FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Hai Universitatea, Hai Craiova
Text postat de ecsintescu virtual
Cred ca am tinut cu Stiinta inainte sa ma nasc. La noi in casa, Balaci si Negrila si Zolli Crisan ori Beldeanu erau icoanele de fotoliu. Fotoliul de unde tata, atunci cand mai trecea pe-acasa ,e drept, rar, se uita la meciurile Universitatii Craiova si pleca fericit. Nu l-am intrebat niciodata de ce tinea cu Craiova. Probabil ca se nascuse oltean.

Cand fotbalul mi-a deschis ochii Sorin Cartu dadea o bara de la 40 de metri intr-un meci cu Hamburg SV. Au trecut putini ani si vedeam nebunia Stelei in meciurile din Cupa Campionilor Europeni. Fireste ca am devenit stelist pe viata, imi spuneam. Chiar daca eram oltean..

Cand m-am facut mare am stiut ca partia a fost facuta de Stefanescu, Lung si ai lui. Pe urma a ..curs si Steaua.

Mircea Sandu si Mitica Dragomir au ucis un simbol. De-aia sunt haituiti si jurati sa fie prinsi! Nu omorati simbolurile, este tot ce mai avem. Hai Universitatea! Suntem olteni si suntem multi!

Uneori imi e dor si de tata! Dar stiu ca suntem olteni si de-aia suntem multi! Si-mi trece!


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE