FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Arestat pentru viol
Text postat de Luchi Tenenhaus
Privind spre membrul păcătos
Îi spuse, nu fără mânie:
- Eu ți-am făcut un trai frumos
Și tu? M-ai dus în pușcărie!



P.S. E o versificare


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  sau tradus: erau prea sus strugurii pt vulpoiul Cioaca care dă cu catrenu-n aracu' dă vie și de se face dîn ciorchine oțet-tămîie; am postat acolo, nu filipice, ci texte serioase sau umoristic literare care au avut parte de aprecieri; am părăsit locul fiindcă, și-aici ai oleacă de dreptate, era mort în reacții de orice fel.da' de morți numai bine!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2011-11-20 17:12:30
         
 
  mr. Cioca, aveau dreptate detractorii vastei dumneavoastre opere epi(a)gramate, ar trebui să fiți arestat, ori barem amendat pentru port ilegal de limbă. Română, contemporană.PDin cîte observ eu (și nu doar eu) o pleZniți constant, cel puțin de cinci ori pe zi peste moacă(conform îndemnului strămoșesc din părțile genuin-genunene și a plaiurilor buriceene, "dă-i la moacă, bre!"), iar ortografia o buZdugăniți fără istov! Nu mă mir că vă suportă spolul bleu, europeic, pe alte meleaguri virtuale ați fi pus la saramură ca exemplificare pt prăpastia căscată pe/sub și de osul hioid.
(mult prea marele cronicar Gheorghe Rechesan)

Domnul Rechesan,
Daca va referiti la cimitirul lui Hienarean sa stiti ca eu am plecat din el nesilit de nimeni, fiindca ma simteam inca in viata. In acel cimitir nu va putea niciodata sa aiba loc un schimb de idei mobilizatoare cum este acesta schimb de idei plin de miroasele vietii adevarate pe care il purtam noi pe Europeea. Daca nu ma credeti, intrebati-l pe generalul Peia care a plecat de acolo inaintea mea. Sau cel mai bine ar fi sa incercati postarea catorva filipice pe acolo. Toti mortii vor sari pe dumneavoastra.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-11-20 06:11:55
         
 
  Dimitrie Cantemir, cronicar? Domnule Cioaca, pînă acu făcurăți gafe doar în domeniul gramaticii, de ce v-o furați și cu istoriografia?
(Gheorghe Rechesan)

Domnul Rechesan, avand in vedere ca Dimitrie a scris "Istoria imperiului otoman" nu cred ca am gresit prea mult, fiindca istoricii din acele timpuri erau numiti cronicari.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-11-20 05:52:26
         
 
  Domnule Rechesan
Regret mult ca sunteti cenzurat, fiidca, asa cum am spus mereu, eu sunt impotriva oricarei forme de cenzura. Cat despre calitatea deplorabila a catrenelor mele, ce pot sa va spun decat ca, avand in vedere ca atata pot, atata fac. Incerc mereu sa invata din arta mult mai sofistica detinuta atat de altii cat si dumneavoastra, dar daca nu se prinde nimic nimic de mine, ce sa fac, lupt si eu cu ce am la dispozitie. De-ati sti cat de mult regret ca nu am reusit sa va altoiesc cu ceva catrene mai de calitate.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-11-19 23:20:49
         
 
  De i-am spune ca-i zevzec,
Pariez c-acest ciufut
Se va plange si la bec
Cum ca...noi l-am fi facut !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2011-11-19 22:59:48
         
 
  domnule Cioaca, avînd în vedere că replicile mele sunt fie cenzurate, fie apar cam după o jumătate de zi, vă las terenul de joacă să vă zbenguiți în voie pe el! oricum, jucați după niște reguli pe care nici măcar marchizul de Queensberry nu le-ar accepta.La bună catrenizare, că epigramare nu poci zice, entre-nous fie spus, ați făcut în repetate rînduri branșa de rîs, deși nu e mai nimic de rîs în catrenele pe care le scrieți.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-11-19 19:32:50
         
 
  tacticianului Luchi Tenenhaus

pe Gheorghe l-ai invitat,
sa-ti inunde tot subsolul,
fiindc-ai vrut neaparat
ca sa nu-ti vedem violul?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-11-19 19:29:54
         
 
  slab, a.m. ic(e), pe vremuri erai spiritual, acum ai doar dămfuieli din canal!de ce atîta încrîncenare în epigramiștii ăștia? genul e al oamenilor calmi și relaxați (doar d-l Tennehaus face excepție)nu smîcniți, roși de racile, bîlbîind replici tîmpe, la iuțeală, rebabrativi și ofuscați ca o babă pe vîrsta din buletin...rember Păstorel, Cincinnat , ba chiar și Marțial, domnilor!
(mult prea marele cronica Gheorghe Rechesan)

Stimate mult prea mare cronicar,
Degeaba incercati sa bagati raca, Pastorel, Cincinat si Martian au promis cu limba de moarte ca nu se vor lua niciodata de producatorii de frumos in patru versuri de pe pajistea albastra.
Cu Luchi Tenenhaus lucrurile sunt ceva mai complicate, fiindca nu am reusit sa smulg de la el numai promisiunea ca nu va ataca decat pe perioada cat este antum.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-11-19 19:22:54
         
 
  Ba da, am observat că duceți războaie de neatîrnare, în ciuda faptului că atîrnați de textele mele ca o ciozvîrtă de carne rîncedă!(scuze, da' n-am găsit altă comparație plastică...hai, băgați înc-un catren, unu' cu măcelarul jignit de cronicarul mare și neînchipuit de orgolios...hai, șo pe subect c-aveți încă un os de ronțăit)  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-11-19 19:20:54
         
 
  Dimitrie Cantemir, cronicar? Domnule Cioaca, pînă acu făcurăți gafe doar în domeniul gramaticii, de ce v-o furați și cu istoriografia?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-11-19 19:18:08
         
 
  cu privirea ațîțată
de golan și mardeiaș
sare cioata pe imaș
mă feresc fiindcă-i uscată
(și se-aprinde mintenaș)

morala: la pomul uscat și epigramistul nervos să nu te duci cu materiale ignifuge.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-11-19 19:09:56
         
 
  vai de tine, măi cercele
că faci rimele surcele
la așa versuri cu lături
ai pesemne bătături.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-11-19 19:07:18
         
 
  slab, a.m-ic , slab și icnit..de altfel ai mai scris-o dar probabil te lasă memoria.
de cînd mintea-ți în careuri
se-apucă de epigrame
nu mă mir că dai rateuri
că gîndești pe inte(r)game
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-11-19 19:06:16
         
 
  Privind spre membrul păcătos
Îi spuse, nu fără mânie:
- Eu ți-am făcut un trai frumos
Și tu? M-ai dus în pușcărie!
(Luchi Tenenhaus)

tu pe membrul pacatos,
sa-l acuzi, cand toata strada,
a vazut cat de vanos,
ii tineai tintita prada?!

p.s.
de pedeapsa voi scapati,
fiindca n-ar fi fost dovada,
daca nu va comportati,
ca dulaii de pe strada.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-11-19 18:51:09
         
 
  Geaba face pe botosul
C-a primit o palma grea,
Cata vreme, talentosul,
Este invatat cu ea !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2011-11-19 18:36:12
         
 
  drama ta, scripcar ratat,
alintat de lume "reche",
nu-i că scrii împrăștiat,
ci c-o faci după ureche.
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2011-11-19 18:19:55
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Domnul mult prea mare cronicar,
Faptul ca dumneavoastra i-ati depasit pe Miron Cosit, Ioan Neculce, Dimitrie Cantemir, Serban Cantacuzino si alti cronicari necunoscuti mie (si asta nu individual ci luat la un loc), nu va indreptateste sa-mi cereti mie, muritor de rand, sa ma iau la tranta cu Pastorel sau Cincinat, fiindca oamenii astia mie nu mi-au facut nici un rau. Dumneavoastra nu ati observat ca eu duc numai razboaie de neatarnare?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-11-19 18:16:16
         
 
  :)  
Postat de catre Dan Marcu la data de 2011-11-19 18:03:32
         
 
  slab, a.m. ic(e), pe vremuri erai spiritual, acum ai doar dămfuieli din canal!de ce atîta încrîncenare în epigramiștii ăștia? genul e al oamenilor calmi și relaxați (doar d-l Tennehaus face excepție)nu smîcniți, roși de racile, bîlbîind replici tîmpe, la iuțeală, rebabrativi și ofuscați ca o babă pe vîrsta din buletin...rember Păstorel, Cincinnat , ba chiar și Marțial, domnilor!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-11-19 17:42:40
         
 
  reche, nu te legăna în iluzii, simplul fapt că te-am băgat în seama, nu înseamnă, neaparat, că și exiști...  
Postat de catre adrian mihai la data de 2011-11-19 17:26:27
         
 
  mr. Cioca, aveau dreptate detractorii vastei dumneavoastre opere epi(a)gramate, ar trebui să fiți arestat, ori barem amendat pentru port ilegal de limbă. Română, contemporană.PDin cîte observ eu (și nu doar eu) o pleZniți constant, cel puțin de cinci ori pe zi peste moacă(conform îndemnului strămoșesc din părțile genuin-genunene și a plaiurilor buriceene, "dă-i la moacă, bre!"), iar ortografia o buZdugăniți fără istov! Nu mă mir că vă suportă spolul bleu, europeic, pe alte meleaguri virtuale ați fi pus la saramură ca exemplificare pt prăpastia căscată pe/sub și de osul hioid.

a.m. , micuță rozătoare-n careuri, "rebusește-te" (pe tine, în, ca urmare)
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-11-19 16:40:58
         
 
  tot despre bolesnita mult prea marelui cronicar

pana nu-i busduganit,
de cinci ori, pe zi!, de mine,
Gheorghe mi-a marturisit,
ca el nu se simte bine.

p.s.
beteag fiind nu-i bag o vina,
ca puterea mi-o indoaie,
insa-i spun: ia-ti ma masina
de administrat bataie.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-11-19 16:09:56
         
 
  Domnul mare dregator, pe dumneavoastra nu va dor obrajii, ca pe mine au inceput sa ma doara catrenele de atata plesneala?!

"a lu mihai adrian, cioaca,tu viteazule Val, spaimă a catrenului și pastișelor coșbuc-alecsandri-topîrceanu unde vi-s fîrtaților literați să epigramați? hai,cu dezinvoltură și cu p.p.p...papanașu-n gură!"
(mult prea marele cronicar si Gheorghe Rechesan)

catre Gheorghe, Mitu Cioaca:
-dece fiinta-ti masochista,
spune-mi omule, insista
permanent sa-i dau la moaca?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-11-19 15:57:50
         
 
  reche, potolește-te! (pe tine, te)  
Postat de catre adrian mihai la data de 2011-11-19 14:36:04
         
 
  a lu mihai adrian, cioaca,tu viteazule Val, spaimă a catrenului și pastișelor coșbuc-alecsandri-topîrceanu unde vi-s fîrtaților literați să epigramați? hai,cu dezinvoltură și cu p.p.p...papanașu-n gură!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-11-19 13:55:17
         
 
  Dacă tot e să compunem aluziv-scatologic:

Zise lui Mișu-n patrulă
Noaptea mîndra agasată
C-o lăsă nerezolvată
Aresteaz-o că nu-i...bună
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-11-19 13:28:49
         
 
  bine că am citit pese-ul, măcar un epigramist autentic are suficientă autocritică pt a-și recunoaște nereușita.
despre catrenu' căznit din comm-ul onorabilului buricea, ca de obicei, dezonorant, scabros și dubios din pdv ecoliterar!dacă editorul de serviciu are o altă opinie, eu nu pot să remarc decît aplicarea dublului standard în validarea unui comentariu.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-11-19 12:53:25
         
 
  E bine și-n pușcărie,
starea ei nu-i chiar nătângă,
îi dă altă bucurie,
s-o aibă pe doamna stângă!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2011-11-19 10:56:39
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE