FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
un minut din realitate
Text postat de nicolae tudor

(12)
S-a nascut un copil fara maini si fara picioare.
In contul unui spital au intrat 3000 E, dupa demararea anchetei cu folosirea oamenilor, ilegal, drept cobai.
450 de sindicalisti acuza un actionar de la "Oltchim" de "denigrare si lipsa de loialitate".
Justitia decide: "Elodia e moarta" si "Dan Voiculescu a fost securist".
Unchiul presedintelui SUA este arestat fiindca a fost prins beat la volan.
Iliescu isi arata ingrijorarea vazand multiplicarea cazurilor de inrautatire extrema a conditiilor de trai.
Basescu-si face curaj si da nas cu poporul, se-ntreaba in public unde-s banii din privatizarile Romaniei. Nistorescu il acuza de flecareala si crede ca era beat.
Eu cred ca este singurul om din tara care mai poarta tricou portocaliu.

(13)

Tudor Gheorghe acuza taranul roman de marlanie, fiindca, rupt de ogor si plantat in mahala, "a luat tot ce-a fost mai rau". (...) Confundand o casa (a cata oara?), in cautarea unui infractor, mascatii (alti marlani!) au facut dezastru dand-o peste cap cu picioarele; au tras cu armele inspre o femeie cu copilul de mana, o fata a lesinat.(...) O mama si fiica locuiesc in remorca unui autocamion. Fiica este absolventa de facultate iar mama a lucrat ca profesoara la o facultate.(...) Presedintele Agentiei Nationale a Medicamentelor, Daniel Boda, fiul analistului politic Iosif Boda, a luat 5000 E pentru a elibera o licenta care nu indeplinea conditiile.(...) Ministerul de finante vinde cu eroism o jumatate de loc de veci confiscat.(...) Europa are o doza de umor sau de batjocura? In Gorj satenii si-au lasat trotuarele-n noroi si si-au asfaltat unele pe camp din... fondurile europene.(...) Se discuta despre instrainarea pamantului. Elvetia nu si-l vinde de teama ca-n scurt timp cetatenii ar deveni chiriasi in propria tara. Romanii au strigat dupa '90 "nu ne vindem tara" si s-a ras in hohote de ei. Acum autoritatile se gandesc serios cum sa nu-si mai vanda tara. Pamantul nu trebuie vandut strainilor, el trebuie pastrat sa ajunga, hectar cu hectar, saracilor. (...) O bacterie ucigasa termina definitiv supravietuitorii accidentati rutier.(...) Mazare s-a saturat de "sparcaielile politice de la Bucuresti".(...) Pentru prima data, cred, Basescu isi recunoaste greseala.(...) Vadim: "Basescu a mintit pana si cand a numarat de Revelion de la 10 la 0!"

Minerii au fost aruncati din sistem amagindu-i cu bani. De bugetari cum scapam?

(14)
"Astia suntem?" intreaba multi, iar Tudor Octavian raspunde:"Ei sunt!" (...) Primarul Balaure ameninta ziaristii ca-i bate de-i sparge, ca "da numai prostiile", vin la el numai pe baza de politica si dau in el ca-i penegeu. A fost acuzat ca nu cheltuie pentru canalizare, ca a facut prioritati din plantarea tuiei (100 mil!), care s-a uscat din cauza sarii aruncate iarna pe astfalt si rearuncata peste arbusti, odata cu zapada, si 1,2 mld pentru vestiare la terenul de sport. (...) Eugen Cristea: "Este o dementa si o schizofrenie generala. Tampenia este ridicata la grad de lege. O sa murim pe capete." (...) Pensiile - sistem piramidal. Ciuvica il critica pe Basescu fiindca zice ca imprumuta bani pentru pensii. "De ce nu zice ca pensiile se platesc din buget si se imprumuta pentru... restul?"(...) A murit dr. Pesamosca, "ingerul copiilor"; se pare ca era singurul halat alb care nu cerea bani. (...) Doctorii au facut un mare rau romanilor identificand boli pensionabile sanatosilor. Am ajuns sa ne uram in masa, in timp ce ei isi cheltuie linistiti spaga luata. Udrea zice ca avem 1 mil. de romani care iau pensii si ajutoare sociale fara sa aiba dreptul. Ne-a trimis si un mesaj: "Va astept la locu' verde!". Fie la tine locul... cu verdeata (si odihna)! (...) Sindicalistul Marica vede ca romanii dau din umeri si zic: "Da' noi ce sa facem, suntem mici, faceti voi, acolo?" Daca vreunul se revolta, demnitarii il linistesc cinic: "Linistiti-va, ca vi se urca... tensiunea!"(...) Andrei Plesu constata ca in tara toti cantam aceeasi melodie si sunetul iese prost, invers simfoniei. Ne invita sa invatam de la muzica, sa inlaturam sunetele false, stridentele si zgomotul.(...) Ne asteapta ispasirea pedepsei: condamnarea la frig. Ministrul culturii ne doreste, de pe scena festivalului George Enescu, ... "audienta usoara"! (...) Totusi un semn bun: Anca Boagiu isi da afara consiliera care a incalcat o lege rutiera. Inainte incalcase bunul simt: primise spaga.

(15)

Ungaria a introdus taxa pe produsele sarate si dulci, cica vrea sa schimbe obiceiurile nesanatoase. Sanchi, buzunareste cetatenii! (...) La Londra s-au interzis manifestatiile.(...) Macelarii nostri vand carne de cal si mint ca-i de vita.(...) Unii au adus seminte de canabis din Spania si le cultiva prin paduri, balcoane si-n fundul curtilor, convinsi ca n-o sa li se dea de urma.(...) Ziaristii sunt agresati, fara lege, in spatiul public.(...) UNPR pune fluturasi in cutiile postale prin care invita cetatenii in pelerinaj gratuit la manastirile patriei si pretind ca nu-i cadou elecoral, ci un gest de curtoazie. Miercuri un pelerin era contrariat: "Da' nu mi-au dat nimic!"(...) In Hoceni, Vaslui au secat toate fantanile si localnicii aduc apa cu galetile din satele apropiate.(...) Primarul din Ponoarele cumpara tambal, viori, contrabas si nai tiganilor comunitatii (cele pe care le aveau "erau vechi si scartaiau"), in timp ce la Baia Mare tiganii sunt izgoniti (cei fara acte); dupa ce au fost izolati cu un zid inconjurator.(...) Universitatile romanesti au locuri mai multe decat absolventii de liceu. Sa fie de rau? Japonezii isi mediteaza tot timpul copiii, dar nu au pretentia sa ajunga sorbonisti, vor numai sa le ocupe timpul.(...) S-a descoperit o pisica portocalie la Constanta, deci Portocaliul are un aliat! (...).Pe la colturi unii spun ca chinezii duc pe stadion coruptii si... pac, pac, pac! (...) O femeie-l plange pe Pescamosa: "Am fost cu un cadou si m-a dat afara din cabinet!"(...) Repararea Arcului de Triumf va costa cat s-ar construi doua de la inceput. (...) Un om de afaceri este nemultumit: "Ce se publica nu este atat de favorabil dupa cum se spune!" (...) Basescu este inca pe corabia lu tac liniuta su.

(16)
La Tel Aviv 1mil. israelineni din clasa mijlocie manifesta pentru imbunatatirea nivelului de trai.(...) Romanii sunt printre cei mai nefericiti oameni ai planetei (84%).(...) Un copil care invata la lumina lampii cu gaz (este premiant la scoala) spune ca ai lui colegi, majoritatea, "nu au nevoie sa invete, ca-i ajuta parintii". Aceasta familie extrem de saraca este pe locul 1 pe lista de prioritati la locuinte sociale, are un brat de hartii care o legitimeaza; s-a dat ceva in primavara, dar are rabdare ca... "nu s-a ajuns inca la locu'1"! Si-n Mozambic traiesc oameni in gropile de gunoi, care se intreaba cand vor manca data viitoare.(...) Monica Statoiu spune ca "Romania nu se vede curata din cauza ca e praf pe geam!" (...) Calitatea invatamantului scade vertiginos, avem masteranzi care nu stiu sa scrie corect romaneste in timp ce infirmierele sunt nevoite sa lucreze cat trei, din cauza disponibilizarilor; una deja a murit.(...) De la un timp multi se sinucid negasind un mod prin ca simti ca traiesti; fiind atat de scarbiti, nici nu lasa un bilet.(...) Altii gandesc violent si te obliga sa-i ocolesti. De aceea un bulevard in constructie, dac-a intalnit Piata Matache, este nevoit s-o ocoleasca, sa nu mai fie drept! (...)

Olanda isi construieste un munte.

(17)
In SUA luna trecuta nu s-a creat nici un loc de munca(...) In Romania lui Boc, dupa 1000 zile de guvernare, 67 de spitale inchise nu s-au transformat in nimic (asteapta... reinfiintarea?), oamenii cad din picioare, mamele nasc pe strada. Dana Grecu are convingerea ca "traim in tara formei fara fond" iar o tanara sorbonista crede ca "nu suntem un popor de analfabeti, ci un popor cu multi lenesi". Sigur suntem campioni la decese (dintr-o mie de cetateni, anual mor intre 12-17 la mia de locuitori). Sondajele mai spun ca politistii sunt cei mai sensibili la spaga si devin complici la infractiuni.(...) Stelian Tanase afirma ca "Basescu ne considera niste prosti ca nu intelegem marea sa opera". Se va imprumuta negresit sa poata plati cei 135 mil lei necesari pentru proaspetii someri proveniti din licee. Si doar fiindca... "matematica nu a dat loc de 5"! (...) Basescu crede gresit ca "traiesti mai putin bine, daca muncesti mai putin bine" Pentru a supravietui, in Tara-gura de rai, cu ape (pesti), paduri/livezi(fructe) nici n-ar fi nevoie sa muncesti.(...) Se cauta cu disperare o Margaret Thatcher de Romania. Nimeni nu se gandeste la Mona Musca. Si nu fiindca o insecta otravitoare a intepat zilele trecute un om iar halatul alb a diagnosticat (gresit!) "zona zoster"! (...) La mare pedelistii danseaza "pinguinul" si se-ndreapta increzatori, tinandu-se bine de oua, spre "cifra magica: 50+1".

Japonezii creeaza din plante divers colorate opere de arta in orezarii.

(18)

Incep sa se clatine tarile care nu pot sa-si dea inapoi ce au imprumutat. (...) S-au anulat zboruri aeriene din cauza grevelor din Italia. Acestea se opun pachetului de austeritate. (...) In limba tiganeasca "boc" inseamna foame, iar "Tara lui Boc", "Tara Foamei".(...) Un Henric tinea candva cu cei multi: "Fiecare familie trebuie sa aiba in fiecare duminica o gaina-n oala"(...) Parlamentul nu-si poate exercita functia de controlor al guvernului fiindca ministrii chemati nu se prezinta.(...) Actul de cultura este din ce in ce mai putin apreciat de factorii de decizie (...)Procurori intorc paginile dosarelor cum se intorc paginile cartilor proaste (...) Unu din patru sefi este psihopat, spun statisticile, acestia ajung in functii manipulandu-i pe cei din jur, dar nu obtin performante. (...) Raii nici nu se mai feresc, ceea ce inseamna ca infractionalitatea este un fenomen. Cei acuzati de rele sunt promovati in posturi mai bune. Un exemplu: Fatuloiu! (...) Pe internet cineva defineste romanii c-ar fi doar cu vorba, nu cu fapta: "Romanii, in general, sunt un popor de lasi, care stiu decat sa vb pe la colturi, dar atunci cand trebuie sa ia atitudine nu stiu unde sa se mai ascunda." (...) O romanca din Spania cere ca ministerul roman sa retraga comunicatele prin care spune ca-i sprijina pe romani.(...) Vadim exclama: "Se trage ca la balamuc pe strazile Romaniei. Nu era asa!"(...) Meritam o bucurie, dar fotbalistii nostri au jucat jaga-jaga.

Suntem infranti prin neinfrangere.

(19)

Din cauza catastrofelor naturale, prin tari straine multi devin sinistrati si sunt nevoiti sa infrunte mainele doar cu hainele de pe ei! (...) Romania sta sa cada, nu este nici sociala nici performanta. N-avem macar toalete publice - au venit francezii la meci si nu aveau unde-si face nevoile! (...) Un sef de gospodarire a apelor a dat drumul la apa mai rau decat ca la inundatii si s-a facut prapad prin casele oamenilor. In timp ce PartiDaLaii striga: "Noi suntem urmasii lui Traian(Basescu)!" Nu-i mai cred nici daca spun ca-s ai lui Stefan cel Mare!(...) Noul cod rutier devine foarte bland cu betivii de la volan. SUA condamna la 20 de ani pe neacooloicul care produce un accident rutier, noi ne multumim cu max. 7 ani, cand este beat crita.(...)Multa vorbarie am vazut aseara la tv. Lumea moare de foame, datoria intelectualilor este sa vina cu o solutie. Si nu vin. Sindicalistul Marica recunoaste: "Tata ma cearta ca m-a dat la scoala degeaba, ca nu fac nimica pentru el!"(...)
Un internetist demasca invatamantul: "Eu din '86 și pînă-n '96 am făcut "de jurnă" la bac. Și eram obligat să le scriu pe tablă subiectele, apoi să le șterg repede. Excepție a făcut bac-ul din '92, cînd colega mea de supraveghere era deja măritată cu unul dintre candidați. Atunci am stat pe hol, pînă cînd ea i-a suflat de "10". Colegii lui au luat între 6 și 8. Datorită lor, datorită sorții, datorită nouă, supraveghetorilor. Am și fost instruit să mai omit unele răspunsuri. Camerele de luat vederi erau la capătul holului, în așa zisele "cabinete didactice", unde am și chefuit pînă către miezul nopții."(...)

Un strain cultiva pe pamant romanesc plopi energetici; acestia cresc in 3 ani.

(20)

Tot mai multi zic ca Romania este o tara fara sanse si necivilizata.(...) De Sf. Maria mica au sfarait carnatii si pastrama in curtile bisericilor. Cine a avut, a dat si la oamenii necajiti.Udrea a primit un mar, dar... de la alta paranghelie! (...) Noul deputat Adrian Radulescu nu poate face diferenta intre bine si rau, in prima zi, la primul vot, a votat cu 2 maini.(...) Miliardarul Remus Truica, dupa spusele nevestei, se da rezident de Monaco atunci cand ii vine randul sa plateasca impozitele statului roman.(...)Statistica spune ca toti primarii au dosare penale.Viorel Lis a scapat si... se joaca toata ziua la pacanele! (...) Stanescu, "regele" din palatul de arama, este multumit de guvernare, nu-l deranjeaza ca se taie din venituri: "Daca vor sa ne ia si sunca din fasole, noi le dam si fasolea!"(...) 2 politisti s-au legat de picioare cu lantul si au baut apa cu lingura din lemn, spunand: "Suntem prizonierii incompetentei!"

Romii se valorizeaza cu ce au, nu cu ce sunt!


(21)

Idealul de trai: sa nu ai o responsabilitate sociala (platind taxe) si sa ai un gard inalt sa nu poata ajunge autoritatile la tine. (...) De maine ne vom naste fara linii in palme, daca idealul ni se va rezuma tot la testul supravietuirii: nu poti sa-ti planifici decat azi-ul. (...) Am vazut de la balcon o doamna cum se uita-n toate partile si culegea grabita chistoacele aruncate pe jos.(...) Ministrii nostri sunt neputinciosi, dovedesc doar supunere de lachei. Madalin Voicu il face pe cel mai "mare" dintre ministri "neputincios notoriu".(...)

Americanii astepta si ei, tematori si din alte motive, doar... ziua de maine.

(22)
In America au fost rostite ieri si numele a 4 romani morti in atentatul de acum 10 ani (...) Prefectul de Teleorman opreste salariile cadrelor didactice, ca acestea sa se enerveze pe primar. (...) Romanul inchis 4 luni pe nedrept de statul francez nu cere daune morale (...) Romii isi dau jos turnuletele, afirma Cioaba, si apeleaza la designeri (...) La Buhusi primarul este acuzat de sclavie (...)Constanta - raiul evaziunii fiscale. (...) Justitia nu poate rezolva nici banalele cazuri cu incredintarea copiilor dupa divort. (...) Basescu spune ca "sistemul de educatie a devenit catastrofal". Numai ca, la noi, tot ce se face e... presedinte de lege! Obama o sa-l certe maine ca americanilor li se cere spaga.

Intr-un film, o gravida rosteste: "Nu vreau sa nasc in civilizatie, unde exista rau!"
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  da, nu se poate comenta. este realitatea traita de noi toti, ici colo am pus fata-n fata crampeie din real, eventual nitel peper, ca n-am cules realitatea nesarata. numai ca cele relatate trebuie sa ne puna pe ganduri: e de rau cu tarisoara noastra.

felicitati latunski pentru doza/minutul de umor.
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2011-09-14 12:28:43
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  (23)
Devastatorul incendiu care a cuprins hotelul de gheață din Miercurea Ciuc a făcut 23 de victime. Imaginile terifiante, oameni și femei (dar ce, femeile nu sînt oameni?) sărind în gol de la etajele superioare au fost preluate și difuzate de către canalele de televiziune de la ora 5 în în toată lumea. Comandantul formațiunii de pompieri(Stănescu) a comentat pentru gura de Canal 2: "Ardeau ca niște șunci, dar dacă nu am fi intervenit noi, ar fi ars și fasolea din ei" (ei, cum e virgulele?).
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-09-14 09:04:24
         
 
  La acest text nu se poate comenta nimic. Poate doar lozinca asta "Lumea moare de foame, datoria intelectualilor este sa vina cu o solutie" cuplata cu cealalta, "moarte intelectualilor!"
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-09-13 21:01:54
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE