FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
67
Text postat de nicolae tudor

Un om politic este un fel de preot, decat ca, in loc sa vindece sufletul, vindeca trupul.(...) Educatie nu inseamna sa spui unui copil, el este educat de ce vede si intelege. Doctorii spun ca nu poti fi sanatos in absenta calitatii vietii, iar psihologii observa ca romanii nu se mai indragostesc.(...) Oricarei femei, cand ajunge violata la politie, i se spune: "Si tu ai vrut!"(...) FMI vine la noi cand ii vrea buricu nepasandu-i ca guvernul, asteptandu-l, este pus sa incalce legea.(...) La anu' o ne ia dracu', dar nu se va taia din pensii. Eu ma intreb totusi: de unde?(...) Oprescu, vazand ca-i prea scump la suprafata, face un drum pe sub pamant.

De ziua regelui, antimonarhistii au astazi o buna ocazie de a tacea din gura. La multi ani, Omule!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  imi apartine propozitia. eu vedeam omul politic in cel care are grija de supravietuirea fizica a condusilor prin gestionarea cu intelepciune a sacului comun.
va multumesc pentru ca sunteti indignat de degradarea morala si spirituala a realitatii la care suntem cu totii martori.
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2011-10-25 13:42:59
         
 
  "Un om politic este un fel de preot, decat ca, in loc sa vindece sufletul, vindeca trupul." !!?? Afirmativ și negativ, în acelși timp. Politicianul și popa au multe lucruri în comun. Primul te minte cu promisiunea că o să-ți fie mai bine în următorii patru ani, popa te minte cu iluzia binelui într-o viața viitoare. Amîndoi sînt purtători de găletușă, primul ți-o dă cu te miri ce zahăr și ulei (o dată la patru ani, ultimul cu apă chioară (mai tot timpul anului).
Cum educația este tot mai diluată și medicamentele scumpe sau inexistente, tot mai mulți țugulani "pun botul" și pupă pulpane (părțile de jos ale hainelor) de politicieni și popi, ori conservele de oase și cartilagii (moaște sfinte). N-am crezut că voi fi și martorul unei asemenea degradări morale și spirituale. Mai degrabă credeam că o să văd asolizînd extratereștri.
Fericiți noi, cei săraci cu duhul, că a noastră este această viață în care ducem bannere la greve și icoane la sfințit, dar mai fericiți ei, pentru că știu, știu că pot să ne bage în cap tot felul de fleacuri, tot va mai rămîne loc și pentru prostie. Amin.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-10-25 09:31:11
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE