o fi știind exintexcu spiritual...
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-11-28 20:16:38
         
 
  Boiar latunski,
Tinand cont ca sugestiile mariei tale vin din partea peterii sovietice, nu intentionam sa le luam in considerare. Eu nu ma supuneam unor astfel de hotarari de partid nici pe timpul cand eram oltean autohton dar acum cand mi-a fost inmanat tomohacul pieilor rosi. Dar daca domnia voastra veniti cu ceva opere de valoare care sa-l faca pe chitoranul Dumi fara cascaval, pe martanul Drogo fara coada si pe generalul Peia fara grade, atunci vom reconsidera situatia noastra strategica pe acest site.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-11-28 19:35:19
         
 
  Nea Mitică, zău că m-am plictisit, nu de matale, doar de "producțiuni". Fă o pauză pînă la sfîrșitul secolului, apoi vom reconsidera evoluția paginii principale. Chiar, matale n-ai o revistă prin Valea Silicoanelor, unde să te desfășori? N-ai nici bun simț? Că pari un om normal, de ce trebuie să ne obosești cu refulările proprii?
Valabil și pentru cei ce-ți cîntă-n țambal.

Vreau să revenim în trecut! Se poate?
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-11-28 18:34:56
         
 
  unui martan ipocrit

eu constat: nu ai vreo vină,
dexul cînd calci sub labă
căci protecția divină,
protejeaz-o mîță slabă!
(Dragos Iovan)

sa-mi dai mie peste laba,
cand barfeste tot tapsanul,
ca nu-ti scap-o mîță slabă,
tu fiind ditamai martanul?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-11-28 16:57:55
         
 
  iar ai comis-o nenea catrenistule:PROTEJEAZĂ !

eu constat: nu ai vreo vină,
dexul cînd calci sub labă
căci protecția divină,
protejeaz-o mîță slabă!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2011-11-28 14:44:52
         
 
  martanului Drago, cu toata stima!

cand Drago ma agreseaza,
cu-ascutisul ghiarelor,
nu dau, fiindca-l protejaza,
legea animalelor.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-11-27 18:26:40
         
 
  er: sulf flambat (n-am găsit alt sens)  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2011-11-27 12:27:38
         
 
  miăiță ai postat
rime mici de impiegat
pînă-ți șelfuiești catrenu'
iaca-ți deraiază trenu'
și de-atîta tevatură
dai și-o dușcă...cianură
iar pe bot tragi inspirat
mercaptan și sulf uscat!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2011-11-26 11:13:36
         
 
  Handicapul tău, măi nene
Stă în ditamai foneme
(Prostat de catre Dragoș Iovan)

chiar rimează, recheșene,
cu apelativul nene
aste ditamai foneme?
ars poetica-ți cam geme!
vezi dacă tot tragi alene
des, pe nas, și-ți bagi în vene?

așadar, nu mai fă scheme,
că e pierdere de vreme!...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2011-11-26 01:35:20
         
 
  Slobozește a. mihai
Patru rime de buhai
Are poanta-n buzunar
Beat lîngă un felinar.
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2011-11-25 22:59:08
         
 
  neîndoios că nea mitică
are scripca tare mică
și cîntînd pe-arătură
Îi scîrțîie țărîna-n gură
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2011-11-25 22:56:06
         
 
  Handicapul tău, măi nene
Stă în ditamai foneme
Cum le-ntorci și le înșiri,
Catreniștii toți îi miri
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2011-11-25 22:52:43
         
 
  Nu mă mir că vă adună
Iată, pasiunea tîmpă,
Nici că îi cîntați în strună,
Agramatului la tîmplă!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2011-11-25 22:50:55
         
 
  Nea Mitică, nea Mitică
nu credeam, la o adică,
să-l întreci pe NecheZan
în talentul lui baban
Scrierea matale, vere,
e motiv de mângâiere
pentru că și A.Mihai
s-a prea minunat dihai.
Dacă scrii si-o cronică
pe această condică
cu cuvinte învechite
și de vreme ruginite
chiar că-l vei lăsa în fund
albit devreme profund!
Prin felu-n care-l tratezi
capul o să i-l retezi
va umbla cu handicap
ca și musca fără cap!


 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2011-11-25 20:57:19
         
 
  nemilos ești, nea mitică,
scriind astă filipícă!
tu, lui reche, dintr-o tură,
i-ai luat pâinea de la gură...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2011-11-25 18:56:37
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE