FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
49
Text postat de nicolae tudor
In Italia austeritatea inseamna inghetarea doar a salariilor mai mari de 50.000E/an.(...)Nemtii propun Greciei sa le faca panouri solare pe 60.000 ha si sa cumpere tot ei energia obtinuta!(...) Profesorii din Madrid au facut un mars de protest din cauza normelor scolare didactice marite(...) Pe Wall Street s-a inchegat o miscare anticapitalista. Dincolo de faptul ca se cere egalitae de sanse prin reintroducerea invatamantului de stat gratuit, manifestantii, loviti cu brutalitate de fortele de ordine, cer venitul de supravietuitor.(...) La Timisoara protest pentru incertitudinea zilei de maine. Oamenii se simt umiliti, au scris pe pancarte: "AM SARACIT BINE". (...) In Valea Jiului apa care vine de-acoalea din munti ii costa 7 lei mc, iar primarul din Pestera o vinde cu 1 leu si are castig 20%(...) Senatul ataca puterea prin lipsa de cvorum, "sa nu ajunga legile la Anastase", care numara din 6-n 6!(...)Andreea Pora striga ca "votantii de dreapta vor fugi in munti decat sa voteze cu Vadim , Becali sau Diaconescu", iar Diaconescu, in direct, cauta un om destept care sa candideze in locul lui la senat, primaria generala, presedintie etc. Ar vrea ca tara sa mearga, iar el sa stea frumos la televizor si sa castige bani, adica sa ia mai mult pe minutul de publicitate. Acum la Buzau se da foc steagului P.P.!(...)Romania nu mai primeste premii (...)FMI aduna si scade (oamenii nu sunt cifre!) si cere ajustare cu inca 0,5% din pib.


UE ne califica 2000 bone.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE