FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Spre luare aminte
Text postat de Emanuel Cristescu
Acest site și această comunitate nu au căzut din cer. Au fost făcute și menținute cu eforturi în special din partea userilor care au găsit aici un mediu elevat și prietenos. Și un mediu propice învățării și perfecționării.

De o vreme, site-ul pare sub ocupația unor useri care, în loc să scrie și să posteze civilizat, să întrețină o atmosferă elevată, să-i ajute cel puțin, prin exemplul personal, să învețe pe aceia care sunt la începuturi ori care încă nu știu, ce este aceea literatură, se ceartă, se insultă, denigrează activitatea site-ului și, unii, îmi tot fac procese de intenție.

Evident că nu am timp de investigații și anchete. Invalidez și eu, când intru pe site, comentarii sau texte care care încalcă regulamentul.

Insist, și fac apel la toți editorii, să fie intransigenți și să aplice regulamentul.

Atenționez toți userii, indiferent de notorietate, indiferent de valoarea textelor pe care le postează că, dacă nu vor respecta regulamentul, vor fi atenționați iar dacă vor continua să-l încalce le voi reduce nivelul. Editorii care vor mai valida comentarii sau texte care încalcă regulamentul vor fi nevoiți să ne lase pentru că voi renunța la serviciile lor.

Caut în continuare voluntari care dispun de ceva timp liber pentru funcția de editor. Trimiteți intenția de a activa ca editor la adresa "[email protected]" Însă, atenție, Europeea este și trebuie să rămână un spațiu ecoliterar. Iar aici nu pot fi editori decât aceia care cred în ecoliteratură, care se comportă ecoliterar aici și în alte spații publice. Pentru că exemplul personal este baza oricărei credibilități.

Fac apel la userii de bună credință și care au sprijinit și sprijină Europeea să atargă tineri pasionați de literatura să publice aici. Să refacem împreună spiritul europeic prietenos, exigent dar fără jigniri în care oamenii să se se simtă bine, să se poată exprima, fiecare după posibilități și în funcție de cât îi ajută talentul. Mă doare să aflu că mulți au plecat de pe site din cauza câtorva pentru care, scandalul, insulta, acuza, bălăcăreala par a fi un adevărat modus vivendi.

PS. Am fost ieri din nou la Universitate la cortul "Salvați Roșia Montana" Am strâns împrună cu o tânără peste 750 de semnături. Foarte mulți tineri sunt informați și se implică. Iar unii, care nu știu, dacă li se explică, înțeleg rapid și susțin ideea de luptă împotriva proiectului de exploatare cu cianuri.

De la un timp, Europeea a devenit un fel de sperietoare. Tinerii au plecat mâncând pământul. Nu mai pot tolera o asemenea situație. Cu riscul de a supara pe câțiva, chiar amici, voi face tot ce se poate să reinstaurez un alt climat pe Europeea. Avea dreptate cineva care îmi scria într-un mail să preiau hățurile europeice.

PS 2. Marți după amiază se va o rganiza de la ora 5 un marș care va pleca de la Universitate. Cei interesați să participe sunt invitați.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  M-ati speriat. Unde sa fug, la Rosia Montana? mi-e mai bine ca aici? Sau viitorul ne curge sau se scurge prin vene de aur? Ce sa alegem? cand altii ne aleg soarta? rusine guvernantilor .http://www.rmgc.ro/...  
Postat de catre Alimpe Pieptosu la data de 2011-10-08 18:58:50
         
 
  Domnule Cristescu, lasati-le incolo de virgule. Puneti-le unde simtiti nevoia.

Altceva ma preocupa acum si va rog sa acordati putin timp rezolvarii acestei probleme.

Am constatat ca sunt useri noi, chiar si vechi care nu cunosc posibilitatile tehnice de care dispune Europeea.

De asemenea, multi autori carora li s-a dat dreptul de a acorda distinctii (stele) nu au putut sau inca nu pot uza de el. E adevarat ca userii mai vechi i-au ajutat uneori, dar mi se pare firesc sa existe o pagina oficiala cu instructiuni. Fie sa fie incluse in Regulament (Ajutor)

De asemenea, oficial nu exista niciunde o referire la modul in care se poate posta un videoclip- care sa nu blocheze site-ul.

Pentru ca tocmai am intampinat ceva dificultati in acest sens ( mi-au fost invalidate clipurile, dar a ramas mesajul care facea referire la ele, de nu se mai intelege nimic din comentariul constatat valid, desi eu il gasesc acum mai invalid ca niciodata . Multumesc! )


Va rog sa rezolvati aceasta problema pentru ca mi se pare firesc ca userii sa stie ce pot si ce nu pot face si din punct de vedere tehnic pe acest site si sa nu depinda doar de bunavointa userilor mai vechi.

Va multumesc.





 
Postat de catre . Fiinta la data de 2011-09-26 11:32:47
         
 
  pai.
dle RS, cand vezi ca cedeaza, ia o bere, sau un... sau o... sau ce-oi vrea dta, numai ia

pune-o masca de catifea pe orgoliu

-si dă "pas"
..............
aicia-s poheti, toti vad doar ce vor sa vada, gandirea lor nuuu este riguroasa, e artistica, chiar gonflabila...

are EC dreptate: editorii sa taie baloanele supra-explozibile. mdeh, de aia sunt regulamente pesemne, ca sa nu explodăm.
 
Postat de catre iulia ralia la data de 2011-09-24 23:59:27
         
 
  "Sunt bune și atunci când limita mea de toleranță cedează. Însă eu zic să ții cont de ele. Ultima oară parcă am văzut o adresare academică de tipul “limbricule” Sper să fi fost ultima oară."

(Emanuel Cristescu)

e posibil, boss.
e posibil să fi văzut, e la fel de posibil să fi fost informat, mă gîndesc.
ultima sau penultima oară, nu știu.
cînd văd că unii, cu obstinație, văd doar ce vor să vadă, și toleranța mea cedează.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-09-24 23:07:25
         
 
  Precizez, voi invalida fără milă și fără explicații textele sau comentariile care nu respectă regulamentul. De acum încolo. Nu am timp să fac investigații. Și nici nu vreau. Nu acesta este scopul meu.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-09-24 23:03:31
         
 
  "Însă respectarea regulamentului este lege. Adică obligatorie. " (Cristescu)

Recitiți, pls, comul lui ștefănescu, aflat imediat sub sacrosancta-vă persoană!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-09-24 22:55:15
         
 
  "nici măcar să vă respectați."
Nu sunt de acord. "BA" - cum ziceti dv - sa ne cerem, noi insine, sa ne respectam !

Așa ar fi corect. și frumos. Însă regulamentul nu o cere. Și este firesc să nu o ceară. Sunt, chiar pe site, oameni care se dușmănesc ori chiar se detestă. La ei mă refeream. Nu le pot cere să se respecte. Se vede din replicile lor cât se detestă. Însă, pentru ca viața site-ului să nu degenereze le cer și, vorba distinsului CTA "le ordon" în această femptorepublică, Europeea, să respecte regulamentul. Altfel "îi ajutăm" noi să-l respecte cu ajutorul mijloacelor informatice. În ciuda faptului că ne vor acuza de cenzură. Însă nu pot să asist așa, de lemn Tănase, să se degradeze site-ul. Pentru că mie, cu toate limitele, neajunsurile, etc. mi se pare o construcție frumoasă. Care, cum spuneam și în topic, nu a căzut din cer.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-09-24 22:48:06
         
 
 
"Nu vă cere nimeni să vă iubiți."
De acord.
"respectarea regulamentului este lege".
De acord.
"nici măcar să vă respectați."
Nu sunt de acord. "BA" - cum ziceti dv - sa ne cerem, noi insine, sa ne respectam !
Daca nu, sa ne vedem de alte treburi...
 
Postat de catre iulia ralia la data de 2011-09-24 22:39:29
         
 
  Nu vă e drag să vă uitați noaptea și să ascultați stelele? "E ca si cum as asculta cinci sute de milioane de clopotei ... "  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-09-24 22:35:06
         
 
  - Hmm! Hmm! zise regele, cred că pe planeta mea e pe undeva un bătrîn șobolan. Îl aud noaptea. Vei putea să judeci acest bătrîn șobolan. Îl vei condamna la moarte din timp în timp. Astfel, viața lui va depinde de justiția ta. Dar tu îl vei grația de fiecare dată pentru a-l păstra. Nu e decît unul.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2011-09-24 22:25:50
         
 
  Domnule Corneliu Traian Atanasiu,

Vreți să vă desenez o oaie?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-09-24 22:22:52
         
 
  Nu domnule coleg,

Este suficient să fiți exigent, să nu trageți cu tunul în albine și nici chiar în trântori, este de ajuns și o simplă pală de vânt ori o adiere (adică să fiți proporțional cu aspirațiile celui care publică aici)erc. Adică să vă manifestați liber și responsabil. Adică să nu mai jigniți, să nu mai insultați, să nu mai aduceți în discuție aspecte colaterale ori de viața privată, etc. Într-un cuvînt, să fiți un exemplu în creație și comentarii. Este prea mult? Dacă toate aceste se vor întâmpla nu veți mai avea nivelul scăut. Însă, altfel, sunt obligat să vă apăr de dumneavoastră înșivă. Ca în postarea de adineauri, pe care tocmai am invalidat-o pentru că era un injurios atac la persoana știți domnia voastră cui.

Nu vă cere nimeni să vă iubiți. Ba, nici măcar să vă respectați. Însă respectarea regulamentului este lege. Adică obligatorie.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-09-24 22:10:00
         
 
  - Ah, iată un supus, strigă regele cînd îl zări pe micul prinț.
Și micul prinț se întrebă:
- Cum m-o fi cunoscînd dacă nu m-a văzut niciodată?
El nu știa că, pentru regi, lumea e foarte simplificată. Toți oamenii sunt supuși. - Apropie-te să te văd mai bine, îi spuse regele, care era foarte mîndru că este rege pentru cineva.
Micul prinț căută din ochi un loc unde să se așeze, dar planeta era toată acoperită de magnifica mantie de hermină. Rămase deci în picioare și, pentru că era obosit, căscă.
 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2011-09-24 22:07:53
         
 
  "Să promitem că-i vom veghea părintește pe decrețeii noii ere..."
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-09-24 22:04:41
         
 
  Promit ca primul autor pe care-l voi comenta să devină un geniu instant, sub vorbele mele duioase!!
Oh, oh!... unde ești tu sfîntă pietate?
Unde tu, Pegase, cu aripe dă mătase?
Pe unde vei fi pribegind TU, ceată de poeței speriați de vîntul pustiului criticesc?
Să promitem că ne vom iubi!
Să pormitem că ne vom giugiuli!
Să promitem că ne vom lăuda - reciproc avantajos - pînă la sațietate!
Să promitem că-i vom veghea păruintește pe decrețeii noii era pînă la stadiul de șoimi ai Uniunii Evropenești!
Că vom consuma literatura, nu cu lingurița, ca pînă acuș, ci cu polonicul, cu oala de o vadră capacitate, cu ceaunul țigănesc, (pardon! ceaunul rom!) din ăla înalt cît cortul.
Să facem!
Să dregem!
Dar, mai ales, să culegem și să îndeplinim cincinalul poetic într-un an, și ăla bisect!

Ura! Ura! Ura!
Trăiască Fizcultura!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-09-24 21:50:55
         
 
  Ce amuzant va fi!...

Să-mi imaginez...
Vasilica se va îmbrățișa cu Escu și-și vor împărți, reciproc, autografe! Vasi, pe ro/manelele ei fulminante; Escu, pe șiecspirul lui de sertar!

Buricea va dansa fox-troth cu Bordaș, ținîndu-se amicalmente focos de talii!

Toma va apărea insertată într-un cub spart la un colț, repostîndu-ne, în format XXXL, singura ei melodie, pe care a cîntat-o la nunta lui Ștefan cel Mare. (Și Sfînt, să nu uit!)

Mocanu va face schimb de specialități pastorale, gen: caș, urdă, pastramă, mititei, și alte feluri de sfîrîiaci literaturnici, cu Pușcă, ancestralul transhumant de cai verzi!

Iecsintescu va veni călare pe vidanja primăriei, cîntînd la vuvuzea imnul Pantelimoanelor!

Agheorgiesei, în schimb, va veni călare pe un cal alb, fluturînd, la sîc, steagul Uniunii Europene Poeticești, purtînd premiul Uniunii Scriitorilor în chip de panaș, drept dovadă a faptului că manierismul a renăscut în străluminata literatură română de sait!

Todoraș va intona "Ave Maria" și ne va ține o liturghie de împăcăciune, pupîndu-i, popește, pe toți uzerii drept pe moț!

Iar, în fine, Corbu-Ștefan-Cristescu-Popescu va redeveni ceea ce a fost și mai mult decît atît.
Ce?

O, sfinte Atanase, făcătorule de plăci de gramofon Columbia, fă se se împlinească, ca să mă mai relaxez și eu!...


 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-09-24 21:41:15
         
 
  Radu Ștefănescu,

“textele de genul ăsta ar trebui să fie săptămînale.”


Sunt bune și atunci când limita mea de toleranță cedează. Însă eu zic să ții cont de ele. Ultima oară parcă am văzut o adresare academică de tipul “limbricule” Sper să fi fost ultima oară.

Adriana Giurca,

O virgulă ar fi rezolvat problema. Însă ca să nu mai existe loc de alte interpretări, reformulez: “Să refacem, împreună, spiritul europeic prietenos, exigent dar fără jigniri, spirit în care oamenii să se se simtă bine, să se poată exprima, fiecare după posibilități și în funcție de cât îi ajută talentul." Mulțumită ori trebuie o nouă reformulare? Beep și, dacă este necesar apelăm iar la cenușă. De pus în cap.

Tea Nicolescu

“bataliile" politice-inutile dealtfel (asa le vad eu de la distanta)- au distrus atmosfera de atelier literar.”


Fac mea culpa. Însă dacă ați fi aici și ați vedea dezastrul nu ați mai avea chef de muze! Bătăliile politice pot fi ignorate. Însă nu putem asista impasibili, dintr-o Europee aseptică, situată undeva, deasupra a ceea ce ni se întâmplă. Textele politice pot fi încadreate la “însemări”, polemică ori altele. Și oricine, cu respecarea regulamentului, își poate susține opiniile politice. Cu cealaltă obiecție, de acord. Topicul viza acest aspect.

Corneliu Traian Atanasiu

Ca de obicei, pildologic. Vă ordon să fiți pildologic.

În numele femptomonarhiei Europeea, fiți bine-re, re, re...venit.

Veronica Pavel

Aveți dreptate. Mă străduiesc. Însă nu pot singur printre atâtea inteligențe și, mai ales, orgolii și personalități.

Liviu S. Bordaș,

“Unde sunt zăpezile d'anțărț?”


Revin ciclic. Uneori devin glaciațiuni. Cât nu am fost aneantizați, poate, devenim mai puternici. Este cunoscută povestea unui om care a avut peste 200 de eșecuri în viața lui. A sfârșit în al două sutelea și ceva ca președinte. Al Statelor Unite. Și s-a numit Abraham Lincoln. Important este să vrei și să...poți. Mai sunt și alte condiții dar nu le dezvolt acum. Bucuros să revăd o semnătură dragă mie. Îmi amintesc de faptul că, acum vreo lună, chiar am întrebat de domnia voastră. Mă bucur că întrebarea nu a rămas retorică.

Radu Ștefănescu,

Link-ul pe care mi l-ai dat nu funcționează. În privința măștilor, știm cu toții că ele sunt convenții. Pe care oamenii nu le încalcă. Poate doar vreun nebun ori vreun copil să strige în sal㠓Nu trage Nicolaescu. Sunt eu Dinică!”

Și un “concert” de manele și Madame Butterfy sunt tot spectacole. Lumea toată e un spectacol. Europeea de ce ar face excpție? Există însă ceva care diferențiază aceste spectacole. Prietenii știu ce!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-09-24 21:39:33
         
 
  "Unde sunt zăpezile d'anțărț?" / Liviu Bordaș

lumea e un spectacol - firește, din cînd în cînd, măștile cad. și oamenilor le place, sau nu, ce văd. asta dacă nu cumva sub măștile căzute se află alte și alte măști, Liviu. e simplu.

p.s. dar vezi, uneori, la căderea accidentală a măștii, unii spectatori, oripilați, strigă: puneți-vă, puneți-vă măștile! fiindcă, nu-i așa, spectacolul trebuie să continue.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-09-24 19:40:25
         
 
  Se întîmpla cîndva, pe Europeea:

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=35238



Între timp, lumea s-a schimbat. Europeea, la fel. Oamenii, deh, de ce ar face excepție?

Am asistat acum cîteva zile la linșarea lui Adrian Agheorghesei. Nu o spun pentru că nu s-ar putea apăra singur. O spun pentru că regret o atmosferă pe care o văd apusă.

Asist la niște conflicte ale căror începuturi nici măcat protagoniștii nu le mai cunosc. Oameni talentați, care se bălăcăresc reciproc, cu voie de la stăpînire.

Unde sunt zăpezile d'anțărț?


 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2011-09-24 19:12:32
         
 
  http://www.surorilesisters.com  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-09-24 18:32:09
         
 
  erata: Emanuel.  
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2011-09-24 18:27:06
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  "De o vreme, site-ul pare sub ocupația unor useri care, în loc să scrie și să posteze civilizat, să întrețină o atmosferă elevată, să-i ajute cel puțin, prin exemplul personal, să învețe pe aceia care sunt la începuturi ori care încă nu știu, ce este aceea literatură, se ceartă, se insultă, denigrează activitatea site-ului"
(Emaneul Cristescu)

De multisor e asa, infine d-l Corbu si-a dat seama. Oricum, mai bine mai tarziu decat niciodata!

 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2011-09-24 18:25:44
         
 
 
- Pot să mă așez? se interesă cu timiditate micul prinț.
- Îți ordon să te așezi, îi răspunse regele, care strînse maiestuos ceva din mantia sa de hermină.
Dar micul prinț era cu totul uimit. Planeta era minusculă. Peste ce putea regele să domnească?
- Sire, îi spuse… mă scuzați că vă întreb…
- Îți ordon să mă întrebi, se grăbi regele să spună.
- Sire…peste ce domniți dumneavoastră?
- Peste tot, răspunse regele, cu o mare simplitate.
- Peste tot?
Cu un gest discret, regele arătă planeta sa, celelalte planete și stelele.
- Chiar așa, peste tot? făcu micul prinț.
- Chiar așa…răspunse regele.
Căci nu numai că era un monarh absolut, dar era și un monarh universal.
- Și stelele vă ascultă?
- Bineînțeles, îi spuse regele. Ele mă ascultă. Nu tolerez indisciplina.
 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2011-09-24 17:50:38
         
 
  Foarte simplu, domnule Cristescu, "refaceti" site-ul literar si cei interesati vor veni, chiar si cei talentati.
Latunski are dreptate, "bataliile" politice-inutile dealtfel (asa le vad eu de la distanta)- au distrus atmosfera de atelier literar...adiacent actionand si atat de cunoscutele "incaierari" de idei mai mereu asemanatoare disputelor de trotoar ( ca sa fiu civilizata)...

regards,
Calvar
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2011-09-24 17:44:22
         
 
  as gasi, puteti-
cred ca in curand il voi depasi pe AAA

 
Postat de catre . Fiinta la data de 2011-09-24 17:36:54
         
 
  "Să refacem împreună spiritul europeic prietenos, exigent dar fără jigniri în care oamenii să se se simtă bine, să se poată exprima, fiecare după posibilități și în funcție de cât îi ajută talentul."

Domnule Cristescu, eu nu reusesc sa identific singura jignirile alea in care oamenii se simt bine. :) Adica, eu gasi niste explicatii- daca as vrea! dar nu vreau ca-s in greva! - dar ii putteti zapaci pe tinerii speriosi care cine stie ce inteleg - dupa posibilitati, de. :)
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2011-09-24 17:34:56
         
 
  typo: recheșan  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-09-24 16:06:58
         
 
  Emanuel, textele de genul ăsta ar trebui să fie săptămînale. le-ai putea zice, de ex, "bula de weekend". pînă sîmbăta viitoare adună 1000 de accesări și 500 de comentarii, apare și Recheșan, ehe...

oricum, ești genial. fără glumă. e o părere.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-09-24 15:34:29
         
 
  mulțumesc! voi medita, nu vreau să o supăr pe Nina, secretară ca ea, nici o milă marină de aș(i) umbla, nu voi găsi, cum nici umbra mea prin alte saituri virtuale. Chiar, de ce v-ați supărat? eu nu spuneam, nu făceam nimic rău, reparam primusul și-atît! Precum Behemout.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-09-24 15:11:00
         
 
  Generală. Sau poate colonelă. Oricum nu erați în cătare. Nina este ff inteligentă și vă operaționalizează planurile de gherilă în limita regulamentelor. Pentu că Nurenbergul nu este doar o amintire.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-09-24 15:00:58
         
 
  Stimate domnule Emanuel Cristescu,
aceste ultime considerațiuni se încadrau "la modul general" sau aveau o țintă personală, faza unu, rigla pe cant a profesorului?
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-09-24 14:54:20
         
 
  Am evidențiat textul spre o cât mai bună luare aminte.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-09-24 14:29:54
         
 
  Și, ca să vă menajez, știind că spațiul public irascibilizează, prima și a doua atenționare vor consta în invalidarea de către mine a textelor ori comentariilor care încalcă regulamentul. A treia va fi publică. Iar următoarea va consta în scăderea nivelului la 10. După cum vedeți nu dau cu parul. Dar nici nu mai pot asista cum o idee frumoasă este distrusă, cu sau fără intenție, de către cineva iar eu să asist impasibil la acest fapt.

Pentru ca lucrurile să fie clare.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-09-24 12:36:14
         
 
  Ori ignorați textele politice ale altora, inclusiv ale mele, care se publică aici.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-09-24 11:31:26
         
 
  "Chiar credeți că eu, postacul criticul latunski, n-am opinii politice?"

Aveți dreptul să vi le exprimați. Textele politice intră la categoria "Altele"

Însă, distinse coleg, chiar credeți că nu am observat gherila politică de la Tiraspol? Și mai știu că v-a temperat oarecum neprețuita!

Repet, postați opiniile politice sub forma unor texte, mai mult ori mai puțin literare.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-09-24 11:30:48
         
 
  D-le Emanuel Cristescu,
mă simt și eu puțin vinovat de oarece "deviaționism"; dar, pînă cînd "atelierul literar" nu a devenit "atelier politic, partinic" nu am păcătuit never, nicevo, niente.
A început exintescu virtual și l-ați aprobat. A continuat domnia-voastră (în virtutea dreptului legitim), în timp ce noi, postacii, eram trimiși la alte "secțiuni", inclusiv în paginile unei "reviste" iluzorii, neperformante.
Consider că este dreptul domniei-voastre să dictați politica saitului. Dar, fără să am mari pretenții literare, invoc dreptul de a mă considera prezent pe un "atelier literar", într-un spațiu literar. Chiar credeți că eu, postacul criticul latunski, n-am opinii politice?
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-09-24 11:24:11
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE