FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
ultima dorinta literara a lui genuneanu
Text postat de Dumitru Cioaca
"Am cinci volume de versuri.
Evident, nepublicate."
(Marturie facuta de poetul Ioan Peia care vrea cu tot dinadinsul sa-si lipseasca cititorii de genialitatea creatiilor lui)

cum lui sa-si scoata nu-i vine,
cat traieste, un volum,
Doamne nu ma lua la Tine,
pana nu-l citesc postum.

p.s.
fiindca nu-s in asa hal
de-nsetat si de flamand,
va doresc, dom' general,
s-atinge-ti suta cantand.




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  La școală, pușcă, la școală, că habar nu ai de limba română, pe care o violentezi pe unde-o prinzi!
Mîzgălitorule de vorbe goale!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-08-23 21:23:22
         
 
  Domnul Pusca
Eu am zis ca voi pune o vorba pentru general, dar expre nu am specificat ce fel de vorba voi pune, fiindca asta nu depinde de mine ci de comportarea viitoare a generalul Peia. Daca va incerca sa ma mai iubeasca si in viitor voi pune cu siguranta o vorba rea. Eu, fiind un crestin de rit vechi, accept sa fiu iubit numai de fete. Orice incercare erotico-filosofica din partea unui general pofticios care isi poarta bastonul de maresal cu atarnatura la vedere nu va duce numai la noi varsari de sange europeeic.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-08-23 20:53:46
         
 
  Mă, peia, du-te, mă, și te-ascunde -vorba ta- după plop. E atelier literar nu editură. Poanta primează analizei tale grmaticale. Hai.. prinde poanta dacă îți permite lanțul invidiei și răspunde dacă ai umor. La pas! peia, ușor. A scris umor, nu ură..hai, succes.

Nea` Genule, ești mortal. Vezi, dacă, doamne fereste, ajungi să pui vreo vorbă bună pentru germenral, pe mine te rog sa ma ignori cu toata inima matale..:))
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2011-08-23 17:38:59
         
 
  Domnul general, Eu nu numai ca nu va doresc moartea, dar asa cum ati citit, va doresc sa atingeti suta fara reparatii capitale. In alt catren v-am povestit ce pate lira mea numai la gandul ca o mare nenorocire se va abate asupra Literaturii Romane. Deci iarasi ma atacati sub centura. Nu va mai intreb de ce fiindca stiu de ce: am subcentura. Si dumneavoastra aveti, insa eu nu va atac acolo fiindca vreau ca vocea de bas care razbate in canturile dumneavoastra sa ne incante in continuare. Cat despre moarte ce pot sa spun: toti vom da, odata si odata, si de ea, fiindca Dumnezeu vrea sa aiba o conborbire finala si cu credinciossii si cu ateistii. Nu neg ca am spus ca doresc sa va citesc si postum, dar ainteresul meu este ca acest lucru sa se intample peste o suta de ani. Daca imi dati posibilitatea sa va citesc in intregime antum renunt la pretentia mea, cu toate ca sunt cu cateva sute mai ani mai fraged decat dumneavoastra.
Cu toata stima
soldat neinstruit genuneanu

p.s.
Daca Mult Prea Inaltul va hotari ca eu sa fiu chemat primul la discutie sa stiti ca o sa pun o vorba si pentru dumneavoastra.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-08-23 16:54:48
         
 
  Bineînețeles că și Marele Scribaci, culturnicul lu pește, comite aceeleași greșeli impardonabile:

"Mă,(fără virgulă) peia, prea te crezi miezul din nucă când (....) tu, (virgulă între subiect și predicat!!) nici măcar nu ai bilet de intrare.."

"Dar, deh, tu (virgulă, căci se intercalează o altă propoziție între subiect și predicat, altfel, virgula de mai departe capătă ea fasonul de a desparte cele două părți de propoziție) care nu citești decât jumătate și înțelegi un sfert, nu te-ai dumirit... etc"

Pușcă, repetentule, mai pune mâna, dracului pe gramatica aia și pe urmă să te dai scriitoraș pe foi de caș!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-08-23 16:08:14
         
 
  Și pentru că tot e încîntat marele scribaci flintă, am să-i semnalez următoarele grave greșeli gramaticale, comise în parascovenia versificată de mai sus:

1. Virgulă între subiect și predicat: "...un poet dotat,
nu poate stii cata ata,
mai are de desirat,,"

2. "A ști" se scrie cu un singur "i". Căci e un amărît de infinitiv, acolo!
După "cîtă ață" nu se pune virgulă, căci urmează o completivă directă.

4. “imediat”, în cel mai rău caz se închide între virgule, deși ar fi o acribie cam exagerată, dar nu se pune doar o virgulă.
5. Nici dup㠓 edat2 nu se pune. Desigur. Dar pentru că i-am tot semnalat gravele greșeli ortografice pe care le comite, acum pune virgule peste tot, poate se nimerește.

Dar ceea ce-i de remarcat nu e faptul că Cioacă habar nu are să scrie românește, ci că scriBaciul pușcoci pare entuziasmat de ceea ce taman a citit. Păi e normal, doar e cel mai mare activist cultural din zonă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-08-23 15:03:55
         
 
  Mă, peia, prea te crezi miezul din nucă când (nu am găsit altă formulă care să exprime mai clar ideea) tu, nici măcar nu ai bilet de intrare..
Nu râdeam de tine, sărmane, ci de cât vrea să trăiască nea` Genu.
Dar, deh, tu care nu citești decât jumătate și înțelegi un sfert, nu te-ai dumirit că poanta nu este ca tu să dai ortul, ci ca drăguțul de Dumnezeu să-l țină pe nea Genu, până te va publica și pe tine, cineva.

Nea` Genu, omul n-are simț de caterincă
și nu vrea să se-mbrace prea repede-n costum,
Deci, o s-ajungi, când il citești, publicat postum,
nepoții să te strige: nea` Ivan Turbincă.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2011-08-23 14:14:12
         
 
  Cu alte cuvinte, musiu Cioacă, ai un suflețel atît de creștin încît îmi dorești moartea!
Frumos, n-am ce zice!
Tipic pentru inși de genul ăsta, atît de darnici cu ăia care-i gîdilă-n bumb și atît de adînc "milostivi" cu ăia care nu.
Așa cum face geambașul de pușcă, aci prezent și entuziasmat de cășcăleala lilterară de mai sus, - normal... el mestecă tot ce-ntîlnește, doar e veșnic flămând! - care așteaptă de la punga-vă generoasă, mesiu Cioacă, o danie pîntecoasă!
Miruiți-l și pe el că are famelie literară grea, renumerație subțirică, de la buget, coane Cioacă!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-08-23 11:42:59
         
 
  domnul general,
daca nu pentru placerea mea, cel putin pentru binele Literaturii Romane...

cum chiar si-un poet dotat,
nu poate stii cata ata,
mai are de desirat,
lui Peia i-am spus-o-n fata:
sa va scoateti imediat,
toata opera pe piata,
fiindca Nobelul e dat,
doar la morti ce-s inca-n viata!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-08-23 10:31:28
         
 
  o alta dorinta fierbine adresata generalului:

pe dusmani, far' de-a va teme,
va rog!, nu-i mai infruntati,
c-altfel, dintre noi, riscati
sa plecati mult prea devreme.

p.s.
eu, la gandul necurat,
uite, iar bocesc pe lira,
caci spre cer de-s'teti saltat,
pe genu cine-l inspira?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-08-23 02:44:20
         
 
  :))
ești tare nea`Genule..
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2011-08-23 01:28:02
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE