FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Intrebare
Text postat de Emanuel Cristescu
Distinsa Adriana Giurca,

Are vreo semnificație faptul că ați umplut pagina cu steluțe?

Daca se vrea un protest pt ca exista un text validat de mine și care induce aparența ca eu l-aș fi și înstelat este o eroare. Textul era în editură instelat. Eu l-am validat și s-a validat cu înstelare cu tot, rămânând ca validat de cine l-a validat ultimul. L-aș ruga pe acela, aceea care a validat textul Vasilicăi Ilie să-și asume gestul.

Astept explicatii si am rugamintea de a dezînstela textele care nu trebuiau instelate. In cca 40 de minute voi pleca pana maine la vreo 40km NV de Rm Valcea. Iau cu mine si routerul wireless insa nu stiu dacă va funcționa. Așa că vă rog să păstrăm decența pe site.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
 
"Lampagiul de serviciu și-a făcut datoria! " (EC)

Domnule Cristescu, daca regret ceva, e doar faptul ca am dat de lucru cuiva. As fi scos singura stelutele, dupa ce aceea data din simpatie sau la misto ar fi disparut. Din pacate, n-am observat la timp. Nu stau toata ziua pe net.

Daca veti considera necesara aplicarea unei sanctiuni- din acest motiv- nu voi avea nimic sa va reprosez. Ma puteti pune sa citesc in fiecare zi maxime si cugetari de Vasilica Ilie, Mihail Buricea, Nicolae Tudor. (Este peste putinta sa imi imaginez tortura mai mare)
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2011-11-02 09:29:53
         
 
  "Lampagiul de serviciu și-a făcut datoria! " (EC)

wrong, trebuia "lampagiii" / cuprins de o criză de tuse conștiință, am stins și eu aseară cîteva lumînări.

"George Dandin, tu l'as Voulu" (EC)

aici nu mai pricep unde bați, Emanuel, e vorba de mine? n-aș zice. nevastă-mea nu e cu mult mai tînără, de viță nobilă nici atît, iar o posibilă călcare în străchini a grațioasei sale făpturi, de care eu, agenturile, recheșan, sau măcar unul dintre noi să n-aibă habar, e ca să zic așa, esclus.
sau, doamne ferește, e vorba de tine? chestie la care nici nu vreau să mă gîndesc. pentru că, în cazul ăsta ar apărea mai multe întrebări legitime: cine-i Angelica? o fi Vasilica? să fie o rimă întîmplătoare? oare? că și în franceză e la fel. Angelique - Vasilique. și Liviu? să fie Liviu aristocratul Clitandre? nu prea cred. deși Clitandru mă duce la tandru. și apoi la această tandră bătaie cu flori dintre el și Angelica. să nu fie ea oare decît diversiune, un soi de "qui s'aime se taquine"? în fine, a cui să fie mîna care și-a făcut-o cu mîna ei? a ei? care ea? sau a lui? sau, doamne iartă-mă, a lor? a domniei tale? (că a mea, garantez, nu). esclus.

zic și eu.

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-11-01 13:24:14
         
 
  Mai, iata ce inseamna o virgula pe care nu am pus-o din graba: am de lucru, mai "arunc" un ochi aici!:))

"...sa completez formularele de la recensamantul facut, cu unele chestii(nr. mapei, a formularului, etc...) fiindca diseara trebuie sa le predau..."


 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2011-11-01 13:00:46
         
 
  Vasilico, ia o gură de aer, expiră încet și apoi spune-mi: recensămîntul era făcut cu unele chestii sau trebuia să completezi formularele cu unele chestii... Că e aici niște chestii care nu se înțelege.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2011-11-01 12:52:24
         
 
  Da! Uite ai si gasit greseala, "se"! La ora aia, de dimineata, ma grabeam sa plec la birou, plus ca am stat pana noaptea tarziu sa completez formularele de la recensamantul facut cu unele chestii(nr. mapei, a formularului, etc...) fiindca diseara trebuie sa le predau...
Nu ma supara versurile, daca vrei sa stii, sunt tanara, inca, nu ma consider "baba"...:)
 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2011-11-01 12:45:24
         
 
  ca va e teama ca se sucomba siteul

zice Vasilica, printre multe alte ziceri.

Vorba lui Gyuri Pascu: discuția-i în trombă / și saitul se sucombă / Țara arde / Babele se piaptănă...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2011-11-01 12:32:40
         
 
  Adriana Giurca, suntem oameni si toti avem drepturi. Unii sunt cinstiti si inteligenti, altii, smecheri, ca sa folosesc termenul, ca atare. Mie imi plac oamenii cinstiti si inteligenti dar care mai au si calitatea de a fi modesti. Daca vrei sa-ti exerciti meseria de avocat smechereste, aici, pe site, uite, ca nu merge! Ai dat-o in "bara", cum se spune! Cred ca nu am intrat in viata ta privata si nu am batut campii, deloc! Te rog sa meditezi bine! Si nici nu am spus in comentariile mele sa-ti ceri scuze fata de mine, de lezarea persoanei mele, am asteptat s-o faci singura dar vad ca profiti in continuare de faptul ca am bun simt si vrei sa iesi basma curata, sub pretextul ca ai folosit un ton amiabil. Reiterez: mediteaza, te rog!  
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2011-11-01 09:20:13
         
 
  " Eu m-am ținut de cuvânt!
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-10-31 22:17:36 "

1.
Domnule Cristescu, pentru ca nu as vrea sa ramana cineva cu impresia ca nu mi-as fi tinut o promisiune- va reamintesc conditia de care a fost tinuta aceasta obligatie(neindeplinirea ei eliberandu-ma)

Am spus:
"Domnule Cristescu,
Este mai bun textul Vasilicai decat cele instelate de mine? Daca imi raspundeti onest ca da, promit ca retrag stelutele."

Mi-ati raspuns cumva ca este mai bun textul Stimabilei decat celelalte si n-am sters eu stelele? Nu. Atunci, despre ce vorbim?

2. Instelarile si dezinstelarile sunt ultima problema a acestui site. Sunt manifestari subiective si nu trebuie sa nasca atatea discutii. Trebuie luate ca atare. Pe dvs. va deranjeaza ca exageram cu instelatul? Dar nu mai bine va folositi sfantul drept de a cenzura sa-i mai potoliti pe cei doar slobozi la gura si plini de pretentii si de judecati "de valoare"? E adevarat, e un drept al oamenilor acela de a bate campii, dar unii prea abuzeaza de el.

Constat ca este acceptat modul ireverentios in care intelege in continuare sa se adreseze distinsa, in ciuda tonului meu amiabil. Constat ca, din nou, cineva isi permite sa intre cu opincile in viata mea privata, fara a i se fi facut o invitatie in acest sens si ca asta nu deranjeaza nici editorii, nici pe domnia voastra. Stelele sunt problema. Si telefoanele. By the way- as fi apreciat sa lamuriti lucrurile in aceasta privinta.

In privinta gestului meu, mai cugetat decat pot percepe unii si daca le desenezi, cred ca i-ati inteles rostul. Nu intentionez sa-l repet, va asigur. (si-ar pierde farmecul):) Totusi, nu puteam sa repar ceea ce ati considerat un gest "absolut corect". Poate ca dur, accept. Sunt o tipa dura.

Presupun ca spectacolul va continua, eu nu mai am de gand sa particip.
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2011-11-01 08:51:27
         
 
  Domnule Cristescu, stiu sa citesc printre randuri si sa spun lucrurilor pe nume! Nu aveti curajul sa ma priviti in fata! Dovada si raspunsul adresat mie, amestecat cu raspunsul lui Rechesan. Indiferent cum a fost data acea stea, nu trebuia stearsa, ea nu era din cele puse de "faptuitoare"! Sunteti foarte influentabil! Eu va inteleg foarte bine dar ati intrat intr-un cerc vicios ca si cei din politica, din care nu o sa mai puteti iesi pentru ca va e teama ca se sucomba siteul si asa destul de subred. De fiecare data am vut intentii bune dar exista oameni pe care nu o sa le inteleg niciodata rautatea pentru ca eu am fost educata sa iubesc oamenii si, uneori (nu, ca as gresi, pentru ca nu sunt influentabila sau naiva) ii privesc prin prisma mea, chiar daca nu merita. Si nu stiu daca ati reusit sa ma cunoasteti, sunt o iertatoare, nu am resentimente fata de ei, dar nu pot uita faptele necugetate si nu pot sa mai am aceeasi simpatie fata de ei. Eu va iert aceasta balbaiala iar celor care au vrut sa ma ia la "misto", le amintesc ca totul, in viata, se plateste cu varf si indesat! Sa aveti o zi buna! Vasilica Ilie  
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2011-11-01 07:35:58
         
 
  "asa ca si ale mele vor ramane- (pana le stinge careva). :)"
Adriana Giurca

Lampagiul de serviciu și-a făcut datoria!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-11-01 03:44:57
         
 
  "pînă atunci, profitînd de vidul legislativ, ne înstelăm și noi cum putem :)" Adică, evident, cu multă responsabilitate! Întru veselie generală pe site! Da cu repercusiuni previzibile asupra li-ber-tă-ții! Asta este. George Dandin, tu l'as Voulu.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-11-01 03:43:37
         
 
  Iulia Ralia "adk era un text instelat nevalidat validat de dl Corbu. el nu l-a putut dezinstela, ca era al doilea." Ba a putut și evident ar fi putut. Însă dl. Cristescu, dacă semnează așa, de ce să nu-i zicem așa, a înțeles ironia. Însă cu atâtea orgolii și atâta inteligență pe cap de user, s-a văzut, pot fi clatinate unele dintre procedurile europeice. Și atunci am făcut, cum ar zice un distins reprezentant al unei și mai distinse organizații internaționale, am făcut ziceam, o ajustare din mers! Ce ați fi vrut să sucombe Europeea? Iar distinsa colegă Vasilica Ilie se va ambiționa și va crea un text pe mal în jos și mult mai trainic și mai frumos. Adică și mai înstelabil. Iar, într-o previzibilă filipică, distinsul CTA, cu mânie intelectuală dar ecoliterar îmi va afurisi activismul implicant, și îmi va fixa locul în panoplia idiosincrasiei domniei sale! Pax vobiscum!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-11-01 03:38:22
         
 
  Distinsă colegă, influențarea reciprocă este un lucru firesc. De exemplu acum vrei să mă influențezi să repun steluța la loc. Însă mai puternic a fost argumentul contrar. Mai lucrează pe text și fă-l înstelabil. Și, când vei realiza aceasta îl voi înstela. Până atunci, îți va explica distinsul coleg Ștefănescu de ce în afară de "la mișto" textul nu este înstelabil. Și că înstelarea lui bulversează, cum s-a văzut, axilologia distinșilor membri ecoliterari ai site-ului. Ba aș zice bulversează și apartenența ecoliterară a unora care, ca în cazul distinsului domn Dragoș Iovan, care, iată, își dă ecoliteratura pe față devenind cel mai antiecoliterar fost membru al site-ului și sperând că își mai are locul aici. Nu, distinse domn, ecoliteratura se face cu talent. Antiecoliteratura se poate face cu obscenități. Și, în ciuda ipocriziei și a ipcriților, ecoliteratura există. Atât pentru scriitori, adevărați, cât și pentru cei mai mulți dintre cititori. Promiscuizarea limbajului, vulgarismul, excreționismul, genitalismul, dezinhibiționismul, obscenitismul, licențiosul, pornografismul și multe altele, sigur pot face o anumită literatură care,evident are cerere printre adepții curentelor și pintre ecoliterații ipocriți însă, din fericire pentu mulți dintre noi, în această "Fâșie Gaza" a literaturii (sper să existe capacitatea de înțelegere a sintagmei și să nu i se dea vreun fel de conotație neavenită!) adică în Europeea nu-și găsește și nu-și va găsi locul. Din comentariul domniei voastre, pare a rezulta că sunteți mult mai antiecoliterar decât acela pe care ni-l prezentați, mai acum câtăva vreme, drept antiecoliterarul europeic de serviciu! Ca atare, distinse domn, rămâneți în carantina europeico-ecoliterară fie până reveniți la sentimente mai bune fie până se va inventa vaccinul antiantiecoliterar. Și când mă gândesc la faptul că și domnia voastră a fost cânva însărcinat cu "paza" valorilor ecoliterare! Cum vă mai spuneam, acum mă adresez tuturor dreptcredincioșilor ecoliterari, adevărul așteaptă. Numai minciuna se grăbește. Să auzim de bine. Și să ne face un text înstelabil distinsă Vasilica Ilie. Cât mai repede! Că vin sărbătorile.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-11-01 03:27:00
         
 
  Daca sunteti onest asa cum mi-am facut impresia despre dv. o repuneti la loc, fara sa fiti influentat. Stiti foarte bine ca nu v-am dat telefon niciodata, in acesti ani de cand postez pe acest site, de fiecare data m-am aparat singura! O singura data mi-ati luat apararea si nu uit asta toata viata, drept care, va multumesc si acum. Maxima latina functioneaza in toate timpurile:"De gustibus non disputandum". Steluta mea este steluta mea, nu vreau sa mi-o ia nimeni! Vreau steaua mea! Textul meu nu trebuie sa placa la toata lumea, daca cineva dintre cei de pe site a facut recensamantul, ma poate intelege, a fost o gluma...Eu am fost cu recensamantul si stiu si rostul acelor formulare...Nu vreau sa repet gestul celor doi, nu il pot califica...nu vreau sa fiti influentabil...si as vrea sa fiti sincer: nu ati zambit deloc, cand ati citit textul meu?!  
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2011-10-31 23:17:54
         
 
  vă propun cîteva criterii de înstelare pentru membrii merituoși:
1-să fii suficient de naivi ca să creadă că ecoliteratura este o fromă de literatură adliteram
2-să-și manifeste cu orice ocazie apartenența la valorile ecoliterare, să le promoveze în toate mediile pe care le frecventează, la slujbă, în societate, acasă ba chiar și în pat alături de partenera de viață, bineînțeles și ea ecoliterarofilă
3-o dată pe săptămînă să se supună unui ritual de purificare lingvistică după niște reguli bine stabilite:orice cuvînt care desemnează direct sau aluziv, funcțiile de excreție, nutriție și reproducere va fi extras din mintea, limbajul și conștiința ecoliterarului însteluțar
4-în contact cu alți literați userul ecoliterar va manifesta prudență, reticență și eventual va încerca să-l convertească pe acesta la valorile imuabile ale ecoliteraturii; sunt de preferat convertirile în grup care să înglobeze categorii profesionale cît mai diverse
5-ecoliteratorului i se recomandă să compună și să redacteze doar texte din categoria sonetelor caste, a povestirilor pentru copii, a articolelor despre creșterea păsărilor de curte, animaelor domestice și a scopului intrinsec a a ecoliteraturii în viața cotidiană. sunt interzise poeziile erotic, romanele licențioase și nuvelele pt adulți
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2011-10-31 23:08:52
         
 
  Domnule Cristescu, protestez: nu este drept ca steluta textului meu care a fost înstelat de alta persoana sa fie stearsa.  
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2011-10-31 22:52:43
         
 
  Emanuel, pot să-ți furnizez LEJER cel puțin 5 linkuri de texte cu dezbateri furunoase pe marginea regulamentului, în care subsemnatul a propus cîteva chestii simple, printre care semnătura electronică și obligativitatea argumentării steluței, și nu prin declarații de amor gen "poete, m-ai ucis", sau "maestre, jos pălăria", ci prin comentarii aplicate.

e drept, după vreo 2 ani, cum-necum, prima propunere legislativă a trecut.
a rămas a doua, care văd că încă nu a intrat în dezbaterea marelui for, din lipsă de cvorum.

pînă atunci, profitînd de vidul legislativ, ne înstelăm și noi cum putem :)
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-10-31 22:44:46
         
 
  :)))
se cenzurează și stelele?! epic, veniți useri bleu să vă dau pleiada și lada!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2011-10-31 22:38:58
         
 
  Va trebui să ne gândim la criteriile pe care să le îndeplinească o persoană pentru a putea înstela texte pe Europeea și, probabil, cei care acum au nivel care le permite înstelarea vor trebui să treacă printr-un proces de evaluare. Din păcate.

Libertatea presupune și responsabilitate. Iar iresponsabilitatea conduce automat la îngrădirea libertății. Din nou spu: din păcate!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-10-31 22:25:03
         
 
  Eu m-am ținut de cuvânt!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-10-31 22:17:36
         
 
  pardon, scuzati, am tacut
:)
 
Postat de catre iulia ralia la data de 2011-10-31 00:54:00
         
 
  adk era un text instelat nevalidat validat de dl Corbu. el nu l-a putut dezinstela, ca era al doilea.
:))) eh :)
veseli, veselie mare, nebunie-ce-mai-sa-zici !
 
Postat de catre iulia ralia la data de 2011-10-31 00:53:00
         
 
  :)

n-o sa stric eu veselia

asa ca si ale mele vor ramane- (pana le stinge careva). :)

Acum stiu ce lipsea din poemul lui Latunski:
"mai multe stelute"
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2011-10-30 15:03:32
         
 
  pauză de țigară - ce mare chestie? am dat steluța pt. că Vasilica mi-e simpatică.

să observ că același criteriu se aplică în majoritatea aprinderilor de felinare de aici sau de aiurea?

ar fi un truism.

oameni suntem, în plus, ne dăm scriitori ->

primo - supuși greșelii, secundo - subiectivi pîn' la Dumnezeu.

așa că steluța va rămîne cît voi trăi eu (rimă involuntară)

p.s. de fapt, e mai vesel așa, ar trebui să-mi mulțumiți

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-10-30 14:58:01
         
 
  Vasilica, nu te mai supara degeaba.

Nu pot fi decat doua variante:

Ori acceptam ca ne putem folosi dreptul de a instela dupa bunul plac, fara a lua deloc in considerare valoarea unui text- caz in care tu ai tot dreptul la steluta ta si eu am tot dreptul sa acord toate celelalte stelute, fara a fi luata la intrebari- ori acceptam ca ne putem folosi dreptul de a instela texte pe care le consideram de calitate si atunci, din nou, comparand calitatea textului instelat de Radu cu a celorlalte, gestul meu e justificat.

Adica-ori, ori.

Capisci?
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2011-10-30 14:30:50
         
 
  :))))


Ba pardon! Mie sa nu mi se adreseze nimeni altfel decat cu "Distinsa"(dupa obiceiul casei).Poate cu exceptia Vasilicai, care are voie sa mi se adreseze cu "faptuitoarea" sau deloc.

:)

 
Postat de catre . Fiinta la data de 2011-10-30 14:20:26
         
 
  PTIU! typo: a se citi "doamnelor și domnilor"
Postat de catre Radu Stefanescu


Radu, pun neatenția ta pe seama concentrării asupra tezei de doctorat.

Altfel, sunt convins că ai fi scris fie doamnelor, domnilor și stimată țață Liviu (apud Vasilica), fie doamnelor și domnilor, stimată Vasilica Ilie...





 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2011-10-30 14:10:20
         
 
  PTIU! typo: a se citi "doamnelor și domnilor"  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-10-30 13:50:01
         
 
  "La examen se prezinta elevi cu diferite pregatiri. Intra primul foarte pregatit si iese radios:
- Cum a fost? il intreaba ceilalti.
- E... ca intre profesori...
- Adica...?
- Ei intrebau, eu raspundeam, ne completam...

Intra al doilea si la iesire aceeasi intrebare:
- Cum a fost?
- Ca de la profesori la elev... ei intrebau, eu raspundeam, ma mai ajutau ei...

Intra al treilea... si la iesire:
- Cum a fost?
- E... cum sa fie... ca intre popi...
- Cum asa?
- Pai ei intrebau, eu imi faceam cruce, eu raspundeam, isi faceau ei cruce."
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2011-10-30 13:49:39
         
 
  domnilor și doamnelor, eu am pus pîrdalnica de steluță

dacă vreți să știți de ce, întrebați-mă, dar aș prefera să nu, lucrez la o teză de doctorat - no joke. sau așteptați pînă diseară...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-10-30 13:47:44
         
 
  Liviu, vezi bine ca eu am bunul simț și nu mai continui! Nu ți se pare că întreci orice regulă de bun simț și ai devenit ca țațele alea de pe marginea șanțului?!  
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2011-10-30 13:25:59
         
 
  Cum, a fost o glumă, Vasilico? Și eu, care nu m-am prins, crezînd cu tărie că e copie leită a unei tragedii grecești...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2011-10-30 13:05:21
         
 
  "Este mai bun textul Vasilicai decat cele instelate de mine? Daca imi raspundeti onest ca da, promit ca retrag stelutele"
AG



Este. Chiar dacă domnul Cristescu nu vrea să recunoască. Textul Vasilicăi Ilie ține de umorul celei de-a doua jumătăți a secolului XXI. Este, dacă vrei, protocronismul umorului absolut. Istoria îmi va da dreptate.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2011-10-30 13:01:56
         
 
  Da, a fost o glumă, și dacă mi se valida textul meu "Mă apăr, doar atat"!, acolo am și spus lucrul acesta. Ca întotdeauna, diplomatic, acest comentariu al dv., domnule Cristescu! Cred că, între timp, ați primit și telefoane (eu am avut curajul să mă apăr singură, ca de obicei!), în orice caz, vă apreciez gestul dar nu și pe al celor doi! Să aveți o zi de duminică, binecuvântată!  
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2011-10-30 13:01:45
         
 
  "Este mai bun textul Vasilicai decat cele instelate de mine? Daca imi raspundeti onest ca da, promit ca retrag stelutele"
AG

"Răaspuns onest ca întotdeauna: textul nu merită, în opinia mea a fi înstelat. Pare o joacă, un exercițiu, o glumă. Pe deasupra și ușor șchioapă, dar o glumă. Și trebuie luată ca atare."
EC

"Așadar, Adriana Giurca aștept să te ții de cuvânt."
EC

Faca-se voia dumnevoastra!

:)
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2011-10-30 12:54:44
         
 
  :)

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2011-10-30 12:51:48
         
 
  Adrian Giurca a procedat tranșant, cam dur este adevărat, însă absolut corect!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-10-30 12:51:11
         
 
  Da, graba și implicarea în prea multe activități. Acum o să apară CTA și o să mă înfiereze cu mânie intelectuală.

Îmi asum neînțelegerea. Voiam să spun, domnule Bordaș, că textul era în editură înstelat și aștepta să fie validat/invalidat. Nu știu cine l-a înstelat. Am aruncat o privire asupra textului și l-am validat. Validarea s-a făcut cu înstelare cu tot. Iar în editură a rămas numele meu care l-am validat ultimul. Așadar se poate interpreta că eu l-aș fi și înstelat când de fapt eu numai l-am validat.

Răaspuns onest ca întotdeauna: textul nu merită, în opinia mea a fi înstelat. Pare o joacă, un exercițiu, o glumă. Pe deasupra și ușor șchioapă, dar o glumă. Și trebuie luată ca atare.

Așadar vă prezint scuzele mele pentru încurcătură! Nene Iancule, maestru al insectarizării încurcăturilor, ce păcat că nu trăiești în vremea internetului; și ce păcat că, la talentul lui, domnul Recheșan își pierde vremea cu fleacuri, obligându-mă să-i invalidez tot soiul de comentarii off topic! Când, iată, și-ar putea dedica timpul unor astfel de situații!

Așadar, Adriana Giurca aștept să te ții de cuvânt. Am plecat. Ne vedem, dacă wireless-ul va merge mai târziu.

Succes tuturor!

PS. Am râs domnule Liviu S. Bordaș, pentru modul caragialian în care mi-ați amendat graba și intervenția! Excelent. Sper ca acum să fi fost mai clar deși, la fel, sunt pe fugă.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-10-30 12:49:59
         
 
  Concluzie, adresata făptuitoarei, pentru că nu merită să-i rostesc numele:
Aveam pretenție la tine, te credeam o persoană isteață, dar, m-ai dezamăgit profund. Ca avocat, trebuia să dai exemplu, nu să faci asemenea gest! Oare, cu cei pe care îi aperi, tot așa te porți?!
 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2011-10-30 12:41:11
         
 
  ?
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2011-10-30 12:39:28
         
 
  Vasilica, intrebarea este valabila si pentru tine. Este mai bun textul tau decat cele instelate de mine
Fa-ne tu o demonstratie de decenta.
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2011-10-30 12:39:14
         
 
  Liviu Bordaș, cu mine nu îți "merge"! Nu sunt venită cu "pluta", chiar nu ai puțină decență?!
Am rămas perplexă de gestul făptuitoarei, de a înstela celelalte texte, nu pe al meu!
Ești avocatul ei? Aș fi dorit să vină să se "apere", că doar este avocat! Rușine, vouă!
 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2011-10-30 12:33:02
         
 
  Domnule Cristescu,
Este mai bun textul Vasilicai decat cele instelate de mine? Daca imi raspundeti onest ca da, promit ca retrag stelutele. Daca nu, va rog sa nu ma intrebati de ce, renuntand la exigenta proprie, am luat drept criteriu de evaluare exigenta instelatorului anonim (acceptata, se pare, atata timp cat nu a contestat-o nici domnia voastra, validand)
Atata timp cat admiteti dreptul acestuia de a instela un asemenea text, de ce il contestati pe al meu de a le instela pe toate celelalte pe care le consider cel putin la fel de valoroase?
N-am nimic cu persoana Vasilicai.
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2011-10-30 12:31:27
         
 
  Eu l-am validat și s-a validat cu înstelare cu tot, rămânând ca validat de cine l-a validat ultimul. L-aș ruga pe acela, aceea care a validat textul Vasilicăi Ilie să-și asume gestul.

:))

Eu unul am înțeles tot. Ce, cum, cine și cînd a validat un text care s-a validat, rămînînd ca validat fără a se ști cine l-a validat. :)

De aici, probabil, și lumina care a străluminat-o pînă a lăsat-o perplexă pe Vasilica noastră.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2011-10-30 12:25:19
         
 
  typo: domnule Cristescu  
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2011-10-30 12:11:11
         
 
  Mulțumesc, domule Cristecu, pentru lumina adusă în gestul necugetat al făptuitoarei. Am rămas perplexă!  
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2011-10-30 12:09:25
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE