FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Tranzitoriu
Text postat de Emanuel Cristescu
Când am imaginat regulamentul Europeii la multe m-am gândit. Însă la o asemenea situație, pe care a devoalat-o domnul Recheșan, nu mi-am imaginat să asist. Poate exagerez, poate cer prea mult de la userii Europeea. Poate aș putea fi catalogat drept "un personaj obsedat de ideea absolutului". Și încă multe altele.

Știu și înțeleg dureros "relativitatea absolutului" Însă Europeea este o aspirație către absolut către frumos și perfecțiune. Și către un sine congruent cu absolutul europeic. Unii vor fi înțeles. Unora li se pare o bazaconie. Și totuși, fără a fi patetic, știu că mulți, foarte mulți dintre europeicii pur sânge, au această aspirație a absolutului.

Îi invit pe toți aceia care cred, care mai cred în principii să nu cedeze.

Îl invit și pe distinsul nostru coleg Radu, nu acum, peste o vreme, să reflecteze asupra celor întâmplate. Facilul și, poate, orgoliosul "sunt în trend" (Henry Miller, Brumaru, Vlădăreanu,Ioana Badea, etc. etc.) pot reprezenta o opțiune. Pe care noi nu o negăm axiologic ci, de care ne delimităm, etic. Însă versiunea etică europeică este altceva.

Ori din perspectivă etică apare conflictul ideatic. Un Gelu Ruscanu înțelege aceasta. Și nu numai.

Până ce apele se vor mai limpezi, îi invit pe ceilalți editori care activează pe Europeea să preia din prerogativele funcției de editor atât cât timpul și disponibilitatea de implicare le permit.

Mulțumesc.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Multumesc, Peia, ce sa fac? am folosit un cuvant"țărănesc", sunt de la tara! In scrierile mele nu l-am folosit inca. La naiba, am uitat si cuvantul, de cand l-am înțărcat pe fii-miu!:))  
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2011-09-14 23:24:33
         
 
  "Neînțărcat", scriitoareo!
Ce e aia "neînțercat"?
Așa s-o zice prin gubernia voastră, dar nu prin limba română. Iar cînd se face o enumerare, virgula musai că apare, chiar dacă ai adversativa "ori" acolo.

Cît privește cititorii tăi, sunt în cla: ai trei contoare p-acasă: unul - de curent, unul - de gaze și, altul - de apă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-09-14 16:44:50
         
 
  Ioane, cu tine nu poate sa se inteleaga omul: ori ai fost neintercat cand trebuia ori orgoliile tale sunt atat de puternice incat iti sufoca sufletul! Nu ma intereseaza ca nu iti place cum scriu, am cititorii mei, sunt apreciata de altii; aici discutam despre atmosfera de pe site.


Sabina, ma bucur ca pana la urma ai trecut cu bine nasterea, ca ai un fiu. Sa-ti traiasca, sa fie sanatos, sa te bucuri de el si, la randul lui sa-ti aduca numai bucurii.
P.S. Ai grija sa-l interci la timp!:))
 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2011-09-14 15:08:00
         
 
  "găleata cu exigențe" era "găleata cu indulgențe"...
Uite că mai greșesc și eu!
Încă, ar fi trebuit să spun, pt rotunjirea ideii: "găleata cu indulgențe papale"!...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-09-14 15:04:31
         
 
  " Scrii prost,- ți se spune verde, față, indiferent ce ai în zona intimă!"

A, am uitat! Să ezistă un "galant" p-acilea, carele apără honorul doamnelor, calificîndu-i drept frustrați pe cai ce nu-s așa de ipocriți precum sacrosancta-i persoană, persoană care doar găvărește din off dar n-a pus nici un cartof în țarină celui grof !


 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-09-14 14:53:47
         
 
  Sabinuțo,
Nu mă "nervozez" (aș fi optat pt alt termen, mai șic!) deloc.
Eu doar pun problema.
Just.
Că sunt ceva mai generos: te-am băgat în seamă! Răpindu-mi din foarte prețiosul meu timp de ezerțițuri diverse, de scriere.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-09-14 14:48:16
         
 
  eh, chiar asa, domnule Peia... imi place ca insistati, asta e bine; totul e sa nu va nervozati prea tare.

Radule, dle Cristescu - multumesc foarte mult pt urari
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2011-09-14 14:41:39
         
 
  De unde să știu eu că ești fimeie, măi fimeie?!
Că zici tu?
Da' cîte fimei-bărbați și invers (ba chiar... pușche-mi pe limbă!) suntără pe neturile astea? Ce, am făcut investigații amănunțite, pardon! să verific?
Și ce dacă ai fi ceea ce pretinzi, vei avea impresiunea că, în literatură, dacă ești fimeie, apăi trebuie să ne vărsăm găleata cu exigențe în capul matale, făcîndu-ne, în mod absolut ipocrit - repet: ABSOLUT IPOCRIT!!)- că te știm de genială? No, bre, dacă vreți egalité, apăi așa să hie.
Ori voi pretindeți la pupat mînușița și păpat plăcinte, înainte, și la răzbel defel? Nu se prea epotrivește. Scrii prost,- ți se spune verde, față, indiferent ce ai în zona intimă!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-09-14 14:40:12
         
 
  Vezi, mai, Ioane, cum interpretezi? N-ai pic de respect, macar din bun simt, mai ales ca sunt femeie, si oriunde ne-am afla, femeia trebuie respectata: fie ea scriitoare, sotie, mama, fiica, gospodina! Suntem intr-un site, nu, pe centura!  
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2011-09-14 14:31:55
         
 
  Vasilico,
Liturghia de mai jos, din comul tău, ar merge recitată la o biserică a literaturii.
Cum însă, pe aici, nu suntem nici în amvon, nici în naos, ci în plin haos creativ (!), adecătelea într-un loc în care disputa este menită să separe apele (mă rog, mai greu, dar...) și unde persoanele sunt deposedate de atributele lor casnice, văicărelile tale psihoide seamănă cu plînsoare unui bebeluș care și-a pierdut biberonul sub pat!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-09-14 14:18:08
         
 
  Gheorghe, nu am resentimente fata de tine, crede-ma(si nici fata de altcineva), in sufletul meu v-am iertat de mult, iata, si acum, dar vreau sa vad din partea voastra acel semn de bunavointa. Nu va inteleg deloc; nu puteti sa va schimbati putin, macar un procent cat de mic? Ce fel de suflete aveti? Ce vreti sa va ofer in schimb? Umilinta? Nu stiu, am fost educata, cat mi-ar fi de greu in viata(si am trecut prin atatea) sa raman demna, sa nu dau motive sa ma compromit, sa nu imi pun cenusa pe cap. Haide, sa dam un climat de buna intelegere pe acest site, sa fie pace iar comentariile sa fie constructive. Sa atragem autori, sa vina fara teama ca sunt desfiintati atat ei cat si textele... Haide, sa schimbam ceva!  
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2011-09-14 14:13:28
         
 
  Doruletz, măi doamnă-domnule,
Pup-o pe Vasi părintește, pe frunte, căci mi se rupe suflețelul văzînd cum suferează dîn motive dă critici corozive. Laud-o și tu oleacă, să se simtă și ea scriitoare!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-09-14 14:11:52
         
 
  Vasilico, eu îs cu un picior dincolo de prag...uite-ți fac un favor de adio (te-aș ruga doar să nu-mi mai pomenești numele pe unde te plimbi):capitolul romanului tău e fenomenal, doar invidia pe imaginația, stilul original și forța de penetrație a observației, profunzimea descrierilor și a caracterizărilor, deplina surprindere a unui fragment din viață, a dramei acelor femei nefericite și greu încercate, m-au detrminat să te iau la mișto! Spor la lucru, de-abia apuc să văd recenzia cînd romanul va fi publicat, dă-ne și nouă un semn, dacă ești primită în USR să-ți aduci aminte de colegii de aici care au fost poate malițioși, dar bine intenționați...pa, toate cele bune, succes, sănătate maximă, ție și întregii familii!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-09-14 13:40:19
         
 
  Vasilica, intr-un spatiu dominat de oameni ineligenti, atacurile la pesoana precum si comentariile facute cu vadita rea intentie sunt sortite esecului. E ca si cum ai trimite o flegma in directie verticala si ai astepta sa vezi cat timp face dus-intors.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-09-14 13:34:27
         
 
  Andrei Florian, nu stiu daca ai citit toate comentariile la acel text al meu...l-am adus pe Gheorghe Rechesan la un moment dat intr-un punct unde voiam sa ajung, sa se convinga ca nu are dreptate despre textul meu dar, vazand ca nu m-a "biruit" asa, a inceput cu "misto". Nici acolo nu a reusit. M-am suparat cand am observat ca mi s-au sters comentarii, comentarii pe care Gheorghe Rechesan il rugase pe domnul Cristescu sa le stearga.  
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2011-09-14 13:21:34
         
 
  Atunci cand ratiunea este depasita de forta, singurul lucru "rational" este sa il detemini pe "fortos" sa rationeze si el. E greu, dar merita incercat. Daca si aceasta strategie esueaza, urmatorul pas este sa delimitezi strict, sa izolezi, spatiul in care forta bate ratiunea, si sa astepti ca aceasta sa isi termine argumentele. In fond, tocmai din acest motiv, ratiunea a facut ca civilizatia sa invinga impulsurile primare, omenesti, desigur, precum invidia pe capra cea grasa si productiva a vecinului.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-09-14 13:12:28
         
 
  Păi de fe nu-i faci să se retragă ei? Eu cred că ei au un plan subțire și anume să te facă pe tine să te retragi!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-09-14 12:42:44
         
 
  Domnule Cristescu, eu m-am referit in principal, la clona dorulet_deMai care, pur si simplu, abera. Nu am dreptul sa am pareri? Userul Gheorghe Rechesan activeaza si aici si pe acel site. Este asa de greu sa deslusiti cine mi-a adus prejudicii? El a venit pe pagina mea si m-a jignit. Si de cate ori postez un text, chiar daca este bun, vine pe pagina mea si il comenteaza intr-un mod malitios. Va intrebam daca ati citit comentariile.  
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2011-09-14 12:37:14
         
 
  "atata timp cat au ramas numai cei care nu stiu decat sa jigneasca prin comentarii, care mi-au adus prejudicii si pe alt site."

Au fost jigniri mai mari ca această jignire pe care ai adus-o site-ului și membrilor săi, în general?

Eu îmi impun și cred că reușesc să fiu imparțial ca poziție față de drepturile și obligațiile membrilor. Însă sunt partinic (adică de partea) valorii.

În plus de vrei tu să rezolvi aici prejudiciile care ți-au fost pricinuite pe alt site?

Poți exemplifica unde am greșit?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-09-14 12:23:29
         
 
  "este o inacceptabil sa ti se permita sa aduci in discutie viata privata (pe care o cunosti sau doar o presupui) a unui autor,"

Acest fapt este foarte grav și conduce, la sesizarea celui lezat, la scăderea nivelului făptuitorului.

Cum am mai spus eu nu pot fi în permanență pe site și nu am citit și nu pot citi tot ce se scrie aici. De aceea sunt editori și în principiu cu toții ar trebui să ne implicăm în respectarea regulamentului și buna funcționare a site-ului.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-09-14 12:17:43
         
 
  Nu sunt labila emotional si nu fug. Dar nu vreau sa mai postez niciun text pe Europeea atata timp cat au ramas numai cei care nu stiu decat sa jigneasca prin comentarii, care mi-au adus prejudicii si pe alt site. Apoi, sincera sa fiu, am "probat" lucrul acesta, sa vad daca s-au schimbat intr-un fel, dar se vede treaba ca nu.

Nu sunteti impartial, domnule Cristescu. Cateodata. Nu stiu daca este in regulament stipulat si lucrul acesta, dar eu, intr-acolo "bateam".
Eu va admir luarile de pozitii, discursurile dv. intelectuale, dar, uneori, gresiti. Imi amintesc ca ati dat dovada de impartialitate intr-o disputa pe pagina mea si v-am admirat pentru "diplomatia" dv. si inca o data va multumesc insa nu intotdeauna sunteti asa. O sa-mi raspundeti ca este si normal sa nu fiti intotdeauna asa, dar va pun o alta intrebare:
ati citit comentariile sub textul meu si in special, ale userului Gheorghe Rechesan?
 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2011-09-14 12:17:38
         
 
  Neintelegerile pot consta in faptul ca in mod nedrept s-au suparat foarte multi pentru "bascalia" facuta de unii useri. Nu s-a inteles ca una e bascalia ca metoda, alta ca scop. Nici diferenta intre o critica justificata si una pur si simplu gratuita. Nici intre un repros si o injurie. Nici ca daca poate fi admis sa aduci in discutie un comportament pe un site literar este o inacceptabil sa ti se permita sa aduci in discutie viata privata (pe care o cunosti sau doar o presupui) a unui autor, daca el insusi nu a tinut sa o faca. Nu s-au inteles multe, dar ca de multe ori au trecut injurii, atacuri la persoana si alte dragalasenii interzise de regulament si inca sunt vizibile pe alocuri- nu e interpretabil si nici nu poate fi incadrat in categoria neintelegeri.
Sa coroboreze Vasilica, editorii si noi toti aceste exigente, nu numai una(limbajul eco) consecvent iar celelate din joi in pasti( cand se mai revolta cate unul si urmeaza al n-lea moment zero) si sa le aplice- asta ziceam- ar da (reda)credibilitate(a) Europeei.
Daca nu as fi avut dreptate nu ar fi existat decat un moment zero. Acela in care s-a infiintat acest site si s-a scris regulamentul lui.

Vasilica, parerea ta mi-a fost mai la indemana acum. Nimic altceva n-am a-ti spune.
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2011-09-14 12:05:12
         
 
  "Domnule Cristescu am si eu o intrebare: cine mi-a sters raspunsurile la unele comentarii din pagina mea?" Nu știu Vasilica. Însă aș putea cerceta dacă insiști și crezi că merită. Însă dacă ți le-a invalidat motivat promiți că îți faci mea culpa?Poate editorul care a făcut-o îți va explica și de ce a făcut-o.

Dar de ce ești tu așa de labilă emoțional? Crezi tu că Hemingway și-ar fi retras textele pentru două, nouă, nouăzeci și nouă de comentarii nefavorabile? Crezi că retrăgându-te schimbi acele opinii? Un scriitor puternic își vede de opera sa și ține cont sau nu de laudele sau criticile care i se aduc. În niciun caz nu fuge. Pentru că fuga, în acest caz, este ilogică. Să analizăm situația. Ai scis o carte. Ea ajunge la cititori, critici, etc. Unii o pot considera capodoperă alții nulă. Alții între. Cum foate cartea să se "șteargă" din mâna sau biblioteca unui cititor, critic, etc. Europeea face posibil un dialog online și aproape în timp real. Adică poți cunoaște imediat opiniile cititorilor. Dar aceasta nu justifică fuga!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-09-14 11:52:25
         
 
  Păi eu ce-am zis, domnu?
Dacă-i mamă, apoi e un gest indemn să răpești fiului tău o parte din timp, ca să-l aloci unor ăia!
Asta am zis.
Iar formularea "nu vi l-as aloca voua aici, pe europeea," este extrem de clar disprețuitoare, nu mă luați pe mine cu iordăneli diplomatice, cu ...edulcorații otoviste (ca să vă reproduc!), că, v-am mai zis: sunt hîrșit în fel și fel de "relațiuni" sociale, ohooo, cu muuult mai mult decît domnia-voastră, carele ați habitat și habitați într-o epubretă eticoidă și consumați "absolutul" cu lingurița!



 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-09-14 11:48:09
         
 
  Domnule Cristescu, va pusesem o intrebare si nu mi-ati raspuns. Am gresit mai mult decat userul Gheorghe Rechesan care m-a atacat in pagina mea? Nu cred.  
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2011-09-14 11:48:06
         
 
  Adriana, era o parere a mea. De ce deranjeaza, te simti ofensata cu ceva? Este impanzit acest site de pareri si cu exprimari mai "tari" decat parerea mea.  
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2011-09-14 11:46:20
         
 
  "Vasilica a inteles ca daca nu scrie obscenitati poate sa spuna cuiva, aici ca e bolnav psihic. Intelegeti?" Adrian Giurca

Vasilica a înțeles greșit. pentru că nu a coroborat cu o altă exigență europeică și anume interzicerea atacului la persoană.

Eu voiam un exemplu măcar de cum nu am fost eu consecvent sau nu am respectat regulamentul.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-09-14 11:42:50
         
 
  Adriana,
Atunci cînd vasilicile sau vasilicii te trimit la balamuc, trebuie să te bucuri!
Înseamnă că, cel puțin formal, adecă în plan meta, ai avut o foarte eficientă abordare psihomentală, devreme ce stîrnitu-sau reacții adverse atît de acute.



 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-09-14 11:42:42
         
 
  Vedeți domnule ecoPeia cum manipulați? Ori chiar nu ați înțeles?

Dacă decontextualizați se poate înțelege așa cum sugerați dumneavoastră. Însă dacă sunteți corect, citatul trebuie să surprindă esența. Citatul ar trebui să fie ".... pt ca fiu-meu imi ocupa cea mai mare parte a timpului. Timp pe care nu vi l-as aloca voua aici, pe europeea, si nici nimanui, in general. Dar asta cred ca o stii deja.

Așadar cea mai mare parte a timpului. pe care i-l ocupă , cinste ei, fiul său reprezintă Timpul pe care nu ni l-ar aloca nouă aici, pe europeea, si nici nimanui, in general. Ceea ce schimbă fundamental interpretarea domniei voastre. Sigur acel "vouă aici" are o ușoară conotație pejorativă însă nu suntem niște firoscoși din fire. Pe lângă câte ne-ați zis domnia voastră acesastă zicere din partea unei mame, care vrea să scoată în evidență importanța pe care o acordă fiului în raport cu orice altceva, este parfum! Eu sunt un om rațional și tolerant. Uneori chiar și cu nepoliticoși ca domnia voastră care mi se adresează cu "musiu" ori "jupân"! Îmi spun în sinea mea, atât îi duce capul atâta fac. Și-i las în plata domnului. Când depășesc limitele tolranței apelez la mijloacele informatice de reducerea nivelului.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-09-14 11:38:09
         
 
  Nu ți-au fost șterse, probabil, Vasi, tu, ci doar puse la index. Așa ca și ale mele. Căci acum, pe lîngă cuvinte uzuale, interzise de legi interne, îmbibate de pudoare - vai, vai, unde ești tu, egzemantescule?! - se practică și cenzura subiectivă. Adică, de genul: dai în mine, dai în tine, dai în fabrici și uzine! Fapt cu atît mai condamnabil, cu cît nici măcar nu pomenești numele cuiva, în clar, pt ca să se alerteze poliția de moravuri, invocînd atakul la pirsoană! Ci doar atakul la aparențe! Cît mai e pînă la cenzura de tip ceaușist? Sau care-i deosebirea?
Dar tu nu plînge, Vasi, tu, căci, oricum, ceea ce ți s-a cenzurat era pe bune, adică inutil, din start! Și lucrurile inutile sunt mai nocive decît înjurăturile neaoșe!



 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-09-14 11:36:10
         
 
  Vedeti domnule Cristescu, nici nu trebuie sa ma explic mai mult: asta ati transmis. Vasilica a inteles ca daca nu scrie obscenitati poate sa spuna cuiva, aici ca e bolnav psihic. Intelegeti?  
Postat de catre . Fiinta la data de 2011-09-14 11:31:24
         
 
  "Eu m-am preocupat și mă preocup permanent pentru aplicarea tuturor principiilor . Dacă am greșit undeva aștept cazul concret. Deși mă îndoiesc să existe așa ceva. Poate o fi vorba de interpretări sau neînțelegeri."

Domnule Cristescu am si eu o intrebare: cine mi-a sters raspunsurile la unele comentarii din pagina mea? A fost gasit ceva obscen in raspunsurile mele? A fost pur si simplu o parere, vis-a-vis de clona "dorulet _ deMai.
 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2011-09-14 11:27:14
         
 
  În cazul atît de zgomotos comentat, se bat în cap două prințipuri:

1. Să faci pe virgina la teatru, și să fii tîrfuliță-n cartier, una zicînd și alta fumînd?
2. Să vină controlul sanitar și să ți se așeze pe limbă și cînd mănânci, ca să-ți numere firimiturile sterile din mâncare, iar tu să zici: "da, controlați, promit să mă hrănesc numai eco?"

Eu, unul, stînd strîmb și giudecînd dirept, nu știu către ce aș înclina! Parcă m-aș gîndi la varianta medie: să nu fii cutră, dar să nici nu stai smirnă în fața jandarilor de moravuri!
Rămâne, totuși, o dilemă din care nu putem ieși.
Am zis.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-09-14 11:24:47
         
 
  "Exemplul personal al reprezentatilor (editori, administratori etc) nu o poate asigura, ci doar, cel mult, intari." Dar o poate distruge!

"credibilitatea unui site consta in aplicarea cu fermitate si consecventa a regulilor, pricipiilor lui. A tuturor. Tuturor."

Eu m-am preocupat și mă preocup permanent pentru aplicarea tuturor principiilor . Dacă am greșit undeva aștept cazul concret. Deși mă îndoiesc să existe așa ceva. Poate o fi vorba de interpretări sau neînțelegeri.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-09-14 11:21:09
         
 
  "Timp pe care nu vi l-as aloca voua aici, pe europeea, si nici nimanui, in general." (Sabina, - clonă au ba).

Domnu Sabin sau tanti Sabina, (că nu poci pt ca să știi cu cine ai de-afacere pe saiturile astea de pseudopozi!)
Io,- și cred că nu numai - mă simțesc un pic cam jicnit în amor. Propriu. Că adică, băi cocîrjaților... cu voi n-am treabă, timpul meu e al meu și nu aveți voi nas să-mi cereți să vi-l aloc. Păi, atunci, tantico, ce cauți pe aici, în postura de ditamai editorul/editoarea? Miersî de "generozitate", dar nu ar trebui să-ți cam vezi de treburilii lu matale urjiente, care, înțeles-am, îți suntără mai amportante? Vei fi vrînd să-ți facem și temenele că ai infinita bunăvoință de a ne trata, la intervale astronomice, cu prețioasa matale supraveghere?
Bre dom' Corbu, te pleoști la etic o poezioară a lu nu știu cui, deversată pă nu știu unde (deși ai și matale cevașîlea dreptate, deși...) dar faptul că un ilustru editor își sumețește buzele și ne ia din vîrful lor ca pe niște ăia, nu te deranjevu?
Dar deloc, deloc, deloc?
Miștoc!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-09-14 11:18:00
         
 
  Asa cum am mai spus, credibilitatea unui site consta in aplicarea cu fermitate si consecventa a regulilor, pricipiilor lui. A tuturor. Tuturor. Si cu aceeasi masura. Exemplul personal al reprezentatilor (editori, administratori etc) nu o poate asigura, ci doar, cel mult, intari.
Detalii? Cand am citat din Blaga "Cu gheare de lumină/o dimineață-ți va ucide-odată visul" am optat deja sa nu detaliez, sa nu fiu eu aceea, domnule Cristescu...
Nu ma voi razgandi. :)
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2011-09-14 10:52:01
         
 
  Sabina,

Să-ți trăiască, să fie sănătos și să aibă noroc. Dacă toate aceste se vor împlini va fi fericit.

"Dar daca editorul Radu Stefanescu ar fi fost editor aici sub numele de George Ionescu? Si s-ar fi comportat la fel ca editor, numai ca restul userilor habar nu ar fi avut ca e una si aceeasi persoana?!? Oare nu era acelasi lucru?"

Atunci s-ar fi creat aparența că sunt două persoane diferite și nu s-ar fi întâmplat nimic. Domnul Recheșan, nu știu cum, probabil analizând stilistic, a descoperit că ipostaza "Dan" "Radu", persoane diferite, este doar o aparență și că de fapt avem de-a face cu una și aceeași persoană. Iar Radu Ștefănescu nu a negat! Dacă ar fi făcut-o ar fi fost sarcina domnului Recheșan să aducă dovezi. Mai mult, domnul Ștefănescu și-a asumat textul vulgar. Ei bine, Sabina, nu calitatea de membru cu mai multe clone (pe Europeea, cum știi, acest fapt este permis) ori nerespectarea regulamentului europeic pe Europeea au fost aspectele discutate. Ci calitatea de editor, adică de om care discerne și apără Europeea de vulgaritate, pornografie, licențios, etc. și exemplul propriu pe care editorul îl dădea în postura de furnizor de vulgaritate, licențios, etc. pe celălat site. Această dualitate antitetică l-a făcut incompatibil cu poziția de editor. Pentru că, decredibilizarea sa este o problemă strict personală și pe care și-o asumă, însă lipsa aceasta de credibilitate se transferă și asupra Europeii. Fapt inacceptabil!

Adriana Giurca,

La punctele a, b, c, ai explicat mai bine decât aș fi făcut-o eu însumi.

La punctul d aștept detalii.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-09-14 10:27:42
         
 
 
erata "Cand isi justifica alegerile"
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2011-09-14 10:05:34
         
 
  "Mai recunosc ca nu inteleg atitudinea d-lui Cristescu."
Sabina Datcu

Sabina, incearca asa:
a. Domnul Cristescu a spus in nenumarate randuri ca vrea sa scriem aici doar daca o facem din convingere. Daca dincolo de orice regulament de pe lumea asta alegem (si aici intervine convingerea) sa scriem intr-un limbaj care sa nu contina termeni licentiosi. A spus-o clar.

b. Din motive pe care le aprobam sau nu un autor vine si demonstreza ca un om pe care se baza( nu neaparat sa pazeasca o stana de oi, ci mai ales sa conduca o lupta impotriva cuvantului vulgar) nu e aici din convingere.

C Poate ca nici alti autori nu sunt aici din convingere (fapt pentru care mai au vreun rost editorii), dar cred ca putem intelege, in ultima instanta, de ce nu i se poate ierta unui general ceea ce unui soldat obisnuit i s-ar putea trece cu vederea.

d. Unde nu e de inteles domnul Cristescu? Cand isi justifica pana alegerile invocand credibilitatea Europeei. N-am sa explic mai mult decat am facut-o toti in aceleasi nenumarate si neluate in seama randuri cum sta cu credibilitatea Europeea. Atat va zic, din Blaga: "Cu gheare de lumină/o dimineață-ți va ucide-odată visul..."!
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2011-09-14 10:02:07
         
 
  să-ți trăiască, Sabina!!! habar n-aveam. restul sunt prostii.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-09-13 19:44:10
         
 
  Radule, hai sa fim seriosi, in primul rand nu aveam ce anunt sa astept, nu? Am mai activat ca editor si inainte de acest anunt si de toata povestea asta. Nu in ultimele 2-3 luni, pt ca fiu-meu imi ocupa cea mai mare parte a timpului. Timp pe care nu vi l-as aloca voua aici, pe europeea, si nici nimanui, in general. Dar asta cred ca o stii deja.

[paranteza pt dl Cristescu:
Mai recunosc ca nu inteleg atitudinea d-lui Cristescu.
Si ii spun dumnealui si de ce: pentru ca poti scrie orice, dar poti si sa respecti un regulament. Si pt ca pe acel alt site poeziile asa-zise licentioase apartineau unui alt individ- alt pseudonim, nicidecum celui care activa pe Europeea.
Dar daca editorul Radu Stefanescu ar fi fost editor aici sub numele de George Ionescu? Si s-ar fi comportat la fel ca editor, numai ca restul userilor habar nu ar fi avut ca e una si aceeasi persoana?!? Oare nu era acelasi lucru? Il impiedica oare ceva sa scrie in diverse moduri si sa fie, in acelasi timp, si editor? Eu zic ca nu.

Dar... asta este. Nu pricep aceasta masura, nu exagerata ci de-a dreptul fara legatura cu realitatea Europeei, dpmeu de vedere. Mea culpa.

inchid paranteza pt dl. Cristescu)
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2011-09-13 19:31:41
         
 
  nu că ar avea vreo însemnătate, dar anterior, demisiei/autodemiterii iată ce spuneam:
a se vedea, onorabile proprietar, că nu e denigrare în ultimul meu articolaș polemic ci adevărul în pielea goală...poate interveniți, stimabile, nu retezînd fala învîrtoșată a slujbașului inchizitor-deratizator de spurcăciuni și voroave urîte ci lăsînd fîrtații lavrei să afle cine-i diriguie!
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-09-09 10:40:45
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-09-10 15:33:38
         
 
  "Tatițo, unde nu e moral, acolo e corupție și o soțietate fără prințipuri, va să zică că nu le are!"
Dacă nenea Iancu avea cont pe facebook și scria la europeea, ștefănescu devenea probabil un cațavencu al erei PC-ului. Am și alte cestiuni despre personagiu, dar mi-e teamă să torn noi "delațiuni" AF e în ragul infarctului mediatic, iar un distins membru al saitului aflat în inactivitate prelungită mi-a sugerat telepatic să mă opresc aici!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-09-10 11:05:38
         
 
  Pînă pe la, hai să zicem, 30 de ani, te mai freci cu mintea de "absolutul" ăla. Dar dacă și după aia o ții langa cu brașoava asta metafizicoidă, apăi chestia ține de, zice-se, un anume fenomen, numit maturizare.
(Să fii sănătos!... are un necesar semnd e exclamare. Că ața e gramatical. Și nu numai)
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-09-10 09:33:45
         
 
  Da, mulțumesc editorilor care asigură buna funcționare a Europeii.

Europeea merge mai departe. Să revenim la literatură.

"Pe Josef K. îl calomniase pesemne cineva" Domnule AF, aici nu a fost vorba de nicio calomnie. Ci de o situație asumată de către colegul nostru Radu Ștefănescu, asumare care îl face incompatibil cu funcția de editor. Încercați vă rog să sesizați esența situațiilor. Însă, prin definiție, aproape, domnia voastră deturnează, de regulă, arborescent, subiectul. Ați devenit un fel de brand. Mă mir că nu ați invocat RCC. Prietenii știu de ce.

Domnule Peia, am anticipat: "Unora li se pare o bazaconie." Domnia voastră faceți parte din această categorie. Să fiți sănătos.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-09-10 05:31:50
         
 
  N-o să ai fericirea, rădulescule, căci, pînă la noi ordine, eu m-am cărat!
Dixtracți-vă cu alde haplea!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-09-09 22:42:55
         
 
  "Aspirația către absolut"!!

Chiar o bazaconie!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-09-09 22:41:10
         
 
  Domnule Cristescu, observ cu ingrijorare ca nu a fost nicio gluma, nici macar o gluma ruseasca, si ca asist la o reeditare a romanului "procesul" scris de Kafka. “Pe Josef K. îl calomniase pesemne cineva, căci, fără să fi făcut nimic rău, se pomeni într-o dimineață arestat”
Sunt covins ca lui Radu, axiologic vorbind, i se cam rupe etica exact la granita dintre etica literara si literatura etica si ca delimitarea despre care vorbiti il avantajeaza mai mult decat va imaginati. Pentru ca eliberarea acestuia in urma unei delatiuni facute in mod profesionist de catre unul dintre profesionistii acestui gen literar nu il incrimineaza, asa cum probabil va inchipuiti, dar ofera satisfactii orgasmice delatorului.
Pe scurt, Europeea nu castiga nimic, dimpotriva.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-09-09 22:26:20
         
 
  p.s. nimic mai etern (știu că nu are grade de comparație, dar vineri noaptea se permite) decît tranziția, a zis nemuritorul gambetta.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-09-09 22:00:37
         
 
  în fapt, aceeași imprevizibilă, temperamentală, periodică, agreabilă și rareori integr[abilă] pe porțiuni Sabină (pt. cunoscători, sabină) - i-am uitat numele de clonă editorială - a preluat deja, chiar dacă doar la modul feminin - vocativ-onomatopeic, frînele / frîiele administrației, precum și lectura tablelor lui Moise, fără să mai aștepte anunțul.

la modul cel mai serios, eu îl propun încă o dată, în echipa de sprijin și intervenție lexicală rapidă, pe colegul Peia. vreau să-i urlu și eu în timpane că sunt cenzurat, și după aia, să mor liniștit.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-09-09 21:55:25
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE