FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
DES-FACEREA
Text postat de Sabina Datcu
DES-FACEREA

Capitolu’ unu prim

Des-facerea facerii

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=40803


1. La început Dumnezeu a căscat zgomotos și s-a întins.

2. Și articulatiile lui au trosnit teribil – era batrân, ce spun eu, era acolo de la facerea lumii, și asta înseamna de mult, de mult de tot, noi nici nu ne născuserăm pe-atunci. Duhul lui Dumnezeu – da, avea și El un Duh acolo-, se purta de colo până colo pe deasupra apelor și valurilor ridicate de scriitura Liviului.

3. Și Dumnezeu a zis: Iată, v-am dat orice iarbă...

4. Și a văzut omul că este bună iarba, și i-a multumit Dumnezeului pentru darul primit, pentru ca era taaare bun.

5.(adaugat) Omul știe întotdeauna să mulțumească Dumnezeului și să deosebeasca frumosul și bunul de urât și de rau.

6. Și Liviu a deosebit scriitura buna de aia rea - se tratase cu iarba fiarelor științifice, cea care deschide toate lacătele cunoașterii, care conferă puteri miraculoase, și a început sa pună semne pentru Dumnezeu: un vot, o stea, după cum era scriitura de păcătoasă.

7. Apoi Sabina a trebuit sa fugă la loc fără verdeață, dar cu gresie si faianta (la bucatarie, neah! da’ unde credeați?!?) și a încheiat scriitura des-facerii in 2 secunde.

8.Secunda 1 și

9. Secunda 2.

Dumnezeu cu mila!

Bine (că) reveniși, Liviule!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Am fost plecata, acuma am venit si am vazut comul tau. Nu stiu ce as fi votat, eu am participat cu voturi numai la ridicari de nivel, nu la altceva, toata chestia aia mi s-a parut o tampenie in sine si n-am dat atentie.

Ma, Radu, asa multi dusmani sa ai tu cata "putere" am eu acolo. Sa fim seriosi! In plus, nu sunt o "negativa", nici macar un text nu nu sunt in stare sa critic, ce naiba, nu ti-ai dat seama? Eu numai la chestii "pozitive" votez! Crezi, bine, nu crezi, asta e. Ti-am spus adevarul si cred ca ar trebui sa-mi multumesti ca ti-am raspuns, nu sa tragi concluzii false.

Gata, am abuzat de spatiul Sabinei, trebuie off-topicate aceste comuri, zic eu.
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2011-11-10 22:38:28
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  s-a făcut liniște. Grecia își vede, totuși, de treaba ei.

zicea E.M. Remarque undeva:

" dacă ai dresat un cîine să mănînce cartofi și-i pui apoi o bucată de carne în față, cîinele o să se repeadă negreșit la bucata de carne, pentru că asta-i e firea. Iar dacă dai unui om o bucățică de autoritate, se întîmplă la fel: o înhață la repezeală".

și, firește, fără vreo legătură cu persoanele de față, mă tem că avea dreptate...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-11-10 21:53:08
         
 
  da??? bun, așa să fie. dar să zicem că te-ar fi consultat, în forum... ce-ai fi spus?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-11-10 20:49:46
         
 
  Nu, Radu, nu este asa, numai cei de la poezie si proza au dreptul sa voteze pt personale. Cei de la Articole si Filosofie istorie, nu. Asa functioneaza.  
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2011-11-10 20:39:19
         
 
  Vero, cu respect îți aduc aminte că secțiunea "personale" nu are editori dedicați... orice editor, de la orice secțiune, are, acolo, drepturi totale.

acum, te rog frumos, uită-te în ochii mei mari, și mai spune-mi-o încă o dată:)
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-11-10 20:36:05
         
 
  Eu sunt la Articole si n-am drept de vot la alta sectie, numai editorii de la sectia respectiva au votat.  
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2011-11-10 20:19:12
         
 
  Vero, că tot ești în zona liberă EUROPEEA, te întreb și eu o chestie - dincolo, n-am nicio șansă (chiar și aici, mai mult retoric, șansele să capăt un răspuns sunt egale cu ale Greciei să iasă mîine dimineață din recesiune): cum ai votat în conclavul editorial care a decis să-mi scadă nivelul la personale, fiindcă am avut obrăznicia să-i demonstrez (strict pe text, și de altfel, perfect regulamentar) distinsei tale prietene, doamna ada chifor (aka cristina ștefan) că nu posedă organ poetic? mai precis, că e perfect paralelă cu tot ceea ce înseamnă literatură?



p.s. la personale, unde am cel mai bun text postat ever în rolit, culmea, votat de voi, nu de mine...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-11-10 19:47:02
         
 
  oau! cata incrancenare pe pajistea albastra. hmmm... ultima data cand am scris pe-aici parca nu era chiar asa.
sau o fi fost?
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2011-11-10 19:38:12
         
 
  E mai jos un comentariu off-topic, atac la persoana mea, cum de s-a validat (sau nu s-a invalidat?)

Vasilica, asa e, dragutzo, eu numai unde e barfa ma bag, chiar asta ma caracterizeaza! Iti multumesc foarte mult pentru ca ai vazut atat de intelegient si exact ceea ce ma caracterizeaza.

Profit de aceasta unica ocazie de a-ti adresa cuvantul ca sa te felicit pentru toata activitatea ta literara. Prevad ca vei avea multe volume care vor sta in bibliotecile cititorilor alaturi de marii clasici.

Vei avea si multi cititori si cititoare care te vor bucura cu laudele lor, lucru pentru care primeste, inca o data, felicitarile mele sincere.

Nu sunt invidioasa pe tine, cum probabil deja esti pregatita sa "sari cu gura" si sa ma acuzi, ci dimpotriva, ma bucur ca vei avea multi, foarte multi cititori care sa te admire, cum e si normal.

Astea sunt singurele mele cuvinte catre tine.

Sabina, scuze pt off topic.

 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2011-11-10 18:59:24
         
 
  Vasilico, pe mine mă roade un singur vierme. Acela al îndoielii. Și numai cu privire la propria-mi persoană.

În ceea ce te privește, nu am decît certitudini. Una este aceea că îți lipsește orice urmă de talent poetic. Alta este aceea că lipsa de talent este compensată de un orgoliu supradimensionat. Asta în măsura în care, în acest caz, minusul și plusul se pot compensa.

Restul certitudinilor, cu altă ocazie. Oricum, impresia mea (sau certitudinea) este aceea că risipesc orzul.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2011-11-10 18:39:40
         
 
  Era imposibil sa nu vina si Vero! Cum este ceva de "barfa" pe Europeea, hop si ea! O, Doamne, cata ipocrizie!  
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2011-11-10 17:23:03
         
 
  "N-aș fi revenit, da' strălucea lumina ceea a Vasilichii mai ceva ca farul de la Alexandria și venii să văd de unde atîta risipă.

Acu', după ce m-am lămurit că minunea nu poate ține mai mult de cîteva clipe, mă trag iar la bîrlog.

Facerea și des-facerea pot mere înainte și fără mine.
Numa mulțam.

Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2011-11-10 16:36:33"


Si ce s-a gandit "viermele" din tine? "S-o "devorez", s-o "dau" gata!"
Cand vad atata "viemuiala", zau, ma faci sa cred ca te "roade" rau bietul vierme, nu-ti da pace! Da-i inainte, badie, nu te lasa/ sa rada gloata, care e de teapa ta!/
 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2011-11-10 17:19:17
         
 
  Bun, Sabina!!!
:)))
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2011-11-10 17:09:35
         
 
  N-aș fi revenit, da' strălucea lumina ceea a Vasilichii mai ceva ca farul de la Alexandria și venii să văd de unde atîta risipă.

Acu', după ce m-am lămurit că minunea nu poate ține mai mult de cîteva clipe, mă trag iar la bîrlog.

Facerea și des-facerea pot mere înainte și fără mine.

Numa mulțam.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2011-11-10 16:36:33
         
 
  :))



vot, ca de la stele ma abtin!
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2011-11-10 16:20:09
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE