FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
catrene de buna revenire pentru Gabriela Colar
Text postat de Dumitru Cioaca
"Răcoarea serii
apropie iertarea de inima mea."
(Versuri din poemul "Cand Dumnezeu vegheaza" din care reiese ca poeta iertatoare inca nu-si da seama de pericolele la care se expune)

cum sa n-am fata livida,
cand, dup-a suta iertare,
presupusa fata mare,
mi-a soptit ca e gravida?!

p.s.
de-ati sti voi cat mi-e de greu,
ne scartaie iarasi patul,
cand vrea bunul Dumnezeu
sa-si neglijeze vegheatul?!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  foaie verde solz de pește
catrenistu' vă grăiește:
colea-n pat nu este leana
cea care lungește rochii
e taman, să-mi saie ochii
mîndra zînă, cosînzeana!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-11-20 19:12:24
         
 
  Domnul Dragos Iovan, iarasi o luati pe urmele mult prea marelui cronicar si Gheorghe Rechesan acuzand de cate in luna si in stele o fapta de a mea, care este pur crestineasca. In catrenele de mai sus eu descriu un moment de cumpana din viata mea care m-a facut tatal nu la unul ci doi copilasi, care si astazi tot gemeni sunt. Ce vedeti dumneavoastra vulgar in acest lucru? Nu este normal ca generatia mai in varsta sa calauzeasca generatia postmodernista prin pildele pe care este caapabila sa i le dea? Dumneavoastra, daca ati cadea pe gaura unui canal, nu ati striga ca din gura de sarpe, in timp ce ati incerca sa va buluciti iarasi printre nemuritori, "Atentie!, capacul a fost smanglit!"  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-11-20 19:03:30
         
 
  iată încă o exemplu clar de text invalidabil, în opinia mea!Într-o așa zisă epigramă de un gust mai îndoielnic decît o manea cîntată-n Ateneul Român, mr. Cioaca face referințe mai mult decît injurioase la adresa stării personale și intime a unui mebru al cenaclului(cu atît mai stupefiant e lipsa motivației vreunui text care să conțină un vers ridicol pe tema gravidității presupuse) Știu, onorabile ce ai să-mi răspunzi, e un catren amical și că starea aia de gaviditate e o metaforă-n spirit sau șpriț de glumă, dar nu pot să nu-i semnalez proprietarului(că oricum editorul de servici e suspect de tendențios și nu va valida acest comentariu) că reulamentul europeic e luat în derîdere și prostul gust este pe sait la el acasă.  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2011-11-20 16:58:06
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE