FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Iubirea de la țărmul mării
Text postat de Lenuș Lungu
Stau pe țărmul mării cu mâinile înfipte în nisipul fin și mă ascund în umbre lasandu-mi gândurile să curgă prăfuite in timp…Privesc pierdută-n depărtare cum inima mea veghează ca un străjer și uneori tresare la orice șoaptă a mării …Iubirea înflorește în zări albastre, născută din privirea mării unde lacrimi visătoare curg șiroaie ca un izvor sărat peste gândurile prăfuite. Un strop de apă sărată ucide un vis, o speranță… Peste trupul meu se lasă o ceață de iubire, totul este acoperit de fum și cuvinte nerostite. Un picur de noapte mi-a inundat sufletul cu fructe îndulcite de soare, acoperite de mantia timpului, multe sentimente se plimbă pe cărările iubirii.Aș vrea să uit de lume, de timp și spațiu, să plutesc printre nori și să simt sentimentele florilor ce mă țin în brațe și mă săruta.Vreau să fiu suflarea ta, să ma răcoresti cu marea ce ne va mângâia trupurile pe note de iubire…Sunt doar clipe într-un mănunchi de speranțe. Petale de trandafiri cu miros de iubire îmi arată calea și licuricii îmi luminează sufletul. Pășesc încet pe un covor de frunze multicolore, rupte dintr-un curcubeu, ce-mi strecoară în vene stropi de fericire, să mă scufundă în mări de dorințe și vise… Se trezește acel fior ce doarme, înnecându-mă în șoapte și plutire.Simt fiorul buzelor tale și focul din astre în inima ce arde…Aș vrea să te îmbrac cu o picătură din dragostea mea, să te acopăr cu sărutări…
Eterna e aroma ce plutește ca o mantie peste mine…
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Scrisul pentru mine este un hobby,scriu de mult dar am avut teamă să postez deoarece știu că nu sunt așa cum ar trebui să fie...Nu mă pot compara cu alții...deci sunt o amatoare.Vă mulțumesc frumos dl Ioan Peia.  
Postat de catre Lenuș Lungu la data de 2011-09-02 08:02:56
         
 
  Mulțumesc frumos dl Radu Ștefănescu pentru aprecieri.  
Postat de catre Lenuș Lungu la data de 2011-09-01 23:33:42
         
 
  Lenuș,
Scuză-mi curiozitatea, da' cîți anișori ai prinși în cosița matale lirică?
Că, cine știe, poate facem un duo...
Du-o-n colo, ad'o-ncoace/ lasă-mă și nu-mi da pace!
Mă rog, ceva p-acolea, că am uitat originalul zicerii!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-09-01 23:24:20
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  stimată doamnă, scrieți exact pe gustul meu și al colegului Ioan Peia. bine ați venit.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-09-01 22:06:17
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE