FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
64
Text postat de nicolae tudor
Asia a-nceput sa manance si altceva decat orez (carne, paine). In China, microintreprinderile n-au nici o obligatie fiscala, doar un pausal rezonabil. UE interzice agentiile de raiting. Noi nu stim cum terminam anul, dar UE ne stie pe urmatorii 60. Cica vom fi cei mai slabi, cu cresteri in marja de eroare, vom trai ca si-acuma! Banca Mondiala ne cearta c-avem inutil cazier fiscal pentru firme, ca mintim spunand ca impozitam doar cu 16% (platim 44%!!) Spania reprimeste capsunarii, are nevoie de 800. Sarkozy impoziteaza veniturile mari cu 3-4%. Pe Elisee cersetorii sunt identificati, amendati si repatriati.

Romania-i redusa la tacere de saracie - mizeria-i peste tot. "Binele exista, dar nu stim sa-l vedem- spune Dan Puric-, sa-l aratam, omul se vindeca prin incurajare. Autoritatea nu este slaba, ci vicleana, smechera, a luat banii! Este profund vinovata si trebuie trasa la raspundere. Salvarea vine din munca noastra, dar si din replica pe care o dam!" Eu cred ca laudam deja oameni ca au facut si au dres, dar nu observam ca au fost platiti sa faca, au fost platiti pentru mai mult chiar. Mai observ ca avem titluri perfecte si continuturi dezastruoase, ca gresim crezand ca BNR nu se implica politic (pe timpul lui Constantinescu a tinut dolarul la 7400 ani de zile, pe urma a crescut in cateva luni de 3-4 ori!); ne strecuram zilnic prin capcanele pe care ni se intindem unii altora, daca-ti vine o idee, o poti pune-n practica de-abia peste cativa ani, din cauza birocratiei; politistul fuge de infractor ori se-mpusca singur in picior...M. Giurgiu afirma: "Camataria se face cu stirea politiei". La recesamantul anterior a fost amendat un roman fiindca l-a batut pe un cenzor. Acuma... sa vedem acuma... cati?! Acuzatiile aduse in urma cu 6 ani lui Patriciu s-au prescris. Iata nevrednicia justitiei romanesti, amana procesele pana vinovatiii devin ingeri. Avem cate 2 comentatori la meciurile de fotbal si cate 2 cartiere de blocuri de smotruit la 1 femeie de serviciu. Ne supara politicienii si, din nimicnicie, ne razbunam pe cersetori.
Sulfina Barbu recunoaste: "Suntem la capatul puterilor!" dar Vass sugereaza "sa nu ne plangem de benzina, ca mergem cate unu cu masina!"

Si nici de viata sa nu ne plangem, c-avem inca aer, avem si strazi pe care sa ne plimbam... Sa stam cuminti, c-acu se face de alegeri si vom primi cate o sacosica albastra, verde, rosie, galbena... Care mai traiesti, ma? Vino la poarta, na!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  ma bucur ca nu-i rea ideea, inseamna ca pot sa postez zilnic? despre duhovnic nu stiu, miezonoptica n-o urmaresc. Daca va intereseaza, fac efortul, tot n-am serviciu!  
Postat de catre nicolae tudor la data de 2011-10-25 08:33:52
         
 
  Nici nu-i rea ideea cu vizionarea și notarea impresiilor... la cap. 69.
A început să-mi placă "numerologia" ta, poate și numai pentru faptul că am aruncat tembelizorul pe geam. Apropos, se mai difuzează emisiunea cu "duhovnicul de la miezul nopții" (brrr !)?
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-10-25 07:54:58
         
 
  sa inteleg ca ma-ndemnati sa abandonez pentru o zi canalele de stiri si sa vizionez ...69?
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2011-10-25 06:53:32
         
 
  Astept sa vad ce scrieti la 69  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-10-25 01:37:57
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE