FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
78
Text postat de nicolae tudor
Protest la uzina de armament Băbeni -angajații nu și-au mai primit salariile de 13 luni.
Ponta are pretentia absurda ca Premierul sa treaca peste Presedinte si sa discute cu... opozitia. Sustine ca a obtinut sprijinul FMI de supraveghere a banilor din fondul de rezerva aflat la dispozitia primului ministru. Tot opozitia organizeaza referendum in judete, sa opreasca regionalizarea, iar daca puterea nu va tine cont de glasul poporului, este hotarata sa-si dea demisia din toate functiile publice ocupate si din Parlament. Bogdan Chirieac a exclamat:"Asta, da!"

Basescu a mintit ca regionalizarea duce la miscorarea poverii bugetare: Blejnar redirectioneaza disponibilizatii rezultati din reorganizare spre... "indrumare si control", dar Mihai Tanasescu ii da peste nas si aduce in urechile romanilor un cuvant de care ar fi vrut sa scape:"Administratia financiara are rol de... japca!"
Tot Basescu face o declaratie demna de marginea santului: "De la anul intreprinderile statului vor fi conduse... corect!" (Stiu, suntem tari in "vom face", dar ne-mpotmolim cand ajungem sa tocam problemele mici), dar l-a-nteleptit pe Radu Mazare "cu toata hinghereala pe care i-o face de 6 ani". Madalin Voicu se-ntelepteste singur, a gandit o perla si o tot spune la televizor: "Basescu e un laptar care nu mulge vaca, ci mulge poporul!"

Industrializarea fortata si expansiunea marilor puteri financiare spre zone slabe, unde si-au exercitat marile influente, au produs criza mondiala, care arata cat de fals este organizata economia statelor. O tara ar trebui sa fie un organism particular viu care se hraneste cu ce se produce in spatiul ei intim. Din afara nu poate exista decat pericolul pradarii. Ea nu poate suferi, daca nu are probleme interne: seceta, cutremur, epidemie, furtuna, alunecar de teren. Doar calamitatile o pot destabiliza. In neregula este ca familiile romanesti nu au resurse independente pentru trai - existenta lor este legata de cativa intreprinzatori care o duc bine mersi exploatand oamenii si furand statul.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE